Szerintem semmi különös bajuk nincs vele, csak igazán nem is kell senkinek a hiányzó szakasz, akkor meg minek erőlködjenek, hogy szebben mutasson a térképen az egész? Plusz átmenő forgalmat senki nem akar a környékén, a jelenlegi forgalom nem zavarja őket, akkor miért is támogatnának bármilyen útépítést?
Ha megnézed műholdképen is, akkor láthatod, hogy maga a falu innen észak-északkeletre van, ez a rész inkább ipari jellegű. Szóval igazán senkit nem zavar itt a forgalom:
Majd megkérdezik őket újra, miután átadták a Sopront elkerülő szakaszt, és a teherautóknak már nem kell Deutschkreuz-Weppersdorf-S31 felé kerülniük.
Miért? Ezt a korlátozást érvényben tarthatják az M85 elkészülte után is, ezzel kényszeritve bennünket hogy a 861-es úton lépjen ki a teherforgalom, ahogy most. Ne legyen igazam. Igazából a B62-es út menti települések lakóiban lehet bizni, hogy támogatják az A3-as épitését, hiszen higy az ő falvaik közül lehetne kitiltani a teherforgalmat.
De akkor miért nem az S4-est hozzák el Sopronnak? Még talán jobb is volna, mert Bécs felé van autópálya kapcsolat Hegyeshalomnál, míg belső Ausztria felé meg pont az S4-es lenne jó kapcsolat, majd ugye tovább itt megy az S6-os felé az útirány.
Hans Peter Doskozil, Burgenland tartományfőnöke budapesti látogatása során megbeszélést folytatott Mosóczi László közlekedéspolitikáért felelős államtitkárral is az A3-as autópálya határátkelőig való meghosszabbításáról - írja az orf.at
A magyar oldalon már javában zajlanak az M85-ös gyorsforgalmi út építési munkálatai. Burgenlandban megosztja a közvéleményt az A3-as autópálya meghosszabbítása és annak csatlakoztatása az M85-ös úthoz. Hans Peter Doskozil a Mosóczi Lászlóval folytatott beszélgetés során elmondta, hogy a környék lakóinak beleegyezése nélkül nem hosszabbítják meg az A3-as autópályát.
Mindegy.
Mi megépítjük a határig a 2x2 sávot.85-ös út
Ok.
Nekik van 2x2 sáv Vulkapordány dél-ig az A3.
Vulkapordány déltől Sopron államhatárig hiányzik 5,8 km.
Ha boldogok lesznek/maradnak attól, hogy ezt az 5,8 km-t nem építik meg 2x2 sávosra hanem marad 2x1 sáv, hát tegyék.
....".....Nyáron kedd délután jártam arra, nem volt valami hatalmas forgalom a 8-ason. Ha erről lejön még forgalom az autópálya miatt, az nem biztos, hogy nem férne el a faluban a maradék (főleg, hogy jó eséllyel egyébként is odatartana).........."
A 8-as út Csákánydoroszlótól nyugatra keskeny.
Igen keskeny.
Ráadásul - más út híján - ezen megy a nyári traktor+kombájn forgalom is.
Ha megépül az új út, akkor a helyi forgalom fogja használni a régi 8-ast, a nemzetközi forgalom meg az M8-t.
Majd lesz. Főleg ha a sógorok is elkészülnek....
Ahol nincs jó út ott forgalom sincs nagyon....
Amint elkészül a következő első teljes évben 50% növekedést várok
A hétvégén Ausztria volt soron, és hát az M1-esen, értem, hogy rendbe kell tenni, de akkor is egyszerre 30 km-t ( egy 18 km és egy 12 km szakasz) csinálni. Borzalmas volt még így is a tempó szombat reggel kifelé, és vasárnap este hazafelé.
Azt meg mindenki tudja, hogy a Hegyeshalmi határtól Nyugatra mint egy másik világ lenne, már ami az utakat illeti. Az A4-est faltól falig felújították Parndorfig, amíg nem menünk le az 50-esen Kismarton felé. Az M1-es meg Hegyeshalomtól a szélső sáv egy merő nyomvályú Tatabányáig is.
De a Burgerlandiak értem, hogy a tájat, a szőlő-t védik, de akkor sem értem miért jobb, ha az 50-esen halad feljárósan az S31-A4 közötti forgalom? Igaz Schützen am Gebürg esetében van elkerülő, így az a fura nekem, hogy az S31-et miért nem kötötték bele eddig az elkerülőbe már akkor?
Nem feltétlen a jelenlegi forgalomból kell kiindulni, főleg, ha az osztrák oldalon is meglesz az M8 folytatása. Egy idő után már az fog számítani, merről érdemes kerülni az Alpokat...
Hát ha esetleg erre gondolsz beszántani nem fogják az elkerülőt.Viszont ha az osztrák oldalon is befejeződnek a fejlesztések ,lehet hogy némi forgalom átrendeződés megindul az M8 javára.