Keresés

Részletes keresés

puntooo Creative Commons License 2019.04.10 0 3 43804

Debrecen-Békéscsaba autópálya

 

Persze: zöldmezős m47-es autópálya, mellette a teljesen leamortizálódott 47-es felújítása...Az M4 meg csak épülget, csökkentett műszaki tartalommal...Mindenesetre a készültség előrehaladtával majd felezi az M35 forgalmát.

Előzmény: trizs77 (43792)
troglodita Creative Commons License 2019.04.10 0 0 43803

3200 milliárd forint???

Előzmény: trizs77 (43792)
dimelo Creative Commons License 2019.04.10 0 0 43802

Erre lennék nagyon kíváncsi...

 

 

A holnapi programból:

 

09:30-09:55 A fejlesztések pénzügyi forrásai
Szalóki Flórián közlekedési operatív programokért felelős helyettes államtitkár,
Innovációs és Technológiai Minisztérium
 

12:05-12:30 Előadás címe egyeztetés alatt
Takács Miklós közlekedéstervezési igazgató,
Ferencz Edina irodavezető, FŐMTERV Zrt.

Előzmény: rm40 (43799)
20-as vonal Creative Commons License 2019.04.10 0 0 43801

Vajon melyik fejlesztés rovására megy ez az új projekt? Csak nem a 83-as esett áldozatul? Arról mostanában keveset hallani, pedig kiviteli tervekkel rendelkezik. 

Előzmény: mash.69 (43800)
mash.69 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 43800

erről itt már évek óta beszélünk...

és reméljük nem csak propaganda szöveg, hanem végre neki állnak

legalább a tervezgetésnek, hogy utána csak a pénzt kelljen oda tenni a tervek mellé

Előzmény: dimelo (43796)
rm40 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 43799

Még csak a program van fent, de szoktak előadásokat is feltölteni.

Előzmény: hegyaljai3 (43798)
hegyaljai3 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 43798

Vajon elérhetőek e ennek a "konferenciának" az előadásai?

Előzmény: dimelo (43796)
aladar644 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 43797

A szokásos handabandázás....,évtizedek óta folyik.

Előzmény: dimelo (43796)
dimelo Creative Commons License 2019.04.10 0 0 43796

Odafenn kampányüzemmódban hintik az ígéreteket:

http://propeller.hu/itthon/3411358-mosoczi-laszlo-harom-even-belul-kiepul-szombathely-kormend?utm_source=hirkereso.hu&utm_medium=referral

 

Tényleg Komárom lesz a "világ közepe"...

 

Az államtitkár szavai szerint már döntött a kormány a Komárom és Székesfehérvár között a 13-as és 81-es utak négysávúsításáról,

ami részben tehermentesítené az M1-es autópályát és az M5-ös autópályát a budapesti átkeléstől.

Előzmény: Landsmann_ (43794)
trizs77 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 43795

Arra én is..............................:-))

 

 

Előzmény: 20-as vonal (43793)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.04.10 0 0 43794

Hááát, elég gyenge cikkecske. Mindenféle konkrétumot nélkülöz. Akár a Blikkben, vagy a Borsban is megjelenhetett volna. Az ottani cikkeknek is körülbelül ennyi a valós tartalma.

Előzmény: trizs77 (43792)
20-as vonal Creative Commons License 2019.04.10 0 1 43793

Én arra lennék kíváncsi,mit jelent az a mondat:"befejezzük a 8-as utat".

Előzmény: trizs77 (43792)
trizs77 Creative Commons License 2019.04.10 0 1 43792

Debrecen-Békéscsaba autópálya

 

https://www.origo.hu/gazdasag/20190410-uj-kozlekedesi-strategia.html?utm_source=hirkereso

 

Azért nem kell nagyon lelkesedni.

Mert:

 - újságíró írta,

 - politikus mondta.

 

.................................................................:-(((

dimelo Creative Commons License 2019.04.09 0 0 43791

Egyetértek.

 

Az M49 most ott tart, mint az M4 2007-ben (nincs határmetszéspont)

 

Az M4-nél beletörődtünk (nagy hiba volt)

most majd bölcsebbek, vagy rámenősebbek lesznek?

 

"Fél Kelet-Magyarország"

az újságíró adott egy hangzatos címet, anélkül, hogy belegondolt volna a valós területi arányok törvényszerűségébe.

Előzmény: hegyaljai3 (43788)
dimelo Creative Commons License 2019.04.09 0 0 43790

Biztosan egyik sem fog megépülni,

én csak mint lehetőségeket vázoltam.

 

De az, hogy Tócóvölgytől a Nagyállomás bejáratig duplavágányt építenek, az csekély értelmű.

A gépmenet - átállás előlről-hátra örökre időveszteség marad.

 

A Határ-úti csp. kiépítése fontosabb.

Előzmény: Landsmann_ (43787)
aladar644 Creative Commons License 2019.04.09 -1 2 43789

Nagyon örvendetes,hogy csak ez hiányzik KeletMagyarországról- a cikk szerint. És,hogy a kormány jobban aggódik a Szatmárnémeti 40ezres magyarságáért,mint az M9-es által érintett saját déli országrésze adófizetőiért. Immáron 18 éve.

Már egy 2x1 sávos gyorsforgalmi is csodát tenne a déli országrészen. De oda kell az autópálya. Nagyon fontos... Inkább tartoznánk Balaton déli partjával együtt a horvátokhoz,jobban megbecsülnék ezt az országrészt.

Tudom,hogy unjátok,de ez van.

Előzmény: hegyaljai3 (43788)
hegyaljai3 Creative Commons License 2019.04.09 -1 0 43788

https://www.napi.hu/magyar_gazdasag/erre_a_25_kilometeres_utszakaszra_var_fel_kelet-magyarorszag.682086.html

Helyesebben "Erre a 25 kilométerre vár Románia észak-nyugati csücske" Igen a romániai Szatmár és Máramaros lesz ennek a legnagyobb haszonélvezője. Persze a magyarországi Szatmárnak is használ, de azt én azt nem tekintem "fél Kelet-Magyarországnak".

Landsmann_ Creative Commons License 2019.04.09 0 0 43787

Szívesen a videót. :)

A pirossal jelzett rövidebb új vasúti pálya szerintem sosem fog megépülni. Azon a részen, ahova a becsatlkaozást rajzoltad, igen nagyvolumenű útépítés folyik. Felüljárón viszik át a vasút és a 4-es fölött az utat, majd a Határútra körforgalom kerül. Onnan lehet majd a 4-esre fel és lehajtani. Mondjuk elég gázos is volt az a kereszteződés. Este sötétben szinte nem is látszott. Én, aki évek óta arra közlekedek, sötétben simán túlszaladtam rajta. De nem csak én, az előttem haladó is. :)

Előzmény: dimelo (43777)
adiaboli Creative Commons License 2019.04.09 -1 0 43786

Ötlettelen katalógus-cédulázók (a légvonallal egyetemben). Nemigen hiszem, hogy a puszta adatgyűjtésen kívül bárki bármire is érdemi megbízást adott volna Nektek.

Előzmény: Fradista Utazó (43761)
Herodes68 Creative Commons License 2019.04.09 0 1 43785
aladar644 Creative Commons License 2019.04.09 0 1 43784

Teljességgel magadra vetted,olvasd csak vissza.

Veled tényleg baj van,ha megzavart a "rendes témák" taglalása közben a beírásom.

 

:DDD

 

Előzmény: Hírfigyelő (43781)
Hírfigyelő Creative Commons License 2019.04.09 -3 0 43783

Kieg.: Konkrétan azt mivel magyarázod, trizs, amiről a (43750)-ben és a (43751)-ben volt szó??

Előzmény: Hírfigyelő (43782)
Hírfigyelő Creative Commons License 2019.04.09 -3 0 43782

Jó.

 

De viszont akkor mivel magyarázod azt a jelenséget, amiről az M3-as Emőd-Nyíregyháza szakaszának a 35-36-os főutakon a kamionosok által történő kikerülésével kapcsolatban leírtunk ketten is?

Előzmény: trizs77 (43771)
Hírfigyelő Creative Commons License 2019.04.09 -3 0 43781

Nem vettem én magamra. Csak annyira kicsinyes dolog az ilyesmivel még csak foglalkozni is... .. Ne írjál ilyenekre kritikát, annál is inkább ne, mert te is éppúgy értékelheted a többieket. Viszont a rendes témák helyett ezzel foglalkozni finoman fogalmazva is zavaró... ..

Előzmény: aladar644 (43772)
dimelo Creative Commons License 2019.04.09 0 0 43780

Köszi! Egyről beszélünk...

Szerintem mindegy, hogy ki tervezi, a fontos, hogy mire kap megbízást.

 

Ez a Magyar építők cikk nem ugyanazt írja:

a 33-as főutat 4,2 km hosszban négysávossá bővítik az M35-ös debreceni lehajtója és a Balmazújvárosba vezető 3316-os főút között.

 

HB-Napló:

A 354-es főút nyomvonalát 4,2 kilométer hosszban 2×2 sávossá akarják bővíteni 4 csomópont kialakításával, és egy külön szintű vasúti keresztezés létrehozásával.

 

 

 

Tud valaki Közlönyből idézni?

Előzmény: mash.69 (43779)
mash.69 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 43779
Előzmény: dimelo (43777)
trizs77 Creative Commons License 2019.04.09 -1 0 43778

Egyébként Ettől a hónaptól decemberig vonatpótló buszok járnak majd Debrecen és Balmazújváros között, mivel a kőszállító tehervonatok kirakodása csak így oldható meg.

 

 

-----------------------------------------------------------

 

 

A vonatpótlásoknál lehet igazán lemérni, hogy mennyien utaznak azzal a vonattal.

Ugyanis ilyenkor a MÁV-START (a vonatok gazdája) a valós igényekhez megfelelő mennyiségű busz ülőhelyet bérel, a döntően magán vállalkozóktól, ritkábban a volántól.

 

Ha egy vonat, mint itt a példádban a 108-as vonal vonatai általában 3 Bhv kocsival azaz 240 ülőhellyel közlekednek naponta 10-szer oda és 10-szer vissza, de pótláskor a MÁV csak 1-1 db 45 ülőhelyes buszt rendel helyettesítésükre, mert Ők tényleg tudják mennyi a valós utasszám, akkor jól kiszámolható az utasok mennyisége, hiába titkosították ezt 2013-ben 56 év után újra.

 

 

Előzmény: Landsmann_ (43775)
dimelo Creative Commons License 2019.04.09 0 2 43777

Tartozom Neked egy köszönettel a 47. úti videóért!!!

 

A BMW logisztikával korábban már foglalkoztunk néhányan, akkor készítettem egy skiccet.

 

Mert ha nem így lesz (és tényleg nem), akkor teljesen igazad van.

 

Van még a témakörben több izgalmas részelem.

 

Előzmény: Landsmann_ (43776)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.04.09 0 1 43776

Ezt a villanmosítást egy eseten érteném meg. Mégpedig akkor, ha a balmazújvárosi vonalról lenne egy delta vágány a 100-as vonalba nyugat felé. AKkor nem kell bemenni a Nagyállomásig. Ilyen vágányzat jelenleg nincs és nem is olvastam ilyenről a tervekben.

Előzmény: Landsmann_ (43775)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.04.09 0 0 43775

Szerintem ez a vasútvillamosítás igencsak fölösleges pénzkidobás. Ha az egész vonal villamosítva lenne, akkor oké. De hogy a személyvonatokat ez nem fogja befolyásolni, az biztos. Nem hinném, hogy Debrecentől Balmazújvárosig villamos vontatásal, majd onnan tovább Tiszafüred felé egy mozdonycsere után dízel vontatással mennének a személyvonatok. Marad ott végig a dízel. De hogy a tehervonatoknak miért nem jó a dízel, azt már nem értem. Ugyanis ha a tehervonat bemegy a Nagyállomásra és a szerelvény onnan nyugat felé megy (márpedig jellemző irány ez lesz), akkor úgyis irányt kell váltani, a szerelvény másik végére áll a mozdony. Egy füst alatt a mozdonycsere is megoldható. Értelmetlen pénzkidobásnak látom a villamosítást, hacsak nem arról szól a történet, amiről gyakorlatilag minden beruházás. Arról a bizonyos százalékról. Egyébként Ettől a hónaptól decemberig vonatpótló buszok járnak majd Debrecen és Balmazújváros között, mivel a kőszállító tehervonatok kirakodása csak így oldható meg. Nagymacsnál nincs kitérő. Egyébként a személyvonatok itt sem állnak meg, ahogy Kismacson sem. Ez utóbbi megálló annyiban is el volt baltázva, hogy nem a településnél állt meg a vonat, hanem jópár száz méterrel odébb. Naná, hogy így nem volt rá igény. Pedig egyébként a vonattal gyorsabban be lehetett volna érni a városközpontba mint az egy átszállásos buszos megoldással. Na, mindegy, ez annyira nem tartozik a topichoz.

Előzmény: dimelo (43774)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!