Na, majd kapunk a fejünkre ;-))) Apropó, most, hogy a Vegyépszer Közgép is a Baráti Birodalomhoz tartozik, vajon nem lehetne már végre nekirugaszkodni annak a nyomorult M4-es Tisza hídnak???
Hát igen, és ha hozzászámítjuk, hogy az idézett javaslat szerint csak korlátozottan lenne tranzitútvonal, akkor már tényleg csak az a baj vele, hogy baromi drágán építenénk egy ilyen "alternatív" útvonalat...
Ma lőttem pár képet erről a magyar útépítési csodáról, made by Swietelsky. Kb. egy hónapja kezdték el az Emőd utca (Bp., 3. kerület, Rómaifürdő) túrását, teljes útzár és terelés mellett. Az egész utca 1 km hosszúságú, a tábla szerint október 10-ig húzzák-nyúzzák rajta a melót. Értem én, hogy ilyenkor közműcsere meg átépítés meg mittudomén még mi folyik itt, na de a három hónap munkavégzés még akkor is kicsit túlzásnak tűnik. De túl nagy erőket sem mozgósítottak a kivitelezők, két szomorú dömpert rakott egy markológép, azon kívül más mozgást nem láttam. Hát elég fura...
Aki Esztergom illetve Vác környékén lakik, annak jobb lenne nyugatra.
Az aglomerációnak jó lenne bejárni Pestre, a 10-es útról eltűnne az átmenő forgalom, átkerülne az M10-re
ahogy Zsámbékról is eltűnne... átkerülne az M100-ra.
Suzuki kapna egy kijáratot az M1-re.
Ha szlovákok megépítik a saját részüket mi meg tovább visszük az M100-at az M6-ig, akkor lesz egy új folyosó...
Amire ezek meglesznek addigra remélhetőleg az Újváros-Kecskemét is elkészül és egy újabb alternatíva lesz az m0 elkerülésére. Milyen jó lenne amikor órás kocsi sorok vannak egy koccanás miatt...
Bár az a dús lombú fa szépen be takarja nem csak a járdát, hanem a volt euró markát pici parkolóját is. A képet du. 1:30-kor készítettem, és az árnyékokból látszik, hogy a felületet később sem éri napsugár...
Idővel persze rájönnek majd, és odébb kerül, ami mindenkinek rosszabb lesz. Máshol nincs lehetőség. Vagy, ha van, az nem lesz ilyen szép zöld...
Valamelyik topikban megbeszéltük, hogy az M0-Észak + M10 + M100 szinte mindenkinek jó, aki a zsámbéki medencében lakik, kivéve Nagykovácsi, csak már épülne....
A Fehérvári út töltés előtti szakaszán bevezették a fizetős parkolást, megjelent az új parkolomata: napelemes működésű.
Nos, amíg ezen a fán levél van, a napelem használhatatlan... az útszakaszon ezen az oldalon nincs több ilyen lehetőség. A túloldalon van azonban egy másik, az fog is működni, de a két gyalogosátkelő között félútra került. Valaki megint rajzasztal mellől tervezhetett...
Nullára azért nem redukálódna, mondjuk azt, jelentőset csökkenne...
Az M1-M2 viszonylatban az M0D nagy szïvás, és nem csak a mostani útépíŧések miatt. A nem tranzit agglomerációs forgalom alighanem inkább Budapesten át megy.
Az M0NY gyűjtené a forgalmat az M2-es, régi 2-es, a 11-es, 10-es, 100-as, M1-es meg a környező kisebb utakról, környező agglomerációs telpülésekről, Budapest külvárosairól, nagyon sokféle kombinációban.
Mondjuk a 2x1 a Börzsönyben őrültség, az minimum 2+1, válthogatva, de ez már ahhoz képest apróság, az eredeti szerző meg kellő óvatossággal elkerülte a részleteket :)
"Hát igen, egyértelműen az M2-M3 és vonzáskörzetének forgalma menne rá az M0 nyugatra, azt pedig nem lehet elintézni egy vállrándítással."
Csak az m2 menne az m0-nyugatra. Az m3 nyugodtan mehet az m0-dél felé. Az m2 helyett meg a szlovákokkal közösen az R utat lehetne megépíteni, és az m0 nyugat tranzit nullára redukálódik.