Sziasztok! Tudom nem focus club-bán a helye de talán tudtok nekem segíteni. Fusionon cserélnék vezérlést. 2007 - es 1.4 benzin 16v 80le duratec motoros. Kérdésem csupán annyi lenne hogy a vezértengelyek lévő kerekeket mekkora nyomatékkal húzzam meg? Illetve a főtengely kereket mekkorával? Köszönöm előre is a segítséget!
Dehogynem,csak nem olvastad el a válaszokat figyelmesen.Amit betettél linket arra nem kaptál mindjárt választ igy utánad többen is írtak nekik,viszont nem nagyon szoktak visszaólvasni.Ezért én még egyszer beírtam a történeteded Téged idézve,ugyhogy arra már válaszoltak,ami neked szólt az én nick nevem alatt.Lentebb már betettem neked ide,de most itt van még egyszer a történet.Tehát két válasz Zoli550 és Cam arotól.Kérlek ólvasd végig tüzetessen.
Segítséget szeretnék kérni van nekem egy 2012évj.Ford fókusz gépkocsim 1560köbcentis fehér szinű
Motorszám:TIDACR08888.
Mostanában az történt hogy alacsony fordulatnál(1-2es sebességváltásnál) a kuplungpedál nemjön vissza.magassab sebeségváltásnál ez nemfordul elő.Ilyenkor nem tudok sebességet váltani.
Félre kell álnom a pedált kézzel visszahúzni és ezután tudk tovább menni.
Már kicseréltük az alsó és a felső munkahengert valamint a kuplungszerkezetet és a probléma ezután sem szünt meg.Légtelenítés megvolt a tartály tele van.
Tudnátok a következő esethez valamilyen kiinduló tippet adni?Én ajánlottam,hogy ide írjon mert a Fordos Fórumon nem jutottunk előrébb. Nem türelmetlenség,csak nem mindenki olvas vissza.Előre is nagyon köszi.
"184761
Tisztelt cím.
Segítséget szeretnék kérni van nekem egy 2012évj.Ford fókusz gépkocsim 1560köbcentis fehér szinű
Motorszám:TIDACR08888.
Mostanában az történt hogy alacsony fordulatnál(1-2es sebességváltásnál) a kuplungpedál nemjön vissza.magassab sebeségváltásnál ez nemfordul elő.Ilyenkor nem tudok sebességet váltani.
Félre kell álnom a pedált kézzel visszahúzni és ezután tudk tovább menni.
Már kicseréltük az alsó és a felső munkahengert valamint a kuplungszerkezetet és a probléma ezután sem szünt meg.Légtelenítés megvolt a tartály tele van.
Az alsó cső végén nem ment tönkre a kis gumi tömítő alkatrész esetleg? Nem tudom biztosan hogy ez olyan felepitésű e,de mint egy esély számításba jöhet.
Focus MTX-75 váltójában cseréltem. A gyári előírás a WSD-2MC200-C szabvány. Ennek a Castrol 75W90 Multivehicle felel meg, de ezzel az általad említett probléma lépett fel az áprilisi hidegekben. Ezután ezt lecseréltem Ford 1547953 olajra (WSS-M2C200-D2) és most a mínuszok beköszöntével sem volt vele probléma. Igaz, nincs sok utalás, hogy ez az olaj megfelelő lenne de a márkaszervíz is ezt ajánlotta, valamint az alábbi dokumentum is megerősíti hogy alkalmazható: https://www.fcsdchemicalsandlubricants.com/Main/quickref/mantrans.pdf
A Castrol 75W FE Syntrans hasonló paraméterekkel rendelkezik (a kettő között a viszkozitás lényegesen eltér) de ha nem akarsz kísérletezni az olcsóbb olajjal akkor érdemes márkaszervízben megcsináltatni, főleg ha arrafelé is ezt javasolják bele alapból.
Mert dermedt az olaj benne,meg gondolom a gyár által beletöltött van még benne.Olyan nincs hogy élettartam garancia olaj!!! Cseréltesd le minél.előbb valami szint.75w-80ra.Garantáltan érezhető a különbség.
Sziasztok! Tudnátok-e nekem segíteni? Nemrég vettem egy Ford Focus c-max-ot 1.6 tdci 2005-ös.
A problémám az, hogy -2 C° fok alatt nem tudom sebességbe tenni, vagy ha sebességben van, nem bírom kivenni. Pár perc motor melegítés után már működik, persze először nehezen jár a váltó. 5-6 váltás után már jó. Előre is köszönöm.
Sziasztok, tegnap volt termosztát csere az autóba, 1.6 benzin, de így is lassan melegszik, 10 perc menet után még 70 fokot sem éri el, ez normális szerintetek? Valakinek tapasztalat?
Az olajcserét véleményem szerint csak akkor csináld 30 ezrenként, HA újonnan vetted, HA 3-4 év után cseréled és HA nem akarsz foglalkozni azzal, hogy az utánad jövő tulajdonosnak mennyi problémát fogsz ezzel okozni.
Ha nem így gondolkozol, akkor 15-20 ezrenként mindenképpen végeztess egy olajcserét, ha sűrű városi araszolós napi 5-10-20 kilométereket mész csak vele, akkor akár 10-15 ezrenként legyen olajcsere.
Van egy 2011 -es Ford c max ( focus c-max) 2.generáció.
2.0 tdci 140 LE. DURATORQ kocsim. Automata váltós.
Mostanában van egy számomra idegesítő baja. Hidegen és melegen is, ha nyomom neki a gázt kb 1500 as fordulattól zörög a motor. Fordulatszám függő, olyan csattogós a hangja. Melegen talán picit halkabb. Alapjáraton viszont szépen jár a motor, nincs ez a csattogás csak egy kis morajlást hallok, de az jóval előbb kezdte mint ezt a szelepcsattogást vagy nem is tudom mit.
Most viszem majd olajcserére. 13000km van az olajban. Azt mondták a szervízben ahol vettem, hogy olyan olaj van benne ami elbírja a 30 ezret is. Kicsit furcsállom.
Várjál csak.ha a pirossal jelölt részről van szó,akkor rosszul írtam,mert én a zöldell jelöltre gondoltam.Nem tudom van-e ott tömítés,de ha jól emlékszem nincs,(nem biztos)csak illesztve van.Írjál Autószerelő Fórumban Zoltán550-nek címezve(ő értékesítő,és tud adni cikkszámot)Motortípus stb,meg ezt a fotót is mellékeld.
Az alsó cső végén nem ment tönkre a kis gumi tömítő alkatrész esetleg? Nem tudom biztosan hogy ez olyan felepitésű e,de mint egy esély számításba jöhet
Ami a motor tetején megy a műanyag szívócső vagy nem tudom minek nevezik, az olajbetöltő sapka mellett olyan mintha össze lenne toldva két cső, ott ereszti a nyomást.
Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy az a műanyag cső egyben van az egész? Vagy ahol úgy néz ki mintha össze lenne illesztve ott tömítéssel van összerakva? Esetleg tudja valaki a cikkszámát ennek az alkatrésznek, v a rendes nevét?
Akkor ott valami nem jól jött össze cserekor.Neked is azt ajánlom(mint lentebb írtam)írd meg nekik a problémát,azt is hogy voltak cserélve dolgok.Ök profi szerelők,tudnak választ adni.
Ide írd meg a problémádat,szerintem fogsz kapni értékelhető választ.A fejlécen a zöld betűs felhívást tartsd be,mert arra kényesek.Ja és délután érdemes írni nekik,akkor vannak inkább jelen.
A munkahengerekkel együtt a kuplung szerkezet is ki lett cserélve.
Kertes házban lakom kitolatok az utcára beteszem egyesbe váltanék kettesbe de a pedál bent ragad és nem tudom kivenni a sebességből mert a kuplung nem működik. lekell fullasztanom a motort vagy kajakra kivenni sebességből. kézzel felhúzom a pedált és utána működik minden.
Ebből előbb utóbb kuplung csere várható(szerkezet,és tárcsa)ezt minnél többször fogja csinálni(nem kel,hogy csusszon a kuplung hozzá)nem kel megvárni,mert valahol otthagy szerintem.
Nem állandó a dolog csak időközönként pl 10szer kuplungolokés egyszer bentragad és akkor nem tudok váltani. Főleg alacsony fordulatnál.Ilyenkor kézzel visszahúzom a pedált és akkor tuok váltani
Van nekem egy 2012es 1.6 os dizel ford fókusom. A problémám az hogy a kuplungpedál váltásná bentragad olyankor kézzel vissza kell húznom és úgy tudok továbbmenni.Már kicseréltük az alsó és a felső munkahengert olaj is van a tartályban mit tegyek?
Ide írd meg a problémádat,szerintem fogsz kapni értékelhető választ.A fejlécen a zöld betűs felhívást tartsd be,mert arra kényesek.Ja és délután érdemes írni nekik,akkor vannak inkább jelen.
Légszűrőt is akkor cseréltem amikor a gázolajszűrőt, uh azzal sem kellene nagy bajnak lenni. Üzemanyagból csak Shell V-power dieselt tankolok és nem hagytam még h felvillanjon az üzemanyag lámpa, ezek alapján nem hiszem, hogy az üzemanyagszűrőnek lenne baja.
xxmadden: Én is arra gondoltam, hogy valahol tömítetlenség van a turbo rendszerben, de ahogy végignéztem sehol nem láttam semmi problémát, kidörzsölődést, sem lyukat, szakadást.
Vészüzemre,vészmódba vágja magát.Ez teljesen természetes,ha megemelkedik a töltőnyomásod,vagy valahol vákumcső kikopás,szakadás,eldurranásod van.A motor igy védi meg magát a szétpörgetéstől.
Most vagy vadászol hol megy el vákum,vagy diagolni,élő adatot kell nézni hozzáértővel,és ugy kiderithető a baj.