Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44117

ebből a cikkből indult odaát a beszélgetés:

 

http://propeller.hu/itthon/3411358-mosoczi-laszlo-harom-even-belul-kiepul-szombathely-kormend

 

Három éven belül kiépül a Szombathely-Körmend-Zalaegerszeg és az M7-es autópálya közötti új közúti kapcsolat, zajlik a kivitelezési program

 

Ámen! Úgy legyen!!!

 

 

Van erről valahol egy térkép? Nem valami álmodozós térkép, hanem igazi, rendes, hivatalos...

 

 

Előzmény: Herodes68 (44116)
Herodes68 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44116

Ez egy 2 évvel ezelőtti cikk!

 

Egyébként a 2200 tgk/nap elég komoly terhelésnek számít magyarországi főút esetében.

Az M35-ös autópályán!! ennek még a fele sem közlekedik!

 

Az M47-es láz(ár)álmokról nem is beszélve.

Előzmény: dimelo (44115)
dimelo Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44115

Elfogultság és nagyotmondás halmaz:

https://www.vaol.hu/hirek/tovabbepul-az-m86-os-fout-1848603/

 

86-os út túlterheltsége szűnne meg, amit az okoz, hogy Ausztria korlátozta a 86-ossal párhuzamos A2-es autópálya forgalmát,

a magyarországi oldalra terelve a kamionokat.

Ez 2004-ben az útdíj megemelésével történt, ma már a magyar E-útdíj is brutális.

 

Az érintett útszakasz leterheltsége valóban óriási, naponta csaknem 11 ezer jármű robog végig a keskeny, kanyargós szakaszon, köztük rengeteg a kamion.

 

Az agglomerációs ingázás miatt Kisunyomig igaz, Rádócig már nem. (a szgk. forgalom átmegy Vasvár-Zeg felé.)

A rengeteg kamion 2200/nap, ami elég masszív, de "csak" 70 %-a a 4. főút Szolnok megyei szakaszán áthaladóknak.

 

A kiírás szerint el kell készíteni a tervezett Körmend-Szombathely szakasz megvalósíthatósági tanulmányát, a várható megtérülés mértékét is értékelve.

A becsült összeget is csak az engedélyezési tervek elkészülte után tudják megmondani, azt sem lehet tudni, hogy mikor történhet meg az első kapavágás.

Egyházasrádóc polgármestere elmondta, ő még hivatalos értesítést nem kapott arról, hogy kétszer kétsávos lesz az út, ám ő is úgy emlékszik, hogy már két évvel ezelőtt is erről volt szó.

 

Rettenetes ez a lódításokkal vegyített szakmaiatlanság.

Egyszerűbb lett volna csak annyit mondani a képviselőnek: ezt akarják a haverjaim...

puntooo Creative Commons License 2019.04.27 0 0 44114

Úgy legyen!

Előzmény: radio100jozsi (44113)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.04.27 0 0 44113

Üllő-Albertirsa 2019.09.30-at tudok eddig, nincs hír csúszásról. Az Albertirsa-Cegléd az is addigra meglesz, sőt tán hamarabb. A Cegléd-Abony akkor az lesz 2019 év végére.

Előzmény: puntooo (44081)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.04.27 0 0 44112

A 44078-ban pont ezt írtam, de nézve a fotókat, már még jobban áll a csomópont, már útburkolati jelek, és a táblák is a helyén vannak.

Előzmény: RadiX (44104)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.27 0 1 44111

az olcsó lesz a drága...

most ugyan ezt csinálják szerintem a 710-esnél

 

https://index.hu/belfold/2018/08/14/m7_dugo_balaton_elkerulo/

 

elvileg az M8 egyik csomópontja az, ami most épül az M7-esen...

 

A 710-es főút és az M7-es csomópontja aszimmetrikusan épül ki, azaz a most épített ágak a Budapest-Balatonfűzfő útirányt fogják biztosítani mindkét irányban. Aki Balatonfűzfő felől Siófokra tartana, még várnia kell a következő ütemre, és a 71-es út felé kerülhet. A másik irány majd akkor épül ki, amikor a tervezett M8-as gyorsforgalmi út építése megkezdődik, a tervek szerint 2023-ban. (Az M8-as az M7-es autópálya és a 710-es főút csomópontjánál fog kezdődni, és a dunaújvárosi Pentele-hídon keresztül egészen Kecskemétig halad.)

 

Na majd akkor 2023-ban lehet szétverni az egész balatonfőkajári csomópontot...

https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/2073/20733/207331/20733120_6cbfba420f5f38488414c97736c27fb3_wm.png

 

Még véletlenül se úgy csinálják meg, hogy a körforgalom a majdani csomóponthoz is jó legyen....

Ha már úgy is lesz körforgalom, akkor igazán lehetne jó helyre is építeni, nem?

Ha már úgy is lassítani fogja a forgalmat, mert eddig a 7205-ös főút balra kanyarodott....

Ilyenkor csak legyint az ember, hogy hülyék....

Hogy mi minidg beletudunk lépni ugyan abba a folyóba, nem hiszem el

Előzmény: Samott (44110)
Samott Creative Commons License 2019.04.27 0 1 44110

Es azzal megszunik ott a lampa, a keresztezodest kivaltja a korforgalom. Mar 2006-ban igy kellett volna megepiteni az egeszet...

Előzmény: RadiX (44104)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.27 0 0 44109

szemétszedés kontra út felújítás...

 

https://index.hu/mindekozben/poszt/2019/04/27/egy_ev_alatt_annyit_kolt_szemetszedesre_a_kozut_amennyibol_kijonne_15_kilometernyi_ut_felujitasa/

 

ők is az 1km = 100 millió ft-os árat használják :)

 

RadiX Creative Commons License 2019.04.27 0 0 44108

És ha már május közepe, gondolom az Albertirsa melletti tereléseket is akkor fogják megváltoztatni az átadás előtti utolsó állapotra (körforgalom Albertinél, rávezetés a jobb pályára a Szentmártoni útnál).

Előzmény: RadiX (44104)
puntooo Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44107

:-)

Előzmény: RadiX (44104)
RadiX Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44106

Az is látszik hogy lesz még mit befejezni novemberig.

Előzmény: Mash_bakter (44105)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.26 0 1 44105

Rengeteg jó fotó is van!!!

Előzmény: RadiX (44104)
RadiX Creative Commons License 2019.04.26 0 3 44104

még ez jött ma: https://magyarepitok.hu/utepites/2019/04/a-vegehez-kozeledik-a-burkolatepites-az-m4-es-ulloi-tersegeben

 

A tervek szerint a beruházásban szintén átépített 4603-as utat – mely Üllőt és Gyömrőt köti össze - május közepén ideiglenesen újra forgalomba helyezik. Ez egyrészt jó hír a régió lakosságának, másrészt amiatt is fontos, mert azt a 400 métert, ami szélesítésre kerül a megújuló 4-es főúton, a kivitelező enélkül nem tudja elkezdeni. A 4603-as út forgalomba helyezésével párhuzamosan a jelenlegi 4-es főút forgalma ideiglenesen új nyomvonalra kerül.

 

Szóval ráterelik a forgalmat a felüljáróra és körforgalmaira Üllőnél hamarosan.

Előzmény: puntooo (44102)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.26 0 2 44103

egy kicsit off:

https://index.hu/gazdasag/2019/04/26/meszarosek_nyertek_el_a_belgradi_vasutepitest/

 

vannak még véletlenek...

több mint 570 milliárdot költünk el tök feleslegesen....

ebből az M8 egy jó része megépülhetne

Előzmény: Fradista Utazó (44093)
puntooo Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44102

Kösz, végre valami konkrétum. Azt gondoltam, júniusra több lesz kész. (A vége meg ugyebár átcsúszik 2020-ra. -a 20% készültségből nem az év eleje valószínűsíthető, de november után azért jelentősen rövidül az útidő.)   

Előzmény: RadiX (44091)
adiaboli Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44101

Ez pedig a másik csúcs (mármint nekem). Még rendesen szótáraztam is miatta:)

https://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=95771129&postcount=16

Előzmény: adiaboli (44100)
adiaboli Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44100

Ritka kivételektől eltekintve hetente egyszer, minden vasárnap délelőtt frissíti a frissítendő oldalakat. Ezt követően érdemes megnézni, hogy mi volt az elmúlt heti felhozatal.

Egyébként - ahogyan írja is - új és adatokkal alátámasztható hírekkel be lehet neki segíteni.

Előzmény: Mash_bakter (44092)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.26 0 2 44099

enmar kiixeltem ezt a marharepat, mert nelkule is magas a vernyomasom...

Előzmény: dimelo (44073)
dimelo Creative Commons License 2019.04.26 0 1 44098

Megéltem már néhány ciklust, hasonlóan magas színvonalú döntéshozókkal...

 

Ami fix: a 47. út érintett szakaszán 2800-5000 és az úgymond párhuzamos (A) úton alig 1060-1500) van forgalom.

Igazolva a lakosságszám különbségeket.

 

Ha egyszer majd épül valami, annak nemzetgazdasági szerepe a botrányos állapotú és kanyargós nyomvonalú 47. út kiváltása kell legyen.

 

 

Előzmény: zirtz (44096)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44097

a mezgepek mier rongaljak az utat?

 

(epphogy kevesse rongaljak, mert a nagy gumikkal nagy feuleten oszlik el a sulyuk...)

 

az autosok idegrendszeret viszont annal inkabb rongaljak, mert nehezen lekuzdheto mozgo utakadalyt kepeznek, soxor meg ottis, ahova fel sem hajthatnak...

Előzmény: Landsmann_ (44070)
zirtz Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44096

Nézve ezt a közgyűlési tudósítást felvetődik az emberben a kérdés: tudják-e ezek a megszólalók (közgyűlési képviselők), hogy miről beszélnek?

A kezükbe adtak egy papírt, hogy azt felolvasva támogassanak meg egy szándékot. A megyei közgyűlés nem rendelkezik egy ilyen beruházáshoz szükséges forrás töredékével sem. (Nota bene: a jelenlegi közjogi struktúrában a megyei közgyűléseket elsőként kellene megszüntetni...)

 

 

 

Előzmény: dimelo (44095)
dimelo Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44095

Megnéztem, ez márciusi tudósítás, amikor kiderült, hogy Hajdú-Bihar megyei Önkormányzat a piros nyomvonalat támogatja.

De a Békés megyeiek nem ezt akarják.

 

A vörös hajú hölgy szegény, kistelepülésekről beszél, amelyeknek alapjaiban fog megváltozni a gazdasági lehetőségük...

 

A hölgy "véletlenül" a Tedeji oligarcha-család tagja, akiknek az M3 Hajdúnánás-Tiszavasvári lehajtójánál van a központjuk,

Igazán jól tudhatja hogyan változnak a gazdasági lehetőségek...

https://www.google.com/maps/@47.8948267,21.3961019,2931m/data=!3m1!1e3

 

Nade a tüsihajú hölgy sem semmi:

Vámospércs polgármestere is, amely települést nem érinti a 2x2.

A nemzetközi kereskedelemről dadog...

Majd a humánerőforrásról és a versenyképes duális képzésről. (A kis falvakban már alig laknak munkaképes korúak...)

 

A bajszos főember kihúzta az aduászt: Trianon, Kárpát-medence, régiók összetartozása...

 

Vajon a négyből kettő román megye vezetése is úgy gondolja, hogy a magyar oldalon épüljön, 10 km-re a Dn79 úttól?

 

és a vasút:

Debrecen - Nagyvárad és Db-Mátészalka.

Érdekes: nem Békéscsaba, nem Szeged...

Előzmény: Aladár46 (44084)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44094

Sajnos nincs. Ha összefutok a polgármesterrel, rákérdezek tőle, hátha neki van infója ami nem látott napvilágot. A nyomvonal eldöntése talán júniusban vagy júliusban lenne. Legfeljebb annyit tudhatok meg, hogy a három nyomvonal lobbija hogy áll, melyik áll nyerésre.

Előzmény: Aladár46 (44086)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.04.26 0 1 44093

>A végső szó (lobbizó erejüktől függően) a politikusoké, akiknek  a legfontosabb szempont: a választó-kerületük szavazatai. 

Na, ahogy Trizs szokta mondani, ezt tessék bekeretezni és kirakni a falra. 

Előzmény: puntooo (44089)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44092

igen, 2015 posztolta, azóta meg szépen karbantartja

az ottani fórum szoft támogatja ezt (utólagos szerkesztés lehetőségét)

Előzmény: puntooo (44088)
RadiX Creative Commons License 2019.04.26 0 0 44091

Én ezt találtam most: https://infostart.hu/gazdasag/2019/03/08/ujabb-szakasz-keszul-el-az-m4-esen-igy-all-az-epitkezes

 

Illetve amire hivatkozik: https://www.szoljon.hu/kozelet/helyi-kozelet/az-m4-esen-nyartol-ujabb-szakaszt-hasznalhatunk-1558636/

 

Szóval június végén a ceglédi csomópont és csatlakozó szakaszok (67-80), szeptember helyett november végén pedig Üllő-Albertirsa.

Előzmény: puntooo (44083)
Hírfigyelő Creative Commons License 2019.04.26 -2 0 44090

A választ a (43257)-ben találod, egy vázlattérképpel is illusztrálva. --->

 

Egyet. Ez lenne az M47-es út, mely a Debrecen-Biharkeresztes-Gyula-Békéscsaba-Orosháza-Hódmezővásárhely-Szeged nyomvonalon futna. A Körösladány és Mezőberény környéki ipari részek egy-egy gyorsforgalmi rákötést kapnának erről a szakaszáról. Gyula városa lenne az elágazópont (Szeged felé is, meg Battonya felé is), ahonnan az egykori keleti körgyűrűt pótló ág a Gyula-Battonya vonalon kiágazna (A Via Carpathia déli ága), a határon túl pedig Arad és Temesvár lenne a célpontja. A lila ág a körgyűrű északkeleti ágát pótolná (Debrecen-Nyírbátor-Vásárosnamény-M3, ukrán határátlépési célponttal, hogy a Kárpátalján élő magyarsággal jobb kapcsolatot lehessen tartani.

 

Az M35-M3-M30 nyomvonalán tett kitérő lenne Miskolcot bekötő ág (Debrecen-Miskolc-Tornyosnémeti-határátlépő-Kassa-Lengyelország), Kassa és Lengyelország (mint baráti ország) bekötését célzó útként, szlovák és lengyel határontúli célpontokkal (a Via Carpathia északi ága). A Miskolci nyugati kitérő azért lenne, mert így a Debrecen-Tornyosnémeti szakasz szerepét a már megépített M35-M3-M30 nyomvonal tölthetné be, megspórolva ezzel egy másik autópálya megépítésének minden költségét (mert ugye minek kellene egy autópálya helyett kettő?!!....).

 

A lényeg a Debrecen-Gyula-Szeged ág, és a Gyula-Battonya-román határátlépő-Arad-Temesvár ág kiépítése lenne, meg a Debrecen-Vásárosnamény-M3-ukrán határátlépő ág. (A lengyelországi ág várhatna addig, amíg pénz gyűlne rá, mert a többi ettől jóval fontosabb.)

 

Ennyi és pont. Erre a tervre gondoltam volna... .

Előzmény: puntooo (44080)
puntooo Creative Commons License 2019.04.25 0 1 44089

Csak nem képzeled le komolyan egy egyetemet végzett emberről, hogy nem tudja hogy egy utat hogyan kell megtervezni??!! :-)))

 

1: Soroljuk, hogy pld. az M35 kapcsán hány hibát vétettek az "egyetemet végzett emberek"?

2: A végső szó (lobbizó erejüktől függően) a politikusoké, akiknek  a legfontosabb szempont: a választó-kerületük szavazatai. 

Előzmény: Hírfigyelő (44065)
puntooo Creative Commons License 2019.04.25 0 0 44088

Nem biztos, de a korábbi linkeden 2015-ös dátum volt. Legyen igazad!

Előzmény: Mash_bakter (44087)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!