az internet szerint syntrans multivehicle neven fut most, ha meg aktualis a kerdes. hiaba teszel bele mast, ami specifikacio szerint megegyezik nem lesz jo. (hacsak bele nem nyulsz valami joba veletlenul) ebben van valami speci adalek, amit a kopott valtok szeretnek.
Majdnem fél év után végre végetért a két hátsó ABS jeladó saga:
- INPA szerint a jobb hátsó jeladó halott (fények a műszerfalon is ezt igazolták)
- RealOEM cikkszám alapján rendeltem: csatlakozó jó, nem működik, kiderült, hogy rövid, ide hosszú kell.
- Hosszút rendeltem: hosszúk érkeztek, de nem egyezett a csatlakozó
- Vágjam le és forrasszam meg a vezetékeket, úgyis csak impulzust közvetítenek: megcsináltam, nem működött.
- Ránéztem INPA-val, most már a bal hátsót is rossznak mutatta, de érdekes módon, a km óra működött.
- Közben műszaki, szerviznek jeleztem a gondot, vagyishogy a két hátsó jeladút cserélni kell
- Műszaki megvan, de bár rendeltek kettő félét is, nem tudták megoldani a problémát, viszont kiütötték valahogy a visszajelzőket a műszerfalon. De legalább a km óra sem működött már, fasza!
- És akkor végre egy BMW-hez értő szervíz 50 km-nyire, 92ezer a két szenzor és láss csodát: minden fasza!
A Liqui Moly nem oldotta meg a váltóproblémát télen. Úgyhogy most megpróbálom az általad javasolt Castrol SMX-et. Ebből csak ezt találtam: Castrol Syntrans Transaxle 75W-90
Itt kell nézni a viszkozitást? Mert ebből csak ezt találom, a Liqui Moly Toptec 5200, amit javasoltak bele és tavaly nyomtam bele, az pedig 75W-80.
Egy ideje az alábbi hibakódokat kapom, olyankor az EML és néha a Motor lámpa is világit. Többynire városban illetve araszolás után jelentkeznek a hibakódok, de nem törvényszerűen. Semmilyen hibajelenlséget nem tapasztalok, azon kívül, hogy olyankor nem eneged tempomat-ot.
============1============== 2CF8 Raw code: 2CF8 ECU: 12 Status: Test is inhibited by other DTC, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle
============2============== 2D07 Raw code: 2D07 ECU: 12 Status: Test is inhibited by other DTC
============3============== P110D Raw code: 110D ECU: 12 Status: Pending OBDII: Throttle Position Sensor A and B Circuit Range/Performance Bank 1
Ma cseréltek a wallisban vezető oldali légzsákot(visszahívásban) a 318ti compacton. Légzsák lámpa ég továbbra is. Az átvezető kábel rossz a kormányoszlopon. Ebből új utángyártottat érdemes venni vagy bontott gyárit? Kb azonos ár.
Sziasztok! Adott egy 2003 318i N42B20A autó. Elég lomha, nem úgy megy mint ahogyan kellene és elég sokat is eszik. Jelen pillanat a map szenzorról le van húzva a csatlakozó úgy használom mert ha rá van dugva fullad az autó. Valakinek valami ötlet,tapasztalat vagy esteleg járt már így valaki? Válaszokat előre is köszönöm.
Nekem régen Merci Viton volt hasonló, senki se tudta, mi a baja, véletlenül derült ki, hogy az intercooler lyukas volt. Megcsinálták, hibátlan lett. Félve kérdezem, mert nem ismerem ezt a dieselt, csak a segítő szándék vezérel: a tiédben van intercooler....??
Adott sokak rémálma (az enyém is) egy BMW E46 320d 136 le 2001-es évjárat. Több fórumon olvastam a megtorpanásos problémát. Nálam is ez a helyzet! 2000-2500 fordulatnál megtorpan az autó majd újból gyorsulni kezd,aztán újabb torpanás, sebességfokozatonként többször is! Mindez hirtelen gázadásnál érezhető a legjobban. A pillanatnyi fogyasztásmérőn jól látható a folyamat! Előzmény hogy adagoló felújításon esett át mechanikusan és elektronikusan is javítva volt. A diagnosztika turbónyomás csökkenést mutat az adott tartománynál, egyéb hibakód nincs. Több szakavatott szerelő kereste a problémát eddig hiába! Turbónyomás szabályzó csere, turbó csere, MAP szenzor csere, kipufogóban esetleges dugulás ellenőrzése, légtömegmérő csere, porlasztók ellenőrzése cseréje, turbócsövek ellenőrzése, meg volt! Esetleg további hibalehetőség, ötlet, hol keressem a problémát???!!! Segítségeteket szeretném kérni ez ügyben! Rengeteg meg nem térült pénz és idő!
Felgyulladt a kézifék és asc. Rádugtam INPA-ra, jobb hátsó jeladó hiba.
Vettem cikkszám szerint egyet, jó csatlakozóval jött, beraktuk: semmi. Kiderült, hogy rövid.
Rendeltem hosszút. Nem lehetett összedugni mert más volt a csatlakozó. Javasatra levágtam és összeforrasztottam, nem volt jó.
Közben külföld, nem volt időm foglalkozni vele, különben is csak a kutyát vittük ezzel futni 4km-re a tóhoz, ott volt a 7-es napi közlekedésre.
Műszaki előtt rádugtam INPA-ra megint, az hozta a jobb hátsót de ekkor már a bal hátsót is (érdekes, mert volt sebesség és úgy tudom, hogy az onnan jön)
Szóltam a szerviznek hogy azt a kettőt cserélni kell.
Tököltek egy ideig (nem volt diagos emberük, rá vártak, mondtam hogy azt én is meg tudom mutatni de nem, majd jön a piócás ember...)
Végül megcsinálták a műszakit, átadáskor mondták, hogy rendeltek 2 féle szenzort is, egyik sem jó, így kiiktatták a műszerfalon a visszajelzőket, de tudjam, hogy nincs ABS (és ASC).
Amikor elhoztam tőlük az autót, akkor láttam, hogy nem mutatja a sebességet és a fogyasztást. Furán puha lett a fék is és egészen bent fog...
Szia! Köszi! A 702 végűre rákeresve úgy tűnik, hogy kék csatlakozós és hosszú.
(Elvileg - mivel csak jelet küld - a csatlakozó nem számít, levágva és összeforrasztva is működnie kellene, de nem működött amikor azt próbáltam egy szürke csatlakozós hosszúval)