Keresés

Részletes keresés

egyszervolt.holnemvolt Creative Commons License 2019.05.17 0 0 44494

Ez így leírva mind szép és jó..........lenne, ha negyedévente nem változnának meg a "tervek".

Előzmény: Mash_bakter (44493)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.05.17 0 0 44493

a szomszédban találtam:

https://www.portfolio.hu/unios-forrasok/uzletfejlesztes/bejelentettek-iden-meg-200-km-nyi-gyorsforgalmi-es-foutat-adnak-at.4.324405.html

 

Az útprogramba újonnan bekerült projektek közé sorolta az államtitkár a balesetveszélyes csomópontok átépítését, továbbá a 37-es főút Gesztely-Szerencs közötti szakaszának négysávossá tételét. Emellett elkerülő szakaszt építenek Sajószentpéter-Berente térségében, valamint Veszprém déli részén. Előkészítik a Zalaegerszeg-Körmend közötti szakasz megépítését, a Pusztaszabolcs elkerülő utat és a Körmend-Szombathely-Zanat közötti szakasz hiányzó elemeit.

RadiX Creative Commons License 2019.05.16 -1 0 44492

Ha Monorierdőről ingáznék Pestre, simán bevállalnám a napi 20 plusz kilométert, gyakorlatilag havi egy plusz tankolást.

Előzmény: dimelo (44481)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44491

A D portai lámpa marad, az szándékosan kapacitás szabályzó, hogy ne engedjen nagyobb forgalmat rá a szűk keresztmetszetű gyorsforgalmi útra, ami így is be szokott reggel állni. Több autó remélhetőleg Pestre emiatt az M4 miatt nem lesz, hisz Üllőtől nincs változás, itt Monor felől fog egyenletesebben haladni Pest felé a forgalom, így várható, hogy emiatt Vecsésnél hosszabb lesz a dugó. Azaz aki MOnornál araszolt, az ezentúl Vecsésnél fog még többet, de összességében így talán a szumma menetidő nem fog változni. Csak a régi 4-esen lesz jobb közlekedni, na meg főleg Monor városában, ahol megváltozik a fő forgalmi irány, azaz a Kistói útról a Péterire vezető út felé, illetve Gomba felől nem jönnek keresztül a városon a 4-es útnak. Na meg Monorierdő, és Pilis is fellélegzik. Azaz mindent összevetve ingázásban nagy változás lehet nem lesz, de aki nem ingázik, vagy a városokban él, és közlekedik, azoknak mind jobb lesz az M4-es. Amúgy is 05.27-től sűrítik még tovább a vonatokat a Bp-Cegléd vasúton, lehet azzal menni, még az M4 mellett is gyorsabb lesz bejutni a városba.

Előzmény: Samott (44487)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44490

a héten bringával mentem be melózni, katasztrófa... röviden...

mindenhol kátyú, nyomvályú mindenfelé...

Előzmény: totyit (44488)
-Smiley- Creative Commons License 2019.05.16 0 1 44489

A 11-es főúton, úgy Leányfalu térségében 4-5 éve (ha jól emlékszem) volt egy jelentős  felújítás. Lehet hogy közműfelújítással volt egybekötve mert csak a fél útpálya újult meg. (út egyik fele sötét aszfaltos, a másik szürke)

 

Namost a pár éve felújított aszfalt szanaszét van repedve, meg van süllyedve.  Kb 2 évet jósolok még neki aztán újra lehet rakni az egészet X millióért.  Ilyenkor miért nem lehet gariban megcsináltatni a kivitelezővel? 

Előzmény: totyit (44488)
totyit Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44488
Samott Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44487

A lampak tovabbra is ott maradnak Ullon/Vecsesen. Es tovabbra is kivancsi leszek mi lesz a ferihegyi dugoval. Mert a lampa a D portanal tovabbra is megfogja a forgalmat egeszen Vecsesig. Ha nem fogja vissza a forgalmat ullonel a korforgalom meg a gyomoroi elagazas akkor az M0-ig fognak ott allni a nepek reggelente.

Előzmény: dimelo (44481)
trizs77 Creative Commons License 2019.05.16 -1 0 44486

 

972 millió forintért tervezik meg a Mohácsi új Duna hidat.

 

https://hvg.hu/kkv/20190516_Egymilliardert_terveznek_uj_hidat_a_Dunara#rss

 

 

Landsmann_ Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44485

Az odáig oké, hogy az M4 m,ilyen távolságon belül érik el a Bajomiak. De hiába van közelebb, ha egy nagy kunkort megtéve jutnak el Pest irányába. Összességében lehet vagy 25-30 km kerülő, vagy még több. Mondjuk az is igaz, rossz út miatt én is inkább kerültem, kerülök. Én sem megyek a bajomi úton. 9 éve mentem rajta utóljára autóval és azt hiszem nem is egyhamar fogok. Odafelé arra mentem Püspökladányba, de visszafelé a 4-esen Karcag felé kerültem. 

Előzmény: dimelo (44470)
troglodita Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44484

+ kisújszállási elkerülő ,-)

Előzmény: troglodita (44477)
troglodita Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44483

Azt nem vitatom én sem, mert néha egészen eszementek és pofátlanok tudnak lenni, csak ugye az egész 4-es mizériát nem kéne az ő nyakukba varrni. Egyébként otthon náluk sokkal jobban kiadják a lényük legbensejét, ahhoz képet itt nálunk igencsak visszafogottan vezetnek ;-)))

Előzmény: dimelo (44482)
dimelo Creative Commons License 2019.05.16 -1 0 44482

Hagyjuk is a cikket, hiszen egy hónappal ezelőtti hírből gyurmáztak egy több éves összehasonlítósdit.

 

A románozással legyünk erőteljesen körültekintőek:

Itthonról még Édeserdély, onnan átjőve már k...anyád?

 

Na ez a brutál, az általánosítás.

 

Nemrég hallottam egy rendőrségi beszámolóban, hogy a balesetek 20 %-át okozták külföldiek a 42-4. úton.

 

A 42-es forgalmának 50 %-a külföldi.

 

 

 

Ettől még létezik bunkó vezető, bármely nemzetből...

Előzmény: troglodita (44479)
dimelo Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44481

Persze, hogy fel kellett volna újítani a szélső utcát 200 Millió/km-ért és nem 800 MFt/km-ért újabbat építeni...

 

Tucatjával sorolhatnánk a példákat, hogy hol nem épül semmi, pedig kellene, itt meg kihúzták a főnyereményt...

 

A Monori "bumlizás" 10 km-rel rövidebb utat jelent.

Kinek mi éri meg: naponta 20 km többlet út, vagy az eddigi útvonal, ahol felgyorsul a tempó,

hiszen a forgalom zöme az M4-re kerül, tehát a menetidő a régi 4-esen is csökkenni fog.

Előzmény: RadiX (44471)
mzdude Creative Commons License 2019.05.16 0 1 44480

Ez olyan dolog, hogy pl. számomra feltűnően sokszor mondják a rádióban, hogy a régi 6-os úton valahol Paks környékén baleset történt. Belátható egyenesek, abszolút kezelhető útszakaszok vannak arrafelé, az M6 ugyebár elvitte a forgalom egy részét, miért pont ott vadulnak meg? Rejtély.

Előzmény: troglodita (44477)
troglodita Creative Commons License 2019.05.16 0 2 44479

Hát ölég hülye cikk, mert a legveszélyesebb utaknál szépen sorban ott van az összes főút, az egy szem kettest leszámítva. De mivel az ötös például nagyon veszélyes, én inkább majd a 64-esen megyek ezentúl Szegedre ;-)))

És az hogy van vajon, hogy egy millió autóra vetítve is az jön ki, hogy a kicsi, rövid főútvonalak kicsit sem veszélyesek, a hosszúak pedig igen??? (Lám, a 42-es milyen szépen szerepel, igaz, a halálos balesetnél sem a 2-4, sem az 1-2, sem a 0-nál nem szerepel. Akkor most mi van?)

Van egy mondás erre: "adtak a sz@rnak egy pofont", már bocsánat, a zindex szellemi színvonala pedig valahol a béka segge alatt ;-)))

Előzmény: NAR (44476)
Mr Reacher Creative Commons License 2019.05.16 -1 0 44478

Szánom, bánom, addig nem görgettem le.

Előzmény: NAR (44476)
troglodita Creative Commons License 2019.05.16 -1 0 44477

Véletlenül sem akarom azt mondani, hogy a régi 4-es az egy csodás darab lenne, de még a bővítés előtt is volt azt hiszem 3 elég hosszú 2x2 sávos része (Cegléd környékén kettő + Szapárfalunál), ahol azért lehetett haladni. Plusz abonyi, szolnoki, karcagi, berettyóújfalui elkerülő. Jó, hát a Monor + Pilis, régebben a Vecsés és Üllő áthaladó szakasza tényleg elég gáz volt, de azt hiszem arról nem a román vezetési stílus tehet. (Ugye a 42-es is eléggé laza tud lenni pl. itt: https://www.google.hu/maps/@47.208764,21.5649067,3a,60y,358.96h,84.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3_I8TKEK6IipK9G3oQf5Xg!2e0!7i13312!8i6656 - szóval nem igazán világos, hogy miért mindig Monorierdőnél meg Ceglédnél jön elő a szomszédok vezetési morálja...)

Előzmény: Mash_bakter (44473)
NAR Creative Commons License 2019.05.16 0 1 44476

Ezt írja a linkelt cikk: "Ezért összehasonlítottuk az utakat forgalomarányosan (az út hosszát is figyelembe vevő forgalmi teljesítményt alapul véve), azaz megnéztük a halálos baleseteket évente, átlagosan, egymillió autónak megfelelő járműre vetítve." Így második helyezett a 4-es út a 6-os mögött (ami az M6-os léte mellett eléggé ciki).

Előzmény: Mr Reacher (44474)
RadiX Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44475

Járműkilométerre kellene vetíteni a baleseti adatokat, de a 4-es úgy is top tízben lenne szerintem.

Előzmény: Mr Reacher (44474)
Mr Reacher Creative Commons License 2019.05.16 -2 0 44474

Ez egy semmire nem való statisztika. Az út hossza és forgalmi adatai nélkül semmit nem ér.

Előzmény: Mash_bakter (44472)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44473

és valaki milyen jól összefoglalja...

 

MrZed0012019.05.15 20:15:46

Na de miért is halálút a 4-es ? Nem kellene feltenni ezt a kérdést is ? 
Megpróbálom megválaszolni. 
1, a kevésbé intelligens románok fő útvonala. Mert akinek van esze, az M35-M3-on megy. 
2, román közúti vezetési kultúra (teljes hiánya) 
3, állandó forgalom (összefüggő sor), ami mögött az üres M6 sunnyogva elbújhat 
4, ahol előzni a szemből jövő összefüggő sor miatt lehetetlen/életveszély, de (lásd 2-es pont) 
5, mivel nincs lejtő, nincs kapaszkodósáv (a lassúaknak) ... így előzni csak szembesávban lehet. 
6, kamionok tömkelege. Egymás fenekében. De az IFA a leggyorsabb autó, mert mindig az vezeti a sort 

És a vicc ez után jön. Kitalálta a fővezér ezt az autóútnak SEM ALKALMAS új úttípust. 
Jó lesz ez a 4-es halálútnak. 
- Nincs leállósáv. 
- Néhol 2 ujjnyi magas beton útpadka a külső sáv szélén 
- Leállósáv ennyivel megemelt KAVICSOS murvás laza útpadka. 
Soroljam ezek miért fognak embereket ölni, vagy egyértelmű ?

Előzmény: Mash_bakter (44472)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44472

Egy szomorú hír, lehet a másik topikba kellene írni:

https://index.hu/chart/2019/05/15/balesetek_utak_foutak_halal_auto/

Az összesített adatok szerint messze a (Budapest-Szolnok-Debrecen közötti) 4-es úton történt a legtöbb baleset, hat év alatt összesen 1188.

RadiX Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44471

Monorierdőnek gyorsabb, ha kilométerben hosszabb is, mert nem kell átbumlizniuk Monoron. Hasonló helyzet lesz Szajolnál is pár év múlva, amikor Budapestre ment Törökszentmiklós felé lesz érdemes elindulni.

 

Az Újerdő út, amiről beszélsz, kb 4 méter széles aszfalttal bír, átmenő forgalomra azt is újjá kellett volna burkolni.

Előzmény: dimelo (44469)
dimelo Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44470

B.bajomnak már nem buli, tudod milyen gáz a F.gyarmat-B.bajom szakasz és többet sem megy senki szivesen...

Az M4 42. úti csp. csak 13 km B.bajomtól.

 

Vagyis F.gyarmat-Bucsa felé M4 40 km, S.udvari-M4 30 km

 

Valahogy Körösladány már igen távoli.

Előzmény: Landsmann_ (44464)
dimelo Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44469

Jó a példád: ez is egy félig átgondolt csomópont.

Mert spóroltak 1 km-t a régi 4-es úttestből?

 

A tápiószt.mártoni utat kellett volna a csp-hoz vinni. (-egy felüljáró) (Úgyis a többség Pest felé halad, de az M5 irányba is jobb átkötés lett volna)

Attól még a déli oldalon megmaradhatott volna a régi út.

 

Pilisnél nem egyformán látjuk.

Mivel Bp. felé a fő irány, ezért Monorierdőnek semmit nem ér a kávai úti elkerülő és az M4 csp. sem.

Pilisnek persze jó, de 800 méterre az új elkerülőtől most is van egy párhuzamos út (Építőanyag telepnél, Nagy S. utca)

de kiokoskodták ezt a "szellem" elkerülő pazarlást...

Előzmény: RadiX (44462)
dimelo Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44468

Azért elgondolkodtató, hogy egy 4 számjegyű utat ilyen bőkezűen elkerülőznek, mégis hálózati hibákkal,

a tranzit teherforgalommal agyonvert Szapárfalu, Kenderes, Püspökladány, Báránd várjon a sorára....

Már 15 éve!

 

Sőt, a tervezők hallani sem akartak a pilisihez hasonló nyomvonal "korrekciók"ról...

Előzmény: RadiX (44459)
. kata31 Creative Commons License 2019.05.16 -1 0 44467

de a lényeg inkább ez ma már:.."

 ..M0 északot, ami 2027-ig nem készülhet el a Pilisborosjenői kijáratnál tett NIF kötelezettségvállalás miatt, ami kivárja a terület rekultivációjának a végét(Addig tulajdonba sem veszik)

 

+ a tót tranzit a Komáromi Duna hídon át érkezik,ahol négysávosan lesz Fehérvár és azon túl minden érintett autópálya elérhető.

 

Az M0 nyugatnak kell elsőnek ezért megépülnie és azután a Komárom elérése kellene egy gyorsforgalmi témája legyen Egomtól, mert a 10-es forgalma csökkeni fog,hiszen onnan egyre kevesebben fognak Bp-rejárni munkát vállalni!"

 

Ez a realitás.

Előzmény: . kata31 (44466)
. kata31 Creative Commons License 2019.05.16 0 0 44466

M0 nyugat nyomvonalvizsgálat szeptemberre kész. Év végére kiírható a tender rá.

Előzmény: ÁsítóSárkány (44447)
puntooo Creative Commons License 2019.05.15 0 0 44465

A "piros" M47 mutatja: létező az a gondolkodásmód, amely pld. Bucsát preferálja Karcag helyett, és ettől vár itt gazdasági csodát..... 

Előzmény: Landsmann_ (44464)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!