Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43025

11 perc felhőtlen boldogság :)

Előzmény: drummond (43023)
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43024

Kissé elkapkodtad...

Mondjuk, hogy szubjektív voltál.

 

Cegléd lehet Neked fontos, de az Abony elkerülő forgalma éppen olyan durva,

minthogy Szolnok elkerülőjét sem a szellemek járják...(utolsó mondatodban írod is)

 

Azokon a videókon, amit a napokban ismerhettünk meg,

elég egyértelműen súlyos a 4. főút forgalmi helyzete.

 

A fennálló dilemmák eldőlnek a következő hónapokban.

 

Véleményem változatlan: Erdélynek is az M4 a megoldás, nem a vargabetűk észak-délre.

Előzmény: józsi24 (43004)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43023

Igen, az szerintem is úgy lesz és akkor 58 és 80 között már 4 sávon utazhatunk.:)

Előzmény: RadiX (43022)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43022

Praktikusan csak a ceglédi csomóponttal és az előtte levő 67-73 szakasszal együtt tudják átadni szerintem. Hajrá, legyen úgy minél hamarabb :).

Előzmény: drummond (43020)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43021

Igen technikailag biztosan úgy oldják meg, ahogy leírtad, viszont annyival biztosan gyorsabb lesz a  régi félpálya felújítása, hogy a koronaszélesség az már megfelelő, hisz eleve úgy készült a 4-es főút Abonyi elkerülője, hogy az a leendő M4-es egyik félpályája lesz.

Előzmény: RadiX (43019)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43020

A teljes Cegléd -Abony szakasznak általad megjelölt részét szerintem 1-2 hónapon belül átadják, hisz már csak az útburkolati jelek felfestése és néhány méter védőkorlát hiányzik. Az aszfaltozást már tavaly évvégén befejezték és a leállósáv is készen van.

Előzmény: RadiX (43018)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43019

Legyen úgy, bár a látható tempó alapján nehezen hiszem. Ha megépül az új félpálya, akkor a régit még fel kell újítani, és csak az eltartott 8-10 hónapig a többi környékbeli szakaszon is.

 

Azt el tudom képzelni, hogy megépül az új pálya idén év végére, és átterelik rá a forgalmat, a régi pálya felújítása és a csomópontok befejezése pedig megtörténik 2020 végére.

Előzmény: drummond (43016)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43018

Szóval a pontos szelvényszámokkal szerintem a 73+235 és 80+472 közötti szakasz átadása várható idén, a teljes Üllő-Cegléd szakasz mellett, és így Vecsés-Nyugattól majdnem 60 kilométer egybefüggő autóút lesz.

Előzmény: RadiX (43013)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43017

Sajnos 2021 felére, csak Törökszentmiklós Nyugat a cél 118 + 00-ás szelvényig, mivel a félbehagyott szakasz 118 + 00 és 126 szelvény közti szakaszát nem vették bele az új kiírásba.

Előzmény: puntooo (43009)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43016

Elég gyakran járok arra, mivel szolnoki vagyok, szerintem tartható az évvége. A 17 km-es szakaszból kb olyan 4-5 km-en nem volt még semmilyen munkavégzés. A csomópontok kialakítása előrehaladott állapotban van már, ráadásul a hét eleje óta visszatért az élet az építkezésre, még nem teljes gőzzel, de már elindult a munka a szakaszon.

Előzmény: RadiX (43013)
Roger Preed Creative Commons License 2019.02.22 0 1 43015

"utana mar lehet haladni..."

 

Kérdés, hogy ha Abonyig el lehet jutni gyorsan az mennyire lesz hatással az Abony-Berettyóújfalu szakaszra.

Lehet hogy (még) többen választják ezt, mert már erre is lehet haladni...

 

Az M3-M4 által bezárt területen van egy választóvonal, amelytől északra jellemzően az M3, délre jellemzően az M4-4 felé indulnak el az emberek.

Ezen kívül van egy hasonló vonal az M4-4 és az (M)44 között.

 

Most ezek a vonalak el fognak mozdulni, kérdés hogy ez milyen hatással lesz az érintett utakra.

 

Nem látom igazán a lehetőségét annak, hogy itt egyhamar meginduljon egy nagy, 100 km hosszú kivitelezés. Amilyen hamar lehet el kéne kezdeni az alábbi szakaszok 2*2 sávos bővítését:

- 114 és 120 szelvények között, Törökszentmiklós-Kelet/Fegyvernek csomóponttal

- 141 és 151 szelvények között, két végponti csomóponttal

 

Ezek az előzési szakaszok kis zavarással, gyorsan, talán kevés engedélyeztetéssel megépíthetők, viszont sokat dobnának a 4-es út baleseti statisztikáin.

Ezzel párhuzamosan megcsináltatni az engedélyeztetést és építeni ASAP az alábbi három fázisban:

- 120-141 szelvények között (ide még csomópont se kéne): Törökszentmiklós-Kisújszállás

- Kisújszállás-Püspökladány (42)

- Püspökladány-M35

Előzmény: józsi24 (43004)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43014

A helyes szelvény  a következő az előbb elírtam:73 + 235 Km és 90 + 859 km

Előzmény: drummond (43011)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43013

Szoktál járni ezen a szakaszon? Több mint a felén még a földmunka sem kezdődött el.

Előzmény: drummond (43011)
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43012

Ott a pont!

Nagyon kíváncsi leszek, milyen okot találnak újabb halasztásra...

Előzmény: drummond (43006)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43011

Cegléd - Abony szakasz alatt az M4 gyorsforgalmi út 70 + 235 Km és 90 + 859 km közti szakaszát értem. Ez a szakasz 2019.12.31-re elkészül.

 

http://abony.hu/news.php?extend.3674

 

Előzmény: RadiX (43008)
trizs77 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43010

a 21-es út 65 km hosszú.

 

Mennyi belő a négysávos szakasz ?

km-re ?

 

Ez nem adott választ erre :  https://hu.wikipedia.org/wiki/21-es_f%C5%91%C3%BAt_(Magyarorsz%C3%A1g)

 

 

puntooo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43009

2021 első fele reális rá.

 

Addigra nem Fegyvernek elérése volt a cél?

Előzmény: RadiX (43008)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 1 43008

Mit értesz "Cegléd-Abony szakasz"-nak itt? Abony körül jó 15 kilométeres szakasza van/lesz az M4-nek, a pontosság kedvéért definiáljuk a szakaszokat kilométerben.

 

 

A Cegléd és Abony közötti 17,6 kilométeres autóút kivitelezésére kiírt közbeszerzést a Duna Aszfalt nyerte, az utat nettó 26,3 milliárd forintért építheti meg. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. korábbi közlése szerint ezt a szakaszt 2021 első felében helyezik majd forgalomba

 

Ez a teljes szakasz a leendő számozás szerint 73-91 lesz. Ebből a 73-80 szakasz már 2x2 sáv volt pár éve, ezt csak felújítják és nyilván kész lesz idén. Ennek a végén, 81 kilométernél van a 401 út leágazása (a 40 és Abony felé), ami átépül trombita csomóponttá.

 

A következő szakasz, 81-91, jelenleg 2x1 sáv, Abony északi elkerülőjének nagyobbik része, a végén csatlakozással a félbemaradt Szolnok északi elkerülőhöz (91-112?). Itt meg kell építeni az új pályát, plusz két csomópontot, és felújítani a régi pályát. Ez nem lesz kész idén, 2021 első fele reális rá. 

 

Előzmény: drummond (43006)
trizs77 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43007

A cikkről.

 

a hvg  mélyrepülésének van politikai oka is, de van szakmai is.

A Lipovecz főszerkesztői érában ez a cikk, ugyanerről úgy született volna meg, hogy :

             - X út 44 km-es szakaszából eddig megépítettek = 25%.

             - még hátravan 33 km = 75%.

             - a 75%-ból 50%-ra = 22 km már van kivitelező, az építés megkezdődött, az út átadásának várható ideje 2019.14.39.

             - a még hiányzó 11 km-re most keresik a kivitelezőt.

 

A mostani főszerkesztői érában az adatok elmosódnak, összekeverődnek, hiányosak, kétértelműek.

Most a cikkek fele arról szól, hogy X kivitelező melyik párt, kijének a sógóra/anyósa, és négy éve milyen eljárás, hol indult ellene.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

A cikket jegyző Balla Györgyi egy szimpatikus hölgy, aki láthatóan irodából, gép elött ülve, a helyszínek ismerete nélkül, különböző sajtóközleményekből összeollózva írta cikkét.

 

Kár.

..............................................:-(((

 

 

 

drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43006

Ebben a cikkben Szolnok esetében valami nagyon össze van kavarva. Cegléd-Abony szakasznak 2019.12.31-ig el kell készülnie. 2021 első felében már Szolnok Északi elkerülőjének, a félbehagyott M4 szakasznak kell kész lennie, amiről a cikkben szó sincs. Utóbbi természetesen csak akkor, ha március 13-ig megtudjuk, hogy kinyerte a közbeszerzést.

Előzmény: dimelo (42998)
józsi24 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 43005

az m6ot is eleg gyorsan osszekalapaltak a semmibol...

 

itt abszurdisztanban a kiepules sebessege forditottan aranyos a forgalommal, lasd: m6, ami tokures, de pikkpakk elkeszult, az m4 meg mar 50 eve epul, de meg csak 12km van kesz belole, es csucsban 20 percig tart mig lebirsz hajtani rola...

Előzmény: puntooo (43002)
józsi24 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 43004

nincs jelentosege...

 

a lenyeg, hogy cegledig meglesz (ezzel a cegled-M0 retur a csucsban kb. egy oraval csokken), utana mar lehet haladni...

 

szolnoknal meg nem az eleres a lenyeg, hanem az elkerules, mert a deli elkerulo durvan tulterhelt...

Előzmény: RadiX (43003)
RadiX Creative Commons License 2019.02.21 0 0 43003

Abony-Nyugatig átadhatják idén (innen még 25 kilométer Szolnok központja), de Abony-Északig (a Simicska-szakasz kezdetéig, innen már csak 12 kilométer Szolnok központja) biztosan nem.

 

 

Előzmény: puntooo (43002)
puntooo Creative Commons License 2019.02.21 0 0 43002

6. Szolnok:

Itt úgy szólt az ígéret, hogy legkésőbb 2019-ig Budapestet és Szolnokot négysávos autóút köti majd össze, mégpedig a ferihegyi repülőtértől induló 4-es főút nyomvonalán. Egyúttal arról is döntöttek, hogy megépítik a Szolnokot északi irányból elkerülő útszakaszt. A Cegléd és Abony közötti 17,6 kilométeres autóút kivitelezésére kiírt közbeszerzést a Duna Aszfalt nyerte, az utat nettó 26,3 milliárd forintért építheti meg. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. korábbi közlése szerint ezt a szakaszt 2021 első felében helyezik majd forgalomba,

 

De a Cegléd-Abony szakaszt a mostani év végére ígérték átadni.

 

12.  Szeged:

 Erről azóta is mindössze annyit lehet tudni, hogy 2022-ig építenék meg az új nyomvonalon a négysávos 47-est.

 

Látva a nagyforgalmú M4 csigalassú kiépítését, legfeljebb 10 év ráhagyással hihető (akkor sem nagyon), hogy a semmiből kiépül egy vadiúj 4 sávos, 200 km-nyi út... (Amikor jelenleg még a nyomvonalra is csak elképzelések vannak.) +A régi 47-est is teljesen fel kell újítani.

Előzmény: trizs77 (42995)
kabold Creative Commons License 2019.02.21 0 0 43001
Hírfigyelő Creative Commons License 2019.02.21 -2 0 43000

Értem a helyi félelmeket, de a képedről csak az derül ki, hogy a régi 102-es és 1104-es utak hol húzódnak. Hol futnának ezek elkerülő szakaszai a hivatalos tervek szerint?? Ez nem derül ki a térképről... .

 

 

Ha én volnék a tervező, akkor a 102-es és az 1104-es utak elkerülő szakaszait a lila nyomvonal mentén tervezném meg. (Nem rajzoltam ugyan rá a rajzomra, de a Tinnye, Álomvölgy, Garancsliget, és Pilisjászfalu közelében futó elkerülő részek automatikusan kapnának az út mellé egy-egy zajvédő falat is, a kis falvak nyugalma érdekében. Ezzel megmenekülne az átmenő forgalomtól az összes felsorolt település és településrész, és a Budai Tájvédelmi Körzet is mentesülne a nagy autósforgalomtól. Az új elkerülő által a Piliscsabai-erdő is csak minimálisan lenne érintett (a Piliscsaba DK-i részeit övező erdőrész egy kis "morzsáján" futna csak át az új elkerülő út, olyan rövid szakaszon, amennyire ez csak lehetséges).

 

Az én tervem így nézne ki: >>

 

Tinnye és környékének elkerülő útjai

Előzmény: pentium10 (42982)
Jared- Creative Commons License 2019.02.21 0 0 42999

Talán elkészül a 21-es út négysávosítása egyszer Salgótarjánig, de biztosan nem 2019-ben.

Persze ha az újságíró ki is ment volna a helyszínre amiről ír.........................?

 

Èn ugy tudom elkészül a IV és V szakasz idén. Honnan van az infó hogy nem?

Előzmény: trizs77 (42997)
dimelo Creative Commons License 2019.02.21 0 0 42998

Köszi, hogy észrevetted!

 

Érdemes az egész cikket elolvasni:

https://hvg.hu/gazdasag/20190220_Modern_Varosok_utepitesek

 

Zömmel helyes megállapítások, de mint jelezted, nem terjedt ki mindenre az újságíró figyelme.

 

Sokkal nagyobb gáz, hogy a miniszterelnöké sem...

Előzmény: trizs77 (42997)
trizs77 Creative Commons License 2019.02.21 -1 0 42997

Azért ez a hvg cikk is elég pongyola.

 

Példa :

.....".....

13.  Salgótarján:

A Nógrád megyei városnak is jutott országhatárig érő, Salgótarjánt elkerülő, négysávos út 50 milliárd forintért.

Két szakaszban dolgoznak, a HE-DO, a Swietelsky és a KM 2018 helyett 2019 májusára fejezi be a munkát......"

 

 

Nem így van.

Nem lesz 2019 májusára 4 sávos 21-es út a határig.

Sőt.

 

A Salgótarján dél (Vizslás) - Országhatár = 14 km útnál még a tervezést se kezdték el, nem hogy az építkezést.

 

Talán elkészül a 21-es út négysávosítása egyszer Salgótarjánig, de biztosan nem 2019-ben.

Persze ha az újságíró ki is ment volna a helyszínre amiről ír.........................?

 

 

Előzmény: trizs77 (42995)
dimelo Creative Commons License 2019.02.21 0 0 42996

A forgalmászat már csak ilyen...:)))

Néhány óra elég volt hozzá. (Több idő volt a videókat megnézni, mint a táblázat készítés)

 

Statisztikus alkat vagyok, ezért nem is hiszek a propagandának, a médiahype-oknak, a felületes újságírók fogalmazványainak.

 

Arra való a szemünk, hogy lássunk, de a szubjektív érzet mellett kellenek az ilyen demonstratív bizonyítékok.

 

Az alkalmazott metodika racionális, de nem tudományos, viszont az eredmény a 4. főútról kialakult általános - negatív - vélekedést erősiti.

 

 

Köszi a felvételeket!

Előzmény: Landsmann_ (42994)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!