Keresés

Részletes keresés

kormi1313 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 168

A legközelebbi azt hiszem a Mozaik u. i hozzám. Az tőlem 50 km. Az Autóklub a melótól 300 méter. Délig 

melózok, fél egyre megyek. Nincs átalakítva semmi a motoron, a ledeket leszereltem. Újak a gumik, sajna az első két nap alatt leereszt, pedig még nem ment a felrakás óta tíz métert sem. Éppen csak kiálltam lemosni.

 

Előzmény: Hr.Geiger (160)
Hr.Geiger Creative Commons License 2017.03.22 0 0 167

Igazán nem akarom a kedvedet elrontani így ismeretelenül, de munkába járni vegyél egy 125-ös MZ-t, vagy egy 250-es robogót. Nem TDM-nek találták ki a városi tötyörgést..., de demokrácija van, meg a te pénzed, nem az enyém.

 

Előzmény: Banánturmix23 (164)
Hr.Geiger Creative Commons License 2017.03.22 0 0 166

Hát most már akkor tudja ezt is kend, aztán vésse is fel gyorsan a míhely mestergerendájába! :-)

Legközelebb meg legyen gondja erre, ha esetleg a Kawán is leamortizálódnak a dolgok, bár nem hinném, hisz kend igen kíméletesen bánik a jószággal! :-))))))))))))))

Előzmény: kawa550 (163)
Hr.Geiger Creative Commons License 2017.03.22 0 0 165

Persze, vágom amit írsz, de a legtöbb TDM itt patika állpotú, full gyári, semmi illegális cucc rajtuk. Akkor meg mi a búbánatért fizessenek többet? Nekem eddig pozitív tapasztalatom volt velük, legutóbb egy éve, mikor a Tádét vittem időszakosra, meg aztán hamarosan viszem a Divit is, hogy Zánkán tudjam mivel cinkelni Kend zőccséges K-Rexét :-))))))))

 

Előzmény: kawa550 (162)
Banánturmix23 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 164

Sziasztok! Új vagyok a fórumon, üdvözlök mindenkit :)

 

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Egy Yamaha TDM850 4TX-et készülök venni, van is egy kiszemelt darab, amit nem sokára elmegyek megnézni. Abban segítsetek nekem, hogy miket ellenőrizzek, milyen hibákat keressek, amik gyakrabban előfordulhatnak. Esetleg típushibák, bár amennyire utánanéztem nincs. Napi 15-25kilométert használnám melóba járásra, ami leginkább város, plusz havonta 3-4 alkalommal Budapest-Győr-Budapest rohangálás szintén meló, kikapcsolódásként szabadnapokon két személlyel kirándulás, balcsi stb., esetleg rászerveznék még egy horvátországot is :) Ilyen használatra mennyire ajánljátok? Köszönöm :) Üdv.

kawa550 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 163

Hát ezt vazzeg nem mondta! De a nagyobbik baj, hogy én se tudtam.

Előzmény: Hr.Geiger (159)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 162

Itt mifelénk az nkh-nál elég kötsögök, belekötnek mindenbe amibe lehet. Ott a 17-es felnimmel, meg a h4-re alakított lámpámmal, LSL kormányommal simán bukta lett volna. Maszek vizsgabázison meg 10 perc oszt gó. 8 rugó volt legutóbb.

Előzmény: Hr.Geiger (160)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 161

És kopaszodok is, ott hátul a fejem búbján! :))))))

Eccer az exfeleségemmel (akivel nem éppen felhőtlen a viszonyunk) vittük pestre a gyereket kontrollra az I.-es gyerekre,  oszt ahogy ott ülök a gyerekkel, ez meg áll mellettem, aszongya hogy " eszel te elég vitamint? kopaszodik a fejed!" mire én: "nem eszel te túl sok vitamint? egyre nagyobb a segged!" :D

Előzmény: Lomha 8V (158)
Hr.Geiger Creative Commons License 2017.03.22 0 0 160

Szia! NKH-nál csak 4360 Ft a vizsga, esetleg legközelebb érdemes gondolni erre is. A megtakarítást meg el lehet motorozni. :-)

Előzmény: kormi1313 (146)
Hr.Geiger Creative Commons License 2017.03.22 0 0 159

Nem mondta a " Mester" a felújított hengerfej átadásakor, hogy kb.1000 km után újból hézagokat kéne ellenőrizni?

Ez alap, ha felújítunk mindent ( ülék, szelepvezető ), szóval én nem is csodálkozom azon, hogy így elmentek a hézagok.

No, de már vagy annyira rutinos TDM-es, hogy belapkázod, aztán hajrá előre! :-)))

 

Előzmény: kawa550 (157)
Lomha 8V Creative Commons License 2017.03.22 0 0 158

Nagy a tokmányod? Jó az ilyeneket tudni, hátha egyszer egy vitában jól jön. :D

Előzmény: kawa550 (156)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 157

Ezzel a tehénnel szívok most, nincs túl jó kedvem. Elvileg 7000km-el ezelőtt szakműhelyben felújíttattam a hengerfejet köszörülés/marás/szelepvezetők/szimeringek, ahonnan -megint csak elvileg- egy készre szerelt, beállított hézagos hengerfejet kaptam vissza, amit már csak be kell építeni. Ehhez képest szét kellett szednem, mert a kipuff kilyukadás óta durrogott gázelvételnél. 5 szelepnél nem jó a hézag, kettőnél alig van. Hámiazanyámpicsája?!

kawa550 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 156

Nem is neked írtam. A zőccség vagy a nagy orrom miatti vérszívással nincs semmi bajom, lehet velem hülyéskedni, de a más szarát ne dobálja rám senki.

Előzmény: kormi1313 (154)
kormi1313 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 155

Köszi karex értem. :)

Előzmény: Mr Dok (153)
kormi1313 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 154

Kawa én irtam akkor olyasmit, hogy nem tudom minek a seb. kijelző, de nem rosszból, basztatásból.

Igaz, még azóta se tudom minek, de akkor megbeszéltük és elfogadtam, hogy kellhet.

Előzmény: kawa550 (147)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.22 0 0 153

Üdv itt!

Jó helyen jársz. A csapat ugyanaz, a link más csak. Ezt meg idővel megszokjuk.

Nickek: itt sokan már régebb óta vannak mint a másik fórumon. Nem biztos hogy annó azt a nevet használta valaki, mint amit mostanában.

Pl nekem is csak a TDM fórumon volt Karex...... előtte ezen a mostani nicken futottam.

 

Előzmény: kormi1313 (146)
kormi1313 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 152

Köszi Fidó 71!

Előzmény: Fidó 71 (150)
kormi1313 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 151

De jó nekem! Azt írja újonc vagyok! Már nem igen történik meg velem ilyesmi az életben, sajna!

Fidó 71 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 150

A felső sorban /jobb oldalt balról az első/ egy bal nyíl. A neveddel egy sorban

Előzmény: kormi1313 (148)
Fidó 71 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 149

Nekem is van már vagy 3-4 éve, így én sem lehettem az... ;)

kormi1313 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 148

Hogy lehet  hozzászólásra válaszolni?

Nem találom a "válasz erre" lehetóséget.

kawa550 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 147

Ez a lefikázás meg leugatás valami beakadás nálad? Mire te egyáltalán megvetted azt a tádét, addigra nekem már vagy 5 éve be is volt szerelve a fokozatkijelző, szóval hogy én nem ugattalak le ez miatt, az hétszentség, szerintem összekeversz valakivel.

Előzmény: grande645 (145)
kormi1313 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 146

Szevasztok!

 

Tessék megmondani, jó helyen járok?

A motorosokat keresem, akik TDM mel járnak!

A másik TDM fórumról jövök, láttam itt ismerőst!  :)

Tessék nekem megasztmondani, hogy mifenéért változtattak kendtek másik nicket, mint odaát volt?

Azt se tudom, hogy ki kivel van. 

Kawa, ő igen, ő kitartó annak ellenére, hogy má kétszer 550van nekije, mégse dobja a disznyók elé a nevét!

Próba szerencse. Ez egy próbálkozásom itt az új helyen.

Holnap viszem műszakira a gépet Autóklub hoz. 9440 ft.

Remélem, hogy nem esik majd az eső!

grande645 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 145

Nem értem mit görcsölsz azzal a fokozatkijelzővel?:)))))

Amikor én csináltam ,hogy le lettem fikázva!Kár h.nem tudom most előkeresni azokat a kommenteket!

Hogy minek az,kezdőknek való,autóban sem nézed,és hasonlóak...

Akko mostannék hogy is van ez?

Akarsz szitkozódni vele?Nincs a zöccségen előkészités,mint a Tádén?

Inkább vesződj vele most,csináld meg normálisan,minthogy Stotzongennél káromkodj:)))

De még mindig demokrácijja van ám:)))))))

Előzmény: kawa550 (143)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 144

Akkó csak ennyi? Minél nagyobb legyen az elmozdulás a mágnesnek, meg gyengébb mágnes oszt kécc? Mi van ha csak az érzékelőt teszi úgy fel az ember, hogy ilyen kireszelt lyukba, amiben el lehet mozdítani oszt olyan messze beállítani ahol még pont jól müxik?  Az az én fejemben is megfordult, hogy ezzel tuti lehet melléváltani meg ilyesmi, arra gondoltam úgy eccerű parasztilag, hogy felbiggyesztek valami kis mágnest valami könnyen elérhető helyre a vason, oszt ha megbolondul, akkor váltás nélkül visszaállítom vele sacc/kb 1 másodperc alatt. :D Ha meg soxor müxik nemjól, akkor kibacom! :))) Nem ez a 17 dollár fog nyomorba dönteni, de ilyen 30 rugó környékét már nem éri meg a kis kütyü, mint a healtech kiszámolós cucca.

Előzmény: Ifj. Padavan (140)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 143

Ő szokott körbe körbe karikázni valami kawával, amíg még rendes motorja vót.... :)))))))))))))

Előzmény: Ifj. Padavan (140)
grande645 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 142

Màris okosabb lettem fokozatkijelzőileg:))))

Én is tettem kormánykiemelőt,(egykori TDM-es kollégától kaptam)asszem 30mm-es,de semmiféle bowdenmódositás nem kellett,működik ahogy kell,nem feszül,nem szorul,cserébe kényelmesebb,egyenesebb testtartást eredményez.

Figyelemmel ,és csodálattal kisértem odaát a felújìtással járó"kálváriádat".Tényleg le a kalappal márkahűséged előtt!

Az enyém 99' második félévi(PalmBélától vettem),és nincs szándékomban lecserélni,azért érdekel a tapasztalatod felújitás terén.Valószinű előbb-utóbb én sem kerülöm el.Órába 95e van.Most cseréltem szelepszárszimeringeket,mert csipegette az olajat.Nem

vagyok biztos hogy ezzel megszüntettem az olajfogyit.Azóta csak 500km-t mentem vele.Motul 5100 10w/40-est használok.

Te milyet tettél bele?

Ja Kawakarika voltam.(odaát)

 

 

Előzmény: Ifj. Padavan (140)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.22 0 0 141

És igen, én vagyok csanesz!

Előzmény: grande645 (139)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.22 0 0 140

Motorozz -on, ha fentvagyol te ki vagyol?

 

Lényegében csak egy erőkar kell aminek van egy forgáspontja és a váltó ezt a kart mozgatja az egyik végénél. A másik vége távolabb van a forgásponttól így az a vége nagyobb elmozdulást végez. A mágnest pedig le kell gyengíteni - ezt hőközléssel is lehet, vagy venni kell kisebbet.

Így kicsi lesz a térereje és a távolabb lévő reed kontaktusok nem fognak fals értéket mutatni, ha a 4TX vagy 3VD esetében alacsony fordulaton nem sikerül váltani 1-2 -ben. Nem kell akkora mágneses erő, mint amilyen mágnest adnak hozzá.

 

A led kijelző szabványos kijelző szerintem az oldalán lesz a típusjelölés is - ha le nem mosták. De ha be van forrasztva nem lesz egyszerű kiszedni. Megoldható de nem egyszerű. Kis csöcsű hőlégfújóval pikk-pakk megvan.

Én is kékben vagy zöldben filózok.

 

- A gépállat harap mint állat! Még a hangja is más...

Több benyát kap a bekopás alatti hőtöbblet képződés hűtése miatt.

A cserélt EBC kuplunglamellák (ez az egyetlen utángyártott alkatrész) az elején egyszer egy piros lámpánál nem akartak csúsztatni és driftelve indultam -nem tetszett, mert az abroncs vette át a kuplung szerepét.

Most tél végén a hosszas állás után szintén megtapadt. De itt a motor még hideg volt és csak kíváncsiságból indítottam be. Középsztenderen beraktam egyesbe le is fulladt. Mintha kuplung nélkül akartam volna váltani.

- Tavaly óta 2500 Km -t tettem meg vele, szal a bejáratás megtörtént, már a leállás is sokkal ismerősebb hangot ad. Hamarosan vissza kell állítani a karburátort, mert azért egy kicsit többet eszik.

Kormányt emeltem 3 centivel, így kuplungbowden kell házastul egy 3-4 cm -el hosszabb.

 

Szerelő is mosolygott mert nagyon tetszett neki a változás. Olajat, vizet már nem eszi. :)

Drága volt, de nem bántam meg.

Előzmény: grande645 (136)
grande645 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 139

Te vagy Csanesz,az elektronikai agysebész,ugye?

Akkor értem h.nem gond....

Milyen lett a gépàllat a felújitás utàn?

Mentél màr vele azóta?

Előzmény: Ifj. Padavan (135)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!