a denevéreket már rég elköltöztették onnan, közben esetleg valami tervet is készíthettek volna az olvtársak, hogy mégis hogyan képzelik a domboldal kiegyengetését...
Vasút miatt is,de közút is van bőven,meg a hirhedt denevéres:). Olcsóbb és egyszerűbb lett volna talán,ha belekombinálják a Marost az útvonalba,főleg,hogy így is egy nagy hídon megy az egész,és még a hegyoldalt sem kellett volna lebontani.
A folyón úgy sincs hajózás,senkit nem zavart volna,ha egy kilométeren (sem) a folyó fölött megy az út.
Melyik M4-re gondolsz, mert a Pest megyei szakasz biztosan nem olyan (aszfaltos leállósávos) lesz, az látszik már a műholdképeken. Az M35b persze más tészta.
A mai nap* pedig igazolta, hogy az úthálózatunk** sebezhető, és nem jó elgondolás mindent az M0-ra koncentrálni és bekötögetni, illetve kellene pl. M81.
*A M0-n baleset, emiatt 20 km dugó. Az M6-nál már két sávban ácsorogtak-csordogáltak a kamionok, a belsőben a személykocsik próbálkoztak.
**Mármint az autópálya-hálózat, mert a többinél kb. harmadik világbeli szintű útmaradványokról beszélhetünk, útról nem.
Még lemaradt, hogy az M2-esen beton elválasztósávos lesz végig, ami pozitív, mert hát sajnos a korlát semmit nem ér, főleg ha egy kamion száguld neki, és megy át a szembe forgalomba.
Ma reggel 8-as indulással Csévharasztról Vácra volt a menet.
A 4-es Monoron teljesen beállva a Tesco lámpa miatt. Ezen túljutva már haladósabb, bár Üllő körforgalomig volt megtorpanás néha. Üllő elkerülő lámpa sor volt, még is hosszan zöld, így egy lendülettel át is jutottam rajta. M0K, brutális forgalom, a szélsőben végeláthatatlan kamion sor, a belsőben meg személyautók, ritka pillanat volt a 110-es tempó, az is a 3 sávosra szélesedő maglódi dombnál, amúgy 80-100 között változott. Utána a Csömöri felhajtótól az M3-asig a belső is beállva, akkora tömeg hajt fel Csömör felől, majd jön az M3 felé, hogy lényegében hiába 3 sávos itt az út, a belsőben is csak cammogás 40-60-as tempóval.
M2-esre lehajtva, hát Dunakesziig nagyon lassan halad a jobb pálya építése, és továbbra is a bal pályán megy 1-2 sáv osztásban a forgalom. Ja Pest felé oké, hogy két sáv, de 60-as tábla, de ott 100-al minimum száguldanak, és hát ez az én komfortzónában is átlépte, mikor azokon a szűk sávokban így elhaladnak szemből melletted.
Dunakeszitől Gödig az új bal pályán megy a forgalom 80-as táblával, csak a kagylós kút környékén van egy flikk-flakk és 60-as tábla.
Gödtől Vácig a régi jobb pályán megy továbbra is a forgalom, de az új bal pálya már elég jó kész állapotban van, szerintem ebben a hónapban át kell, hogy adják. Mert hát itt van a szeptember 30-a hamar, és a jobb régi pályához hozzá sem nyúltak még. Anno engemet meglepett, még írtam is, de most aztán még szembetűnőbb, hogy a 2*2 sáv vége, és a kapaszkodó sávos Rád/Vác csomópont között tényleg csak egy köpés van, és lényegében semmi híd, sík vidék, nem értem miért nem eleve addig a csomópontig lett megcsinálva a 2*2 sáv.
Érdekes még, hogy az M2-esen aszfaltozott a leállósáv, de akkor ez most autópálya, vagy marad autóút? Meg akkor az M4-es is aszfaltos leállósávos lesz, de a régi Vecsés-Üllő elkerülő meg marad murvás? Nem értem, hogy miért nem lehet egységes koncepció mentén építkezni.
M0K, meg már rég kinőtte a 2*2 sávot, azt vétek volt annó így építeni, mert 2*3-ra kellett volna végig, főleg így, hogy nem is lesz M0Ny, és a Munkás körút soha meg nem valósuló tervek között van.
Nem lehet, hogy bizonyos áruszállítás maradna Biharkeresztesnél? Hasonlóan, mint az M43-as esetében van, hogy a régi Nagylaki felé kell menniük a veszélyes árukat, meg az élő állatokat szállító kamionnak.
a Szamarnemeti elkerulo epuloben van, keszultseg 21%, kb 2020 vegere keszulhet el, komoly ceg dolgozik rajta: Itinera (remelhetoleg nem lesz semmi gond)
a hatarmenti autopalya bekotesrol nincs semmi konkretum - csak a terkepen piszkozatkent megjelenik