Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

E-life Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25024

Sok levelet kapok, hogy milyen úton módon lehetne autót hajtani.

Volt már olyan aki több oldalon keresztül ecsetelte a vízesések erejét, hiszen abból megawattos erőművek táplálkoznak.

És utána leírta, hogy ha az autóba tennénk egy ilyet, azt hogyan lehetne kivitelezni.

Számítások voltak benne egy rakás "szerintem" értékkel, hogy mekkora eséssel mekkora energia termelhető, és gyorsításnál vagy fékezésnél egy emelkedő csövön vissza lehetne jutattni a vizet a magasabb tartályba...

De azt is kikötötte, hogy ha megvalósítom akkor licence díjat fog kérni.

Az emberi hülyeség néha olyan mint a világegyetem. Nagy, sötét, és határtalan.

Előzmény: padisah (25023)
padisah Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25023

Csak autóbaleset áldozatává válik

Úgy érted, fának ütközik a vízzel hajtott autójával? :)

Előzmény: Maketheworldabetterplace (25022)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25022

Üdv!

 

"Ez olyan mint a vízzel működő autó. Sokat beszélnek róla, de a kitláló mindig fura körülmények között eltűnik."

 

Vagy nem tűnik el. Csak autóbaleset áldozatává válik, vagy véletlenül mérget eszik. Esetleg öngyilkos lesz...

Előzmény: E-life (25018)
evsp Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25021

 

Attól, hogy barát még lehet vak a saját szabadalmának hibáit illetően. Ez mindenkinél így van, a szabadalmi hivatal pedig csak az újszerűséget nézi (vagy azt sem) azt nem, hogy működik-e. Te meg majd vársz 3-4-5 hónapot vagy évet mire kiderül mégsem fenékig tejfel az élet. Így sosem lesz autód...

Előzmény: Törölt nick (25014)
ivtec8 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25020

Fekete lyukra gyanakszom...

Előzmény: E-life (25018)
ivtec8 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25019

"...a protók minden örömre okot adnak azaz biztatóak...."

 

A "patkánykisérleteken" már túl vagytok?? Mert az a legnehezebb ebben az országban - mire a sok "patkányon" átmegy egy müszaki fejlesztés...

Előzmény: Törölt nick (25014)
E-life Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25018

Igen el.

És a fejlesztője is eltűnt fura körülmények között.

Ez olyan mint a vízzel működő autó. Sokat beszélnek róla, de a kitláló mindig fura körülmények között eltűnik.

Az emberi misztifikáció határtalan tud lenni.

Előzmény: ivtec8 (25013)
E-life Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25015

Nemrég kaptam egy levelet, hogy sürgős konzultációt kérnek tőlem, mert ők (egy csapat) már feltalálták és szabadalmaztatták a hordozható gyorstöltő rendszert, és a TZ-Elma által épített és médiában hírdetett gyortöltő súlyosan sérti az ő érdekeiket.

Az emberi hülyeség határtalan...

ivtec8 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25013

Ja, persze, amikor ellopták mi?? :o)

Előzmény: E-life (25012)
E-life Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25012

:-)

A titkos motorok.

Én már hallottam a rotor és stator -less ről is. :-)

Előzmény: ivtec8 (25007)
evsp Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25011

Ha mondasz egy szabadalmi számot, szívesen ránézek a te érdekedben! Te nem értesz a motorokhoz, ha 110%-os hatásfokot ígérnek azt elhiszed. Lehet, hogy megkímélnélek a megszerzett pénz felesleges elköltésétől.

Előzmény: Törölt nick (25008)
ivtec8 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25010

Jajj bocsesz... Ugy értettem hogy az bizonyos megbeszélésünk csak a perpetuum-stabile állórészére vonatkozott...

 

Előzmény: evsp (25009)
evsp Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25009

"Titkos forrásból tudom hogy már fejlesztik a rotorless motort is"

 

Nem megmondtam hogy titok?! Erre itt elárulod.... :)

Előzmény: ivtec8 (25007)
ivtec8 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25007

"...Lassan ez már nem is lesz aktuális kérdés, mert jön az új villanymotor generáció - én már csak tudom:o) és véget vet ennek a korszaknak is......"

 

Nemrég még azt irtad hogy normál kefésDC-motor lesz az autóban és ehhez keresel vezérlöt. Gondolom, az "új villanymotor generáció"-n nem a kefés DC-motorra gondolsz...

 

A BLDC, a frameless-, slotless-, ironless motor konstrukciók után itt a legeslegújabb motorfajta. Keress rá copper-less cimszó alatt. Ebben nincs szénkefe, nincs vasmag, nincs mágnes meg rézhuzal se. Ez a tutti! Titkos forrásból tudom hogy már fejlesztik a rotorless motort is. Különleges konstrukció, elönye a rendkivül kis bekerülési költség.

Előzmény: Törölt nick (24944)
evsp Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25006

Nehéz eset ez. Az általad említett tápok 85V AC-ról működnek, 85V DC-ről már valószínűleg nem, csak 110-120V egyenről. Mi LM5008-ból csináltunk segédtápot. Elvileg 100V-ig működik de akkora feszültségről sosem próbáltuk.

Lehet még kapni DC-DC átalakítót  ami 72-144V között működik, de csak 150-200W körülit találtam és az ára elég borsos.

Előzmény: manta-z (25003)
ivtec8 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25005

"...a hidrogén ua mint a kőolajszármazékok..."

 

Azért ezzel vitatkoznék...

 

 

Előzmény: jtx (24999)
ivtec8 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25004

OK. Nem azért mondom, nem akarlak sürgetni, legutóbb úgyis Te fizettél, most rajtam a sor... ;o)

Vagy vigyem házhoz?? :o)))

Előzmény: manta-z (25002)
manta-z Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25003

Megnéztem ennek a specifikációjában bemenő fesznek 208-240V-ot írnak ez tuti nem fog elmászni 85V-ról. Egyébként kipróbálhatnál egy PC tápot 110V-os állásban. a +/-12V-ból kijön 24V .

 

Egyébként laptop tápegységek működnek 80-240V között és a laptopok olyan 19-24V közötti feszültségűek, itt egy példa 10 dollárért :)

 

http://cgi.ebay.com/New-Power-Supply-Charger-Cord-Toshiba-Laptop-15V-5A-/280422201445?pt=Laptop_Adapters_Chargers&hash=item414a773865

 

(ha semmiképp nem akarsz sajátkezűleg építeni)

Előzmény: Gabacar (24993)
manta-z Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25002

Nem. Sajnos a megrendelőimet nem érdekli az én szabadidős tevékenységem őket csak a saját megrendelésük érdekli rövid határidővel, de ami késik nem múlik.

Előzmény: ivtec8 (24997)
halaloszto Creative Commons License 2011.02.24 0 0 25000

Mutass mar egyetlen peldat, ahol lehet venni vagy hasznalnak nem foldgazbol keszitett hidrogent?

 

Nagyon sokat kell meg a gaz ara nojon, hogy olcsobb legyen vizbol hidrogent csinalni mint metanbol! Raadasul az aramot is metanbol csinaljak :-(

 

Pl margaringyartasban hasznalnak vizbontast hidrigengyartashoz, de a tisztasag miatt.

 

vajk

Előzmény: NeomatiK (24996)
jtx Creative Commons License 2011.02.24 0 0 24999

Szvsz a hidrogén ua mint a kőolajszármazékok. Godolkozzunk...

Előzmény: Törölt nick (24998)
ivtec8 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 24997

"...de akkor a sört innentől kezdve te állod..."

 

A sörröl jut eszembe: nem felejtettünk el valamit??

;o)

 

Előzmény: manta-z (24975)
NeomatiK Creative Commons License 2011.02.23 0 0 24996

Azt veszem ki a szavaidból, hogy a hidrogént, mint elégetett üzemanyagot is leírtad. Holott ez lenne, ez lesz a legjobb és legolcsóbb megoldás. A biztonságos tárolását kell megoldani. De erre is vannak már folyamatbna törekvések, volt is erről pár hónapja link, ez is magyar fejleszéts. Gondolom, van más országokban is ilyen fejleszétés.

Előzmény: Törölt nick (24947)
jtx Creative Commons License 2011.02.23 0 0 24995

Köszi! Ilyen egy 10 perc alatt összedobott honlap...

Előzmény: ShaReRe (24994)
ShaReRe Creative Commons License 2011.02.23 0 0 24994

Bocsi, csak böki a szemem: hiányzik az "l" a Linkajánló-ból. Két helyen is. Ha én írnám, akkor a Tisztább Jövő, Tisztább jövő lenne. De ez már magánügy.

Előzmény: jtx (24977)
Gabacar Creative Commons License 2011.02.23 0 0 24993

A HP táp jól hangzik! 85 V-ról kellene 35-12 V-ot gazdaságosan előállítani, 500mA mellet. Írj privát, ha találtál !

Köszi!

Előzmény: manta-z (24991)
manta-z Creative Commons License 2011.02.23 0 0 24991

Az UC3845-el és családtagjaival, minden ilyesmit meg lehet csinálni. Egyébként van egy csomó HP nyomtató tápom kapcsolóüzemű, megnézem, ha megy 110V-ről akkor szólok. Arról 30V és 12V jön le 30VA körüli teljesítménnyel.

Előzmény: Gabacar (24976)
szsrobert Creative Commons License 2011.02.23 0 0 24990

Megvan a megoldás:

ha a gyalog miatt állóra kell fékezni 20 km/h-ról, akkor az átkelőhely után a gyalogosnak kell tolással ismét 20km/h-ra gyorsítania a járművet. Környezetbarát megoldás, egészségmegőrzésként is kitűnő. :-DDD

szsrobert Creative Commons License 2011.02.23 0 0 24989

Tehát ha ügyefogyott gyali az autód elé szalad takarásból, te vagy a gonosz autós. Nagyon faca...

 

Milyen technikára gondolsz?

 

A gyalogosnak zéróhoz közelít a mozgási energiája. 1-3 tonnás járműnek tömege és sebessége miatt nem igazán. Egyszerűen pazarlás, még visszatöltő fékezéssel is. Ráadásul még a szennyezést is növeli.

50km/h-ról az autó több mint 500 métert képes gurulni. Ha nem kell állóra fékeznie a gyalogos miatt. Akiből ráadásul sok van, tehát nagy eséllyel minden gyalogátkelőhely előtt meg kell állni.

Ezért járok kerékpárral, ha tehetem.

Előzmény: Törölt nick (24986)
szsrobert Creative Commons License 2011.02.23 0 0 24988

Ha már nem lesz környezet, amit védhetünk, nem lesz energia, amivel takarékoskodhatnánk, nem lesz elegendő tiszta ivóvíz, akkor el lehet gondolkodni az udvariasság előbbre valóságán. :-)

 

Előzmény: bartalus (24956)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!