Sehol nem írta, hogy nem épül semmi, ellenben azt írta, mi az ami el van meszelve vagy jegelve van 10 évig.
Nekem is bassza a csőröm, hogy előbb lesz híd Kalocsán/Mohácson, mint hogy megépülne a Galvani, Aquincumi híd!!! Tudom a nagy vezír megmondta, hogy nem elsődleges szempont vagy nem is szempont a forgalom mennyisége...
A google.maps másban is hibás a 4-es útnál, mert valamiért eltérítette azt a Ferihegyi gyorsforgalmi útra, miközben mai napi a 4-es út az Ülői úton vezet végig, majd Vecsés-Budapest haátárban jön árt a vasúton.
ok jo koran kezdtek, aztan mindent foldig romboltak, majd amikor epp belelendultek jottek a zodek...
ezert szukitettem arra, hogy egy fovaros/nagyvaros es aggloja egy jelentos varosanak osszekotese ritkan megy ilyen nyogvenyelosen es hosszasan...
az m4-en amugy sokat kesleltetett a 405-os ut is, mert azzal egy huszarvagassal ravittek az m5re a tavolsagi forgalmat, az agglos forgalommal meg ugy voltak, hogy az szopjon xart...
ezert is baxik epulni az m10, hiszen az tisztan agglos utvonal, tranzit 1 deka sincs rajt...
annak termeszetesen semmi, de annak viszont annal inkabb, hogy aki helyi forgalomban par10 km-t szepen elporoszkal a regi 4esen, az nem fog felmenni a fizetos autoutta bovitett telepules elkerulokre, hanem atmegy a telepuleseken...
Jah, ha így nézed, akkor még könnyebb. Csak Németországan van több olyan autópálya, aminek az első szakaszát átadták a harmincas években, és máig nem készült el. Kezdésnek az A1 (Heiligenhafen - Saarbrücken) első szakaszának megnyitása 1936, az utolsó szakaszt az Eifelben még tervezik. Az A3 már elkészült, de az első szakaszt (Opladen elkerülő) 1933-ban, az utolsót (Passau - osztrák határ) 1984-ben nyitották meg. Az A4 első szakasza, Aachen közelében, 1942-ben nyílt meg, az autópályát befejezni talán soha nem fogják, az utolsó szakaszt Kreuztal és a Kirschheimer Dreieck közt jelenleg nem is tervezik.
Az A44 első szakaszát 1936-ban adták át, az autópálya jelenleg is öt, egymással össze nem függő darabból áll.
Persze biztosan meg lehet a feltételt olyan bonyolultan fogalmazni, hogy aszerint az M4 egyedülálló legyen a világon, csak kérdés, érdemes-e.
a fizetossegnek nem feltetele, hogy csatlakozzon az orszagos halozathoz...
(pl. az m6 is rogton fizetos volt, pedig az m0-erditeto szakasz meg par evig hianyzott)
az m4 cegledbercel eseteben inkabb az jatszik, hogy nagyon rovidke, meg kevesebb, mint 1 evrol van szo (mig elkeszul az ullo-cegled szakasz tobbi resze is), csak anyazas lenne belole, bevetel nemnagyon...
Nem kell rajta fizetni, mert még nem összefüggő a fizetős hálózattal. Pest megyei matricával kb. mindegy is, majd az lesz érdekes, ha Jász-Nagykun-Szolnok megyében is lesz matricás szakasz.
A Google Maps valóban 4-nek jelöli, viszont a Waze már M4-nek (éljen a konzisztencia :).
pontositas vegett: nem az elso 5lettol szamitva a teljes kiepitesig eltelt idot, hanem az elso szakaszanak ( akar felpalyakent megepitese, meg a kozeli nagyvarossal osszekotodes megvalositasa kozott szamolva...
es aza rohej, hogy szinte mindenutt (fokent a szellempalyakon) ugy epul meg a szakaszhatar, hogy az a forgalom zavarasa nelkul folytathato legyen...
az m4 persze ez alol is kivetel, hiszen azon qrva nagy forgalom van, ott nem gond, hogy jo nagy forgalomzavarassal es terelesekkel lehet a folytatast megepiteni...