szerinted vidéken a földes utat leszórhatják kővel,vagy az is teljesen felesleges? pénzkidobás,hiszen te nem ott élsz.. Arra nem gondoltál,hogy a dugóban ácsorgás helyett használj robogót vagy bringát? rögtön kisebb a dugóérzésed. Figyeld,hogy oldották meg a dánok Koppenhágában.Ott így néz ki egy parkoló (lehet P+R)
És így a dugó:
Nem azért kárognak,hogy miért nincs minden egyszemélyes autónak külön út,hanem segítenek magukon.Gondolom az agyukkal,ami neked talán egy szajkóéval vetekszik.
Ha kicsit szétnéznél Európában, nem olyan röghöz kötött, csak a saját utcádban élő kis rikkancs lennél, talán észrevennéd a megoldások lehetőségét.
a leendő M47 és az épülő M44 csomópontot nem az kellene hogy meghatározza, hogy Szeged felől merre jön? Vagy az majd szépen illeszkedik a már meglévő szakaszhoz? Én simán kihagynám azt a szép S betűt az elejéről és az M44-ből indulva Mezőberényt nyugatról kerülve vinném azt a rózsaszín csíkot. Maximum ha Békésről akkora forgalom kerül a 470-esről berénybe, hogy az sok, akkor kapnak egy déli elkerülőt, ami összeköti a 470-47 és M47 utakat.
hogy a faxomba tudtok ezen a xaron vergodni, mikor a tervezett gyorsforgalmi fejlesztesek kozul ez a legeslegesleges legutolso, amit meg kene epiteni, ha egyaltalan...
Hm, sejthető volt. A kérdés az, hogy kombinálják a kettőt. Én csináltam két változatot. AZ első esetén csak 1 hidat kellene építeni, viszont így az északi rész déli szakaszán egy S kanyar alakul ki, ami többlet utat igényel. A második verzió egyenesebb, viszont 3 híd kell. Egyéb környezetvédelmi szempontokat nem vettem figyelembe. Kíváncsi vagyok, az okosok mit hoznak ki a B-G verzióból. Annak mindenképpen örülök, és valóban ez a leglogikusabb megoldás, hogy az M47 onnan kezdődne, ahol az M35 véget ér az M4-hez való csatlakozásnál.
A NIF, majd a megyei közút vezetősége is arról tájékoztatott, hogy a jelenlévők javaslata alapján a Szeged – Békéscsaba szakaszon a meglévő 47 sz. főút 2x2 sávossá bővítése („A”), illetve a vasútvonallal párhuzamosan futó, Orosházát keletről elkerülő („C”) változatok lehetnek a környezetvédelmi engedélyezésre beadandó támogatott nyomvonalak. A Békéscsabától északra lévő szakaszon pedig a két nyugati nyomvonalból egy hibrid változatot készítenek a tervezők, amely leginkább megfelel a környezetvédelmi szempontoknak.
Ha elkeszul az m4 kozepe is, akkor megszellempalyabb lesz az m35, mert igy mar nemcsak rovidebb, de gyorsabb is lesz a NEMszelleM4 a budimpesta-bujfalu relacioba...
Ha már a saját újlatin "rokonaikat" is át akarják vágni, hajlandó lesz a jövőben nekik még bárki is dolgozni? (Nem kárörvendek, mert sajnos mi is isszuk a levét...)
"láthatjuk az M35 kihasználtságát" - egy hónapja jártam arra, de továbbra is a dögunalomból kifolyólagos elszunnyadás veszélye volt a leg említésre méltóbb "esemény" rajta ;-)))
Tegnap blltu k a 710 és felé. Gőzerővel megy a földmunka, terítik termot földet a sóder ágyra.
Ahogy láttam a főkajari csomópontnak is neki álltak.
Valamelyik este feltöltöm a képeket