Én egy TT-s M43-asnak vagy 47-esnek örülnék nagyon :) Kis darabszámban dolgozott Csehszlovákiában is ipartelepeken, ha jól tudom (egyre konkrétan emlékszem, de a helyszínre már csak homályosan - talán Kistompán lehetett?)
A szünetjelző hang 9 szeletre van vágva, a leghosszabb a kilépés hangrészlet (képen a kijelölt rész) 168ms. A loop hangok 59-64ms között vannak, és mindegyikről van kijárat a hozzá tartózó befejező hangmintára.
Mikor voltál a kocsin? Szerintem a próbafutás kb felétől Karcsi Bácsi javította a jelzett hibát.
(Bocs, hogy itt, de másképpen nem érlek el. A többiektől elnézést a kicsit OFF-ért, de szerintem egy Ikarus60T 1:1 méretarányban is eléggé magyar modell! :-) )
Egy hangminta mindig teljes hosszában lejátszódik? Ha a hangminta elindítását kiváltó ok mondjuk 0,5...1 másodperc hosszú - tehát ennyi idő múlva el kellene hallgatni a hangnak -, akkor egy 2 (vagy több) másodperc hosszú hangminta meddig szól? Addig, ameddig kell, tehát 0,5...1 másodpercig, vagy mindig lejátsza a teljes mintát, tehát 2 (vagy több) másodpercig? A szünetjelzőről lenne szó, szerintem túl hosszan szól mindig; pedig állítólag csak a "megfelelő" ideig van kiadva a jel...
pont arra volt dolgom, gyorsan el is hoztam egyet egy fél órája.
viszonylag zajos a hajtás, (kíváncsiságból kipróbáltunk egy másikat is, de annak is hasonlóan erős hangja van... próbálok most fejből visszaemlékezni csörgők hangjára, úgy emlékszem, az sem egy roco, de talán egy fokkal halkabb, szerintem ). Nagyon most nincs időm elmélyedni a gyönyörködésben, de így első benyomás alapján nagyon tetszetős darab... A kapaszkodók/korlátok az enyémnél most ezúttal elég kultúráltan vannak beragasztva. Ami itthon vettem már csak észre, hogy az egyik fehér fém kapaszkodóról lepattant a festék. Meg most észrevettem egy ilyen kifényesedd fényes sötétebb karc szerűséget a tetőn, mint mikor egy vastagabb festéket megkaristolsz a körmöddel. ...lényeg a lényeg, egy újabb haza gép, király
A képek alapján első blikkre formailag rendben lévőnek tűnik. Az alsó fényszóródobozok körül a festés nyilván a tamponozás megoldhatósága miatt lett ilyen, szerintem vállalható, a IVb.-V. korszakos sárga dobozoknál ez nem fog majd felmerülni. Mindegyik fehéren világító homloklámpa karimája kívánná az ezüst festést/tampont, optikailag is nagyítaná azokat. Csak remélni tudom, hogy a IV. korszakhoz tudnak a vörösével azonos méretű fehér alsó lámpákat önteni. Ami kevésbé tetszik, az a forgóvázmaszk (főleg, ami a rugóimitációt illeti), az öntvény minősége nekem visszalépésnek tűnik főleg az UFC-hez, de az UFB-hez képest is, ezen lenne feljavítanivaló.
A medikerben ki van rakva egy a vitrinbe, ott élőben is meg lehet nézni, ha valaki arra jár. Jól néz ki, nekem tetszik. Ha megjelenik 5. korszakos pirosban, biztosan veszek egyet belőle akkor is, ha nem lesz vonat később hozzá.
Az igért IV. korszakos modell helyett VI. korszakos érkezett a boltokba. Lehet tudni lesz-e bordó illetve piros IV. korszakos modell és ha igen kb. mikor?
Az keréktárcsa nem hullámos, hanem szögletes, de egy kis festéssel hibátlannak nézhet ki. Már az csodálatos, hogy megpróbálták! De az egész járműhöz úgy tűnik, hogy alázattal nyúltak. Jöjjön TT-ben is!
A kezelési utasítás alapján nem nézhet ki rosszul:
Ismerve az MTB technológia lehetőségeit, ha a fő forma már jó, akkor a kisszériások kiegészitőivel szép és főleg ár-érték arányban olcsó MD-je lehet mindenkinek!