Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43942

Na nekem itt is van egy fura mondat:

A projekt magyarországi szakasza mintegy 340 kilométeres, Miskolcot és Debrecent is érinti. 

Hogy jön ki ez a 340 Km? Kassa-Miskolc-Debrecen-Gyula??? és már benne van a leendő M47 ???

Előzmény: Aladár46 (43940)
NAR Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43941

A folyón hosszában legkisebb. A híd alatt meg fölött is szélesebb a hajózási út, pont a hídnál a legkeskenyebb (legkissebb szélességű).

Előzmény: Mash_bakter (43927)
Aladár46 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43940

A Via Carpatia projekt résztvevői kezdeményezték a csatlakozást a transzeurópai hálózathoz

 

https://figyelo.hu/v/a-via-carpatia-projekt-resztvevoi-kezdemenyeztek-a-csatlakozast-a-transzeuropai-halozathoz/

puntooo Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43939

Kíváncsi vagyok a jövőre: ha Pladányig ér az M4; és pláne, ha továbbépül az M35 felé (és a tervezett nyomvonal csak Kabánál előtt fordul el a 4-estől) akkor nem csak a tranzitnak, hanem a debrecenieknek is egyre jobban megéri majd arra menni. Az M35 forgalmának jelentős része megy majd arra- most jegelve van a Debrecen-Hajdúszoboszló 4 sávúsítása, de akkor majd a forgalom kikényszeríti ezt, akár Kabáig?

-Illetve a debreceni déli ipari park még jobban növeli majd a a 47-es Debrecen-Mikepércs forgalmát. Itt nagyon kívánkozna a 4 sávúsítás azon a néhány kilométeren. És a vesszőparipám: a Főnix terv csak részben fejlesztette a keleti, jelentős számú lakosú városrész megközelítését a Gázvezeték utcán keresztül. (+Épült egy közvetlen út a repülőtéri Tesco körforgalmától nyugatra.) Viszont a Gázvezeték utca vége kaotikus-itt lett volna indokolt a 100-as vasúti fővonal felett egy felüljáró, lett is volna rá hely) -illetve akár a Gázvezeték utca-István út négysávúsítása; a 4-es főút kereszteződésének komolyabb fejlesztése (nem csak 1-1 plusz kanyarodó sávval-ami persze olcsó, és szükséges lépés volt) jelentősen csökkentett evolna a homokkerti felüljáró, illetve a forgalmat feldolgozó első kereszteződések forgalmát. 

Előzmény: Aladár46 (43929)
mash.69 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43938

1 évig tervezgetik, majd 3-4 évig építgetik és ez az optimális

anno valaki írta, hogy 7-10 év az ötlettől  a használható autópályáig

Előzmény: puntooo (43931)
mash.69 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43937

Nem volt már érvényes építési engedély erre a szakaszra?

Előzmény: Aladár46 (43929)
Aladár46 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43936

Nem tudni. :)

Előzmény: puntooo (43934)
Aladár46 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43935

Ha 2022-ben startol a projekt, akkor 2026 áprilisáig szerintem átadják. :)

Előzmény: puntooo (43931)
puntooo Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43934

Remélem az Sbony Kelet - Törökszentmiklós Nyugat is kedvező elbírálásban részesül.

Arra már a kivitelezésre is meg lett kötve a szerződés vagy 2 hete, nem?

Előzmény: drummond (43932)
Aladár46 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43933

Szerintem aláírásra vár. :)

Előzmény: drummond (43932)
drummond Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43932

Hála az istennek, hogy ilyen kormányunk van. Remélem az Sbony Kelet - Törökszentmiklós Nyugat is kedvező elbírálásban részesül.

Előzmény: Aladár46 (43929)
puntooo Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43931

Ez haladás; annyi lenne a kérdésem, hogy optimális esetben ebből mikor lehet átadás?

Előzmény: Aladár46 (43929)
Aladár46 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43930

Jól látod. Én 100%-ban támogatom!

Előzmény: Mash_bakter (43928)
Aladár46 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43929

M4-est támogató és megvalósító Kormányunk van! :)

 

Szerződés

M4 Törökszentmiklós (Nyugat) – Püspökladány közötti szakasz előkészítése, módosított engedélyezési terv és kiviteli terv készítése

Ágazat: Utak
Összeg: 3 675 000 000 Ft
Szerződő fél: UTIBER Kft., RODEN Mérnöki Iroda Kft.
Szerződés kezdete: 2019.03.25
Szerződés típusa: Tervezési szerződés

https://nif.hu/kozerdeku-adatok/2019/04/m4-torokszentmiklos-nyugat-puspokladany-kozotti-szakasz-elokeszitese-modositott-engedelyezesi-terv-es-kiviteli-terv-keszitese/

Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43928

Győr-Fehérvár az M81 vagy R81 vagy S81, ezer éve ígérgetik nekik a 2 sávot, de inkább a 83-ast csinálják

Fehérvár-Újváros M63 új pálya vagy a régi 2x2 sávosítása, ezt csak bele kell kötni az M8-asba

 

Előzmény: józsi24 (43923)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43927

értem én, hogy mit akart írni, de akkor se az van odaírva, legkisebb hajózási az 180méter

akkor mennyi a legnagyobb 50 méter?

 

 

Előzmény: NAR (43921)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43926

Fel se merült.

3-3,5 milliárdot leehet kaszálni egy autópályán/autóúton

pár 100 milliókért Lala és bandája már nem hajol le...

Előzmény: puntooo (43925)
puntooo Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43925

Természetesen az A és G fordítva értendő.

A korrektség kedvéért: Bucsa meg szintén megkapja az M4-est, tehát azt a G-ből lehet kivenni (túl nagy változást persze ez nem jelent.)

De ismét kérdem: van valahol költségtervezet az M47-ről+a 47-es felújításáról szemben egy négysávúsított 47-essel? Vagy az fel sem merült??

Előzmény: puntooo (43922)
dimelo Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43924

Jogos lenne, de nem akartam részrehajló lenni.

Ezek a települések vannak a pálya mellett, közvetlen útkapcsolattal.

 

Az, hogy hol lesz csomópont, az még nem egyértelmű, de, hogy mennyire "demokratikus" az A nyomvonal, az jól látható...

Előzmény: puntooo (43922)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43923

Ennek a tirpak tanyasinak magyarazhatod, egyik fulen be, masikon ki...

 

Bele van szerelmesedve az idiota szellempalyaiba...

 

 

Ezt az m8/m81 dolgot hogy gondolod?

 

Az m8 balatonvilagosnal csatlakozna az m7be (most epul a csp), nem fehervarnal...

 

Es egy kecske-fehervar-gyor palya kb 200 km...

 

akkormar inkabb erdemes lenne egy inarcs-batta-bicske atkotest csinalni az m0delt tehermentesitendo, az csak 80km...

Előzmény: Mash_bakter (43911)
puntooo Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43922

-Biharkeresztest-Mezőpeterdet nyugodtan kiveheted mert az M4-esen át néhány percnyire lesznek bármely nyomvonaltól.

-Illetve azt sen gondolnám, hogy Mezősas külön csomópontot kapna a G-ból, tehát egy 47-esbe torkolló lehajtó esetén az A-tól is néhány percnyire lennének ők is. 

Előzmény: dimelo (43914)
NAR Creative Commons License 2019.04.17 0 2 43921

A hajóút legkisebb szélessége lesz annyi (ami történetesen a legnagyobb nyílás).

Előzmény: Mash_bakter (43920)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43920

Nekem nem jön ki a matek...

1133 méter hosszú híd köti majd össze a két várost.

 A híd 12 támaszon fog állni, kialakításánál pedig ügyelnek arra, hogy a Dunán zajló kereskedelmi forgalmat ne gátolják. A legkisebb hajózási szélességet 180 méteresre tervezik. 

 

Ha azt írja, hogy a legnagyobb 180 méter, azt még érteném...

Ha a két szélén van 2 támaszték, akkor is maradék 10 támaszték 110 méter jut átlagosan...

Előzmény: trizs77 (43916)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43919

hagytak helyet középen a majdani 3. sávnak...

Előzmény: Fradista Utazó (43917)
trizs77 Creative Commons License 2019.04.17 0 1 43918

Középre (valamikor) vasutat terveztek ?

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (43917)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.04.17 0 1 43917
trizs77 Creative Commons License 2019.04.17 0 1 43916

Még egy híd:

 

 https://hvg.hu/cegauto.kozlekedes/20190417_duna_hid_paks_kalocsa#rss

 

Bár tizen év után illene befejezni az előző kettőt, a hiányzó 6-9 km-es utakkal.

Landsmann_ Creative Commons License 2019.04.17 0 5 43915

Tulajdonképpen azon megy a vita, hogy melyik szemléletet válasszák:

1. Egy országrész fejlődését (kétséges a hatékonysága, persze az ott élők és érintettek szerint ez hozza el a kánaánt)

2. Egy már meglévő fejlettebb ipari terület jobb kiszolgálását, esetleg új befektetők ide vonzását.

 

A józan paraszti ész nyilván a 2-est választaná, csakhogy nálunk nem így működnek a dolgok, hanem hatalmi harcok, magánérdekek alapján születnek a döntések.

Előzmény: dimelo (43914)
dimelo Creative Commons License 2019.04.17 0 3 43914

Egyetértésem.

Emellett egy lényeges adatsor.

 

Az állandóan hivatkozott lakosságszám: (közvetlen útcsatlakozások)

 

     G  (zöld) nyomvonal                                                      A  (piros) nyomvonal

Bakonszeg-Bihartorda        1100+   900                 Biharkeresztes-Mezőpeterd  4100 + 600

Füzesgyarmat-Bucsa           5700+ 2100                 Mezősas                                 650

Szeghalom-Kertészsziget    9400+   350                 Körösszegapáti-Körösszakál  800 +1000

Körösladány-Dévaványa      4500+ 8250                Biharugra                                900

Köröstarcsa-Gyomaendrőd  2500+13600               Zsadány-Komádi                   1800 +5400

Mezőberény-Murony          11200+  1200               Okány-Sarkadkeresztúr         2500 +1500

                                                                               Tarhos-Doboz                          750 +4000

                                                 60 800 fő                                                           24 000 fő

Előzmény: puntooo (43900)
troglodita Creative Commons License 2019.04.17 0 0 43913

na igen, Szatmárból is eltűnt az összes alkesz Szalacsi bácsi, mióta Vásárosnaményig ér az M3 ,-)

Előzmény: trizs77 (43910)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!