Keresés

Részletes keresés

kawa550 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 228

Majd holnap érzékelünk, legalább lesz téma. Készítsd azt a fejet, szerelünk is. :))))))

Előzmény: ronin23 (226)
Sjanek Creative Commons License 2017.03.23 0 0 227

Szia Kawa!

 

Nem akarok messziről beleugatni, de jelenleg számomra az jön le, hogy hosszában összement a szeleped. Kérdés: a mester cserélt-e szelepeket (direkt, esetleg véletlenül), vagy az eredetieket tette vissza. Ha cserélt szelepet, akkor bizonyára nem a gyári ment bele marha sok pénzért, hanem valami ami megfelelő méretű lehet. Na ezzel lehet esetleg gond, hogy a szelepszár hossz, vagy a rögzítő ékek elhelyezkedése nem megfelelő.

Nyugodtan kövezzetek meg az elvetemült gondolatért...

ronin23 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 226

Hát ha feljebb áll a szelep, akkor én az alábbiakat tudom valószínűsíteni, bár egyik se túl életszerű nekem:

 

- megnyúlt a szelepszár (ha meg lehet mérni a többihez képest hol áll a szeleptányér síkja akkor az plusz infó)

-deformálódott a szeleptányér

-tróger módon mégis rossz ékeket raktak bele

-deformálódtak az ékek

-deformálódott a szeleptányér

 

Ezekből a lehetőségekből véletlenszerűen lehet választani kettőt. :-)

 

Nekem van egy 4TX hengerfejem, ha akarod nézegetheted ha eljössz. :-) El is viheted, de szerintem nem kompatibilisek a szelepek és a vezérlés. Ha meg mégis, akkor felhasználhatod tetszés szerint.

Előzmény: kawa550 (224)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.23 0 0 225

Nem találgatok távolról többet. Ott van előtted. Nem jó. Állapítsd meg mi a hiba, mi az oka, aztán gyógyítsd. :D

Persze oszd meg az eredményt. 

Cizi, üdv köztünk! :D

Előzmény: kawa550 (224)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 224

Ennyire csak nem hülyék hogy rossz ékkel rakják össze. A rugó tányér 1 éve még hibátlan volt, 25 évig bírja aztán fél év alatt elkopik mi?.....

Előzmény: Mr Dok (220)
cizi Creative Commons License 2017.03.23 0 0 223

Üdv. mindenkinek itt is! Egy próbát megér...

Csak a régen elfelejtett jelszó okozott problémát.

A másikon is maradok, de ez is kezelhetőnek tűnik!

Mr Dok Creative Commons License 2017.03.23 0 0 222

Üdv ITT is!

Öröm látni!

Előzmény: ronin23 (218)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.23 0 0 221

Előzmény: Mr Dok (220)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.23 0 0 220

A rugótányér belső nyílása kúpos. ebben szorulnak meg a szelep ékek, aminek szintén fontos a mérete.

Ha a kúp tágul, az ékek mélyebbre mennek, feljebb kerül a tányér.

Nálad ez lehet a gond, illetve vékonyabb ékekkel rakták össze.

MZ-s példa. Kuplung kúpja. Teljesen normális szerelés mellett is tágul a kuplungagy kúpja szerelésenként.

Párszor levéve, felrakva a kuplung szerkezet beljebb kerül, és elérheti a szomszédos fogaskereket, amitől alapesetben kb 3 mm távolsága van.

Kopást nem látsz rajta, de a mérete már nem az eredeti.

Természetesen a rugótányérunk azért más anyag...... de az eset ugyanaz lehet.

Kúp kopás, vagy rossz méret. Ezért jön kijjebb a tányér.

Előzmény: kawa550 (216)
grande645 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 219

Én a szelepszárszimerig kiszedéséhez egy ilyen célszerszámot szerkesztettem.Hasonló mint a tiéd,csak kicsiben.

Egy kézzel könnyen lenyomható a rugó.

Kiváncsi vagyok mi a tehén baja.Lehet hogy egészen bagatell dolog szivat:(((((

 

Előzmény: kawa550 (215)
ronin23 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 218

Nafene, megtudtam, hogy három éve regisztráltam ide ezen a néven. A Lendvait nem engedi, így mostantól itt ezen a néven ismerhettek. :-)

Előzmény: ronin23 (217)
ronin23 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 217

Sziasztok, gondoltam benézek ide. Meglepő módon úgy tűnt mintha én már regisztráltam volna ide, pedig nem emlékszem. Vagy valami okossággal elfogadja az oldal a motorozz.hu-s dolgaimat.

Pénteken mivel várhatjuk a vendégeink érkezését? Motorral, vagy automobillal? Vasárnapra elég kellemetlen időt jósolnak, így én a magam részéről a fedett közlekedőedények használatát javaslom.

A Tehénnel meg mit csináltál már megint? :-)

kawa550 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 216

Monnyuk azt nem értem, hogy ez így hogy az apám faxába működött. Mert úgy lett letámasztva a garázsban, hogy a tengerpartról jöttünk haza, végig 140-150, utassal csomagokkal, teljesen normális fogyasztással meg teljesítménnyel, pöcc röff indult hidegen melegen, semmi hangja nem volt, egyedül csak az jelezte hogy valami nem jó, hogy gázelvételnél időnként kurva nagyokat durrant. Aztán hazaérkezés után leszedtem a kipuffot megjavíttatni, oszt azóta egy métert nem ment, szóval nem is változhatott semmi. Ha az ékeket tették volna rosszul vissza, annak azért 7000km alatt illet volna szétesnie nem?

kawa550 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 215

Na, felkeltem reggel 2 órával előbb hogy világosban megnézzem ezt a szart. Hát itt valami más a baj, nem a szelep. Visszaraktam a veztengelyt úgy hogy egyáltalán nem tettem be lapkákat, szóval még egy colstoknak is be kéne férnie lapkák nélkül, hisz a legvékonyabb is 1.20-as, nemhogy egy hézagmérőnek, de semmi, ennél a 2 szelepnél így sincs hézag. A szelep vége kb 1.5mm-el lejjebb van, mint a rugó teteje, szóval a szelep már semmiképp nem tud nekiérni a csészének, nem a szelep miatt nincs hézag. Viszont a rugó teljesen épnek tűnik, a rugótányéron sincs semmi sérülés, az ékek is jók, a szelep végén semmi nem látszik és a szelep is könnyen mozog a teljes útján ki be és oldalirányú lötyögése egyáltalán nincs. Most még annyit tudok tenni, hogy majd összedobok valami szerszámot, amivel a helyén tudom összenyomni a rugót, visszateszek mindent saját kezűleg hogy az ékek meg a tányér biztos jól legyen a helyén, és ha úgy sincs hézag, akkor már csak a hengerfej levételével lehet tovább jutni, az viszont a hengerfejtömítés ára miatt a tehén halálos ítélete, akkor szétszedem és a darabjait adom el.

Fidó 71 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 214

Az SH300 nagyon jó kis robesz!

Meg fogsz lepődni, hogy megy a kis szaros... :)

A fogyasztása meg 3 liter. Én a 110-est tervezem szaladgálós motornak.

Előzmény: Banánturmix23 (197)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.23 0 0 213

Teljesen jó. A bekötés is adja magát...

Előzmény: kawa550 (212)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 212

Én ezt rendeltem meg:

http://www.ebay.com/itm/201077047593

 

Előzmény: Ifj. Padavan (210)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 211

Közben a tehénnél még annyi felmerült ötletelés szintjén, hogy  a csésze belső felén szokott lenni egy kiemelkedő rész, ott ahol a lapka felfexik rá, lehet hogy azzal még akkor is eléri a lapkát, ha az a rugótányér szintje alatt van. Majd megpróbálom lapka nélkül betenni a csészét meg a tengelyt, hogy úgy van-e valamennyi hézag, és ha igen, akkor megpróbálom visszaköszörültetni a lapkát 1.00-ra.

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.22 0 0 210

Hétvégén megrendelem...

Előzmény: kawa550 (208)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.22 0 0 209

:)))

Előzmény: kawa550 (208)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 208

Na, akkor te csak fejlesszél, oszt ha kész vagy, mutasd hogy csináltad. :))

Előzmény: Ifj. Padavan (206)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.22 0 0 207

Fokozatkijelzővel kapcsolatban én is ellene voltam. Figyeltem a fordulatot és a km -t.

3 000 -es fordulatnál többnyire minden fokozatban kerek szám jön ki a km -nél.

1 - 20Km

2 - 40Km

3 - 50Km

4 - 70Km

5 - 80Km

 

Oszt elvoltam vele, de ennyiért mé ne legyen még egy lámpa a karácsonyfán?   :)

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.22 0 0 206

Sajna a reed kontaktust sok esetben végállásra vagy spontán elmozdulás érzékelőnek használják, mert elég pontatlan, hogy is írjam a "technológiája" miatt.

A mágnes szórásának csökkentésével vagy, ami nehezebb térerő fókuszálásával - árnyékolásával lehet pontosabbá tenni.

De, ha reed kontaktus helyett egy házi barkács kétirányú záró érintkezőt raksz fel az is megoldás. Vagy kisméretű végállás kapcsolót. Az még talán IP védett is.

 

Nincs ebben semmi ördöngösség.

 

 

Előzmény: kawa550 (144)
Banánturmix23 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 205

Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, jófejek vagytok. Ritka! Jelentkezem, ha történt valami :) Üdv.

Előzmény: Mr Dok (204)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.22 0 0 204

Nem kopott el, a hossza nem nagyon tud.

A szelepékek és a rugótányér kombónál lesz a gubanc. Pláne, hogy a rugótányér és a csésze ér össze a lapka és a csésze kapcsolat helyett.

De nem vagyok én sem távgyógyász.

A helyedben most próbálnám ki azt a hengerfej leszedés nélküli szelepbabrálást.

Aztán, ha nem megy, bontás. Mármint motor. Úgyis van REXI helyette.

Előzmény: kawa550 (192)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.22 0 0 203

grande645!

 

Igen a kormánymagasítással jobb lett a testtartás, plusz az ülés feljavítással 2 óra gurulás nem tűnt fel annyira más lett.

Én is Motul 5100 10w/40 -et használok, szereti!

Nekem a hengernél 0,1 mm hézag volt.

Előzmény: grande645 (142)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.22 0 0 202

Hát igen ezzel szalonnázni kocsik között valóban nem fogsz.

Viszed a pits@ba a tükröket, mert a tötyögős tempó miatt alacsony fordulaton a váltóval babrálnál 0-1-2...0-1-2.

 

Az SH300 egy jó választás, ha a csomagtartó kapacitás nem szempont...

Előzmény: Banánturmix23 (197)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 201
Előzmény: pisti66 (200)
pisti66 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 200

Szia!

Nyugodtan vedd meg a t

dm et nagyon jó a fogyasztása jó a futóműve állítható is .Egy univerzális öszvér ha el akarsz menni hosszabb túrára azt is tudja.

A féktárcsák ne legyenek kopottak mert elég húzós az áruk.Ha elérte az üzemi hőt nagyobb gázfröcsnél ne füstöljön kékesen mert az is drága .

Szép varrógép hangja kell legyen semmi zörgés kotoncolás.

Előzmény: Banánturmix23 (197)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.22 0 0 199

Szia Banánturmix23!

 

Egy fontos dolog van még a 4TX -ről, hogy tolóváltós. Vagyis ez olyan mintha Rally autóval mennél városba dolgozni. Ennek a váltónak kell a fordulat. Nem szereti a tötyörgős kuplungolós 0-1-2 fokozatok közötti ingázást.

Pár 2 hengerest már próbáltam a Versys 650 -et is és a TDM az egyetlen aminek a kormánya nem rázza ki a lelket a kezemből  és nem dugom szét a tankot fékezés közben.

Emberesen elférek rajta a mamut méreteimmel és jól lehet helyezkedni az ülésen is.

Kormány emelés, ülés kipárnázása (TDM -es recept alapján) és szivacsos markolatra cserélés után brutál kényelem lett.

 

Városba robesz kell!

Valami tucat blokkos csúzli.

 

Előzmény: Banánturmix23 (171)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!