Keresés

Részletes keresés

Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.17 0 0 45910

Tettem fel új képeket az épülő M710-es csomópontról

 

https://indafoto.hu/mefi69/image/26454957-1fed614e/user#nagyitas

 

csak azt nem tudom, hogy nektek így megnyílik-e...

Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.17 0 0 45909

a leendő M47 és az épülő M44 csomópontot nem az kellene hogy meghatározza, hogy Szeged felől merre jön? Vagy az majd szépen illeszkedik a már meglévő szakaszhoz? Én simán kihagynám azt a szép S betűt az elejéről és az M44-ből indulva Mezőberényt nyugatról kerülve vinném azt a rózsaszín csíkot. Maximum ha Békésről akkora forgalom kerül a  470-esről berénybe, hogy az sok, akkor kapnak egy déli elkerülőt, ami összeköti a 470-47 és M47 utakat.

Előzmény: Landsmann_ (45905)
józsi24 Creative Commons License 2019.08.16 -4 2 45908

hogy a faxomba tudtok ezen a xaron vergodni, mikor a tervezett gyorsforgalmi fejlesztesek kozul ez a legeslegesleges legutolso, amit meg kene epiteni, ha egyaltalan...

 

 

Előzmény: Landsmann_ (45905)
puntooo Creative Commons License 2019.08.16 0 1 45907

És a biharugrai halastavak autópálya nélkül maradnak?:-( Mi lesz így a nemzetgazdasággal?:-) 

Előzmény: Landsmann_ (45905)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.08.16 0 0 45906

Ja, a magenta színű nyomvonal  a tervezetem. 

Előzmény: Landsmann_ (45905)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.08.16 -1 0 45905

Hm, sejthető volt. A kérdés az, hogy kombinálják a kettőt. Én csináltam két változatot. AZ első esetén csak 1 hidat kellene építeni, viszont így az északi rész déli szakaszán egy S kanyar alakul ki, ami többlet utat igényel. A második verzió egyenesebb, viszont 3 híd kell. Egyéb környezetvédelmi szempontokat nem vettem figyelembe. Kíváncsi vagyok, az okosok mit hoznak ki a B-G verzióból.  Annak mindenképpen örülök, és valóban ez a leglogikusabb megoldás, hogy az M47 onnan kezdődne, ahol az M35 véget ér az M4-hez való csatlakozásnál. 

 

 

 

Előzmény: Aladár46 (45900)
aladar644 Creative Commons License 2019.08.16 0 1 45904

Érdekesen számol a google: az M6 lehajtójától a különbséget,a 6-oson egyszer 38km-re,aztán (külön nézve) 31-re adja meg.

https://www.google.hu/maps/dir/46.4170365,18.7311117/P%C3%A9cs/@46.3901587,18.6997043,13.5z/data=!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x4742b111ea3252e3:0x400c4290c1e1200!2m2!1d18.232266!2d46.0727345!3e0

az előbbit 10,az utóbbit 2 perc többlettel.

Lehet matekozni,de a kényelmesebb elérhetőség fontos az autópályán.

csak kiváncsiságból megnéztem Debrecen- Bp távolság leküzdési lehetőséget. Figyeld csak:

https://www.google.hu/maps/dir/Budapest/Debrecen/@47.4196935,20.4646615,8.95z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x4741c334d1d4cfc9:0x400c4290c1e1160!2m2!1d19.040235!2d47.497912!1m5!1m1!1s0x47470c2afe5e2b83:0x400c4290c1e1170!2m2!1d21.6273124!2d47.5316049!3e0

Előzmény: troglodita (45902)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.08.16 0 2 45903

Miért, ha mondjuk Mecseknádasd és Zengővárkony közt súlykorlátozással tilos a nem célforgalom teherforgalom, akkor már volt értelme :)

Előzmény: troglodita (45902)
troglodita Creative Commons License 2019.08.16 0 0 45902
Aladár46 Creative Commons License 2019.08.15 -1 1 45900

M47 autóút - B+G hibrid nyomvonal lesz a befutó

 

A NIF, majd a megyei közút vezetősége is arról tájékoztatott, hogy a jelenlévők javaslata alapján a Szeged – Békéscsaba szakaszon a meglévő 47 sz. főút 2x2 sávossá bővítése („A”), illetve a vasútvonallal párhuzamosan futó, Orosházát keletről elkerülő („C”) változatok lehetnek a környezetvédelmi engedélyezésre beadandó támogatott nyomvonalak. A Békéscsabától északra lévő szakaszon pedig a két nyugati nyomvonalból egy hibrid változatot készítenek a tervezők, amely leginkább megfelel a környezetvédelmi szempontoknak.

 

Forrás:

https://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=161309140&postcount=14724

 

Szóval az Berettyóújfalu és Békéscsaba között a két nyugati nyomvonalból egy hibrid nyomvonal lesz:

 

 

 

Előzmény: Landsmann_ (45852)
józsi24 Creative Commons License 2019.08.15 0 3 45899

Ha elkeszul az m4 kozepe is, akkor megszellempalyabb lesz az m35, mert igy mar nemcsak rovidebb, de gyorsabb is lesz a NEMszelleM4 a budimpesta-bujfalu relacioba...

Előzmény: dimelo (45887)
aladar644 Creative Commons License 2019.08.15 0 1 45898

igaz,hogy időben rövidebb 10 perccel,de olyan szar az út,hogy most már nekem nem éri meg arra menni.

A Dobra-i benzinkút,szerintem bezárhat,ha beindul a 3-as szakaszon is a forgalom.

Előzmény: troglodita (45897)
troglodita Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45897

Hááát, jó kérdés, mert még így, Lot3 nélkül is 10 perccel rövidebbnek mondja a déli, A1-es utat: https://www.google.hu/maps/dir/45.9444082,22.6234343/46.1832794,21.2700693/@45.9772593,21.513934,9.5z/data=!4m2!4m1!3e0

Előzmény: aladar644 (45896)
aladar644 Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45896
Előzmény: troglodita (45895)
troglodita Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45895

...ráadásul a Lot4 a Lot3 nélkül totál hülyeség, mert Iliánál vagy mész tovább a kanyargós régi úton Aradig, vagy pedig vissza kell forduljál, hogy aztán a hegyen túl újra használni tudd az autópályát: https://www.google.com/maps/dir/45.944832,22.6231014/45.878992,22.3846662/@45.9085575,22.4381718,18639m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

Előzmény: adiaboli (45894)
adiaboli Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45894

Ha már a saját újlatin "rokonaikat" is át akarják vágni, hajlandó lesz a jövőben nekik még bárki is dolgozni? (Nem kárörvendek, mert sajnos mi is isszuk a levét...)

:-(((

Előzmény: pentium10 (45874)
troglodita Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45893

gondolom ezért vannak benne a hullámok is, az M4-M35 csomópontnál ,-)

Előzmény: dimelo (45890)
gyoparOHs Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45892

Ebben tehát azt írják, hogy a tanulmány terveket kell elkészíteni 21 júniusára...

Előzmény: gyoparOHs (45889)
dimelo Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45891

Ez épphogy valamicske...

 

Itt járt 2005-ben az M4 Törökszentmiklós-Püspökladány és Pl. -Berettyóújfalu szakasza.

 

Most akkor érdemes-e benyomni a stoppert?

Előzmény: gyoparOHs (45889)
dimelo Creative Commons License 2019.08.15 0 1 45890

5 km-enként kellene egy-egy "éberségjelző", enyhén rezonáló burkolat... (vagy jobb ötlet)

 

Ha forgalom nincs...

 

Érdekelne egy 47. úti video, mondjuk Tépe-Derecske-Mikepércs között,

mert ez a 481. adat azt sugallja, hogy legalább a fele szgk. a régi úton maradt.

 

Előzmény: troglodita (45888)
gyoparOHs Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45889

Igen. pontosan.

 

Előzmény: Mash_bakter (45885)
troglodita Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45888

"láthatjuk az M35 kihasználtságát" - egy hónapja jártam arra, de továbbra is a dögunalomból kifolyólagos elszunnyadás veszélye volt a leg említésre méltóbb "esemény" rajta ;-)))

Előzmény: dimelo (45887)
dimelo Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45887

2019-ben már megváltozott a 481. szerepe. (M35 átadása után)

A déli-Ipari Park és a repülőtér kiszolgáló útja lett.

De aki Sáránd-Mikepércsről akar Ebes-Balmazújváros-Józsa irányba/ból közlekedni, annak is jó. (5%)

 

Január óta többször is tett fel kameraképeket Landsmann, így láthatjuk az M35 kihasználtságát.

 

50 év múlva sem lesz kapacitáshiány.

 

Ha elkészül (addig) az M4 közepe is, akkor összeér a hálózat.

M47 nyomvonalról még nem nyilatkoznék,

az a biztos, hogy a 47. út állapota botrányos, forgalma nem autópálya/autóút szintű.

 

Ettől még tervezhetik, lobbizhatják, ígérgethetik...

Előzmény: puntooo (45883)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45886
Tegnap blltu k a 710 és felé. Gőzerővel megy a földmunka, terítik termot földet a sóder ágyra.
Ahogy láttam a főkajari csomópontnak is neki álltak.
Valamelyik este feltöltöm a képeket
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.15 0 1 45885
Szerintem nen tervezik konkrétan hanem vizsgálják a 3 nyomvonalot pro és kontra. Majd ezek alapján döntenek hogy melyik a nyertes
Előzmény: puntooo (45884)
puntooo Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45884

 hogy elkezdték a Debrecen-Békéscsaba gyorsforgalmi út tervezését

 

Melyik nyomvonalon?

Előzmény: trizs77 (45862)
puntooo Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45883

481: o.k., értem, jogos. De nem teljesen. Az M35 folytatása vonzóbbá tette ezt az alternatívát (nyilván folyik a verseny a mostaninál is vonzóbb 4-essel-M4-essel), így nőhetett az M35 forgalma. A 481 egyéb célra való használata elnyésző.  

Előzmény: dimelo (45870)
józsi24 Creative Commons License 2019.08.14 -1 0 45882

Lenne mi épüljön, az a gond, hogy nem az és nem ott épül, aminek kellene...

 

 

Erdekes: enis pont ezt mondom...

 

Oszt valahogy megis qrvara nem ertunk egyet...

Előzmény: Mash_bakter (45867)
pentium10 Creative Commons License 2019.08.14 0 3 45881
Előzmény: pentium10 (45879)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.08.14 0 1 45880

Nem véletlenül tettem egy mosolyt az eredeti kommentem végére... jelezni az iróniát.

De voltak kifejezetten jó és értelmes ötletek, ld. pl. hálózatépítés kapcsán az éjszakai buszok újragondolását

Előzmény: troglodita (45865)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!