Keresés

Részletes keresés

troglodita Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45726

Na, majd kapunk a fejünkre ;-))) Apropó, most, hogy a Vegyépszer Közgép is a Baráti Birodalomhoz tartozik, vajon nem lehetne már végre nekirugaszkodni annak a nyomorult M4-es Tisza hídnak???

Előzmény: Mash_bakter (45725)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45725

Dimelo nincs egy hete, lassan visszaér a szabiról és beszámol merre jár, mit látott, tapasztalt..

troglodita Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45724

Hát igen, és ha hozzászámítjuk, hogy az idézett javaslat szerint csak korlátozottan lenne tranzitútvonal, akkor már tényleg csak az a baj vele, hogy baromi drágán építenénk egy ilyen "alternatív" útvonalat...

Előzmény: Mash_bakter (45722)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45723

még valami: az M0 Nyugat árából inkább építsenek 3 hidat, azzal többre megyünk,

mint a körnek a bezárásával...

Galvani (nagy Dunára és a Kis Dunára is új híd) + ,

Albertfalvai ( itt is 2 híd kellene, egy Csepel-Budafok egy meg Csepel-Határ út átkötéshez)

Aquincumi , bónusznak Gubacsi híd újraépítés

Előzmény: trizs77 (45721)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45722

Ebben lehet igazad van, de azt gondolom, hogy hasonló nagyságrendű összegből az általam is preferált

terv hasznosabb, mint a teljes kör gyűrű, amire az indok, hogy így kerek. :)

Előzmény: trizs77 (45721)
trizs77 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45721

Szerintük egy kurva drága m0-Nyugat a megoldás, hogy Vácról optimálisan lehessen menni Budaörsre.......

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Magány véleményem szerint elég csekély a naponta Vácról Budaörsre utazók aránya, száma.

 

Viszont egy város köré (mindegy melyik város) tervezett körgyűrű, mindaddig csak félkész megoldás amíg, háromnegyed cikkelyes marad.

Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.31 0 1 45720

Szerintem jó, de vannak sokan, akik szerint nem.

Szerintük egy kurva drága m0-Nyugat a megoldás, hogy Vácról optimálisan lehessen menni Budaörsre...

Igaz az emberek tízezrei a 10-esen a városba igyekeznek és nem oldalazva Budaörsre.

:) 

Előzmény: troglodita (45719)
troglodita Creative Commons License 2019.07.31 0 2 45719

Na de álljunk meg egy pillanatra: az nem lehet, hogy amit a kormány javasol, az jó is legyen!

Valami svindli van ebben, érzem én ;-)))))))))))))

Előzmény: Mash_bakter (45717)
troglodita Creative Commons License 2019.07.31 -1 0 45718

Ma lőttem pár képet erről a magyar útépítési csodáról, made by Swietelsky. Kb. egy hónapja kezdték el az Emőd utca (Bp., 3. kerület, Rómaifürdő) túrását, teljes útzár és terelés mellett. Az egész utca 1 km hosszúságú, a tábla szerint október 10-ig húzzák-nyúzzák rajta a melót. Értem én, hogy ilyenkor közműcsere meg átépítés meg mittudomén még mi folyik itt, na de a három hónap munkavégzés még akkor is kicsit túlzásnak tűnik. De túl nagy erőket sem mozgósítottak a kivitelezők, két szomorú dömpert rakott egy markológép, azon kívül más mozgást nem láttam. Hát elég fura...

Előzmény: troglodita (45673)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.31 0 1 45717

Aki Esztergom illetve Vác környékén lakik, annak jobb lenne nyugatra.

Az aglomerációnak jó lenne bejárni Pestre, a 10-es útról eltűnne az átmenő forgalom, átkerülne az M10-re

ahogy Zsámbékról is eltűnne... átkerülne az M100-ra.

Suzuki kapna egy kijáratot az M1-re.

Ha szlovákok megépítik a saját részüket mi meg tovább visszük az M100-at az M6-ig, akkor lesz egy új folyosó...

Amire ezek meglesznek addigra remélhetőleg az Újváros-Kecskemét is elkészül és egy újabb alternatíva lesz az m0 elkerülésére. Milyen jó lenne amikor órás kocsi sorok vannak egy koccanás miatt...

Előzmény: troglodita (45714)
troglodita Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45716

bár tulajdonképpen nem is kerülő az M0-hoz képest...

Előzmény: troglodita (45714)
kamant Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45715

Tartok tőle, hogy inkább a fát fogják kivágni... :(

Előzmény: Tamas(Ottawa) (45713)
troglodita Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45714

Hát ja, ezen aztán biztosan nem menne kelet-nyugat irányú tranzit, még külön adminisztratív akadályok sem kellenek ,-)

Előzmény: Mash_bakter (45709)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.07.31 0 0 45713

Legyen igazad.

Bár az a dús lombú fa szépen be takarja nem csak a járdát, hanem a volt euró markát pici parkolóját is. A képet du. 1:30-kor készítettem, és az árnyékokból látszik, hogy a felületet később sem éri napsugár...

 

Idővel persze rájönnek majd, és odébb kerül, ami mindenkinek rosszabb lesz. Máshol nincs lehetőség. Vagy, ha van, az nem lesz ilyen szép zöld...

Előzmény: NAR (45712)
NAR Creative Commons License 2019.07.30 0 1 45712

Szerintem reggel meg délután rásüt a nap. Ha a ködös decemberi napokon elég energiát tud nyerni egész napra, akkor egy nyári reggel is elég lesz.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (45706)
aladar644 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45711

Hogy is gondolod,hogy a rajzasztal mellől tervezte. A "Digitális jólét" korszakát éljük. Copryght by Deutsch Tamás

Előzmény: Tamas(Ottawa) (45706)
orangutan Creative Commons License 2019.07.30 0 3 45710

hogy hetente 2 nap zárva is lesz állítólag

 

- Szervusz Kohn, hogy vagy, jól megy az üzleted?

- Ne is kérdezd, minden nap csak veszteséget termel.

- Na de akkor miből élsz?

- Abból, hogy szombat-vasárnap zárva tartok.

Előzmény: kabold (45702)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45709

Valamelyik topikban megbeszéltük, hogy az M0-Észak +  M10 + M100 szinte mindenkinek jó, aki a zsámbéki medencében lakik, kivéve Nagykovácsi, csak már épülne....

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45708

Egyetértünk, én is éppen erről beszélek :)

Előzmény: netuddkivogymuk (45707)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.30 -7 0 45707

Ugyanígy gyűjti a forgalmat a zsámbéki medencében húzódó nyomvonal is. 

Na jó, van öt falu, amelyiknek megérné az m0nyugatra menni, de már messze van nekik a zsámbéki medence. 

Előzmény: ÁsítóSárkány (45701)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.07.30 0 1 45706

Ez lehet, hogy OFF itt, de talán belefér...

 

A Fehérvári út töltés előtti szakaszán bevezették a fizetős parkolást, megjelent az új parkolomata: napelemes működésű.

 

 

Nos, amíg ezen a fán levél van, a napelem használhatatlan... az útszakaszon ezen az oldalon nincs több ilyen lehetőség. A túloldalon van azonban egy másik, az fog is működni, de a két gyalogosátkelő között félútra került. Valaki megint rajzasztal mellől tervezhetett...

Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45705

az építők pénztárcája jól mérhetően vastagabb lett

más nem igen

30 milliárdnyi aszfalt lett beépítve, olyan 10 km-ernyi jó magyar autópálya ára

de ha román áron számolom, akkor van az 20 km-ernyi is

Előzmény: troglodita (45704)
troglodita Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45704

"a zalaegerszegi tesztpályának már most, az építés szakaszában is vannak mérhető eredményei"

;-)))

Előzmény: kabold (45702)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45703

szvsz egy elmebeteg tök felesleges beruházás ez a pálya, ahogy a kínaiaknak építendő Belgrádi vasút is

 

sokkal jobb helye is lett volna az oda elköltött sok sok milliárdnak...

Előzmény: kabold (45702)
kabold Creative Commons License 2019.07.30 0 1 45702

Ma már volt szó a hozzá kapcsolódó M76-ról...de hogy hetente 2 nap zárva is lesz állítólag? 

https://privatbankar.hu/vallalat/felo-hogy-sohasem-terul-meg-a-45-milliardos-zalai-tesztpalya-327483

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 1 45701

Nullára azért nem redukálódna, mondjuk azt, jelentőset csökkenne...

Az M1-M2 viszonylatban az M0D nagy szïvás, és nem csak a mostani útépíŧések miatt. A nem tranzit agglomerációs forgalom alighanem inkább Budapesten át megy.

Az M0NY gyűjtené a forgalmat az M2-es, régi 2-es, a 11-es, 10-es, 100-as, M1-es meg a környező kisebb utakról, környező agglomerációs telpülésekről, Budapest külvárosairól, nagyon sokféle kombinációban.

Előzmény: netuddkivogymuk (45697)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45700

A másik nagy kérdés a mikor, a prioritás. A cikkből nekem nem jön le, hogy ezek az elkerülő utak prioritás lennének nála.

Előzmény: Mash_bakter (45696)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45699

Mondjuk a 2x1 a Börzsönyben őrültség, az minimum 2+1, válthogatva, de ez már ahhoz képest apróság, az eredeti szerző meg kellő óvatossággal elkerülte a részleteket :)

Előzmény: Mash_bakter (45696)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 45698

Az M0É tudtommal senkinél nem kérdéses már...

Előzmény: Mash_bakter (45695)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.07.30 -6 1 45697

"Hát igen, egyértelműen az M2-M3 és vonzáskörzetének forgalma menne rá az M0 nyugatra, azt pedig nem lehet elintézni egy vállrándítással."

 

Csak az m2 menne az m0-nyugatra. Az m3 nyugodtan mehet az m0-dél felé. Az m2 helyett meg a szlovákokkal közösen az R utat lehetne megépíteni, és az m0 nyugat tranzit nullára redukálódik. 

Előzmény: troglodita (45683)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!