Keresés

Részletes keresés

alsó madárfogás Creative Commons License 2013.03.02 0 0 93142

Már értem, akkor tehát esőben azért nem ázik az asztal. :-)

Előzmény: Törölt nick (93141)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.02 0 0 93141

Lámpa mellett zajos szokott lenni a videó, de most szépen bevilágított a napfény, és azért ő megérdemli hogy jó fényviszonyok közt kapják lencsevégre :)

Előzmény: alsó madárfogás (93140)
alsó madárfogás Creative Commons License 2013.03.02 0 0 93140

Jól tetted, de miért kellett ehhez a jó idő? :-) Köszi a linket.

Előzmény: Törölt nick (93139)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.02 0 0 93139

Megjött a jóidő, megjárattam egy kicsit a "királynét" egy viszonylag korhű szerelvénnyel: http://youtu.be/LhuGUZIK68U

 

alsó madárfogás Creative Commons License 2013.03.02 0 0 93138

Keresd meg HOTotya topiktársat, csinált már ilyet.

Előzmény: rocos (93137)
rocos Creative Commons License 2013.03.02 0 0 93137

Tiszteletem az URAKNAK!

 

Előre is bocsánatot kérek,ha nem ide való a kérdésem,de nem tudom hol tegyem fel. Van egy régi analog Piko BR 03-asom,és szeretném a motorját kicseréni valami csendesebbre,ebben kérnék segítséget,hogy lehetséges-e,van-e gyártó-vagy tipus ami szóba jöhet,vagy próbáljak hang modult bele szereltetni valakivel aki vállalja a digit átalakítást? A válaszokat előre is köszönöm szépen.

Váltógyártó Creative Commons License 2013.03.01 0 0 93136

A dolgok jelenlegi állása:

 

  

Előzmény: Váltógyártó (93134)
tomcat#01 Creative Commons License 2013.02.28 0 0 93135

Na, und wie geht es das deutsch? :-D

A megfejtést sajna nem tudom.

Előzmény: Váltógyártó (93134)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.02.28 0 0 93134

Lassan befordulok a sok tanulástól, úgyhogy kis kézimunkát iktattam be!

 

Na, itt mi készül? :-)

 

     

 

Segítségképpen:

Többen panaszkodtatok rá, és pár hónappal ezelőtt összehasonlításként egy 12 fokos angolváltómmal együtt lefényképeztem! :-)

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93133

http://www.youtube.com/watch?v=Ut3ZNa52Zms

 

(A zene csak a családi beszélgetést hivatott elnyomni. :) )

Előzmény: Törölt nick (93131)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93132

... most, hogy jobban nézem az N&W jelzők nem is színváltósak, csak különbözó típusúak... na mindegy, én sem leszek már fiatalabb. :)

Előzmény: Törölt nick (93131)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93131

Üdvözlet!

 

Ahhhh... és ráadásul többféle fénnyel egy pozícióban! :) Nekem a többfényűből ez van még a megvalósítandó projektek között (gyakorlatilag minden pozíción előfordul mindegyik szín):

 

 

Persze, hogy hol fogom felállítani, az nem tudom. A berlini S-Bahn-t csak nem építem meg, max. elviszem a Loxxx-ba. :)

 

Üdv

e94

Előzmény: RhB (93129)
róbertke Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93130

F.1.sz. Jelzési Utasítás szerint az alsó-felső számok is beleszámítanak!! :-)))

Előzmény: RhB (93129)
RhB Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93129

"Az hiszem ennél több lámpa nincs egy jelzőn az egész világon. :)"

 

Azért próbálkoztak. :-))) A tieden - ha alul a számot nem számítom bele - 12 lámpa van, ennél egy jelzőlapon van 7, tehát a kettőn akár 14 is lehetne. :-))) Azért van mégis csak 12, mert a felsőnek nem kell tudnia a "balra dőlős" verziót, ezért ott lámpa sincs, tehát ezen is 12 van. Természetesen a kétlapos nem színeset kell nézni.

 

 

Előzmény: Törölt nick (93119)
róbertke Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93128

Van nekem egy 900mm hosszú **Praktikus** "U" profilú alumínium idomom, aminek a külső szélessége 16,5mm, ennek segítségével szabályozom a Flexi síneket.

Előzmény: Váltógyártó (93127)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93127
Így igaz, az 1mm a Piko (Tillig) profilra vonatkozik, de bármelyik profil esetén nagyobb lesz a nyomtáv.
Előzmény: róbertke (93126)
róbertke Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93126

De az sem mindegy, hogy melyik sínprofillal dolgozunk! 2.5 - 2.1 - 1.9 mm (Code ....akármik) :-))))

Előzmény: Váltógyártó (93124)
diginewl Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93125

Bizonyám!!!

Így van!

Szóval nem egyszerű cseréről van szó, hanem nagyon oda kell figyelni!!!

Előzmény: Váltógyártó (93124)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93124
Azért egy fontos dologra figyeljen mindenki! A kalapsín belsö széle 16,5mm, ha ennek a helyére rakjátok a sínprofilt, akkor a nyomtáv ~1mm-rel lesz szélesebb! A NEM szerinti türés 0,3mm! A legtöbb kerék ennyivel még megbírkózik, de pl. egy Lima kerék már határeset. Ezért kell a sínprofilt a sínkötések belsö feléhez szorítani.
Előzmény: diginewl (93123)
diginewl Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93123

Igen, ez pedig a végső lökést adta, hogy hozzá merjek látni...

 

Előzmény: róbertke (93121)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93122

Szép munka! Ha már szóba került a kocsiszétkapcsolók átépítése/beépítése. Egy régi Ezermesterben is van ezzel foglalkozó cikk.

Előzmény: róbertke (93121)
róbertke Creative Commons License 2013.02.25 0 0 93121

 Pistti  válasz | vissza a topikba  2009.03.09 22:07:30 © (16276)  

Szia István! Látom felcsigáztam a kíváncsiságodat. Akkor a képeket, remélem sikerül feltennem.
1. Az üres talpfarács a kalapsínektől megfosztva.
2. A talpfáról el kell távolítani a megvezető csapokat. Ezt egy átalakított fúróval végeztem. A mozzanat egy marógéphez hasonlítható csak itt kézzel vezettem a munkadarabot.
3. Füleket hajlítottam, és felforrasztottam a profil sínre. A rögzítés így megegyezik a kalap sínével.
4. 5. Az átalakított kitérők.
6. Egy keresztezés.

7. Végül egy kocsi szétkapcsoló. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: diginewl (93120)
diginewl Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93120

Igen. Én is innen vettem az ötletet!

Kezdetnek szerintem nem rossz, és egyszerűen kivitelezhető.

Előzmény: róbertke (93105)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93119

A teljes karácsonyfa. Az hiszem ennél több lámpa nincs egy jelzőn az egész világon. :) Ezért is kellett a multiplex kapcsolás, így csak négy vezeték kell hozzá... meg egy dekóder, de az meg úgyis. :)

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (93118)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93118

Most, hogy nézem... tényleg. :) Köszönöm! :)

Előzmény: alsó madárfogás (93117)
alsó madárfogás Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93117

Jobb volt sötétebben, mint amikor eltűnik a hegy mögött a Nap, és csak a sötét sziluettjét látod. :-)

Előzmény: Törölt nick (93110)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93116

e94 hozzászólását annyival egészíteném ki, hogy a PECO Setrack vágánytengely-távolsága  - épp a 00 miatt - 67mm, ami H0-ban túl széles. A MÁV-os állomási vt.-távolság 1:87-ben ~57mm (5m:57,47mm). A Tillig 59, a Roco 61,6, a PIKO 61,9mm. A Setrack váltók elég nagy kitérésűek, a Streamline váltók szebbek, és több verzió van belőle. A Setrackban pl. nincs angolváltó.

Előzmény: BittoJozsef (93113)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93115

Sokat számít, de nem a nyomtávban. Az angol 00 a kicsivel eltérő méretarány ellenére ugyanazt a 16.5mm-es nyomtávú vágányokat használja, mint az európai H0. Az N-ben még furcsább a helyzet, mert az angol N 1:148-as méretarányt használ az európai 1:160 helyett és ott még az elnevezésben sincs az a nüansznyi különbség.

Előzmény: BittoJozsef (93113)
1044 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93114

Igen.

Előzmény: BittoJozsef (93113)
BittoJozsef Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93113

00 1:76 19,1 mm H0 1:87 16,5 mm

az a 2.6mm az sokat számít?

Előzmény: modell13 (93112)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!