De érdekes a viszonylag nagy kerülő Kaba felé. Ezt Debrecen miatt lett ilyen? (A 42-es vonalán Berettyóújfalu után lesz egyértelmű időnyereség a kerülő miatt.) Tulajdonképpen ez nem baj, mert az M3-es Budapest környéki szakasza is túlzsúfolt; de utólag valóban értelmetlenné teszi az M35-öst- azt 110-es limitű 4 sávos főútként/autóútként kellett volna kiépíteni (Békéscsaba)-Berettyóújfalu-Debrecen-Nyíregyháza nyomvonalon.
A közbeszerzés mennyisége: Tervezési szerződés az ”M4 Püspökladány-Berettyóújfalu közötti szakasz autópályává fejleszthető 2x2 forgalmi sávos autóút engedélyezési tervének elkészítése, szükséges építési engedélyek beszerzése és a kiviteli terv elkészítése” tárgyában.
A nyertes ajánlattevő: TURA-Terv Mérnökiroda Kft. és a FŐMTERV Mérnöki Tervező Zrt. közös ajánlattevők Ajánlattevő neve: TURA-Terv Mérnökiroda Kft. Ajánlattevő székhelye: 1145 Budapest, Gyarmat utca 30. Ajánlattevő adószáma:12602908-2-42 Ajánlattevő neve: FŐMTERV Mérnöki Tervező Zrt. Ajánlattevő székhelye: 1024 Budapest, Lövőház u. 37. Ajánlattevő adószáma:13842217-2-41 Egyösszegű nettó ajánlati ár (forint): nettó 2.280.000.000,- Ft A legjobb ár-érték szerinti érvényes ajánlatot tárgyi közbeszerzési eljárásban a TURA-Terv Mérnökiroda Kft. (1145 Budapest, Gyarmat utca 30.) és a FŐMTERV Mérnöki Tervező Zrt. (1024 Budapest, Lövőház utca 37.) közös ajánlattevők nyújtották be.
ja, m2/m4, potom 20 eves elmaradassal... (es ezek is csak azert mert tranzitforgalom is megy rajtuk)
van fogalmad arrol, hogy ezeken az utakon mekkora forgalom van???
csak 3-4-5x akkora, mint azokon az utakon amik melle most szellempalyakat terveznek epiteni...
az m0del meg mar meg van szelesitve, ott betonburkolat atepites miatt szopatjak a napi 130ezres forgalmat, tok feleslegesen 2 evig...
de ezenkivul semmi, pedig errefele a mellekutaknak nagyobb forgalma van, mint a videki foutaknak...
tucatjaval kellene epiteni a telepules elkeruloket, mert olyan brutal atmenoforgalmak vannak, aminek mar a negyedetol is visitanak a tanyasiak...
pestre meg kellene 3 uj dunahid, meg vagy 100km uj 2x2es varosi fout, mert a kibaszott kulvarosban nem lehet normalisan kozlekedni, mert nincsenek normalis keruletkozi foutak, csak tragya szantas szekercsapasok...
en soxor inkabb kimegyek a nullasra es megyek 20 helyett 40kmt, valamint terhelem feleslegesen a nullast meg a sugarutakat, minthogy ezeken a szutykokon araszolgassak es zotykolodjek...
Sehol nem írta, hogy nem épül semmi, ellenben azt írta, mi az ami el van meszelve vagy jegelve van 10 évig.
Nekem is bassza a csőröm, hogy előbb lesz híd Kalocsán/Mohácson, mint hogy megépülne a Galvani, Aquincumi híd!!! Tudom a nagy vezír megmondta, hogy nem elsődleges szempont vagy nem is szempont a forgalom mennyisége...
A google.maps másban is hibás a 4-es útnál, mert valamiért eltérítette azt a Ferihegyi gyorsforgalmi útra, miközben mai napi a 4-es út az Ülői úton vezet végig, majd Vecsés-Budapest haátárban jön árt a vasúton.
ok jo koran kezdtek, aztan mindent foldig romboltak, majd amikor epp belelendultek jottek a zodek...
ezert szukitettem arra, hogy egy fovaros/nagyvaros es aggloja egy jelentos varosanak osszekotese ritkan megy ilyen nyogvenyelosen es hosszasan...
az m4-en amugy sokat kesleltetett a 405-os ut is, mert azzal egy huszarvagassal ravittek az m5re a tavolsagi forgalmat, az agglos forgalommal meg ugy voltak, hogy az szopjon xart...
ezert is baxik epulni az m10, hiszen az tisztan agglos utvonal, tranzit 1 deka sincs rajt...
annak termeszetesen semmi, de annak viszont annal inkabb, hogy aki helyi forgalomban par10 km-t szepen elporoszkal a regi 4esen, az nem fog felmenni a fizetos autoutta bovitett telepules elkerulokre, hanem atmegy a telepuleseken...