Keresés

Részletes keresés

Sander67 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 284

Gondoltam benézek, hogy a pink babakocsi megvan e még, másrészt meg esz a fene hogy Ápr.-1-ig ideiglenesen ki vagyok a TDM-el vonva a motorozásból.

Roby70 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 283

De hogy az Y-os Csokabi hogy lépte át az evolúció babakocsis szakaszát azt nemtom?!:)))

Biztos így csábítják ide a külhoniakat!:)))

Roby70 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 282

Haladok, fejlődök!:)

Innen már csak egy ugrás a veterán státusz!:)))

Előzmény: kawa550 (279)
csokaby Creative Commons License 2017.03.24 0 0 281

Jasszel beköszönt a másik fórumba és egy kis segítséget kért a tagoktól. Akinek van ötlete Budapest vonzáskörzetében jó és gyors kárpitosra egy motor ülésének átalakításával kapcsolatban, az légyszi írjon neki.

csokaby Creative Commons License 2017.03.24 0 0 280

Na akkor nekem mi lesz, egy kupica sperma?!:)

Előzmény: kawa550 (279)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 279

Mondja ezt egy négykézláb mászó csecsemő..... :))))))))))

Előzmény: Roby70 (278)
Roby70 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 278

Tomi vazze, te hogy nézel ki azzal a pink babakocsival a neved mellett!:)))

Előzmény: tomhahn (273)
zsotli. Creative Commons License 2017.03.24 0 0 277

Végre én is idetaláltam.  még nick nevet is tudtam modosítani. Igaz csak majdnem az mint a régi mert vagy én felejtettem el hogy milyen emailcímmel regisztráltam vagy lenyúlta valaki, de ha másnak is van ilyen gondja akkor elég ha csak egy pontot rak a név mögé és már el is fogadja és lehet csinálni egy új nevet.

furton Creative Commons License 2017.03.24 0 0 276

Sziasztok,furfarag vagyok,csak egy régi regisztrációt használok.Tehát furton=furfarag.

Tényleg miért is jöttünk át?Biztos megint lemaradtam valamiről:-)Megyek,utánaolvasok.

Sjanek Creative Commons License 2017.03.24 0 0 275

Szia,

 

Engem érdekelne a hátsó lámpa. Az adatlapomon nyilvános az e-mail címem.

Előzmény: ronin23 (274)
ronin23 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 274

Ha már új fórum ide is beírom, hogy van egy fehér burás LED-es hátsó lámpám 900-ra, Louis-os cucc, én kaptam a géppel, de nekem nem tetszik, ha viszont valaki ilyesmire pályázik akkor leboltolhatjuk, mert csak itt ül a polcon. A mosható K&N légszűrővel ugyanez a helyzet, azt használtam pár évig, de egyre lustább vagyok így az se kell. :-)

tomhahn Creative Commons License 2017.03.24 0 0 273

Pacsi mindenkinek!

kawa550 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 272

Nem kell, ha úgy kezdődik hogy 3LD akkor jó mindhez.

Előzmény: ronin23 (271)
ronin23 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 271

Ha van 3VD parts list pdf-ed (miért ne lenne), akkor hozd el, össze lehet vetni a 4TX-ével, hogy mi kompatibilis a hengerfejből, aztán viheted is, az öntvény az ugye az ominózus kókler felújítás miatt további azabályozásra szorulna vezérműtengely csapágyfészek ügyileg, az meg szerintem nem éri meg, de a többi alkatrésznek szerintem semmi baja. Lapkák nincsenek benne, ennyi. Évek óta hirdetem, de érthető okból a kutyának se kell.

Előzmény: kawa550 (265)
pocak75 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 270

ja én jogosult vagyok mindkettőn ;-)

Előzmény: Mr Dok (269)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.24 0 0 269

Nemtom ki észlelte, a szomszédban székel a Ténéré klub.......

Tesók!

tdm.friend Creative Commons License 2017.03.24 0 0 268

Bakker, te mint veterán??? :))))

 

Előzmény: Schindler01 (266)
Schindler01 Creative Commons License 2017.03.24 0 1 267

Szia O. Endre.

tudnál pár képet küldeni a dzsekiről, elképzelhető, hogy érdekel. 

schindler01@citromail.hu

köszi.

Schindler

Schindler01 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 266

Jó reggelit mindenkinek!Odaát az istennek sem tudok belépni, de Pista (TDM friend) jóvoltából megtaláltalak titeket. :)) 

Látom álmaim netovabbja (Tehénke) némi ambuláns beavatkozást igényel. 

Hajrá kawa, én nagyon drukkolok! Nehogymá kilóra kelljen elhozni ezt a szép jószágot. :))

 

 

kawa550 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 265

Majd kiszedek egy biztosan jó szeleptől mindent és átteszem ide, és ha azokkal is ugyan ez van, akkor vagy a szelep vagy a szelepülék. Ha meg azokkal jó, akkor keresés hogy tányér vagy ék a hiba.

Mr Dok Creative Commons License 2017.03.23 0 0 264

Távgyógyászatilag arra tippelek, hogy a szelepei jók, csak a rugótányér viszonylagos pozíciója jött felfelé. Vagy valami kutyulás van az alkatrészeknél.

Esetleg a most magasan lévő rugótányér/ék kombót át kéne lökni egy másik szelepre.

Gondolom a szelepszárak átmérője fix, nem csiszolták, szabályozták le őket kisebb átmérőre ami ezt a tünetet okozná elméletben.......

Előzmény: Hr.Geiger (263)
Hr.Geiger Creative Commons License 2017.03.23 0 0 263

 Nézd, azt gondolom, mivel az ékek pozíciója fix, ha " összeugrott" volna a két szélső kipufogószeleped, akkor azok a rugók helyzetén is látszódnának, mert elméletileg jobban összehúzná őket. ( ezen a képen is látszólag egy magasságban van minden szelep ) Mondjuk így a képeidből elég egyformán állnak, de a fax tuggya innét eldönteni, azért kéne méricskélni.

Mivel felrakáskor nem mértél hézagot, ezért azt sem tudjuk, hogy eredetileg mekkora volt a kindulási érték, csak azt, hogy most nem mértél semmit.

Mi van ha a kolléga felcserélte a tőkéidet? Most ki kéne legózni, hogy a 170-es lapkára tedd rá a 120-as tőkéjét és mérjél. Esteg a 170-es lapka is elmerül a gyanús rugótányérban?

Előzmény: kawa550 (262)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 262

Úgy látom az kimaradt nálad, hogy reggel összeraktam egy mérés erejéig LAPKÁK NÉLKÜL de úgy se nem nincs hézag. Ehhez képest a cserénél mire számítanál, hogy egy vastagabb lapkával előkerül a hézag vagy mi?

 

Előzmény: Hr.Geiger (260)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 261

Az ott a képen nem az ominózus, mert azt már kivettem a helyéről, ez a másik amelyik szintén nem hézagos., faxom tuggya, majd ha kivettem egy jót is, akkor lesz mihez hasonlítani. Úgy 2 hét múlva.

Előzmény: Mr Dok (257)
Hr.Geiger Creative Commons License 2017.03.23 0 0 260

Figyú! Má elég fáradt vagyok ehhez, de mi a szitu akkor, ha a két lapkát átcseréled?

Illetve méricskéljed meg a tőkék belsejét is, amin keresztül érintkezik a lapkával, nem az szopatja kendet? Valahol benézünk valamit...

A keresztbelógatást jól vágod, nem mikronokat kell most keresni, hanem egy bázist kialakítani és ahhoz kimérni a két szelep végét. Ha közel azonos értéket mérsz, akkor a lapkázás dob át minket, vagy a fax tuggya :-))))

Vazze, ha lenne rendszám a Divin, hónap már Pókházán szakérthetnénk, mert a távgyógyászat csak a TV-ben müxik! :-)))

De a rendszámra még várni kell, de már nem sokáig! Addig meg reméljük, nem kimérve végzi a Tehén! :-))

 

Előzmény: kawa550 (256)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.23 0 0 259

Láttam nála mérőszalagot! 

Biztos van egy darab deszkája is.......

😂

Előzmény: Hr.Geiger (255)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.23 0 0 258

Próbadarabok vannak. Jöhetsz tesztelőnek.

Előzmény: Roby70 (251)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.23 0 0 257

Üdv a ma érkezetteknek! ☺

Te szakács. Hasonlít az a rugótányér a testvéreire a valóságban? Mert így képen nemtom.....

 

kawa550 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 256

Negyed milliméteres értékről beszél kend, amit nem a hengerfej szélén, hanem a közepén kék mérni, tehát valamit keresztbe kell lógatni és ahhoz viszonyítva mérni egy kézi(nem digitális) tolómérővel, és annak a keresztbe tett izének egész biztosan nem lehet se hajlása, se göröngye, se vetemedése, se csavarodása egy hengerfejnyi szélességben még negyed milliméter se. Haggyon mán kend a hülyeségekkel...:D

Itten van a kép. Az egyiken, szerintem olvashatóan ott van hogy 170, és az kilóg a rugó síkjából felfelé. Na, ott tökéletes a hézag, nem kell hozzányúlni.

Oszt van a másik kép, a 120-as számmal, láthatóan a rugó síkja alatt. Na, ott semennyi hézag nincs.

Előzmény: Hr.Geiger (255)
Hr.Geiger Creative Commons License 2017.03.23 0 0 255

Látom szívózik kend, de hát, maga tuggya! :-)

Töltsük meg tartalommal azt az elvágott hegerfejet és nézzük meg, hogy néz ki alkatrészekkel, ezúttal egy yz450f-es modern injektoros masináét látja!

Így talán jobban megy a gondolkodás! :-))

A mérőszközpark miből áll egy jól menő vidéki gazda garázsban? Akad az állványos fúrógép, kompresszor, műszerész eszterga, hegesztőgép, stihl fűrész, hegesztőpajzs ( remélem nem hagytam ki semmit! )mellett a polcon esetleg valamilyen használható mérce?

Ha igen, vegyed ki a vezérműtengelyt, a szelepemelőtőkét ( amit kend faszán lecsészézett ) és a hengerfejről, mint bázisról mérje már meg, mekkora az érték a gyanús szelep végénél. Aztán végezze el ezt a másik kip.szelepnél is. Ha van eltérés - nem csak szemre! - hanem a mérőeszközzel is, akkor lehet okoskodni,mitől van a szelep más pozícióban, mint kéne.

Azt gondolom vágja, hogy a szeleptányér / szelepülék kapcsolat alapján a szelep nem tud feljebb menni, csak ha leszakad a tányér. Ellenkező irányba ( amit " zsugorodás"-ként, összement-ként olvastam itt tegnap ) tökéletes kompresszió mellett csak akkor tudna elmozdulni, ha a szelepülék nincs a helyén, vagy nem jól marták ki az új üléket, de ezt nem matatták, ahogy leírta. Érdekes eset, az már biztos...

 

Előzmény: kawa550 (253)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!