nagyon megköszönném, tök rendes tőled így "ismeretlenül".
(Egyébként ideje, hogy hangot adjak pozitív meglepetésemnek, ami e fórum közösségét illeti. Normális a hangnem, mindenki segítőkész. Fender pl. abszolút ismeretlenül Bp-re jött a kedvemért, hogy elbeszélgessünk az autóról és hogy kipróbáljam. Kicsit OFF de jobbára újságírok, webfejlesztéssel foglalkozom és horgászom ;-) Ha bárkinek ilyesmiben lesz segítségre szüksége csak szóljatok. Süllőfilét ne kérjetek, mostanában nem fogok...;-)
húbazz!! örülök, h megúsztad azért ép bőrrel... ez a mínusztíz nem embernek való... én egy ilyen után lehet felgyújtanám az autót :|
magic, drága barátom, te meg ne járjál teszkóba, ott úgyis csak sittet adnak. vagy ha már muszáj, állj a bevásárlókocsi-bódé mellé, ott nehezebb nekitolni bármit is.
Egyébként pedig csoda történt. Pénteken elértem a német lízingcéget a GTS kombi Vectra miatt. Az a bizonyos korábban linkelt, 19 colos kerekekkel elcsúfított darab. Nem kevés idő és telefonköltség után kiderítettem a szervíz számát (egyetlen szervizbe hordták), kiderült, h a Vectrában tényleg 70.000 km van.
Ma elmentem megnézni, kipróbálni. Kocsi szarrá fagyva az udvaron, nem látszik ki a dérből. Ajtó szinte befagyva. De pöcre indul!!!! Nem találtam benne hibát. Karcmentes, minden extra működött, szép a hangja, alig akartam elhinni. Kárpit hibátlan, küszöb alig karcos. Műszerfal, könyöklő újszerű. Ülésfűtés brutál jó. Xenon vadul követi a kanyart. Ebben a -8-ban még a fűtésére sem tudtam panaszkodni. Nem jutottam szóhoz. Elmentünk egy hivatalos Opel kereskedésbe és kértem egy állapotfelmérést. Hibakód nulla, felfüggesztések, futómű, fékek ok, csapágyak (Fender..;-) rendben. Körbemérte, a csomagtérajtón kívül, mindegyik adat tanári. lehet, h hátulról kapott. De semmi nyoma nem volt javításnak se kívül, se belül. lehet, hogy tényleg csak újrafújatták egy minőségellenőrzésen. Ekkor már mindent elhittem.
Ja, és ledíleltem, hogy a 19"-os kerekeket lecseréljük gyári, 17 "-os (karcmentes!!!) GTS felnikre. Ott állt vesztére egy Vectra GTS limuzin a kombi mellet. Ráfaragott. Yes.
Emberek, lefoglalóztam. Belépek a cipőbe, amiből már itt sokan pont kilépnek.
És jönnek majd a hülye kérdéseim.
Rögtön a legelső, hogy van-e valakinek magyar nyelvű kézikönyve, vagy PDF-je, linkje, bármi. (Nem akarok úgy járni, mint a G Astrámmal, hogy 2 év után jöttem rá, hogy ha kihúzom a világításkapcsolót, akkor bekapcsol a belső világítás ;-) Wow.
Fender, ezek után a tiédből is el lehetne hagyni, mielőtt leadod..;-) Bocs.
Hűha...brutál. ;-) Egyébként tényleg nem hülyeség ilyen időben egy jó meleg takarót, pár csokit meg egy üveg Jegert tartani a csomagtartóban. Hiába van ezer haverod, aki elindul érted akárhova, ha egy pl. hótorlasz miatt egy 50 km-es kocsisor közepén vagy a semmiben. Te sem tudsz mozdulni, de érted is hiába indulna akárki. Kinn -10-15...
Csináltam ma egy nem túl jó videót a fordulatszámmérőről meg egy kicsit lehet hallani a motor hangját is, bár csak félig nyomtam a gázt, mert nem voltak megfelelő a körülmények
Ja és észrevettem még egy bUG-ot. Középen a kijelző jobb felső sarkába kéne mutatnia az épp aktuális fokozatot, na az P-nél látható, aztán ha áthúzom D-be vagy S-be vagy Manualba, akkor eltűnik.
Na nem mintha D-nél érdekelne hol áll a váltó csak kéne hogy lássam.
Képzeljétek, hogyan jártam. Feleségemmel ebben az iszonytató hóban indultunk hazafelé T.bányáról. Egyszer csak kivillant a piros töltést jelző lámpa...
Már majdnem 20km-re jártam a szervíztől (ami már rég be volt zárva egyébként). Felhívtam a kereskedés vezetőjét, aki azt mondta, hogy kinyitja, de mindenképpen menjek vissza... Egyszer csak leállt az ablaktörlő, aztán lekapcsolódott a fűtés (az ablakok azonnal bepárásodtak, majd az ESP, ABS, majd a körmányszervó és végül a belső elektromos berendezések is... Közben alig lehetett látni úgy szakadt a hó... Mire T-bányára értem már semmi nem működött, sem az elakadásjelző, sem lámpa, de érdekes módon a motor járt és a váltó az adott fokozatban maradt. így nem volt mit tenni egy előttem menő autóra ráálltam és imádkoztam, hogy kibírja a szervízig... Kibirta. A bejárat előtt kivettem a váltót D-ből és már nem lehetett vissza rakni sem... Ha nem fordulunk vissza, akkor most fűtés és motor nélkül lerobbanunk valahol a vértesben...
A kereskedésben kaptam egy astra-t... Nagyon hálás vagyok a sorsnak, hogy a kocsi odáig kibírta, de máig rejtély, hogy hogyan működött a motor komplett vezérlés nélkül... Mikor otthagytam már a zárak, de a legkisebb LED-sem világított...
Kisérteties volt..
A lényeg, hogy segített rajtunk a kereskedés vezetője! Köszönöm!
Nekem legjobban ez mondtat tetszett: "Az új traffipaxok arra is alkalmasak, hogy a digitális felvételeket GPS segítségével azonnal továbbítsák feldolgozásra."
Ja. Tele a cikk tárgyi tévedéssel, de a lényeg: vettek, használják is majd. Annyi igaz, hogy a xar detektorok télleg nem érzékelik, meg este is lát, persze korlátozottan. Ha a ember felkészült, nem sok vizet zavar, engem annyira nem aggaszt :)) megyek Pécsre csüt, majd tesztelem élőben.
Sziasztok, megvagyok ide is be szoktam nézni bár tény, hogy ritkán.
Valóban nehéz itthon, keresem is aktívan az utat vissza, bár most az sem könnyű. Azt hiszem rossz döntés volt hazajönni, sajnos ez akkor amikor döntöttem nem volt előre tudható, érezhető... Majd meglátjuk mi lesz.
A Veki magyar rendszámon, semmi baja és BP. és környékén is eljárogatok vele 8-9 literrel bár igaz, hogy soha nem dugóban vagy nagy forgalomban.