nikpotlo
2011.02.15
0 0
24788
BINGO! Rátapintottál a lényegre! Tudod én Kínában már kipróbáltam egy jópár villanyverdát, hasonlóak mint ez. Kivételesen alul vannak motorizálva... Ilyesztő ahogy nem gyorsulnak, és amilyen nehezen, lassan érik el az 50 km/h-t. Ott ez nem probléma, nem szágudoznak úgy mint itt Európában...
És a 12Kw általában a csúcsteljesítménye a motornak, a nominalé az 6-7 kW. Ezek meglévő, gyártásban lévő benzinesek gyári "átépítései".
Előzmény: molnarnorbert (24786)
molnarnorbert
2011.02.15
0 0
24786
12kW motor, üresen 1300+ kilós autó.
A 12kW az kicsivel több mint 16LE.
A P126 24LE.
Egy 601-es trabi (ha lehet hinni a Wiki-nek) 26LE volt fénykorában.
De egyik súlya se érte el a 800 kilót, még Bélabával a volán mögött se.
Ólomakkuk.
Ezekből a tényezőkből nekem az jön le, hogy ez max akkor éri el a 80km/h-t, ha a miskolci IC oldalbakapja egy vasúti kereszteződésnél...
Előzmény: NeomatiK (24785)
molnarnorbert
2011.02.15
0 0
24776
Debrecen ilyen nagy? :))))
üsd le egy másik termékét, mondjuk az infrafűtés csatlakozóját 1E Ftért, és máris van kontaktod.
Persze az autót is lecsaphatod :)
Előzmény: nikpotlo (24775)
bananatree
2011.02.14
0 0
24771
szerintem nem sok forradalom várható itt, max a vízhűtéses blokkok színrelépése.
Ez a BMS képes eldisszipálni a "fölösleges" töltőáramot (legalábbis egy részét), és ennek megfelelően termeli a meleget rendesen.
Azok a bordák amik ott vannak, csak arra jók, hogy az alaplemezhez vezessék a hőt. A lemez aljára még fog felkerülni brutál méretű bordázat.
SZóval ennél kisebb helyre nem nagyon lehet összerakni.
elhagyni meg drága lenne...
Előzmény: Törölt nick (24769)
padisah
2011.02.13
0 0
24759
off
azt gondolom tudjátok, hogy ha egy nick összefüggésbe hozza magát egy másik épp törölt, vagy letiltott nikkel, akkor azt is letiltják a modik?
ha valaki letiltás után másodnikken folytatja el kell titkolnia a korábbival való azonosságát
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!