Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2019.02.20 0 1 42989

Legközelebb végigolvasom, mielőtt reagálnék, nem csak az első sort :).

Előzmény: RadiX (42988)
RadiX Creative Commons License 2019.02.20 0 1 42988

Elfelejtkezel a követési távolságról szerintem. Az autók nem összeragasztott lökhárítókkal konvojoznak egyenletes sebességgel.

Előzmény: Mézgár (42987)
Mézgár Creative Commons License 2019.02.20 0 0 42987

Pedig ez egyszerü fizika. Az idöegyseg alatt megtett ut es a sebesseg egyenesen aranylik egymashoz. Egy idealis vilagban egy ut ateresztö kepessege 100 km/h sebesseggel ketszer akkora, mint 50 km/h sebesseggel. Mivel nem idealis vilagban elünk sose erjük el az idealis allapotot, azaz fele annyi se az ateresztö kepessege. Ebböl a szempontbol igazad van, nem linearis, meg annal is rosszabb.

Ismered azokat az autopalya dugokat, ahol percekig araszolsz, aztan a vegen fogalmad sincs, hogy miert volt araszolas? Na az pont erröl szol. Telitödik a palya, kezdödik a tolakodas, követesi tavolsag leszarasa, masik fekezesre kenyszeritese, a forgalom emiatt lelassul, es mögötte rögtön kezd is bedugulni, mivel hatulrol nagyobb sebesseggel több auto er oda a helyszinre, mint amennyi alacsonyabb sebesseggel el tudja hagyni.

Előzmény: RadiX (42976)
. kata31 Creative Commons License 2019.02.20 0 0 42986

Egy lakóparki maszlag.A Garancs tetőn senki nem lakik és pont a lakópark rész és a tervezett útközt van.

Ma is Tinnyén halad át az egész zsámbéki medence. Budakeszi-Zsámbék -Perbál térsége is húszezerfő feletti. Fel sem hajthatna az M10-re senki oda tartva és viszont,hiszen az elkerülő lenne a lehajtójuk a medencébe. Anélkül Tinnye fuldokolhat tovább.Az ATV-n leadták a falu véleményét, aki akar elkerülőt,hiszen onnan duplázódik Piliscsabánál a 10-es forgalma.!

 

A Piliscsabaiakat sem kívánják az ablakaik alá hajnalban a dugó előtt sietve a Balaton, Érd..más irányok felé.

Előzmény: pentium10 (42982)
RadiX Creative Commons License 2019.02.19 0 0 42985

benéztem, bocs :)

Előzmény: troglodita (42983)
dimelo Creative Commons License 2019.02.19 0 1 42984

Rácsodálkoztam a kommentekre.

Itt mindenki jóstehetség, abból is a Nostradamus irányzatból...:)))

 

Vagy úgy lesz, vagy nem.

 

A 405. úton eddig közlekedő kb. 7000 személygépkocsi és 2000 kistehergk. Dél-Pest-Dél-Buda, Bécs, Balaton irány miatt ment arra.

Szerintem egyharmada az M5-ön marad ezután is.

Az M4 Üllő-Vecsés szakasza most is durva, de az M0-tól befelé 28000. (Üllő-M0 16000.)

Ha átadják a folytatást, akkor Monor-Üllő M0-ig növekedhet kb. 5000 szgk.val és 1500 kistgk-val.

de hogy ebből mennyi megy az Üllői úton Pestre és mennyi fordul az M0-nál északra, vagy délre, az nem lehet meghatározni.

 

Számoljunk 50 % egyenes irányú haladásával, az +2500 szgk+1000 kisteher a ferihegyi "gyorsforgalmin"...

amelynek Vecsési végén már most 35000 forgalom van.

 

Mondhatjuk, hogy már megvan a baj, az a +3500 db (10%) nem oszt, nem szoroz.

 

Más a helyzet a tehergépkocsiknál, ahol a 4. főúti tranzit az M0-nál dél felé fog fordulni,

de mértékét meghatározni nehezebb, mert a sebesség-menetidő különbség  nem lényeges, az útdíj számíthat (M4-405 különbözet:700 Ft).

Szerintem a teherforgalomban 50% körül lesz az átrendeződés.

 

Ám hogy 2020-2030 között mennyire fognak az M0-keleti szektor mellett megnövekedni az ipari-logisztikai beruházások,

az megjósolhatatlan.

A Ferihegy környéki káosz megoldása többe fog kerülni, mint az M0-Ny.

 

Legfeljebb vasútépítésnek hívják....

Előzmény: adiaboli (42974)
troglodita Creative Commons License 2019.02.19 0 0 42983
Előzmény: RadiX (42979)
pentium10 Creative Commons License 2019.02.19 0 0 42982

Előre rettegnek az álomvölgyiek az M0-s forgalmától

 

https://index.hu/belfold/2019/02/19/alomvolgy_m0_forgalom/

 

A tinnyeiek problémája ott kezdődik, hogy a kelet–nyugati forgalom az M100-as és az M0-s északi szakasz megépülte után (ezek a tervek szerint 2022–23 körül lehetnek átadva) megindul majd Budapest felett, de nyilván a legtöbben nem mennek fel Kesztölcig, hanem már lentebb, Tinnyénél levágnák az utat. 

A hivatalos tervekben persze számítanak erre, és kiépítenének itt egy Tinnyét elkerülő utat. De az sem megoldás a helyiek szerint, mert az út elvágna a településtől két településrészt, Királyvölgyet és Mediterrán-völgyet, és a házakhoz is túl közel lenne. Kicsit arrébb, Piliscsabánál a Garancstető házai járnának hasonlóan, a beruházás ráadásul negatívan érintené a Budai Tájvédelmi Körzetet is. Az elkerülő kiegészítő útja pedig az Álomvölgy lakóparkra vezetné a forgalmat.

A fenyegető helyzetet a Tinnyei Régió Munkacsoport infoanimációja látványosan és érthetően foglalja össze:

 

 

A tinnyeiek tehát azt kérik az útépítőktől, hogy ne feledkezzenek meg az M10 építéséről, ezzel párhuzamosan védjék le a mostani 10-es utat a megnövekvő tranzitforgalomtól (azaz felejtsék el az ide tervezett elkerülő utakat), valamint vezessenek be helyi korlátozásokat is a két autóút közé eső településeken. Nehogy valakinek kedve támadjon mégis az utat levágni a rövidebb utat kereső navigációs szoftverek ajánlatai szerint.

Samott Creative Commons License 2019.02.19 0 0 42981

Igazabol nem a Hataror igazgatosag fogja meg hanem a D portanal a lampa. Az is leginkabb forgalomtechnikai okokbol, mert annyi ki/befordulo nincs mint amennyire megakasztjak ott a forgalmat, de ha azon atjutott az ember mar lehet haladni (gondolom ezert van ugy utemezve az a lampa). Ha ezt a forgalomtechnikai akadalyt atteszik a vecsesi lampahoz akkor nem lesz gond, ott a pusztaban pofoghetnek a dugoban. Ez a D portas dolog eleg szerencsetlen mert rednszeresen visszadugul a feluljaroig, ott meg a ki be sorolasok miatt eleg kellemetlen kozlekedni. Jo lenne ha mar az a resz is haladosabb lenne.

Előzmény: radio100jozsi (42969)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.02.19 0 0 42980

Kifelé igen. Befelé nem.

Hiába a zajvédő fal magas a zajszint befelé.

A kifelé oldalon van szervizút lehet az a tavolsag az ami miatt azon az oldalon alacsonyabb a zaj szennyezés.

Ha nem lenne akkor valahol a metro aruhaznal lenne a dugó.

Addig amíg nem lesz Galvani híd És 2*2 sávos illatos út ez így is marad.

Előzmény: troglodita (42977)
RadiX Creative Commons License 2019.02.19 0 0 42979

Hétfőn reggel 7 körül jöttem befelé, legalább 6-8 nehéz teherautó araszolt befelé a Nagykőrösin, a Könyvesnél még láttam kettőt balra fordulni. Szokásos méretű dugó volt, kb. a Mol benzinkútig lépésben.

Előzmény: troglodita (42978)
troglodita Creative Commons License 2019.02.19 0 0 42978

Reggelente mindig beáll egy kicsit, de mostanában egészen tűrhető. Viszont nagy kocsit nem nagyon láttam rajta, őszintén szólva nem tudom, hogy valami korlátozó tábla van előtte, vagy miért. A Szentendrein ugye vannak konténerek meg autószállítók is dögivel, itt meg sosem láttam ilyet.

Előzmény: Landsmann_ (42967)
troglodita Creative Commons License 2019.02.19 0 0 42977

Ott nemrég végig 70-es tábla volt, nem? Abszolút értelmetlen az 50-es...

Előzmény: Mash_bakter (42975)
RadiX Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42976

Szerintem a sebességgel nem csökken lineárisan a kapacitás, viszont a főpálya és a gyűjtő-elosztó 2+2 forgalmi sávjából csak kettő lesz (plusz buszsáv), az nyilván visszafogja a forgalmat. 

Előzmény: Mash_bakter (42975)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42975

De hogy a kör forgalom fogja meg...

130/100/majd 70-re csökken a sebesség...

a Nagy Sándor felüljárónál meg 50-re.

az fogja meg.

Előzmény: RadiX (42971)
adiaboli Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42974

Tegyük fel azért, hogy az M5 és az M4 együttes be- és kivezető forgalma szeptember 30. (?) után sem lesz nagyobb, mint annakelőtte. Merthogy egy új szakasz átadása nem szül több kocsit.

Ergo, máshogy oszlik el majd az, ami valahol (vecsési Tesco, Kis-Eiffel, Néplegeti felüljáró vagy bármi más) továbbra is dugulni fog. Mint a világ nagyvárosaiban mindenütt.

RadiX Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42973

De odáig még van két komolyabb leágazás is, a Határ út és az Ecseri út, mindkettőnél csökken a forgalom, nem növekszik.

Előzmény: Fradista Utazó (42972)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42972

Akkor a felüljárón torlódna a Könyves Kálmán körút előtt. 

Előzmény: RadiX (42971)
RadiX Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42971

Azért befelé az M5 is bedugul könnyen, az a körforgalom a Hofherr Albert útnál csúnyán megfogja, ha az nem lenne ott, akkor talán simábban haladna a forgalom befelé csúcsban is.

Előzmény: radio100jozsi (42969)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42970

Az újragondolás megtörtént, tervezési fázisba is került. De aztán bejelentették, hogy mivel Budapestnek nem kellett az olimpia, törlik a gyorsforgalmi út fejlesztését. 

Előzmény: RadiX (42968)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42969

Hát meglássuk, bár opcióként szerintem érdemes az M0-ra átmenni, és az M5-ön bejönni a városba. Mert nem csak a Vecsési lámpa, hanem utána a Határőr igazgatóság, meg a gyorsforgalmi is nagyon szűk keresztmetszet.

Ebből a szempontból az M5-ös bevezető nagyon jó, a Könyves Kálmánig van 3 lámpa ha jól számolom, és ennyi. A múltkor mentem munkanap délután 16 után, és a Könyves Kálmánról az M5-re fordulva 25 perc alatt Újhartyánban voltam. El sem hittem, hogy messzebb van, mint Monor, és még is fele idő alatt kiérni, mint az Üllőin, a dugós gyorsforgalmin, majd az M4-en-4-esen keresztül.

Előzmény: Samott (42965)
RadiX Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42968

A bevezetés a városba végig necces lesz szerintem, ha az M5 bevezető forgalmának egyharmada átjön oda, meg mondjuk még a 31 felől egy kicsi. Újra kellett volna gondolni és építeni a gyorsforgalmit is, amíg az M4 épült.

Előzmény: Samott (42965)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42967

Kétszer mentem ezen az útvonalon, igaz elég korán, mert 6-kor már az Auchan parkolóban voltam. De nem volt nagy forgalom azon az úton. Napközben biztos több jármű jár arra és biztos, hogy nem csak én használom tranzit útként ezt a szakaszt. Nyilván aki a Megyeri híd felől jön és a 10-es felé halad, az itt fog elmenni. Másfelé is lehetne, Budakalászon és Ürömön keresztül, de az szerintem hosszabb kilométerben és időben is.

Előzmény: NAR (42966)
NAR Creative Commons License 2019.02.18 0 1 42966

"11-es főút-Pusztakúti út-Óbudai temető"

 

Szóval mégiscsak megy tranzit Csillaghegyen keresztül, aminek jó lenne az M0 északnyugati része? Persze nem tudom, hogy a teljes forgalom mekkora része...

Előzmény: Landsmann_ (42959)
Samott Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42965

Kivancsi vagyok mi lesz az atadas utan a vecsesi lampanal (a tesconal). Mert mar most is dugo van ott reggelente. Most a korforgalom meg a gyomroi lampa visszatorlaszt, de ha az megszunik az egesz forgalom ott fog allni a dugoban vecses es a repuloter kozt.

Előzmény: radio100jozsi (42960)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42964

https://magyarepitok.hu/utepites/2019/02/mar-az-ev-vegen-birtokba-vehetik-az-m44-elso-szakaszat-az-autosok

 

mondjuk fura, nem egyértelmű, legalábbis nekem...

 

Több mint 60 kilométernyi 2x2 sávos út készül el

Az érintett szakaszon három alprojektben zajlik az építkezés:

 

majd

Pozsávai Pál tájékoztatása szerint a szakaszon a munkálatok megfelelő ütemben haladnak és a tervek szerint az év végére elkészül ezen a szakaszon a gyorsforgalmi út. 

 

Most akkor mind a 3 rész projekt át lesz adva?

Landsmann_ Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42963

Rendben. Ha legközelebb nappal megyek arra, akkor felveszem. Illetve publikálom a videót. A kamera mindig megy. Nem tudom mikor fogok úgy menni legközelebb.

Előzmény: dimelo (42962)
dimelo Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42962

Így már teljesen világos!

 

A "hiányzó" láncszem: "Füzesgyarmat-Debrecen az esztergomi út előtti napon."

 

Kérhetnélek, hogy a M4-47. körforgótól Derecskéig menj el a 47. úton?

Akkor, ha időd engedi és lenne kedved felvenni az ott látottakat is...

 

Így teljesedne ki az forgalomváltozás feltárása.

 

Köszi! 

Előzmény: Landsmann_ (42959)
. kata31 Creative Commons License 2019.02.18 0 0 42961

Az megvan,hogy a városi M0 nem került ki a kiemelt projectecről szóló rendeletből?

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/?ref=bookmarks

radio100jozsi Creative Commons License 2019.02.17 0 0 42960

Remélem marad a 09.30 átadás. Áldatlan állapotok vannak Üllő-Monor között a régi 4-esen. Most már non-stop csúcsforgalom, és dugó van az úton. Szombat reggel 8-kor, délután 18 órakor is csak 60-70-el áramlik a végeláthatatlan kocsisor mindkét irányban. Jó lenne egy mérési érték frissen, itt van is Monornál mérőberendezés. 

Előzmény: hbo (42958)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!