Keresés

Részletes keresés

dimelo Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45480

Azt írtad "sírok" a Besenyszög-Martfű összeköttetésért...

Ilyet nem is gondolok, hiszen már régóta létezik, de nem jelentős ez a forgalom.

 

A keleti agglonak kellene az M4-ről jobb minőségű, rövidebb és gyorsabb bevezetés.

A Várkonyi tér földrajzilag helyes, de a Tallin lakótelepen keresztül nem lesz ideális,

lakóövezeti korlátozással.

 

A szandaszőlősi elkerülőt máris lehetne kezdeni, nem kellene az új hídra várni.

Ha megépülne, akkor a Szent István hídon nyugat felé 1,5 km-rel rövidebb lenne.

A 4. elkerülőn kelet felé is gyorsabb lenne visszajutni a 442-re, mint most Szandaszőlősön keresztül.

 

De valamiért egyben képzelik a projektet.

A híd nemcsak drágább, de bonyolultabb-lassabb építés is.

 

 

Szajol: nincs másik  közvetlen M4 opció...

Szolnok belvároson át 16,5 km a 32. csp-ig

Déli elkerülőn 23,5 km Abony (M8) csp-ig.

 

Ez a nyomvonal- és csomópont-tervezés egyik leghibásabb eleme...

Előzmény: netuddkivogymuk (45472)
puntooo Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45479

Hát, az M4-gyel kapcsolatban elég nehéz olyan negatívumot írni, ami nem igaz...no persze azon kívül, hogy épül. Ezzel a "műszaki tartalom csökkentéssel" végül is mennyit spórolnak meg? 

Előzmény: Mézgár (45474)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45478

Mármint a 311 x M4 - nél...

Előzmény: Tamas(Ottawa) (45477)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45477

Budapest, Szolnok nagy piros X-ekkel áthúzva, úttest kibólyázva... legalábbis tegnap. Mondtam is a páromnak, biztos nincs még felfestve... 

Előzmény: RadiX (45465)
pentium10 Creative Commons License 2019.07.08 0 3 45476

Mar nincsen sok hatra, a marossolymosi A1-es szakasznal jobb esetben a honap vegen, s maskent augusztus kozepen varhato az atadas:

 

https://www.youtube.com/watch?v=h-bLiQ2qp5Y

netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45475

Igazad van.

Még egyetérteni is veszélyes vele:-)))

Előzmény: Mézgár (45474)
Mézgár Creative Commons License 2019.07.08 0 1 45474

Ne vitatkozz dimeloval, mert:

  1. dimelonak mindig igaza van
  2. ha mégsem lenne igaza, lásd 1-es pont
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.08 0 1 45473

"Szajol felől az 1-4-D ágakon lehet felhajtani az M4-re nyugat felé. (Szajolnak nincs más opció)"

 

Szajol-Szolnok déli elkerülő-m4. 

Én akkor is ezt választanám, ha Tsztmiklósnál egyenesen lehetne felhajtani az m4 nyugati irányba. 

Előzmény: dimelo (45467)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45472

"rossz az északi-keleti M4 csatlakozás.

 

Nem a besenyszögi és nem a martfűi. Csak kelet felől a Szolnokra bejáróknak"

 

De hát én is jó ötletnek tartottam a te "rejtett csomópontodat" a Tsztmiklós-Szolnok forgalom bevezetésére. Már elfelejtetted? Én még azt mondtak kiegészítésül, hogy nem a Zagyva torkolati hídra, hanem a Várkonyi térre kellene rávezetni ezt a forgalmat. Nem tudom, mi bajod van ezzel. 

 

"Az új híd is kellene, dehát ember tervez, a kormány ígérget..."

 

Épp erről van szó. A keleti forgalom bevezetése a városba a fentiekkel (papíron) meg van oldva, de a szandaszőlősi dugók ettől még szépen megmaradnak. Azzal kell valamit kezdeni, mert az sokkal súlyosabb gond mint a szajoliak bejárása. 

 

 

Az új hídról. Én az új hidat a mostani gyaloghíd helyére képzeltem. Az ment volna át a bevásárló központokon szanda felé. 

Az a megoldás ugrott. A mostani elképzelés még lehet jó is. Kialakulhat egy jó nagykörút a városközpont körül a Várkonyi-tér-Mátyás király út, Bajcsy út - új híd nyomvonalon Szandaszőlős irányába. Csak én egyelőre  nem látom a déli elkerülő, és az új hidra vezető út csomópontját. Azt még ki kellene találni. 

Előzmény: dimelo (45459)
dimelo Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45471

Így lehet Kormányrendelettel károkat okozni...

 

Vannak emlékeim tervezői egyeztetésekről.

Növekszik a közöny, talán már unják is: hanyadjára kell nekirugaszkodniuk az M4-nek.

 

De, hogy mennyit jelent egy hanyagul "odavetett" csomópont, arra elrettentő példa ezeken kívül is van.

 

Apránként átnézem mindet.

 

Található közöttük: Luxus-lezserség és vaskalapos szigor...

 

Mikor - mi....

Előzmény: drummond (45468)
dimelo Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45470

Na neeeee...

Előzmény: drummond (45469)
drummond Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45469

Mondjuk abban azért bízok, hogy úgy készülltek a tervek, hogy legalább a Tiszahídon teljes hosszabán le lesz aszfaltozva  leállósáv, de az is lehet, hogy ott is stabilizált, murvás leállósáv marad.

Előzmény: dimelo (45467)
drummond Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45468

Igen Törökszentmikls Nyugattól Keletre már az általad leírt lesz a helyzet, amit én is rossznak gondolok. Igaz, hogy az is autóályáva fejleszthető lesz (késöbbi koronaszélesség növeléssel), de addig is komoly gondot fog okozni, ha lerobban egy autó, akkor nem tud teljes egészében lehúzodni az útról, ami komoly balesetforrás.

 

Arról nem is beszélve, hogy ez az utólagos koranszélésség növelés baromi macerás, legalább az Üllö - Törökszentmiklós Nyugat szakaszon, ha döntéshozók amellett teszik majd le a voksukat, hogy egyszer autópályává fejlesztik az M4-et, akkor csak annyit kell majd csinálni, hogy leaszfaltozzák a leállósávót.

Előzmény: dimelo (45467)
dimelo Creative Commons License 2019.07.08 -1 1 45467

Nem találtam a NIF közleményekben, de elfogadom, hiszen a töltésmunkálatok már 26,60-ra készültek.

Ezzel együtt is:

T.sz.miklóstól keletre Berettyóújfalu M35-ig

20 m-es koronaszélesség, 3,00 m-es sávok terveződnek.

 

Milyen boldogságos és biztonságos lesz 110-es sebességgel lehet elhaladni a kamionok mellett...

Miért különb az M85-M86, M44?

 

A Tszm.nyugat csomópont is tartogat hajmeresztő részleteket:

Szajol felől az 1-4-D ágakon lehet felhajtani az M4-re nyugat felé. (Szajolnak nincs más opció)

Tszm. 46. út felől a felüljáróról le 3-D ágakon, vagy a Tiszapüspöki út felüljáróján.

 

Bp felől 46. útra: A-4-2-B ágakon.  Kelet felől 46. útra C-3-4-2 ágakon.

A nagy kérdőjelnél látható egy fölösleges kiágazás az M4-ből (a rajz szerint).

Aki itt lehajtana, csak visszahajthat a főágra. (nem látszik jobbra kihajtás a T.püspöki útra)

 

Építenek még 3 felüljárót, ahelyett, hogy elbontanák a 46. út hídját és a helyén alakítanának ki egy nagy körforgót...

 

A közölt rajz lenne a "legjobb" megoldás? (A M.Lőrinc-féle Kall Ingredients-nek sem...)

Előzmény: drummond (45444)
drummond Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45466

Igen erre én is kíváncsi lennék. Cegléd összes felhajtója üzemel az M4-est tekintve. Mondjuk a Tápiószentmárton felé vezető úton a pihenőhelyen keresztül lehet felhajtani, de ott is fellehet.

Előzmény: RadiX (45465)
RadiX Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45465

Hol nem lehetett Ceglédnél felhajtani a 4-esre? A 311-nél már hetek óta átadták a felüljárót és a csomóponti ágakat, ott biztosan fel lehet.

 

Előzmény: Tamas(Ottawa) (45462)
dimelo Creative Commons License 2019.07.08 0 0 45464

Köszönöm érveidet!

 

A besenyszögi M4 csp. kiválasztás körülményeit nem ismerem, ha van benne igazság, akkor nagyon önző tahó volt a polgi, de a tervezőknek sem volt optimalizált javaslatuk.

 

Ha csak időben méred, az érzékcsalódás lehet. A megtett többlet út: idő és pénz. Ha csak ezer ingázóval számolhatnánk ezen a bejárón,

az naponta 6000 km és 4000 perc, mint nemzetgazdasági veszteség.

 

A besenyszögi csp.-n biztosan nem lesz ezer ingázó, az M4 pihenőnél kialakítható rejtett csp-nál lehetne.

 

Ismerem a szolnoki grandiózus terveket, de nem 20-30 éves távlatról írtam, hanem a közeljövőről.

A Dr. S.Gy. utca nyitás minkét okból fontos, de ha lakóövezet is lesz, akkor 30 Km/h sebességkorlátozással kell számolni, vagyis hiába rövidebb, mégis lassabb...

 

Egyetértünk abban, hogy a szajoliaknak az Alcsi új Tisza-hídon lenne (20 év múlva) a legrövidebb bejárni és M4-re felhajtani...

 

 

Ja: a Törökszentmiklós-nyugat M4 csp. "szerpentin" jellegű kialakítása miatt is időveszteség és néhány 100 m többlet út veheti el naponta a kedvét a T.miklósiaknak.

Előzmény: Thibi (45463)
Thibi Creative Commons License 2019.07.07 0 0 45463

Nem hiszem hogy sokat jelent kelet felől,hogy a besenyszögi ágon van a csomópont és nem a másik ágon, talán két perccel lesz több az út. A leendő csomóponttól a két út csatlakozásáig most kb két és fél perc az út,de most tengelytörés veszélye nélkül nem lehet 90-nel menni rajta. Amúgy a monda szerint azért ott lesz a csomópont, mert Besenyszög polgármestere ott volt azon a megbeszélésen ahol végül döntöttek, a másik ághoz tartozó települések polgármesterei pedig nem.

A Sebestyén Gyula út hosszabítása sem azért lesz,hogy  gyorsabb legyen az út 1 perccel, hanem új lakóövezet kialakítása a cél az új út mentén, az álom tervekben az szerepel,hogy ez az új út megy tovább,egy új Tisza hídon át a rég 4-es útig. A szajoli bejáróknak ez lenne az igazi. Ebben a 2015-ös tervben már szerepel a nemrég emlegetett tiszaligeti tisza-híddal együtt: https://docplayer.hu/17613570-Szolnok-telepulesrendezesi-tervek-teljeskoru-felulvizsgalata-es-2015-evi-modositasa.html , bár kétlem hogy az elkövetkező húsz évben plusz két tisza-híd épülne Szolnokon.

Előzmény: dimelo (45459)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.07.07 0 0 45462

Ma volt szerencsém (?) Gyuláról, Budára utazni, Cegléden át [44,4642,46,4,311,40,405,M5]. Ceglédnél nem lehet ráhajtani a 4-re (egyik irányba sem). Ez kínos a Detour jelölés és helyismeret hiányában. Pedig sok tábla nem kellett volna hozzá... végülis a vergődés helyett az M5-öt választottam.

 

A 4642-es, négyszámjegyűnek megfelelő minőségű volt :-( ...a többi a közepes és jó között muzsikált. Ahogy az itt is megjelent korábban, a 4-esen hol van, hol nincs munkaterület. A 60 km/hr sebességet keveseltem, pláne egy munkaszüneti vasárnapon. A teherszállítás hiánya viszont válszeg megkönnyítette a dolgomat. Több forgalmat vártam a hétvégéről hazafelé igyekvőktől, aki jött az normálisan közlekedett... az önmagukat forma1-es vezetőknek képzelők másfelé járhattak...

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.07 0 0 45461

Nem véletlenül húzódtak ott a trianoni határok, ahol...

Ez jórészt történelmi adottság, amivel kb évszázad után talán kezdünk már vaiamit...

Előzmény: aladar644 (45460)
aladar644 Creative Commons License 2019.07.07 -1 1 45460

Mondtam,hogy nem vagy gonosz,csak egszerüen érzéketlen az ilyesmihez. Nem vagy egyedül, végülis ezért tart itt Magyarország: Önös érdekek. Talán ha a déli rész Horvátországhoz tartozna,akkor lenne ennek az országrésznek normális megítélése.

Ha megnézel egy térképet, akkor ott behálozza egy normális úthálózat. Nem egy ilyen sugárirányú feudalista rendszer.

Nem lakhat mindenki egy helyen.

Nem autópályáról beszélek,csupán egy 2x1 es normál útról.

De ami nem Pesthez kacsolódik,az nem létezik.

 

Ne is próbáld megérteni,mert nem fog menni...

Előzmény: Mash_bakter (45448)
dimelo Creative Commons License 2019.07.07 0 2 45459

Szebb volt az élet amíg nem fröcsögtél:(((

 

Nem erről írtam, és úgy látszik nem is érted a célforgalom eloszlásának mozgatórugóit.

 

Arról irogatunk - elmélkedünk, hogy mennyit enyhítene az M4 Szolnok belvárosi forgalmán.

(Egy tipikusan blöffízű újsághír "megállapításai" után.)

 

Szerintem semmit, vagy csak keveset, mert rossz az északi-keleti M4 csatlakozás.

 

Nem a besenyszögi és nem a martfűi. Csak kelet felől a Szolnokra bejáróknak.

Miután Szolnok városának vezetői is érzik a bajt, előálltak a Dr. S.Gy. utca hosszabbításával.

 

Az új híd is kellene, dehát ember tervez, a kormány ígérget...

Te meg elhiszed és tényként kezeled az ígéreteket.

 

Előzmény: netuddkivogymuk (45449)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.07 -1 0 45458

A vasúti aluljáró után rögtön a Zagyva-híd irányába kellene fordítani a besenyszögi utat. A jelenlegi Besenyszögi út városi szakasza meg elvesztené a közút jellegét, ezzel is kímélve az öreg Tisza híd városi hídfőjét. 

Előzmény: bp01 (45456)
RadiX Creative Commons License 2019.07.07 0 0 45457

De hát pont ezt írtam én is :).

Előzmény: bp01 (45456)
bp01 Creative Commons License 2019.07.07 0 0 45456

Jelenleg ez a helyzet amit írsz, de mire elkészül az M4 észak addigra az alábbi átkötés is kész lesz (remélem). Ez lehetőséget ad arra, hogy a keletről a városba tartók elkerüljék Szolnok legproblémásabb csomópontját. 

 

 

 

 

Jelenleg csak elmélkedés, hogy gyorsabb lesz-e keletről az M4-es felől bejutni vagy sem. Szerintem csúcsidőben gyorsabb lehet. Ha megépült visszatérünk rá :)

 

 

Előzmény: RadiX (45427)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.07 -2 0 45455

"Trianon nem ok, hanem következmény. Szomorú"

 

Igen. A nagyhatalmi arrogancia következménye Szomorú. A győztesekre nézve is. 

Előzmény: adiaboli (45441)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.07 -3 0 45454

"Az "alkotmányos költség" szerintem független a döntési szinttől. Nálunk ez megy országosan , megyei és járási és városi szinten is. 

Ez csak azon múlik hogy el akarom lopni egy részét vagy nem. Hát nálunk el akarják! És ez nem 2010 óta van így hanem már a szocializmusban is így ment. "

 

Az akarat megvolt, megvan,és meg is lesz. Ellenben az EU támogatási rendszerébe bele van építve.....a multik kedvéért. Épp ezért van nagy tömeg a korrupció elleni tüntetéseken Szlovákiában, Csehországban, Romániában. Az emberek érzik, hogy van valami mutyi, és azt hiszik, hogy a helyi kormányok a hibásak. Nem, az eu-rendszerbe van beépítve a nagy haszon, ami aztán vonzza a pénzt szerető tűzközelieket. Összességében azonban még mindig a multik járnak jól, ők viszik el az igazán nagy pénzeket. 

Előzmény: totyit (45437)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.07 -3 0 45453

Nyomják Krahácsot.....

Előzmény: dimelo (45435)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.07 -5 0 45452

"a ksh-ban a V4-ek sorában is gyakorlatilag mindenben az utolsó helyen vagyunk."

 

Ez egyértelműen a ballib8évnek tudható be. A szlovákok még 2006-ban, a lengyelek 2011-ben előztek, de még az is egyértelműen a ballib8évnek tudható be.

 

"Lehet parolázni,hogy Bp qrva fontos ...,csak közben lemaradunk,mint a borravaló."

 

Már megszűnt a lemaradó tendencia. Most nagyjából együtt mozog a v4, ha mégis különbséget kell tenni, akkor most épp mi vezetünk orrhosszal. 

 

"Lassan már Bulgária lesz a paritási célpont."

 

Aki Romániával, Bulgáriával vet össze bennünket, annak csak azt javaslom, hogy menjen oda lakni, ha ott jobb.

Előzmény: aladar644 (45430)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.07 -2 0 45451

Ezt még utólag is odacsinálhatják. 

Előzmény: dimelo (45412)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!