Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ata61 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 781

Sziasztok!

1,6 tdci 115 le 2013-as.Ha leállítom a motort,akkor motortérből fütyülő hang hallatszik pár percig,majd egy relé kikapcsolja.Ugyan ez történik akkor is,ha áll a motor és kinyitom az ajtót, gyújtás nincs rajt. Mi lehet ez,és jó ez így?Az talán még ok,hogy leállás után csinál még valamit,de ajtónyitásra miért?

csecsenn Creative Commons License 2017.05.30 0 0 780

Szia!Köszönöm a választ !Rendes tag vagy!üdv

Előzmény: nemenyigy (779)
nemenyigy Creative Commons License 2017.05.29 0 0 779

Ennyi km-rel vagy cserélték már a turbot befecskendezot, kuplungot, vagy hamarosan esedékes lesz, inkabb eladja. Vidd el kifejezetten fordos szervizbe, vagy szivesen megnézem veled ha megkersz.

Előzmény: csecsenn (776)
subex Creative Commons License 2017.05.29 0 0 778

Sziasztok! 
A segítségeteket szeretném kérni az autóm hifijével kapcsolatban (Blaupunkt TravelPilot EX). Tudja e valaki, hogy ez a modell tudja e kezelni a mobiltelefon kihangosítást? Úgy látom, mintha mikrofon is lenne az autóban, de én még nem tudtam összehangolni, sajnos.

Köszönöm!

Ata61 Creative Commons License 2017.05.28 0 0 777

Helló!

Tudja valaki,hogy gyárilag milyen márkáju vezérműszíjat raknak az 1,6 tdci-re?

csecsenn Creative Commons License 2017.05.28 0 0 776

Sziasztok!Magyarországi Ford focus C-Max 1,6tdci  2004 es 300 ezer valos kilométerrel .esztétikailag ujszerü álapotban, mennyire válalható? Vagy egy idözitett bomba?Elöre is köszönöm a válaszokat!

Ata61 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 775

Köszi.Oda is szoktam látogatni,de sajna az sem nagyon pörög.Én írtam oda is útoljára napokkal ezelött.

Előzmény: nemenyigy (774)
nemenyigy Creative Commons License 2017.05.27 0 0 774

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9065811

 

szerintem itt jobb, az autó meg ugyan az...

Előzmény: Ata61 (770)
Ata61 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 773

Ok. Köszi.

Előzmény: ACsabi79 (772)
ACsabi79 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 772

Üdv,

 

A hétvégén elutazok, így csak jövő héten tudok írni (30 kedd).

Minden kérdésedre próbálok majd választ adni!

 

Sokszor nem nézem a topikot ezért a késés. Talán emailben hamarabb elérhető vagyok.

antal1779@gmail.com

 

Szép napot!

Előzmény: Ata61 (771)
Ata61 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 771
Szia ACsabi79 !
Úgy nézem azonos a kocsink,így sok mindent meg tudnánk beszélni adott helyzetben,mindjárt akad is egy.Cseréitem múltkorában olajat(Ford gyári 3,8 lit)és a nivópálcán az alsó és a felső jel között pont a felénél van a szint.Az én nivópálcámon nincs jelölve min-max,hanem be van vonalkázva,és így a 6-ik strigulánál van. Nálad hogy van ez,úgyan így vagy más fajta pálcád van? Hol van itt a minimum érték?Ilyen pálcát a kezelésiben sem látni.
Ata61 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 770
Sziasztok!
Nagyon-nagyon nagy kár, hogy nem pörög ez a topik, peddig ígen jól indult.Elólvastam az elejétől az összes hozzászólást és sok sók hasznos leírással találkoztam.Fel kéne turbozni újból,megírni a tapasztalatokat,ha volt híba hogy lett orvosolva stb-stb.Én átnéztem a Magyar focus forúmba, de ott nem ismerem ki magam kérdezni se lehet........
Ata61 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 769

Ja még azt is jó volna tudni,hogy a 15 colos felni (télire)vajon felmegy -e ezekre.

Előzmény: Ata61 (768)
Ata61 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 768

Igen érdekelnek.Gyárilag milyen gázolajszűrővel jőn ki,az meg föleg,hogy hány mikronos lehet.

Most vezérléscsere előtt vagyok,és az is hogy gyárilag mit használnak fel.Előre is köszi.

Előzmény: ACsabi79 (767)
ACsabi79 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 767

Köszönöm,

 

Ha érdekelnek még a szűrő adatai, leírhatom. Kb 3000Ft a neten és 3800 a Unixnál. Olaj kb 10e neten és 14e utóbbinál.

Én 10000-ként cserélek.

 

Üdv:

A.Cs

Előzmény: Ata61 (764)
Ata61 Creative Commons License 2017.05.23 0 1 766
15-böl megvolt Diag, regenerálás, hibakodok törlése, meg ezt azt átnéztek.
Előzmény: Főnixboys (765)
Főnixboys Creative Commons License 2017.05.22 0 0 765

Hali ha megkérdezhetem mennyibe fájt a kényszer tisztítás!!!! Üdv: Pumi

Előzmény: Ata61 (764)
Ata61 Creative Commons License 2017.05.21 0 0 764
Szia!
Minden rendben a kocsival,a DPF szűrő volt eldugulva.Szervizben kényszertisztitással jó lett.
Előzmény: ACsabi79 (753)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.08 0 0 763

Szia

 

Nincs Fordom (de lassan kéne nagyobb autó, így nézelődök), csak belevau, mint már sokadik suzukis.

Előző 1.3 ignisemen is volt reakcióidő gáz lenyomása után egy padlónál mondjuk, nem azonnal lódult neki, sacc 1 másodperc kellett neki, most egy 1.5 automata ignisem van, itt nincs, azonnal veszi az adást. Ugyanaz a típus, más az ecu (ráadásul itt 2 is van a váltó miatt), csak ennyit számít :)

Előtte wagonr 76 lóval azonnal reagált, 2 ignis közötti honda is, az is faék vezérlésű motor volt.

 

Csak azért írom, mert lehet semmi gondja sincs, csak ilyen az ecu és kész.

 

Ha nagyon nem kapsz választ szólj és megkérdezem cimbit, neki is cmax-a van, de 1.6 16v-s, évjáratát nem tudom.

 

 

 

Hali.

Előzmény: zohlihka (758)
Főnixboys Creative Commons License 2017.05.08 0 0 762

Szia, a TA gomb: közlekedési híreket mond be a rádió, ha a gomb be van kapcsolva. Pumi.

Előzmény: SesSion90 (761)
SesSion90 Creative Commons License 2017.05.06 0 0 761

Sziasztok!

 

Tudna valaki segíteni nekem?

Vettem egy 2004-es c-max ghia-t. Van rajta vonóhorog, de leszereltem róla sőt az átalakítót is kihúztam belőle. Még se akar semmire reagálni a tolató radarom. Lemostam a kocsit szóval tiszta, nem karcos az érzékelő. Tudja valaki hogy működik akkor a dolog.

Illetve a műszerfalon van a rádió mellet a telefonos gomb felett van egy gomb amire az van írva "TA" mire jó az, mert a hozzá kapott német nyelvű használati útmutatóba még csak nem is az a műszer fal van rajta.

pisti072 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 760

SZiasztok,

Van valakinek ezres turbós c maxa? Mi a tapasztalat, mennyire birja el a kasznit és a légkondit. Most vagyunk vásárlás előtt és az 1500 turbós sokat fogyaszt városban és csak rendelésre lehet kapni. Köszi előre is

djnoe Creative Commons License 2017.04.26 0 0 759

sziasztok!

2011-es Grand c-max

Az a gondom,hogy nem reagál se a hangvezérlés se a bloetooth és még az USB csatlakozást sem ismeri fel.

Ha belépek az AUX menube,azonnal visszadob a rádiora.A navigácio és a rádio rendben van.

Tapasztalt valaki már esetleg ilyet?

zohlihka Creative Commons License 2017.04.24 0 0 758

Üdvözlet! Nemrég lettem gazdája egy 2009es 1.8 as 125 lovas benzinesnek.

Önmagában tetszik , nekem egy régi suzukit váltott, igy ebben minden uj számomra.

Próbáltam több hasonló évjáratú autót suzuki, renault, opel, de ennel kifejezetten lassúnak érzem a reakcióidőt a gázpedálnál. Ez normális lehet?

Mintha kb újra kellene tanulnom vezetni.😃

Elvileg ha fojtoszelep baja lenne ugy olvastam alapjárattal is lenne probléma.

Ti hogy vagytok ezzel?

 

Köszi.

 

wongkok Creative Commons License 2017.04.22 0 0 757
ACsabi79 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 756

Üdv,

 

Akkor kezdeném az elején.

 

2010-ig gyártott Fordoknál és Volvóknál a részecskeszűrő karbantartást igényel. Kb 140-e km-nél elfogy benne a folyadék és eltömődik. Ekkor bizony ki kell tisztíttatni és fel kell töltetni.

 

2011-től karbantartást nem igénylő van beszerelve. Itt már nincs folyadék. Ha rendeltetés szerűen használják, 300e km-ig semmi baja.

 

A gond , hogy valóban nem írja ki a regenerálási folyamatot. Ám jó hír, hogy minden regeneráláskor elejétől a végéig fúllon járatja a hűtőventilátort. (Jótanács: mielőtt leállítanád, hallgasd meg, mert ha búg a ventilátor, akkor menj még egy kőrt)

 

Ebből kiindulva rákötöttem a ventilátor vezetékre egy pici voltmérőt, amit és a műszerfalra tettem. Így rögtön látom ha beindul a folyamat.

 

Tapasztalataim szerint a regeneráció 1250 km-ként indul el. Most volt a harmadik, amióta bekötöttem a műszert. 1250 se több se kevesebb, még akkor is, ha hideg a motor. Így, most már pontosan tudom, mikor számíthatok a következő regenerációra. A folyamat pontosan 10 perces.

 

Klíma beindításánál is elindul a hűtőventilátor, de csak 5-6 volt között pörgeti fél gázon. Ezért ez megkülönböztethető!

 

Ugye laicini felsorolta az összes rossz tulajdonságot, ami a dízel ellen szól, de lássuk csak:

 

70000 km a jól megszokott 5 literes fogyasztással. Benzines társai 8,5-9 liter között eszegetnek (lejjebb olvasható néhány benzines fogyasztási tapasztalat).

 

Akkor nézzük a fogyasztást: 70000/100= 700           700x3,5liter=2450 liter          2450 liter x 360ft= 882.000 ft!!!!

 

882.000 - (70000+15000)=   792000 ft    Vagyis ha benzinesed lett volna, akkor plusz 882e ft-ot dobtál volna ki az ablakon!

 

Ebbe a pénzbe nyugodtan belefért volna az összes általad felírt hiba és még akkor is jobban jártál volna!

 

Szerintem.                        Persze ezt mindenki maga dönti el. 

 

Nekem a fogyasztásom autópályán 5,2-5,5/100km     130-as tempóval.

                                       Városi fogyasztás 4,5 liter/100km, de fogyasztott már 4,1-et is! Az adatokat mértem, nem a koputerből olvastam!(Egyébként elég reálisan mér)

 

2012-es     1,6     116le  dízel C max 6 sebességes manuális váltóval. (Ez a legtakarékosabb, pont ezért választottam ilyet)

 

Szép napot mindenkinek!

Előzmény: laicini (754)
sámton Creative Commons License 2017.04.20 0 0 755

Kedves C-max tulajok!

Segítségeteket kérném, mert nem találok a neten ilyen adatot.
A sima C-max-ban 2013, 2014 körüli gyártással milyen széles a hátsó üléssor? (két ajtó között, a legszűkebb részen)

Köszönöm ha valaki tud adatot, vagy megméri nekem.

 

 

laicini Creative Commons License 2017.04.20 0 0 754

Én most adtam el a 2006-os 1.6 TDCi focus c-maxot, 109 LE ghia, 2010-ben vettem 76 ekm-el (németből behozott), de a szervíz szerint kint már 172 ekm volt benne, de egyben volt a kocsi.

Legtöbbet városban használtam, 7 év 70 ekm, ezzel menni kell (100-as tempó min 20 percig/ hónap) mert a részkeszűrője a DPF- je eltömődik,  a baj, hogy nem jelzi amikor regenerálni akar.

Piros lámpa és sárga motor jel, kiírJa: MOTOR SYSTEM FEHLER, ÉS LEKORLÁTOZZA A TELJESÍTMÉNYT.

 

TAPASZTALAT: - behozott autó (30-40 ekm/év) 210 ekm kevésnek tűnik, itthoni esetén talán nem,

                       

                      - leginkább városban használtam, így nem regenerálta önmagát, kimosattam (70ezért),                                                                

                       - 3 év után ismét eltömődött, de elég volt egy számítógépes regenelás,                                                                                            

                       - időnként el kellett volna vinnem számítógépes ellenőrzésre és "regenelásra", és a DPF folyadék szint                                      ellenőrzésére, egy jó villamossági szaki (10-15 eFt),

                                                                                                                                                             

                      - kettős tömegű lendkerék: üresben és alapjáraton kézzel óvatosan kicsit nyomja be a kuplungot, ha "üt"                                       gyűjtse pénzt a cserére, a szerelő szerint max 220-300 ekm ig jó, attól függ ........... 

                    

                      - húzza le a turbóra vezető csövet és nézze meg a mutató újjával, hogy kotyog-e a turbó tengely, ha igen szintén                           gyűjtheti a pénzt,

 

    PÉLDÁK:    - DPF részecske szűrő ára (utángyártott) beszerelve min. 150 eFt,

                     

                     - kettőstömegű kuplung szett (utángyártott) kb. 300 eFt, de egyes cégek kapnak kedvezményt (pl: 48%-ot), jobb                          ha így veszi meg, mert a szerelő úgy se adja tovább, szerelés kb. 30 eFt,

 

                      

 

                      -  bemérgelődtem és eladtam  (920 eFt-ért !!!!!!!) (+felni + tetőcsomagtartó) 242 ekm-el, bár az órában 147 volt,                          de szóltam, az autó jól ment. Jó volt, sajnálom, de már voltak jelek a későbbi kiadásokra.         

 

                      - (vétel: se számítógép, se DPF, se kettős tömegű lendkerék, se turbó, sok extra ne legyen).

Előzmény: bandrewhu (738)
ACsabi79 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 753

Üdv,

 

Érdekelnének a további fejlemények.

2012-es C-maxom van. Nekem egyenlőre nincs bajom vele, de jó tájékozottnak lenni.

 

Köszönöm!

Előzmény: Ata61 (749)
Bus_driver Creative Commons License 2017.04.17 0 0 752

Sziasztok! Van egy C-max Grand 2011-es autóm, szeretném kipróbálni, hogy a riasztó működik-e. Távirányítós, kulcs nélküli indítás. Köszi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!