Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tatli Creative Commons License 2017.01.22 0 1 9487

Éppen a minap vettem bele, kicsit később megírom a cikkszámát!

Előzmény: Leslie27 (9486)
Leslie27 Creative Commons License 2017.01.20 0 0 9486

Sziasztok!

 

1,9-es Traficban lévő vízmelegítő egységbe való fűtőbetétet lehet külön venni, vagy csak a tömbbel együtt?

Mit lehet csinálni, hogy ne égjenek szét a csatlakozók?

4X300W-os ez a vízfűtés..az  80-90A áramfelvétel!?

 

 

vargamunka Creative Commons License 2017.01.18 0 0 9485

valahogy így

Előzmény: vargamunka (9484)
vargamunka Creative Commons License 2017.01.18 0 0 9484

Igen ismert hiba, a beöntő egy fém házba ül bele ,egy o gyűrű    tömítés valamint két csavar rögzíti ,célszerű kivenni ,takarít és megfelelően összerakni ...   

Előzmény: carloskaa (9483)
carloskaa Creative Commons License 2017.01.16 0 0 9483

Sziasztok!

 

Érdeklődnék,hátha valakinek volt már ilyen hibája.

Renault Trafic 1.9 Dci motor. Az olajbeöntő műanyag eléggé mozog. A kocsi alatt olajfoltok tünnek fel.

Lehetséges,hogy az olajbeöntő alatt folyhat az olaj? 

Volt már valakinek ilyen jellegű hibája?

Rácz László Creative Commons License 2017.01.15 0 0 9482

Üdvözlök mindenkit!

Augusztusban vásároltam egy Renault Trafic 2 literes 114 lovas buszt. Minden napos használatban minden ok, de ha pár napig nem használom akkor gondolok a gyufára. Indításkor pöcc röff indul, de 2-5 másodperc után megáll. Jó esetben a 3. "hosszabb" indításra indul, és útánna nem mindig van gond. Ha van akkor az első kigyorsításkor az izzítás visszajelző villan fel, de újraindításkor eldobja a hibajelzést. Utolsó alkalommal nem tudtam félreállni újraindítani, a forgalom miatt, de a kocsi ezzel nem nagyon foglalkozott, és ami pirosan világithat az világított is majd megállt . Újraindítással eldobta ezt a hibát is. Legelső alakalommal felraktuk gépre, akkor azt írta ki, hogy túlmelegedés az üzemanyag rendszerben. Van valakinek használható ötlete mi lehet a gond. Esetleg nagyot kell hazudni a feleségemnek mennyibe fog kerülni. Köszönettel! 

T_H Creative Commons License 2017.01.14 0 0 9481

Az enyém is ilyen.

A zár nem támasztja meg eléggé.

Ha beteszel oda pár névjegykártyát, bankkártyát, belépő kártyát, akkor megszűnik.

 

A kedves felhasználók/utasok szeretik csak simán visszatolni az ablakot és nem nyomják össze a nyitót, ezért elkopik a műanyag és nem támaszt eléggé.

 

Amúgy még a csúszó részt megkenheted valamivel a későbbi kopások elkerülése érdekében.

De akkor meg mégkönyebb lesz csak visszatolni, így mégtöbbet fogják azt tenni vele.

Előzmény: eszjan (9479)
sumo69 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 9480

Szerintem kezdj el ragasztgatni, széles ragszalaggal ahol megszűnik ,ott a hiba

 

Előzmény: eszjan (9479)
eszjan Creative Commons License 2017.01.11 0 0 9479

Szevasztok !

 

Van egy 2005-ös Vivaro Tour-om aminek a tolóajtajában levő ablakkal van problémám. Nagyobb sebességnél (70-80 km/h fölött) rettenetesen elkezd zúgni, mintha nem lenne rendesen behúzva a helyére. Elvileg a helyére van tolva (ugyanúgy mint a másik oldalon), kívülről sem látszik különösebb eltérés, be sem ázik, de mégis zúg, mintha nem lenne rendesen a helyére tolva. Gyanítom, hogy a tömítés elöregedése okozhatja, hogy mégsem zár tökéletesen, azért zúg, fütyül. Ugyanakkor a másik oldalon nem érzékelhető a jelenség. A neten nem láttam külön tömítést az oldalsó albakokhoz. Lehet ilyet valahonnan beszerezni, vagy másképpen elhárítani a hibát (a zúgó, fütyülő hangot) ? Vagy nem is az ablak, hanem maga a tolóajtó okozná a zúgást? (Nem úgy hallatszik.)

A válaszokat, tippeket előre is köszönöm.

Üdv: Janó

llaller Creative Commons License 2017.01.11 0 0 9478

Húzzátok le a légmennyiségmérő csatlakozóját, (levegőszűrő hátuljánál) akkor 2000fordulat alatt halott lesz az autó, de a fölött mint a golyó kell hogy menjen. Na most ha így lenne, akkor valakitől kérjetek kipróbálásra egy jó légmennyiségmérőt mert lehet az a hunyó. Ha vékonyan nyomom a gázpedált, akkor már finoman 1400-tól el kell indulnia az autónak.

Előzmény: szandra000 (9475)
nissan primastar Creative Commons License 2017.01.10 0 0 9477

Segítséget kérnék pontosan hol helyezkedik el az index relé ( a kormány rúd környékén de pontosan hol ) esetleg milyen színű kábeleket kell elvágni a visszajelző beszereléséhez. Előre is kösz a segítséget.

ygant Creative Commons License 2017.01.09 0 0 9476
Előzmény: szandra000 (9475)
szandra000 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 9475

Tud valaki bármilyen tippet adni? Tudom hogy így nehéz de bármi ami szóba jöhet?

A vivaro még mindig nem jó, annak ellenére hogy kicseréltek a Map-szenzort, valami relét, meg még egy turbó nyomás szenzort is és most már ott vagyunk hogy vezetékre gondolnak.

a kijelzőn lévő világító ikon már a map-szenzor kicserélésekor kialudt, es nem is jött vissza, de a hiba még megvan. Ha elindulunk az autóval bő 1-2 órát tud menni hibátlanul, jó erővel. Aztan ha dugós forgalmas helyekre megyünk ahol sokat kell váltani meg tötyörészni 1-2-3 sebességbe egyszer csak gondol egyet és semmi erő nincs benne, menet közben, fullra nyomott gázzal megy 10-15km/h a vivaro, van hogy 1 mp és azonnal kiugrik, visszatér az ereje, van hogy ez az állapot fennáll jó sokáig. Az autó újraindítása sem használ. Ha megállunk vele üresben fullranyomott pedallal is 2000-es a furdulat maximum... 

igazából már szívesen eladnánk vagy beolvasztanánk egy lizingbe de itt angliában az autó forgalmia 4-6 hét mire megjön es meg nem kaptuk meg. Ezért kénytelenek vagyunk szenvedni velem a párom meg lassan elveszti az állását mert a vivaro többet áll a szervízbe mint a munkába...

Előzmény: szandra000 (9454)
sumo69 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 9474

Kiprobálnám,

Elérhetöséged? 

Előzmény: vanyek82 (9473)
vanyek82 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 9473

Akkor neked nagyon jó lenne mert a 90 lóerős M9R az elég gyatra... Nekünk az összes Vivaro meg van chip-elve előtte is és utána is 7,4-és 8,5 között evett annyi volt a különbség, hogy kb 2x annyira jól ment. Mindenki írja, hogy chip-el jóval kevesebbet fog enni, ez szerintem azért nem igaz. Talán 1-2 deci minusz, de nem számottevő.

Előzmény: sumo69 (9472)
sumo69 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 9472

Hali!

 

megkérdezhetem, hogy a fogyasztás hogyan alakult vele?
nekem 66kw -os M9R motr van a jószágban, és 6.ban nagyon gyengének érzem, 

és ha a fogyasztásra is odafigyelek akkor kis túlzásal csak lejtőn rakhatnám 6.ba

Előzmény: vanyek82 (9470)
sumo69 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 9471

Üdv minden kedves fórumlakónak!

 

Ma reggel -16c

 Gyengélkedő aksival 6-8 másodperc inditás (nyöszörgés) és mikor már én feladni készültem,

beröffet...... 

 

 

az LCD kijelző a kilométerórában kissé hiányos. (151941)

szerintetek ha melegebb lesz, meggyógyul? 

vanyek82 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 9470

Jo reggelt! Van egy eladó Tuningboxom M9R-es motorhoz vagyis a 2.0dci-hez. Jelentősen jobban megy vele a kocsi, berakása 5 perc, 40E ft volt, 10-ért eladó

ygant Creative Commons License 2017.01.06 0 0 9469

Sajnos nem az akku.

Első körben azt próbáltuk de sajnos mindkét akkunál jelentkezett a probléma.

Előzmény: sky777 (9468)
sky777 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 9468
Üdv. Banális de nem lehet hogy az akksid fáradt el?
Nekem a személyautómban ugyanez volt és az volt a gond. Egy próbát megér.
Üdv.Gábor
Előzmény: ygant (9467)
ygant Creative Commons License 2017.01.06 0 0 9467

Sziasztok!

 

Komoly gondom lett néhány napja a traficommal (2004-es 2,5 G9U)

Hol indul, hol nem. Hol nyit a központi zár, hol nem. Időnként indulás után leáll relé kattogás közben.

El is mentem egy közeli műhelybe ahol rátolták a gépre. Főrelé hiba van a gép szerint. Csakhogy ott azt mondták fogalmuk sincs mi lehet az.

Én is kerestem a neten mi lehet  de semmit nem találtam. 

Kérem aki ismeri a relét segítsen, írja le mi ez és hol keressük.

 

matter.trafic Creative Commons License 2017.01.05 0 0 9466

Sziasztok! 

 

2006. decemberi 2.0 dci 115 lovas  M9R kódos traficomban lassan esedékes az olajcsere, a füzet 6,6 litert, ír, de több helyen 7,7 litert olvastam. Mi az igazság? :) 

 

5w40-es Elf Evolution 900 NF olajat tennék bele. 230 000 km van a kocsiban, kb.  10 000 km-et megyek vele évente. Inkább rövidebb távon, de téli hidegben szinte mindig használok defa motormelegítőt. 

 

Köszönöm a válaszokat! 

 

Üdv.

 

Márk 

Pancsácsi Creative Commons License 2017.01.05 0 0 9465

Tisztelt Fórumozók! Üdvözlök mindenkit! 

Első alkalommal írok ide, és egyből segítséget szeretnék kérni. Behozattam Németországból egy 2012-es Vivarót, mely a hirdetés szerint a programozható állófűtés miatt második akkuval is rendelkezik. A valóságban csak egy akku van benne, és én szeretném az eredeti állapotot visszaállítani. Ezért ha valaki adatot vagy képet tudna szolgáltatni, hogy hogyan is néz ez ki gyárilag, azt nagyon megköszönném.

szandra000 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 9464

Valam ihasonló lehet a tipp, mert a map szenzor kicserélése után most egy másik szenzort is talált a komputer és eléggé hajaz az angol neve arra amit te mondasz, valami relés-szenzor ez. pechünkre hiánycikk az országban ez az alkatrész, mára vártunk egy darabot de nem ért ide... kicsit kétségbe vagyunk esve... 

Előzmény: Robijoe (9459)
szkleni Creative Commons License 2017.01.04 0 0 9463

Szeva Vargamunka!

Robijoe tett egy kijelentést hogy esetleg tudod a megoldást és privátban tudsz segíteni?

Nem zárkózom el anyagi ellenszolgáltatásban felkeresni műhelyed!

Előzmény: vargamunka (9453)
korimv6 Creative Commons License 2017.01.01 0 0 9462

B.U.É.K.

sky777 Creative Commons License 2017.01.01 0 0 9461
BUÉK minden forumtársamnak!
vargamunka Creative Commons License 2016.12.31 0 0 9460

BUEK mindenkinek

Robijoe Creative Commons License 2016.12.31 0 0 9459

Pont ugyanez a hiba jelentkezett nálunk is....

Legutóbb turbonyomás jeladó volt a TIPP ,nem tudom...

Kérdezd vargamunkát ,hátha van benne annyi jószándék, hogy PRIVÁTBA elmondja nektek a titkot.

Nem akarlak elkeseríteni de én inkább eladtam az autót ....

Sok szerencsét! 

Előzmény: szandra000 (9458)
szandra000 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 9458

Kicsit más a mienk mert nálunk mindig èg, és nem a magas fordulat hozta elő, de ettől függetlenül, mindenképpen megírom hátha mèg is segít. Nekünk is mondtak valami i- betűs dolgot a turbóban, de senki sem biztos benne csak talán sejtik... a párom azt mondja hogy egyszer úgy történt hogy az autóban előjött a hiba hogy alapjáraton járt a kocsi, ő hátra ment a csomagokhoz, amikor leállt vele még semmi baja nem volt, aztán mikor pakolt akkor hallotta hogy az autó hangja megváltozott, és mikor vissza ült és megnyomta a gázt akkor már nem ment 1000 felé a fordulat. 

Előzmény: szkleni (9457)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!