Keresés

Részletes keresés

Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45768

bakter. most vágtak ki a topikból, mert a stílusod nem volt megfelelő

erre visszajössz és ott folytatod ahol abbahagytad...

nem sok jót jósolok neked

 

és meg kellene értened, hogy volt egy ígéret, hogy minden megye központot, megyei jogú várost 

2 sávos úton kötnek be az autópálya rendszerbe, ezért épül az M25/M44/M76/M67

A 21-es utat nem merem ide sorolni, mert 2 sávos, de nagyon béna az a sok körforgalom 

Előzmény: józsi24 (45767)
józsi24 Creative Commons License 2019.08.05 -8 0 45767

Mar megint a reszletekben veszel el...

 

Nem az a baj, hogy ilyen pazarloan epul, hanem az, hogy EPUL!

 

mert mia halal faszanak???

 

Par eve epitettek/tuningoltak fel a 760ast, ami tokeletesen elegendo, csak egy par kmes bsztgyorgy eszaki elkerulo kellett volna oszt jonapot...

 

De nem, vadiuj gyorsforgalmi kell arra a semmi lofasz forgalomra...

 

Hat mennyenek a gennyes kannyukba...

Előzmény: dimelo (45752)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.08.05 0 1 45766

Igen, épp tegnap volt az Ozone TV-n egy drónfelvétel sorozat Zala megyéről, köztük említették a Kis-Balaton kálváriáját. Még az átkosban visszaállították a Zala folyót, hogy ismét arra menjen, és a kis-tó szűrő funkciója visszaállhasson. Jobb ezt nem megbolygatni megint...

Előzmény: Mézgár (45757)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45765

Én 2+ hete az M3-M0+4+Rákóczi híd-on jöttem kelet felől - bár Mash mester végig az M3-at javasolta az RK körútig... de, így sem volt rossz. Nem tudom, hogy rövidebb-e útban és időben az M5-ig eljönni.

Előzmény: dimelo (45752)
trizs77 Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45764

2020 szeptemberig.

Előzmény: Mr Reacher (45763)
Mr Reacher Creative Commons License 2019.08.05 -1 0 45763

Meddig tart még a felújítás?

Előzmény: Mash_bakter (45762)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45762

4 órája is ilyen volt és semmit nem változott... még szerencse, hogy nincs 30 fok

 

Előzmény: Mash_bakter (45749)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45761

Bsztgy_R76_modositas_Alatam_Szoveg_I_kotet_2017.01.02%20(1).pdf

 

A nyomvonal az M7 Holládi csomópontból indul, a 7501 j. összekötő úttal párhuzamosan halad, majd a lakott területek elkerülése érdekében északkelet felé elhúzva, Battyánpuszta és a téglagyár közötti szabad területen halad el. A területhasználati kötöttségek miatt Balatonszentgyörgyöt nyugati oldalon közelíti meg (a közeli vonalvezetés a Kis-Balaton jelenléte miatt szükséges), majd a Zala folyóig a 76. sz. főút jelenlegi nyomvonal-sávját követve, a Balaton és a Kis-Balaton közötti egyetlen lehetséges helyszínen van tervezve. A beruházás speciális jellemzői, hogy a természetvédelmi érintettségből, területhasználati korlátokból, illetve vasúti keresztezési kényszerekből fakadóan viszonylag sűrűn fordulnak elő jelentős méretű műtárgyak (felüljárók), valamint a meglévő utak korrekcióira is szükség van.   Az R76 gyorsforgalmi út balatonszentgyörgyi szakaszánál elsősorban a csomóponti kapcsolatoknál és a mezőgazdasági területeket feltáró magánutak, földutak esetében jelenik meg járulékos infrastruktúra igény. 

 

 

Előzmény: dimelo (45759)
NAR Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45760

A pirossal rácsozott terület település - el kellett volna dózerolni? Ha meg északabbra viszed (zöld rácsozott), azzal csak hosszabb lenne és most az lenne a baj.

 

Ha jól látom, az alsó csomópont nem a falunak épül, hanem a téglagyárnak - és szintén ha jól látom, csak félcsomópont. Túl sok értelmét nem látom azon kívül, hogy a téglagyárból az M7 felé ne döcögjenek keresztül Battyánpusztán...

Előzmény: dimelo (45759)
dimelo Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45759

Nem szeretném elbontani, csak megjegyeztem...

 

Ellenben az sem helytálló, hogy észak felé nem lett volna hely... (A "rácsozott" területek "annyira" fontosak...)

Pazarló megoldás akad itt még:

1500 méteren két csomópont...

B.szentgyörgyön 1600 fő lakik...

 

Aki Keszthely-Hévíz felé menne, annak egyik csomópont sem felel meg.
Majd a fenékpusztai lesz az ideális.

 

Kéretik ezt a bőkezűséget az M4 alföldi szakaszain is alkalmazni...

Előzmény: NAR (45758)
NAR Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45758

Amikor a vasút és a 76-os út épült, a környezetvédelem egészen biztos nem volt még szempont. A műholdkép alapján a vasút déli oldalán már csatornák vannak, ott nem lenne egyszerű építkezni. A vasúttól északra 30-40 méterre most a 76-os út van, ha annak a helyére építik az autópályát, akkor az építkezés ideje alatt hol menne a forgalom?

 

"4 db híd lesz egymás mellett"

 

Melyiket szeretnéd elbontani?

Előzmény: dimelo (45756)
Mézgár Creative Commons License 2019.08.05 0 1 45757

"Jól látod Róka, és még esett is …"

 

Amikor a vasút, meg az út épült, nemhogy Natura 2000-röl nem hallottak (még nem is létezett), de még környezetvédelemröl se nagyon. Söt, ugyebár az átkosban a Kis-Balatont teljesen lecsapolták és kukoricát termesztettek a helyén.

Előzmény: dimelo (45756)
dimelo Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45756

Ha így, akkor a "szokásos" önkényes Natura kijelölések tapasztalhatók.

30-40 méter a vasúttól délre pont annyira nem kis-Balaton, mint északra.

 

Amikor a vasút és a 76. út épült ez nem volt szempont?

Pedig akkor volt igazán lápos-mocsaras...

A Zala folyón - ha jól sejtem - 4 db híd lesz egymás mellett (100 méteren)

Előzmény: Mash_bakter (45753)
NAR Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45755

Gondolom nem akarnak a Kis-Balatonba építkezni...

Előzmény: dimelo (45752)
famulus3 Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45754

Nagyszerű köszönöm. Ugyanis nemsokára egyezkednem kell a magyar közút képviselőjével. Ahelyett, hogy a falut elkerülő utat építenek, szétszednek egy hidat és nagyobb teherbírásura építik át, a falun csakúgy zúgnak keresztül a 40 tonnás kamionok, a házak ablakai rezegnek.

Előzmény: trizs77 (45751)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45753

lehet egy Natura 2000 terület miatt

de lehet egyszerűen csak szarnak bele, hogy így egy kicsit drágább

lehet így szólt a megrendelés, a terv így készült el...

 

biztos volt A/B/C nyomvonal és ez volt a legjobb :)

Előzmény: dimelo (45752)
dimelo Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45752

Jól sejted:)

 

Kissé egyszerűsítettem az útvonalat, biztos ami, biztos M5-ről bementem a Lágymányosi hídig, majd Egér út - M7.

Megérte, az a +10 perc.

 

Balatonszentgyörgynél rácsodálkoztam az M76 rejtelmes nyomvonal-terelgetésére.Ez a bravúr: 3 km-en belül kétszer átvezetik az M76-ot a vasúton, miközben a 76. út nyomvonalát is áthelyezik.

Vajon miért nem vihették az M76 nyomvonalát a vasút déli oldalán?

8 nyílásos felüljárót építenek B.szentgyörgynél + még 3 a "dinnyeárus"-nál. + új Zala-híd...

 

Csak a Denevérdomb vésése hiányzik (Marossolymos A1), elképesztően drága "megoldás".

Ehhez tartozik, hogy a Balatonberényi bekötőút nem kap csomópontot... (az átépített 76-ossal oldják meg)

Előzmény: Mash_bakter (45725)
trizs77 Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45751

kb. 50.0000-90.000 Ft.-/hó

Előzmény: famulus3 (45750)
famulus3 Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45750

Tudja esetleg valaki, hogy a Magyar közútnak mennyiért (m2/hó) lehet egy ideiglenes út építéséhez magán területet bérbeadni? Egy híd lebontása miatt átmenetileg egy magán területen haladna keresztül a kisegítő út.

Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.05 0 0 45749

Ma reggel is halál az M0-ás. Nagytéténytől áll Gyálig/Soroksárig....

Brutális....

Előzmény: NAR (45748)
NAR Creative Commons License 2019.08.04 0 0 45748

Az az "érdekességet" is többnyire önjelölt Schumacherek nyújtják...

Előzmény: Mash_bakter (45743)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.04 0 0 45747

na 1 óra múlva már nem néz ki olyan jól...

 

Előzmény: Mash_bakter (45746)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.04 0 0 45746
Előzmény: NAR (45742)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.04 0 0 45745

kíváncsi leszek, hogy ha ilyen árvíz lesz, akkor is járható lesz-e a hídra vezető út...

https://youtu.be/PvzICpRW1aw?t=940

 

https://youtu.be/PvzICpRW1aw?t=1022

 

 

Előzmény: trizs77 (45744)
trizs77 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 45744
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45743

sokszor elég, hogy van valami érdekes a túloldalon és azt bámulják és lassítanak...

60 helyett a külsőben mi is 90-el és a kamion nem jön közelebb, a belsőben el is hagynak

https://indafoto.hu/mefi69/image/26425613-50d04406

na ha itt van egy koccanás, akkor utánunk a vízözön...

Előzmény: NAR (45742)
NAR Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45742

Attól szokott dugó lenni, hogy néhányan úgy gondolják, ők a Lauda reinkarnációi és a 80-as korlátozás mellett mennek 120-szal - neki a korlátnak, rosszabb esetben a szembejövőnek. Értem  én, hogy leállósáv híján a susnyásba kellene tenni a traffixpaxot meg a személyzetet és ezt nem vállalja be az állomány, de azért meg lehetne próbálni...

Előzmény: Mash_bakter (45741)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45741

https://index.hu/kulfold/2019/08/02/71_kilometeren_ujul_meg_az_m1-es/

 

lesz dugó majd rendesen.

mikor indul majd a 3 sávosítás?

Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45740

A leginkább kilóg a lóláb az volt, amikor egy picsányi felújítást, az ócsai úti felüljáróét

se nyerhette meg a Közgép, hiába volt a telephelyétől 2 km-re a munka végzés helyszíne.

Inkább egy drágább, de a Felcsúton szponzor nyert pár 100 millióval drágábban.

 

Ne azt írd, hogy kifogás, hanem tényeket írj!

Ja az nem fog menni..

 

A szomszédban a románoknál 1,6 milliárdért (kmenként) épül egy autópálya szakasz... 

Előzmény: Mash_bakter (45739)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.02 0 0 45739

Nem. Ez a nagy magyar valóság. Az nyer aki tejel a kerti törpének.

Simicska azt mondta, hogy nem vagy annyit nem, ki is csinálták.

Aki mást állít az hazudik/troll/fizetett fidesznyik.

Előzmény: Mr Reacher (45738)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!