Keresés

Részletes keresés

RAN 77 Creative Commons License 2005.09.26 0 0 220

halihó

valaki tudja az új MÁTRA Volános ISUZU-k rendszámait?

 

 

TOMvp Creative Commons License 2005.09.26 0 0 219
hamár Mátra Volán megugye ex Balaton is :))
CLH-566
Alkaa Creative Commons License 2005.09.26 0 0 218
Meg a topicleírást is, mert tele van helyesírási hibákkal. :-)
Előzmény: zolsz (217)
zolsz Creative Commons License 2005.09.26 0 0 217

Jó ötlet !

Bár a topicnyitóban szerepel , hogy Hatvan-környék (Gödöllő-Hatvan-Gyöngyös ill. Jberény-Hatvan-Pásztó tengelyek ) is ON .

A topic-címet mindenképp módosítani kellene .

 

Előzmény: Törölt nick (214)
Alkaa Creative Commons License 2005.09.26 0 0 216
Én ezt már a legelején emlegettem, hogy itt a helye a Mátrás témáknak is.
Előzmény: Törölt nick (214)
RAN 77 Creative Commons License 2005.09.26 0 0 215

Üdv

megkaptam,köszi....

Írtam Porondnak is és a moderátoroknak is

 

majd lesz valami...

Előzmény: Törölt nick (214)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.26 0 0 214

Kedves RAN77!

 

Válasz mail ment!

 

Srácok, kedves Topiktagok!

 

Felvetődött, hogy a MÁTRA VOLÁN téma is ide való lenne.

 

Ha jónak tartjátok írjátok meg légyszi, én már a moderátornál http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9111535 kezdeményeztem a dolgot, nem először merült fel.

 

Köszi.

Előzmény: RAN 77 (213)
RAN 77 Creative Commons License 2005.09.26 0 0 213

Szia

 

Megkaptad a mail-emet?

 

üdv

Előzmény: Törölt nick (211)
zolsz Creative Commons License 2005.09.26 0 0 212

Ez a Porond által  taglalt Buják-Bp szerződésesek egyike .

 

És akkor mégegy busz+erdő+hegy kép a Mátrából :

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.09.26 0 0 211

Tökéletes kép!

 

A háttérben a erdő + hegy is király

 

Őt talán láttam a népligetben pihenni Classic eleje van ha minden igaz és 256 ból lett felújjítva, remélem jól írtam.

 

Előzmény: zolsz (210)
zolsz Creative Commons License 2005.09.26 0 0 210

Buják             2005/09/24

 

Alkaa Creative Commons License 2005.09.24 0 0 209
Én már nem láttam rajtuk a számot az utóbbi években.
Előzmény: TOMvp (205)
Irisbus Creative Commons License 2005.09.24 0 0 208
:P
Előzmény: TOMvp (207)
TOMvp Creative Commons License 2005.09.24 0 0 207
OFF:
bibiii nekem is van, de nem én voltam ma Egerben :))))
ON
Előzmény: Irisbus (206)
Irisbus Creative Commons License 2005.09.24 0 0 206

OFF

Ma volt Egerben a Samsung futás, és képzeld, az egyik srácon Balaton Volános póló volt:)

ON

Előzmény: TOMvp (205)
TOMvp Creative Commons License 2005.09.24 0 0 205
jajj deszép CLH-s buszok :)))
az oldalukon még rajta van a Balatonos számozás?
állandó fordájuk van vagy mindig változik?
ha tudsz esetleg pontos időpontokat, hol, merre találnám őket légyszi írd meg mailba, köszi
Előzmény: Törölt nick (202)
Porond Creative Commons License 2005.09.24 0 0 204
Örülök, hogy újra itt vagy Bükkzsérc és zolsz képei is szépek!


’Azt sajnálom a legjobban, hogy a járatengedélyeztetési kedv alábbhagyott.’

Az utóbbi idők inkább a szerződéses járatok bővítésének kedveztek.

Megpróbálom összeszedni a „régi”, de jelenleg is üzemelő szerződéses fordákat:
- Bujákról két kocsi is jár Pestre (nem tudom mikortól, de 1998-ban már mindkettő megvolt)
- a Szilasfood Kft-hez (Nagytarcsa) jár egy autó Héhalomról
- Gödöllőre a Ganz-hoz három műszakban (Szervasgede, Csécse végállomásokról, fordája többször változott)

A már megszűnt szerződéses járatokhoz tartozik a budapesti Erőkar-hoz, a horti gáz töltőüzemhez illetve a hatvani és a selypi cukorgyárhoz közlekedő járatok.

Az ipari parkba betelepült cégek (Dai-dong, Eastern-Asia, Bosch) indikálták egyes helyi és helyközi járatok meghosszabbítását és menetrendjük műszakváltáshoz igazítását. (pl 1-es, 7-es helyi járat, petőfibányai, ecsédi, csányi helyközi járatok) Ez a folyamat kb. 1999-től több éven keresztül tartott, de ezeket a járatokat természetesen nem lehet „igazi” szerződéses járatnak tekinteni.

Először a 2002.dec 15-től érvényes fordakönyvben jelent meg a Zagyvaszántó-Eastern-Asia szerződéses járat és a bp-i Déli pu. – Atronyx „2 és fél” járata is. Két kocsi egész napos elfoglaltságként pörög, a harmadik csak besegít reggel; előtte és utána Bp-Hatvan járatot végez.
Mivel a fordakönyv évenként jelenik meg, ezért az évközi járatbővítés csak a következő füzetben jelenik meg, pontos indítási időpontját saccolni lehet. Az Eastern-hez közlekedő kocsi később már Szücsiből indult.

2004 végétől már három járat is működött a Bosch dolgozók számára: Gyöngyös, Jászberény és Salgótarján útirányokból a közbeeső helységeket is érintve három műszakban munkanapokon, de kb. 2005 februárjától folyamatos menetben, azaz hétvégén is.
A dolgozói létszám növekedése miatt a tarjáni egy autó kevésnek bizonyult, ezért Tar-ra is telephelyeztek egy kocsit.
2005 szeptemberétől hivatalosan is él a Bujákról illetve Szücsiből induló 3 műszakos járat, ezzel a Bosch megrendelésű nagybuszos szerződéses járatok száma hatra emelkedett. Egy-két további útirányból a kisebb létszám miatt alvállakozók midibuszai hordják a dolgozókat.
A fordákon szereplő járműveket fokozatosan módosították, forgatták, nehéz követni, hogy mikor melyik járatot csinálta. Jelenleg 2 db Alfa, több 256-os és talán az emelt Credo van beosztva.

Minden jót!
Porond

Előzmény: Törölt nick (196)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.22 0 0 203

HFF-618

 

Hatvan Boldog.

Ma 16:15

Törölt nick Creative Commons License 2005.09.22 0 0 202

CLH-601 Ik 260-as

a 4-es helyijáratot csinálja

CLH601

A második képen is Ő csak sietősen.

 

Érdekes hogy 16.10-16.40 között kétszer fordult.

Törölt nick Creative Commons License 2005.09.22 0 0 201

GLB716 bujik meg a vasútállomásra vezető út fái között:

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.09.22 0 0 200

 

CJX-428

 

Ma 10.00-kor a 8.25-ös Hatvan Eger járatot csinálta.

 

Mivel a 10-esen ahonnan 10.15 kor visszaindul még bennt állt  a 10.00-s Borsod Volán Miskolci járat azért a " külső 9-esen" szállít ki épp a Hatvani sofőrje.

 

Busz lérdekessége , hogy régi "Mátrás" festésű de a Hatvani logó nincs rajta sehol.

Törölt nick Creative Commons License 2005.09.22 0 0 199

 

CLH-594

Törölt nick Creative Commons License 2005.09.22 0 0 198

Mai termés a vasútállomás környékén megforduló buszok közül.

 

BPK854

 

 

 

Hatvan vá-Ecséd-Rózsa

 

Motorháztető fel,

bekukucskálás a motorba.

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.09.17 0 0 197
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.16 0 0 196

Köszi a képeket!

 

Nekem most nem nagyon van időm képeket berakni sajna.

 

Ezért megköszönöm mindenkinek aki beír ide.

 

Most elkezdődött a suliidőszak, a buszforgalomra is jó hatással van, meg rám is.

 

Azt sajnálom a legjobban, hogy a járatengedélyztetési kezd alábbhagyott.

Se Egerbe se Budapestre nincs 2 éve már új járat.

 

Lényegében a 350-es 256 C56 E94 stb távolsági kocsik többen vannak mint a távolsági járatok.

 

Gyakran láttam, Hogy Szücsibe vagy máshova is alfa ment amikor arra jártam.

Apcra Credo.

 

Várok további képeket infókat

 

Üdv mindenkinek!

Előzmény: zolsz (195)
zolsz Creative Commons License 2005.09.13 0 0 195

Néhány kép :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alkaa Creative Commons License 2005.09.12 0 0 194
Utaztam a múlt héten FRU-118-cal az utolsó esti Jászberény - Hatvan járaton. Olyan zajos hátsó hidat még életemben nem hallottam. Tiszta feeling az egész busz! :-)
Előzmény: Porond (193)
Porond Creative Commons License 2005.09.11 0 0 193
Igen, nekem is eszembe jutott, hogy ex-NDK-s kocsi vált egy szintén ex-NDK-sat.
A három Credoról még nincs infóm.

A két FRU-s autóról hallottam, hogy rendesen korrodálnak. Sajnos csodát nem lehet várni a máshol leselejtezett kocsikról: néhány évet futnak, aztán jönnek a meghibásodások.
Előzmény: Alkaa (192)
Alkaa Creative Commons License 2005.09.10 0 0 192

Érdekes, hogy egy 280.02-es helyett érkezik egy másik (AAI-029 helyett BHX-292).

 

Tenderes Credók (3 db?) mikorra várhatók?

Előzmény: Porond (191)
Porond Creative Commons License 2005.09.10 0 0 191
Egy kis csuklós körkép, hogy ne aludjon a topik!
Nos a BXH-292-rel nem sokat teketóriáztak: a közepét lefényezték fehérre, és hamar beállították dolgozni.
Vele nem, de a BRS-310-zel volt alkalmam utazni. Kívülről még elfogadható a karosszéria, de belülről feltűnnek a nagyon kiült ülések, és szinte az összes ablak körül ott vannak a kisebb-nagyobb rozsdafoltok.
Az AAI-029-et még nem selejtezték le, jelenleg a CJX-496 helyett dolgozik az apci fordán. Gondolom, ha a 496-os elkészül, akkor lesz a 029 búcsúja.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!