Keresés

Részletes keresés

józsi24 Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43472

igen, godollo deli elkerules...

 

nem lenne fizetos, mert mezei fout...

 

kb. 10km, tehat ugy 10-15mrd lenne...

 

az m31-nek ehhez semmi koze, az nem tudna ennek a funkciojat ellatni, mivel egy autouton nem lehet 500m-enkent csomopontot epiteni...

Előzmény: Mash_bakter (43468)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43471

annyiban út építés, hogy abból az 500-750 milliárdból megépülhetne az M8 Veszprémtől-Egerig...

ok. tudom nem ennyire egyszerű, mert kínai hitelből akarjuk építeni a kínaiknak,

hogy utána kamatostul fizessük vissza a kínaiaknak...

:)

Előzmény: Fradista Utazó (43469)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.21 0 1 43470

egyaltalan: minek rakunk mi ebbe egy fillert is???

 

ha a kinaiak athen felol is akarnak arut szallitani, akkor epitsek csak szepen ki sajat penzbol ehhez a vasutat...

Előzmény: Mash_bakter (43466)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.03.21 0 2 43469

- Szó sincs TGV-ről, a sebesség 160 km/h lenne. Ezt manapság Európában nem is szokás nagysebességű vasútnak hívni. Bár a mai, sok helyen 60 km/h-hoz képest valóban jelentős előrelépés volna. 

- A kínai konténernek tökmindegy. 

- Az egész mögött egy kínai hatalmi törekvés áll, ill. a lassan feleslegessé, kihasználatlanná váló kínai vasútépítési kapacitás. Mivel ez túlnyomórészt politika, itt most nem fejteném ki bővebben, de a lényeg az, hogy az ügyben nincs egyetlen szereplő sem, se Pekingben, se Budapesten, se Belgrádban, akinek erre a vasútra bármilyen értelemben szüksége volna, vagy aki komolyan azt gondolná, hogy ettől bármi is jobb lesz. 

- Offtopic, mivel ez nem  vasutas fórum. :-)

Előzmény: Mash_bakter (43466)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43468

ez milyen térkép?

a gödöllői déli elkerülő út építése?

Ha fizetős lesz, akkor marad a forgalom  a városban, mert sajnálják az 5000 ft-ot...

az a szaros pár milliárd mennyi lenne 25-30-50?

2x1 sáv vagy 2 sáv?

anno az M31 épült rossz helyre?

azt kellett volna Gödöllőtől keletre építeni? 

Előzmény: józsi24 (43465)
troglodita Creative Commons License 2019.03.21 0 1 43467

De mi van akkor, ha HB megye erre, Békés pedig a III-ra adja a voksát? Szerintem építsék meg mindkettőt, aztán győzzön a jobb!

Előzmény: Mash_bakter (43464)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.03.21 0 1 43466

vagy jönnek a választások és hülyíteni kell a népet...

 

Ez a Kelebiai TGV is egy agyrém...

Mennyi lehet egy konténer szója a Kína-Budapest áruszállítás ideje hajó+közút/vasút:  6  hét ?

Ezen mennyit is fog gyorsítani a TGV? 1-2 órát? esetleg fél napot, mert nem kell vesztegelni sehol?

Előzmény: Anytime (43462)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.21 0 0 43465

itt van ez a szerencsetlen godollo, ahol mindig rosszul ikszelnek a pogarok, ezert folyamatos buntiben vannak...

 

szellempalyakat megszegyenito forgalmat venne ki a varosbol, gyakorlatilag megszunnenek a torlodasok a varosban, mivel tobb varosi uton felezodne/harmadolodna a forgalom ( igen ott is, ahol most nagyon okosan egy vasuti feluljaro epul), csak epiteni kellene, szaros parmilliardert...

 

https://i0.wp.com/www.godollo.hu/wp-content/uploads/2018/11/2018_11_kozmeg01.jpg?resize=1170%2C660

Mash_bakter Creative Commons License 2019.03.21 0 1 43464

oszt csak a 3 szakasz hosszát nézi és nem azt, hogy egy Szeged-Miskolc, Szeged-Debrecen út

mennyivel lesz így hosszabb időben/km-ben...

mennyivel  több környezet szennyezés...

 

Előzmény: troglodita (43461)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.21 0 2 43463

komolyan visszasirom a komenyizmust...

 

akkor, ha nyogvenyelosen is, de legalabb ott epitettek a zutakat, ahol arra szukseg volt...

 

mostmeg van penz dogivel, de nagyreszet faszsagokra qrjuk el, ahova tenyleg kellene, oda mostsem fussa...

Előzmény: Törölt nick (43460)
Anytime Creative Commons License 2019.03.21 0 2 43462

Ne veszítsd el a humorérzékedet. Erre az állításra én is a fejemhez kaptam.

 

De például félrevezető a cikkben ez a valósnak tűnő mondat is:

...megvalósítása esetén gyorsforgalmi útkapcsolat létrejöttét eredményezné Miskolc és Szeged között.

 

Most mi a helyzet?

https://www.google.com/maps/dir/47.8875062,20.8334461/46.2958463,20.1733021/@47.1316819,20.7247636,8z/data=!4m2!4m1!3e0

 

M5-M0-M31-M3 = 309 km, ez a leggyorsabb. 2 óra 40 perc.

Vajon hány gépjármű megy Szegedről Miskolcra? (vagy Békéscsabáról-Kassára?)

 

 

A legrövidebb:

https://www.google.com/maps/dir/47.8875062,20.8334461/46.2994341,20.1790851/@47.0554842,20.125322,9z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d20.2784766!2d46.9843174!3s0x4741513b23b61935:0x47352b7f066f945!1m0!3e0

 

47-45-441-32-31-M3 = 228 km, de majdnem fél órával több a menetidő.

 

 

Amiről mostanában fecsegnek a médiafelületeken:

https://www.google.com/maps/dir/47.8875062,20.8334461/46.2994341,20.1790851/@47.0292807,20.4343125,9z/data=!4m29!4m28!1m25!3m4!1m2!1d21.730502!2d47.2312011!3s0x4746537d88094f9f:0xf0fe608e3bb12f32!3m4!1m2!1d21.7257004!2d47.1406887!3s0x47465056a5b68651:0x3e98191fec8079fc!3m4!1m2!1d21.4349633!2d46.8624091!3s0x4746637bd12c3023:0x7d1e011d1859b71e!3m4!1m2!1d21.220869!2d46.6258065!3s0x4745d3f3b6e38aa5:0xdf904e73299dcbf2!3m4!1m2!1d20.7105118!2d46.4144791!3s0x474446085932d6ef:0x4f4ba65ffc82969b!1m0!3e0

 

M47 - M35 - M3 = kb. 320 km, hosszabb lenne, mint az M5-M0-M3! (a Maps-on csak közelítően jelölhető ki az útvonal)

 

 

A logikus útvonalat is jelezném:

https://www.google.com/maps/dir/47.8875062,20.8334461/46.2994341,20.1790851/@47.0554842,20.125322,9z/data=!4m14!4m13!1m10!3m4!1m2!1d19.9610629!2d47.20682!3s0x47416c3a46871aaf:0xc747a95a229aa119!3m4!1m2!1d19.7251221!2d46.9610682!3s0x4743d831eb55ccc5:0x30c7eeddab4dae53!1m0!3e0

 

M5 - M8 - M3 = kb. 250 km, tehát az M5 Kecskemét- M8-Szolnok-M8-Füzesabony-M3 átkötés sokkal jobb hálózati kapcsolatot teremtene még Tolnának-Baranyának is. (Nem új, csak erről hallgatnak.)

 

 

Bolond világ, vagy... ???

Előzmény: Törölt nick (43460)
troglodita Creative Commons License 2019.03.21 0 2 43461

Más tekintetben is mestermunka: "A nyomvonal három vasútvonalat keresztez, továbbá két nagyobb vízfolyást, a Sebes-Köröst és töltéseit, valamint a Kettős-Köröst, és több kisebb vizet, csatornát. A tervezett hidak száma kettő."

Máshol gondolom Köbüki ultrateleportál gépezete röpíti át az autósokat ;-))) Csak ne felejtsék el letekerni az ablakot ,-)

Előzmény: Törölt nick (43460)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.21 0 1 43460

http://mobil.haon.hu/#!mobilenews/detail/4178415

 

M47 a határ menti (Komádi) nyomvonal támogatásának indoklásában: 5 büntetés-végrehajtási intézetet fog érinteni.

És van olyan aki ezt le is írja. Nem tudom sírjak vagy nevessek.

Előzmény: Landsmann_ (43456)
troglodita Creative Commons License 2019.03.21 0 1 43459

"szolnoki elkerülő" ;-)))

Előzmény: berva1 (43458)
berva1 Creative Commons License 2019.03.20 0 0 43458
troglodita Creative Commons License 2019.03.20 0 2 43457

Amúgy most, hogy a NIF útfejlesztéseit bújom, ez az oldal az abszolút dobogós mind közül:

https://nif.hu/projektek/2016/08/m0-autout-deli-szektor-fejlesztese-i-utem-deak-ferenc-mederhid-felszerkezet-csereje-nelkul/

A fene nagy igényesség, már 2016 augusztusa óta... Majd írok egy képelfordító szoftvert is nekik ;-(((

Landsmann_ Creative Commons License 2019.03.20 0 1 43456

Pontosabban csak a 127-128-as vonalakat, mert Békéscsabától Gyomáig oké  a pálya. Gyoma-Dévaványa-Körösladány-Szeghalom-Füzesgyarmat-Biharnagybajom-Sárrétudvari-Szerep-Hosszúhát-Püspökladány-Vásártér-Püspökladány vonal szorulna felújításra. Szerintem kevesebbe kerülne és nem kellene nagy engedélyeztetés. Dévaványán kellene új nyomvonalat kialakítani némileg. Most oda akarnak vasutat, ahol már egyszer megszüntették a vasúti közlekedést? (Komádi). Jó, nem ezek voltak, de ha akarták volna újra indíthatták volna a forgalmat. Ez csak Lázár polgártás lázálma.

Előzmény: Landsmann_ (43455)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.03.20 0 3 43455

Inkább a meglévő vonalakkal foglalkoznának, nerm egy első nekifutásra fölöslegesnek tűnővel. Ráadásul kétszer is átlépi a román-magyar határt. Biztos rohadt sokan utaznának Békéscsabáról Debrecenbe Nagyváradon keresztül. Ha már mindenáron közvetlen összeköttetést akarnának a két megyeszékhely között (a vasút egyáltalán nem alternatívája a busznak a két város között) akkor a 120-128 vasútvonalakat kellene gatyába rázni, kiküszöbölni a dévaványai fordulót. De úgysem lesz ebből sem semmi. Bár a felcsúti kisvasutat is megépítették, amin úgy tolonganak az utasok, hogy valóságos heringjárat. :D

Előzmény: Törölt nick (43451)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.20 0 3 43454

Hírfigyelőt hiányolom, hogy megmagyarázza, hogy Komádinak szüksége van erre a vasútvonalra IS!

Előzmény: troglodita (43453)
troglodita Creative Commons License 2019.03.20 0 5 43453

erre majd közvetlenül a Bp - Kelebia tézsévésítése után kerül sor ;-)))

lázas janika...

 

Előzmény: Törölt nick (43451)
troglodita Creative Commons License 2019.03.20 0 2 43452

jesszusom!!!

Előzmény: Törölt nick (43451)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.20 -1 0 43451

https://www.facebook.com/193702058028595/posts/418459462219519/

 

Igaz nem út, hanem vasút, de az m47 leendő nyomvonalával kapcsolatban érdekes lehet.

 

A leendő déli vasútvonal Békéscsaba és Debrecen közötti szakasza nagyon hasonló az m47 piros, határ melletti nyomvonalához.

Megépítenek a határ mellett egy vasutat, és autóutat, vagy ezzel kap zöld utat a régi 47-es út melletti nyomvonalak egyike?

Előzmény: Landsmann_ (43273)
troglodita Creative Commons License 2019.03.20 0 3 43450

Dimelo jól van és mindenkit üdvözöl a fórumról ;-)))

drummond Creative Commons License 2019.03.20 0 0 43449
Előzmény: puntooo (43447)
RadiX Creative Commons License 2019.03.20 0 0 43448

A kiírások 30 hónapra szólnak, tehát ha aláírják a szerződéseket nyárig, 2021 végére várható az átadás.

 

 

Előzmény: puntooo (43447)
puntooo Creative Commons License 2019.03.19 0 0 43447

Én is kérdezem: hol találhatóak információk az M4 tender eredményéről? Tervezett átadás?

Előzmény: Aladár46 (43419)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.03.19 0 1 43446
Anytime Creative Commons License 2019.03.19 0 0 43445

Én nem haragszom, hogy egyetértünk:)))

 

Írtam: teherforgalom kikerüljön a belvárosból Vámosszabadi felé.

 

Írtad: észak déli eddig városon áthaladó nehéz tgk. forgalom Győrt már nem terhelve bonyolódjon.

Tök jó... Forgalmi adat melyik év?

Előzmény: Herodes68 (43443)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 43444

aze az egy tomor gyonyor, hogy mikozben soksok100 km szelleMpalya epul ebben az elbaszott orszagban, az orszag legrovidebb (es legelatkozottabb) autoutjanak, a 9km-es M4esnek a vegen kmes araszolo kocsisorok vannak mindennap, mert nem birnak errol a szarrol lehajtani...😣

Herodes68 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 43443

 

"Mint írtam, a 813. elkerülőt azzal az indoklással építették, hogy az 1-M1 teherforgalom kikerüljön a belvárosból Vámosszabadi felé."

 

Nos a helyzet az hogy nem elsősorban ezért építették.

Ezt könnyű lesz belátni ha a forgalomszámlálási adatokhoz nyúlunk.

A 81604-es számú 1-es útról lehajtóág a 14-es számú útra Szlovákia felé 334 tgk./nap

A 81602-es számú 14-81-es közös felhajtóág az 1-es útra Budapest felé 428 tgk/nap 

Tehát az 1-es-M1-es teherforgalom reláció 762 tgk/nap adódik.

 

Miközben  81-es főút városon belüli szakaszán a vasút felett (Pálffy hídon) 1170 tgk/nap

Fenti három adatból a lemorzsolódó célforgalmat figyelembe véve szinte tökéletesen adódik

a 14-es főút nehéz tgk. forgalma ami 1799 tgk/nap

 

Tehát a 813-as keleti elkerülő elsődleges funkciója az az, hogy észak déli eddig városon

áthaladó nehéz tgk. forgalom Győrt már nem terhelve bonyolódjon.

Aztán persze nem mellékesen kezeli az 1-M19-M1 relációt is.

Az Ipar utca folytatása az új 2x2 sávos híddal pedig nem más mint hiányzó hálózati elem Győr

úthálózatában. Ennek szükségességét már 30 éve is látták nem véletlen az azóta

érvényben lévő beépítési tilalom a nyomvonalon.

 

Előzmény: Anytime (43431)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!