Keresés

Részletes keresés

józsi24 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 44163

az m3as polgari kurflijahoz kepest bakkfitty...

Előzmény: puntooo (44157)
troglodita Creative Commons License 2019.05.01 0 0 44162

Igen, ebben igazad van. De mit adtak nekünk ezen kívül a rómaiak???

;-)))

Előzmény: radio100jozsi (44154)
dimelo Creative Commons License 2019.05.01 0 1 44161

Az a felkanyar tök gáz, ahelyett, hogy Kaba (Keleti főcsatorna) után

kötötték volna össze a 4. főút H.szoboszló elkerülővel.

 

A csőlátás szomorú iskolapéldája...

Előzmény: puntooo (44157)
dimelo Creative Commons License 2019.05.01 0 1 44160

Csak ne tetted volna hozzá az utolsó 3 szót ( a szlogent)

 

2003. Autópályatörvény benne M4 autópálya

2005. Környezetvédelmi hatástanulmány a szakaszra (déli nyomvonal), beadva 2006. április

 

2006-2010 politikai fúrópajzs, élén a környezetvédelmi kifogásokkal

2011-2016 Lóf.szt mama... vissza az egész...

2016. Környezetvédelmi engedély

3 év semmi

2019-től kb. két évig tervezés, de már csak M4 autóút...

 

Tudni fontos, hogy 2005-2006-ban ugyanaz a tervező, mint jlenleg. (ez ám a teljesítmény...)

 

Pénz, kiviteli tendereztetés, építés.... majd egyszer....

 

Hol látsz itt teljesítményt?

Előzmény: Aladár46 (44153)
Aladár46 Creative Commons License 2019.04.30 0 0 44159

Igen, jól látod. És 20 km-ként VÉDA lesz a román kollégák miatt.

Előzmény: radio100jozsi (44156)
puntooo Creative Commons License 2019.04.30 0 0 44158

Igen. És nem fog (sokkal) többe kerülni, mint a hajdani autópálya-tervezet:-(

Előzmény: radio100jozsi (44156)
puntooo Creative Commons License 2019.04.30 0 1 44157

Haladunk....

De érdekes a viszonylag nagy kerülő Kaba felé. Ezt Debrecen miatt lett ilyen? (A 42-es vonalán Berettyóújfalu után lesz egyértelmű időnyereség a kerülő miatt.) Tulajdonképpen ez nem baj, mert az M3-es Budapest környéki szakasza is túlzsúfolt; de utólag valóban értelmetlenné teszi az M35-öst- azt 110-es limitű 4 sávos főútként/autóútként kellett volna kiépíteni (Békéscsaba)-Berettyóújfalu-Debrecen-Nyíregyháza nyomvonalon.   

Előzmény: Aladár46 (44153)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.04.30 0 0 44156

Az M4 Berettyóújfalu-OH között autópálya lesz, előtte meg az M0-ig autóút?

Előzmény: Aladár46 (44153)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.04.30 0 0 44155

OFF

:-)

Nem is tudom, hogy a jelző kire illik inkább

:-)

ON

Előzmény: Dentoro (44151)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.04.30 0 0 44154

Az M0 délt nem szélesítik, csak a régi pályaoldalt is betonburkolatra cserélik.

Előzmény: troglodita (44145)
Aladár46 Creative Commons License 2019.04.30 0 0 44153

M4 autóút [Püspökladány-Berettyóújfalu] tervezése - Magyarország jobban teljesít!

Magyarország-Budapest: Mérnöki tervezési szolgáltatások
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:320769-2018:TEXT:HU:HTML

A közbeszerzés mennyisége:
Tervezési szerződés az ”M4 Püspökladány-Berettyóújfalu közötti szakasz autópályává fejleszthető 2x2 forgalmi sávos autóút engedélyezési tervének elkészítése, szükséges építési engedélyek beszerzése és a kiviteli terv elkészítése” tárgyában.

A nyertes ajánlattevő:
TURA-Terv Mérnökiroda Kft. és a FŐMTERV Mérnöki Tervező Zrt. közös ajánlattevők Ajánlattevő neve: TURA-Terv Mérnökiroda Kft. Ajánlattevő székhelye: 1145 Budapest, Gyarmat utca 30. Ajánlattevő adószáma:12602908-2-42 Ajánlattevő neve: FŐMTERV Mérnöki Tervező Zrt. Ajánlattevő székhelye: 1024 Budapest, Lövőház u. 37. Ajánlattevő adószáma:13842217-2-41 Egyösszegű nettó ajánlati ár (forint): nettó 2.280.000.000,- Ft A legjobb ár-érték szerinti érvényes ajánlatot tárgyi közbeszerzési eljárásban a TURA-Terv Mérnökiroda Kft. (1145 Budapest, Gyarmat utca 30.) és a FŐMTERV Mérnöki Tervező Zrt. (1024 Budapest, Lövőház utca 37.) közös ajánlattevők nyújtották be.

troglodita Creative Commons License 2019.04.30 0 0 44152

nem kell anyázni, meg nem kell annyit autózni sem ;-)))

Előzmény: Dentoro (44151)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.30 0 0 44150

hat eleg nagy hiba volt 2x2-ben epiteni, mert 10 ev alatt kinotte a forgalom...

 

szerencsere a 3. sav helye megvan kozepen, csak betonozni kell, foldmunkazni/hidat szelesiteni nem...

 

(az m1 viszont eleg szopos lesz, mert az nincs erre elokeszitve...)

Előzmény: Mash_bakter (44147)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.30 0 2 44149

ja, m2/m4, potom 20 eves elmaradassal... (es ezek is csak azert mert tranzitforgalom is megy rajtuk)

 

van fogalmad arrol, hogy ezeken az utakon mekkora forgalom van???

 

csak 3-4-5x akkora, mint azokon az utakon amik melle most szellempalyakat terveznek epiteni...

 

az m0del meg mar meg van szelesitve, ott betonburkolat atepites miatt szopatjak a napi 130ezres forgalmat, tok feleslegesen 2 evig...

 

 

de ezenkivul semmi, pedig errefele a mellekutaknak nagyobb forgalma van, mint a videki foutaknak...

 

tucatjaval kellene epiteni a telepules elkeruloket, mert olyan brutal atmenoforgalmak vannak, aminek mar a negyedetol is visitanak a tanyasiak...

 

pestre meg kellene 3 uj dunahid, meg vagy 100km uj 2x2es varosi fout, mert a kibaszott kulvarosban nem lehet normalisan kozlekedni, mert nincsenek normalis keruletkozi foutak, csak tragya szantas szekercsapasok...

 

en soxor inkabb kimegyek a nullasra es megyek 20 helyett 40kmt, valamint terhelem feleslegesen a nullast meg a sugarutakat, minthogy ezeken a szutykokon araszolgassak es zotykolodjek...

 

 

Előzmény: troglodita (44145)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.30 0 1 44148

M0 Nyugat kontra M47 az elmebeteg nyomvonalával lett összehasonlítva...

de az épülő tervezés alatt lévő M3/M35/Via Carpatia dettó ilyen...

 

Ami kellene az nem épül (M0/M8) vagy csak épülget (M4), aminek évtizedek óta meg kellene lennie.

De ha nem is évtized, de már 10-15 éve

Előzmény: troglodita (44145)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.30 0 0 44147

Na újabb terhelés az M0 dél - nek, pont a kritikus résznek, ahol csak 2 sáv van...

https://magyarepitok.hu/mi-epul/2019/04/vecsesen-epitett-uj-logisztikai-csarnokot-a-weinberg

 

A múltkor írtam, hogy a Pepco költőzik Gyál-ra

https://magyarepitok.hu/mi-epul/2019/04/magyarorszagon-epiti-ki-regionalis-kozpontjat-a-pepco

 

és akkor ehhez hozzá jön majd az M4 forgalma....

 

Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.30 -1 0 44146

Sehol nem írta, hogy nem épül semmi, ellenben azt írta, mi az ami el van meszelve vagy jegelve van 10 évig.

 

Nekem is bassza a csőröm, hogy előbb lesz híd Kalocsán/Mohácson, mint hogy megépülne a Galvani, Aquincumi híd!!!  Tudom a nagy vezír megmondta, hogy nem elsődleges szempont vagy nem is szempont a forgalom mennyisége...

Előzmény: troglodita (44145)
troglodita Creative Commons License 2019.04.30 -1 3 44145

Most nem azért, de:

  • szélesítik az M2-t
  • építik az M4-et
  • szélesítik az M0 délt
  • hamarosan építik az M0 északot
  • hamarosan szélesítik az M1-et

Szóval azért erősen nagy csúsztatás azt állítani, hogy semmi nem épül Bp körül...

Előzmény: józsi24 (44142)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.04.29 0 0 44144

Ez fel sem tűnt, és megnézve a Határ úti felüljárón is úgy mutatja már, hogy a gyorsforgalmi lenne a 4-es.

Bár az is érdekes, hogy 4-es számtáblázottságot sehol nem találni a Ferihegyi gyorsforgalmi mentén.

De az Ülőin meg szerintem van, vagy legalább is volt, de ehhez jobban végig kéne pörgetnem a google térképét.

Előzmény: RadiX (44141)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.29 -2 2 44143

az m2 indokoltan lesz az, mert eleg combos rajt a forgalom...

(persze az m4 megcombosabb, ullonel szerintem siman meglesz a 40ezer szeptembertol...)

 

a kerdes inkabb az, hogy az m35, m6 dunauj alatt, m60, m8 minek az...

Előzmény: radio100jozsi (44139)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.29 -2 1 44142

hat - mint olvashattad - van ilyen velemeny is...

(ezt a rakosdaganat vizfejet kopasztani kell ezerrel, hogy a tanyasi tirpakoknak soksok haszontalan szellempalya epulhessen...)

 

azonban van objektiv akadaly is: mivel ez a regio qrva gazdag, nemcsak a tanyasiak eloskodnek rajt, de meg unios penzt se nagyon kap...

 

ha meg veletlenul epulne valami (m0nyugat, galvanihid, munkaskorut), akkor jonnek a setetzodek es nimbystak es keresztbe fexenek...

 

szoval a helyzet szar, de legalabb remenytelen...

Előzmény: Mash_bakter (44137)
RadiX Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44141
Előzmény: radio100jozsi (44140)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44140

A google.maps másban is hibás a 4-es útnál, mert valamiért eltérítette azt a Ferihegyi gyorsforgalmi útra, miközben mai napi a 4-es út az Ülői úton vezet végig, majd Vecsés-Budapest haátárban jön árt a vasúton.

Előzmény: RadiX (44126)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44139

De ez nem aszfaltos leállósávos?!

Az M2-es meg miért az lesz?

Előzmény: RadiX (44121)
dimelo Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44138

Nagyjából egyet is értünk.

 

De én a 4. főút Szolnok megyei szakaszáról írtam, ahhoz képest...

 

Mindig a prioritásokat kavarják meg a politikusok...

Előzmény: Herodes68 (44122)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44137

végül is nem fizetünk elég adót itt Pest megyében...

nem érdemlünk meg jó utakat/hidakat...

Előzmény: józsi24 (44136)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44136

ja, a nemetek telleg nagy spielerek...

 

ok jo koran kezdtek, aztan mindent foldig romboltak, majd amikor epp belelendultek jottek a zodek...

 

ezert szukitettem arra, hogy egy fovaros/nagyvaros es aggloja egy jelentos varosanak osszekotese ritkan megy ilyen nyogvenyelosen es hosszasan...

 

az m4-en amugy sokat kesleltetett a 405-os ut is, mert azzal egy huszarvagassal ravittek az m5re a tavolsagi forgalmat, az agglos forgalommal meg ugy voltak, hogy az szopjon xart...

 

ezert is baxik epulni az m10, hiszen az tisztan agglos utvonal, tranzit 1 deka sincs rajt...

Előzmény: Fradista Utazó (44132)
Aladár46 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44135
Előzmény: Landsmann_ (44134)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44134

Rendben. Nem tudom mi az az SSC, azt meghagyom neked. :)

Előzmény: Aladár46 (44131)
józsi24 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 44133

annak termeszetesen semmi, de annak viszont annal inkabb, hogy aki helyi forgalomban par10 km-t szepen elporoszkal a regi 4esen, az nem fog felmenni a fizetos autoutta bovitett telepules elkerulokre, hanem atmegy a telepuleseken...

 

persze ez valszeg nem erint tul sok jarmuvet...

Előzmény: Landsmann_ (44128)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!