Lezajlott a 600km autópályás diesel vs benzines A2 fogyasztás háziteszt.
Előtte teletank a benzinesbe, 6,8L/100km lett most a városi benzines fogyasztás. Ez sokkal rosszabb az előző 6Liternél de még mindig jónak gondolom. Diesel városban csak néha megy 6l főlé (Kályha kiszerelve).
új kulcs keretnél 0-át átírni 1-re vagy 2.kulcsnál 2-re, minden kulcsot új helyre kell menteni (gombokat nem kell külön), átírás után ha megnyomsz 1 gombot a távkapcsolón kiírja hogy felismerte, mentés.
Ha megvan a tanítás, komfortelektronika 7-es mérőcsatornán minden kulcs minden gombját tudod ellenőrizni, kiírja a kulcsszámot és a gombszámot is.
Youtube videót nézve csináltam meg, nagyon rossz minőségű, de ez alapján sikerült.
2003-as A2 1.4 diesel: már egyik kulcs sem működik. A második most adta meg magát. Reggel kinyitottam vele az autót, amikor megálltam, már nem tudtam vele bezárni. Cseréltem bennük elemet, de nem segített. Hogy tudnám őket ismét működésre bírni? Köszi.
Megvolt az első tankolás a benzinesbe. Az az érthetetlen helyzet, hogy városban minimálisan kevesebbet fogyasztott a benzines mint a diesel, kerek 6l/100km.
Az biztos hogy dinamikája rugalmassága sehol nincs a dieselhez képest (nem pörgetem szét), eléggé döglött.
Mondjuk 1mérés nem mérés, meg fene tudja melyikkel mennyi volt a dugó.
Két ünnep között lesz egy 600km-es utam, ott a dieselel 3,8liter/100 az átlag, alig várom hogy a benzinessel mennyi lesz.
Egyébként nem értem, hogy miért fontos a pontos típus? Vedd azt amit árban jónak találsz és kész! ...de ha nagyon akarod simán kideríthető a pontos típus is...
A linkeken nekem túl drágának tűntek az alkatrészek, ami elfogadható is lehet ha tudom hogy miért fizetek ennyit, viszont még a gyertya típusát sem írták oda, csak a márkát, meg hogy 7584ft/db. Kedvezmény, na igen, ismerek saját dolgozót is, 50%-al, mégsem éltem még a lehetőséggel, inkább megrendeltem olyan helyen ahol alapból annyi.
Az autó régóta magyarországi és először 699 volt, aztán a kereskedő levitte 649-re, aztán nehezen de még 100-at lealkudtam. 550 et fizettem.
Nyári gumival adták, ma vettem hozzá használt téli szettet felnivel gumival. Kiderült hogy az autó saját kerekeit vettem meg, az előző (kereskedő előtti) tulajtól. A hölgy felkiáltott hogy ez az én volt autóm! Kicsi a világ :)
Beszélgettünk, 500ért adták el a kereskedőnek, a kereskedő cserélt első lökhárítót, tetőkárpitot, horpadást javított.
(úgy tudtam alu kasznin nem lehet horpadást javítani, hát most kiderült hogy de, lehet)
A téli kerekek mellé megkaptam ajándékba az autórádió saját cd tárját, a kereskedőnek nem adták oda.
Ja meg megkaptam még a gyújtáskábelek elrendező műanyag tartóját. (javasolták hogy a középső kettő gyújtáskábelt cseréljem, másik kettőt ők cserélték)
Viszont az is kiderült hogy volt mankó kerék, de a kereskedő nem adta oda, és 2kulcs volt, de csak 1et kaptam.(vagcom-al és k-commander-rel töröltem távirányitókat is, meg az immo chipeket is)
Az autó szépnek mondható, és úgy tűnik egyenlőre hogy jó is. Több kilométer van benne mint a másik dieselemben, mégis határozottan jobb az állapota.
100ezret azért tudtam lealkudni mert barna habos volt a motorolaj, gyanús volt hogy hengerfejes, bár a fagyálló tiszta volt, de így nem voltam hajlandó többért megvenni.
Másnap olajat cseréltem, szerencsére jónak tűnt nem volt vizes.
Ma a régi tulaj elmondta hogy 2km-es távokat ment az autóval, nem melegedett be, ezért volt barna hab az olaj tetején.
...már ne is haragudj, de egy NGK vagy BERU gyertya készlet olyan 13 ezer körül van és egy elfogadható minőségű kábel szettet is lehet annyiért kapni... hozzád vágták azt az autót, vagy mégis hogyan jutottál hozzá?
a fenti árak a webshopban található árak, és mint azt tudjuk szinte mindenkinek van ismerőse aki tud 30-40% kedvezménnyel is vásárolni a UNIX-nál és akkor nem is említettem az olyan webshopokat ahol alap az ilyen árazás
Nem csalódtam! Mondjuk az árral kicsit elszálltak! ...kicsit nagyon! Majdnem 90 ezer 2-2 fékdob és tárcsa? ...mondjuk van annyiért is, szót se róla, de van feleannyiért is jó minőségű! Tisztességes óradíjjal a komplett cserének kellene ennyibe kerülnie!
Az is látszik, hogy a felmérők nem nagyon ismerik a típust, de ezt eddig is tudtuk. Maga az autó elég jó, csak az az üvegtető ne lenne benne... bár, ha nem használják sokat akkor nem lesz vele baj.
Szia! A szervóval nekem is volt problémám. Ugyan így parkolásnál néha megállt. Kiderült hogy már nagyon kevés olaj volt a szervó tartályban. Én úgy csináltam, hogy autó elől felemel, mindkét kerék, majd amennyit tudtam, kitekertem a kormánnyal a rendszerből, és leszívtam egy nagy fecskendővel amire raktam egy csövet. Ezzel a módszerrel nem tudod eltávolítani az összes használt olajat, talán kb a 80-90%-át.A szakszerű cseréhez bontani kell. Abban más tud segíteni.
A tartályt a bal első lámpa alatt találod ha kivetted a lámpát.
Olaj típusát meg fogod találni a tartály kupakján. Remélhetőleg ezzel neked is megoldódik a probléma. Nekem úgy tűnik szerencsém volt, és nem károsodott a szervó. Minél hamarabb csináld meg. Én nem használnám így.
Váltóhoz pedig itt egy videó, hogy kell beállítani. Korábban volt erről szó a fórumban. Remélhetőleg ez is segíteni fog.
A szervóban lehet próbálkozni egy olajcserével, a régi olaj okozhat logikátlan hibákat, illetve az új képes elhárítani párat. A váltó sajnos már nem ilyen egyszerű Valószínűleg oda van a szinkron a 3-4es között. Esetleg a kapcsolást megpróbálhatod beállítani, de szerintem itt már váltójavítás lesz a megoldás.
új vagyok itt és egyből segítséget szeretnék kérni.
Pár hónapja vagyunk tulajdonosai egy 1.4 benzines autónak és azon túl hogy imádjuk a formáját a stílusát van két meglehetősen bosszantó problémánk is ami a hideg idő beköszöntével jelent meg.
1.) szervokormány nagy terhelésre kikapcsol, jellemzően parkolásnál. D amíg melegebb volt semmi...
2.) a 3. sebességet a manuális váltó nem szereti bevenni főleg visszakapcsolásnál a kinyomott kuplungnál visszateszem 2-be azt követően megy a 3. de 4.- ből vissza 3-ba nem megy be...
tudom egyszerű a válasz cseréld a szervopumpát meg a váltót...és ha csak ez segít akkor ezt írjátok, de ha van valami trükk (olajcsere ezekben vagy pl. a szervónál egy jellemző kontakt hiba vagy nemtudom az nagyon jólesne mivel ha bontott bármit teszek be annak pont akkora esélye van szétesni mint azoknak amik benne vannak ha újat... (nem is tudom van e új) megduplázom az autó bekerülési értékét...(majdnem azt írtam h az értékét... de az értéke pont ugyanannyi marad...
Miért nem tettél bele egy beragasztott olajleeresztö szelepet? Nekem ugyan nincs tönkremenve a menet, de minden autómban amiben én cserélem az olajat szelep van.
Azon felül hogy nincs csavargatás, akár fehér ingben is lehet olajat cserélni.