Keresés

Részletes keresés

pisti66 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 378

Üdv regisztráló.

Ha valami kérdésed vagy szükséged van segítségre nyugodtan írjál van itten szakmai gyakorlati múlt.Különben vannak még megmaradt alkatrészek nálam is pl.fejidom piros gyári festéssel kis horzsolással tárolásból fakadóan .

jó motorozást!

Előzmény: RegisztráltFelhasználó (377)
RegisztráltFelhasználó Creative Commons License 2017.03.27 0 0 377

Kösz mindenkinek a szívélyes fogadtatást!

(ez egy személytelen, ömlesztett válasz)

 

Sajnos még nincs róla fotóm, de kék(olyan SV-suzuki kék), és nincsenek fönn rajta a kopoltyúk . Sajnos a telefonom aznap esett át a komondorunkon, amikor vettem a mocit és ebben megpróbált meggátolni, de lesz kép, igérem..

Elolvastam Kawa úr sztoriját, a könnyem is kicsordult, hullarablásnak éreztem volna egyből rákérdezni a műszeregységre, pedig érdekes lenne tudni, mennyivel megyek. Mostanában autósokat szoktam megkérdezni, de az nem olyan pontos és mindig utólagos. Az pedig, hogy egy ilyen korú géphez legyen ép fejidom, számomra álomképnek tűnik, de cáfoljatok rá..

Előzmény: Mr Dok (373)
Schindler01 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 376

Árulják a régi motoromat.:)

Rendesen feltornászták az árát, meg némileg hiányos a leírása is ( balesetes volt). 

van rajta szerelnivaló is, én nagyon szerettem, de hacsak valaki perverz szerelési mániás nem felejtsétek el!

Előzmény: tdm.friend (363)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.27 0 0 375

Azok a vörösök... mindig csak a baj van velük...

Nekünk tavaly szétzabálták a kertet. 3-4 naponta több mint 10 vörös csigát szedtem össze. Mérget a veteményesbe nem szívesen szórok szét. Talán még a sör csapda működhet.

 

Szóval kacsa a tuti ellenszer...

Előzmény: kawa550 (371)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.27 0 0 374

RegisztráltFelhasználó!

 

A külső egy dolog azt te is rendbe tudod rakni. Motorikusan legyen épp.

Én is kis híján roncsot vettem (motorikusan is), rendbe rakattam, igaz drága volt, de most megy mint állat.

 

Gratula a géphez!

Képet, képet...  :)

 

Előzmény: RegisztráltFelhasználó (372)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.27 0 0 373

Üdv köztünk!

Egy képet feltolhatnál a vasról, ha lesz már.

Alkatrészek épp most képződnek a gépedhez. Olvass vissza, bontódik egy motor.

Előzmény: RegisztráltFelhasználó (372)
RegisztráltFelhasználó Creative Commons License 2017.03.27 0 0 372

Sziasztok, kedves többiek!

 

Úgy adódott a dolog, hogy számos okból, és számos másik ellenére motoros lettem úgy kb. 15 éve, de sosem kerestem se a bajt se a pénzt, és mostmár vén fejjel ideje volt valami megbízható, komolyabb motorra fanyalodnom, mert Jawával közlekedni a mai viszonyok közt kaland-játék-kockázat, pláne rendszám nélkül... (volt rendszámos is, de kihalt szegény alólam). Mivel a cseh mozdonnyal kezdtem és irtózom a kerti gépektől, semmiképp nem adtam volna alább, mint a két henger, a négy az nekem már sok, a három pedig nagyon drága. Adott volt a vonzalom is, azóta tetszik a típus, mióta csak megláttam szemből a dupla lámpákat, meg ahogy az idom körülveszi őket, még jóval azelőtt, hogy először motorra ültem.

Nézegettem a hirdetéseket, aztán elszakadt a cérna, egy melegebb tavaszi estén elvitettem magam Szolnokra "megnézni" egyet, és azzal jöttem haza. Persze, kicsit ütött-kopott, kicsit megszereltek már rajta ezt-azt, de én is hogy nézek má ki, így legalább nem nagy a kontraszt. Három-négy hete van nálam, sose voltam vele "motorozni", de elvitt már ide-oda, ahol dolgom volt, legalább egy ezrest biztos beletettem, egyszer már el is taknyoltam vele(sáros földút tengelymély gödrökkel, sétatempó). Falja az utat és a benzint, nagyon nincs együtt a két karbi, zörög a szanaszét repedt idom mindenhol, de a blokk és a futómű csöndben teszi a dolgát. Szerviz esedékes, légszűrő, szinkron, olajcsere, és biztos más lesz minden, de így is nagyon tetszik. Más motort én már nem akarok, hacsak nem egy speed triple-t, egy VTR1000-t, az összes létező csehszlovákot, kx125-öt, Morini levegős v2- bármit, kivéve a randa endurójukat, és persze minden nem egyhengeres BMW-t, meg persze egy Guzzi Daytonát, meg még néhányat :), de a TDM marad, szóval biztos fogok majd okosakat kérdezni tőletek.

 

 

Addig viszont mindenkinek kelemes nyélgázt kívánok, letett térddel, hisz ez már tavasz a javából!

kawa550 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 371

De az. Tavaly még bottal ütöttem szét a dögöket, idén remélem már ő szedi össze. :D Most még karanténban van, had szokják meg a dögök, oszt utána szabadon futkoshat a kertben. Nagyon kis haverkodós, jópofa. :)

Előzmény: pisti66 (370)
pisti66 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 370

Ez nem a csigazabáló futókacsa?

azok is ilyen magasra tartják a fejüket viszont megtisztitják a sárga csigától a kertet :))

Előzmény: kawa550 (369)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 369

Azt montam mán hogy megint szaporodtunk? Igen jófej kis csaj, szereti ha simogatják és igen viccesen eszik meg iszik. :D

Tibi ki akarta tekerni a nyakát, de megmentettük szegénykét. :)))))

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.26 0 0 368

https://www.youtube.com/watch?v=7gtPR5e2Yh4

 

127 ampernál a minimum 16 mm -es vezeték lett volna illendő...  :)))

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.26 0 0 367

Én most tanulok róla. Generátor, transzformátor, villany motorok (szinkron, aszinkron, csúszógyűrűs, kalickás stb.)

Amit kawa550 megosztott Youtubos vidi az korrekt.

 

Ha jól sejtem a TDM generátora mágneses és nem gerjesztő tekercses?

A stabilizátor vagy fesz.szabályzó kimérése okés. De ez az érték változó szabályzókként!

Vagyis ahány fesz.szab. annyi érték, mert a diódák szabályzó és szabályzó között eltérnek. DE érdemes fordított polaritással is rámérni ahogy a videóban van, mert az is hiba, ha akkor nem mér szakadást. Akkor abban az esetben szivárgás van és akkor ellen dolgozik a generátor a gerjesztés alatt. Motor hatás alakul ki.

 

Ezt múlthéten teszteltük is a suliban.

 

A tekercsre is érdemes rámérni üzem melegen ahogy a leírásban van. Kb 70-80 fokra felmelegíted a sütőben és mérés.

Cégnél nyomtatott áramköröket szoktunk így mérni.

 

 

Az összeomlás nálam is volt egy robeszon.

Előzmény: dinnyemag67 (359)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.26 0 0 366

mire kell?

biztosan van.

Több méret, szélességben.

Előzmény: yamaszaki (364)
Kucsy Creative Commons License 2017.03.26 0 0 365

Megnézem, Imi.

Előzmény: yamaszaki (364)
yamaszaki Creative Commons License 2017.03.26 0 0 364

Üdv!

 

Urak ha valakinek van kidobásra ítélt 18-as gumija az ne tartsa magában,szívesen átvenném.

Köszi!

tdm.friend Creative Commons License 2017.03.26 0 0 363
Előzmény: Schindler01 (266)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 362
Előzmény: dinnyemag67 (359)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 361

Nincs róla számlám, ha odamegyek oszt szájbaverem, engem bevisznek, ő meg kiröhög. Azért természetesen ahol csak lehet, terjesztem a jó hírüket.

Előzmény: csokaby (356)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 360

A héten csak szombat este meg vasárnap leszek itthon, szabin van a kolléga, egész nap dolgozok.

Előzmény: Pöti. (357)
dinnyemag67 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 359

Sziasztok! Találtam egy cikket a generátor-feszszabályzó összefüggésről és itt azt mondja, hogy a rossz szabályzó nyírja ki a generátort... Ahogy itt írják, le lehet ellenőrizni méréssel, 0,400 és 0,600 között kell az értéknek lenni, fontos, hogy mindhárom kábelen ugyanannyi legyen. Az én szabályzóm mindhárom kábelen 0,9-et mutat. Ezek szerint ez nyírta ki a tekercset és vehetek ebből is másikat? Sajnos ez nagyon nem az én világom, mérni tudok de nem értem amit látok. Szóval bocsi, ha nyilvánvaló dolgokra kérdezek rá, de van itt olyan aki ért hozzá, talán lefordítja....:-)))https://mtp-racing.de/mediafiles/PDF/MTP-Racing%20Regler%20Testanleitung.pdf

Mr Dok Creative Commons License 2017.03.26 0 0 358

ok, nem jó hír.

Különböző rugótányérokkal is ugyanez a helyzet?

 

Előzmény: kawa550 (355)
Pöti. Creative Commons License 2017.03.26 0 0 357

mihelyt szólsz, én ott vagyok!

Előzmény: kawa550 (355)
csokaby Creative Commons License 2017.03.26 0 0 356

A mesterembereket meglátogatod azért?

Előzmény: kawa550 (355)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 355

Átrakta, nem lett jó. A létező legvékonyabb 120-as lapkával 10-es hézagot sikerült összehozni 25-30 helyett. Még a lapkából sem érdemes köszörülgetni, mert max annyit lehetne elérni hogy a lapka meg a csésze közt is lenne egy kis hézag, de az nem segít a dolgon. Túl mélyre marták a szelepfészket. Helyre lehetne hozni új szelepülék berakásával meg újramarással, szelep is van bőven jó állapotú, hála Tibikének, de nem vagyok hajlandó újabb tízezreket tolni a dologba a hengerfej leszedésével. Ha lesz időm, nekiállok szétszedni, oszt amit lehet eladok, a többit kibacom.

Akinek kell valami, szóljon meg tegyen ajánlatot hogy mi kéne és mennyit lenne hajlandó fizetni érte.

Előzmény: ronin23 (354)
ronin23 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 354

Nem nyertél, mert én adtam oda a hengerfejet, amiből majd átrakja az ékeket, az lesz a gyógyítás. :-) Aztán ha akkor jó lesz utána jelenthetünk ki bármit. :-)

Előzmény: Mr Dok (353)
Mr Dok Creative Commons License 2017.03.26 0 0 353

Na akkor nyertem piros hangszórót, vagy nem a távgyógyításommal?

Előzmény: kawa550 (352)
kawa550 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 352

Na, mosmán itthonról tudok képet is küldeni, mert a telómról lefogyott az adatkeretem.

Itt a képen jól látszik, hogy az ék belső oldalán a perem az eredeti félkör keresztmetszetről szépen hegyesre verődött, valszeg nem rakták pontosan a helyére. Hoztam egy beteg hengerfejet a Tibitől, abból szedtem ki éket. A jó ék meg se moccan a vájatban, az enyémeknek jól érezhető lötyögése van fel le. Ha ez a lötyögés csak 0.3mm, akkor az már elég ahhoz, hogy az egyébként jól záró és helyén lévő szelephez képest a rugó ennyivel feljebb tudjon jönni a csészével együtt, így a mérhető szelephézag a csésze és a tengely bütyke közt eltűnik, de a csésze meg a szelep vége közt marad valamennyi, ezért működött a motor mérhetetlen hézaggal is. Mostan majd csere az összes szűk hézagos szelepnél új ékekre, oszt meglássuk.

O.Endre Creative Commons License 2017.03.26 0 0 351

A képek lemaradtak az előbb...

 

 

O.Endre Creative Commons License 2017.03.26 0 0 350

Eladó TDM 900 plexi.

 

Gyári Yamaha közepes túraplexi+ MRA X-Creen Touring kiegészítő plexi együtt, kompletten.

 

Tökéletes, karcmentes, gyári állapot.

 

Hátránya:   Az ára :)

                  Szélzaj van.  180cm magas vagyok, Shark Vision-R bukó

 

Előnye:   Bizonyos tempó felett a felső tested esőben száraz marad. (bizonyos esőben :)

              Bogarakat elég jól eltereli

              A felső testet és a bukót tehermentesíti, 100 feletti tempó is kényelmes hosszú távon.

              Lehet variálni, ízlés szerint, és bizony van különbség.

              Be lehet bújni, hajolni mögé, és akkor bizony csend van!

              Nincs turbulencia, nem rázza a bukót.

 

Gyári csomagolások és minden tartozék meg van.

Székesfehérváron tudom átadni, posta macerás lenne.

 

Ára 30e Ft.

 

Endre

 

http://static.twisted-throttle.net/media/catalog/product/cache/1/image/28496d0a14ec004b76332fd2427e3099/m/r/mra_xcreen_adjust_1.jpg

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.26 0 0 349

Neked be van állítva, hogy publikus legyen.

Ez kellene a többieknél is...

Előzmény: Ifj. Padavan (348)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!