Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 2019.09.18 0 0 46378

Hullámosnak találod?

Előzmény: pentium10 (46377)
pentium10 Creative Commons License 2019.09.18 0 0 46377

Remeljuk nem ilyen oriasi uthibakkal adjak at az M44-et. Durva mar most atadas elott.

 

troglodita Creative Commons License 2019.09.18 0 0 46376

Szerintem semmi különös bajuk nincs vele, csak igazán nem is kell senkinek a hiányzó szakasz, akkor meg minek erőlködjenek, hogy szebben mutasson a térképen az egész? Plusz átmenő forgalmat senki nem akar a környékén, a jelenlegi forgalom nem zavarja őket, akkor miért is támogatnának bármilyen útépítést?

Előzmény: trizs77 (46374)
mash.69 Creative Commons License 2019.09.18 0 0 46375

Cinfalvát nyugatról kellene kerülni és a belevinni a 16-os útba, ahol a körforgalom van délen.

Előzmény: troglodita (46373)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.18 0 0 46374

Akkor a jó ég tudja mi a bajuk a sógoréknak ezzel a pár km-rel?

 

 

Előzmény: troglodita (46373)
troglodita Creative Commons License 2019.09.18 0 0 46373

Ha megnézed műholdképen is, akkor láthatod, hogy maga a falu innen észak-északkeletre van, ez a rész inkább ipari jellegű. Szóval igazán senkit nem zavar itt a forgalom: 

GZO-Gewerbegebiet, 7011 Gemeinde Siegendorf, Ausztria
https://maps.app.goo.gl/HmzWcc7vKEnjiHmS8

Előzmény: trizs77 (46372)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.18 0 0 46372

Erről a majdnem 6 km-ről van szó:

 

 

Egyedül Cinfalva nevű osztrák községet érinti.

Az osztrákok valamiért, nem tudom miért azt szeretnék, hogy a nagyobb forgalmú út, továbbra is átmenjen a községen.

 

Vulkapordányba már nem megy be az út, (A3) azt már elkerüli.

 

 

mash.69 Creative Commons License 2019.09.18 0 0 46371
Tavaly is lezárták x kisebb határ átkelőt, most nem tehetik meg ugyanezt?!?
Előzmény: Jared- (46370)
Jared- Creative Commons License 2019.09.17 0 0 46370

Majd megkérdezik őket újra, miután átadták a Sopront elkerülő szakaszt, és a teherautóknak már nem kell Deutschkreuz-Weppersdorf-S31 felé kerülniük.

 

Miért? Ezt a korlátozást érvényben tarthatják az M85 elkészülte után is, ezzel kényszeritve bennünket hogy a 861-es úton lépjen ki a teherforgalom, ahogy most. Ne legyen igazam. Igazából a B62-es út menti települések lakóiban lehet bizni, hogy támogatják az A3-as épitését, hiszen higy az ő falvaik közül lehetne kitiltani a teherforgalmat.

Előzmény: orangutan (46368)
orangutan Creative Commons License 2019.09.17 0 0 46369

De akkor miért nem az S4-est hozzák el Sopronnak?

 

Mert Sopronból a legtöbben Bécs felé mennek.

Előzmény: radio100jozsi (46365)
orangutan Creative Commons License 2019.09.17 0 2 46368

Az ozstrákoknak nem akaródzik megépíteni azt a majdnem 6 km-t kilométert Soprontól nyugatra.

- Nemsokára elkészül az S31 autóút folytatása (61a) Felsőpulya és Kőszeg között, 10 km.

- Elkezdték az S7 építését Riegersdorf (A2) és Rábafüzes között, 28 km.

- Szélesítik az A4-est (Bécs-Hegyeshalom).

 

Mindent nem lehet egyszerre.

 

a környék lakóinak beleegyezése nélkül nem hosszabbítják meg az A3-as autópályát

 

Majd megkérdezik őket újra, miután átadták a Sopront elkerülő szakaszt, és a teherautóknak már nem kell Deutschkreuz-Weppersdorf-S31 felé kerülniük.

 

Nem kell fél év, és könyörögni fognak érte.

Előzmény: trizs77 (46362)
Mézgár Creative Commons License 2019.09.17 0 0 46367

Majd az M85 elkészülte után a megnövekedett forgalom miatt meggondolják magukat. Főleg Cinfalván.

 

Majd kirakják a behajtani tilos táblát :D 

Előzmény: 20-as vonal (46364)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.17 0 0 46366

Gondolom (nem tudom) ezek helyi, lokál érdekek.

 

 

Előzmény: radio100jozsi (46365)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.09.17 0 0 46365

De akkor miért nem az S4-est hozzák el Sopronnak? Még talán jobb is volna, mert Bécs felé van autópálya kapcsolat Hegyeshalomnál, míg belső Ausztria felé meg pont az S4-es lenne jó kapcsolat, majd ugye tovább itt megy az S6-os felé az útirány.

Előzmény: trizs77 (46362)
20-as vonal Creative Commons License 2019.09.17 0 3 46364

Majd az M85 elkészülte után a megnövekedett forgalom miatt meggondolják magukat. Főleg Cinfalván.

Előzmény: trizs77 (46362)
dimelo Creative Commons License 2019.09.17 0 0 46363

A csehek sem akarják építeni az R52-t.

Joguk...

 

Pedig az osztrák A5 közelít a határhoz (Drasenhofen), a forgalom dinamikusan növekszik.

 

 

Vannak szomszédsági konfliktusok, ... román és horvát irányban is...

Előzmény: trizs77 (46362)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.17 0 0 46362

Az ozstrákoknak nem akaródzik megépíteni azt a majdnem 6 km-t kilométert Soprontól nyugatra.

Joguk.

 

 

 

Összeér-e a magyar és az osztrák út?

2019.09.17.Hírszerkesztő

Hans Peter Doskozil, Burgenland tartományfőnöke budapesti látogatása során  megbeszélést folytatott Mosóczi László közlekedéspolitikáért felelős államtitkárral is az A3-as autópálya határátkelőig való meghosszabbításáról - írja az orf.at

A magyar oldalon már javában zajlanak az M85-ös gyorsforgalmi út építési munkálatai. Burgenlandban megosztja a közvéleményt az A3-as autópálya meghosszabbítása és annak csatlakoztatása az M85-ös úthoz. Hans Peter Doskozil a Mosóczi Lászlóval folytatott beszélgetés során elmondta, hogy a környék lakóinak beleegyezése nélkül nem hosszabbítják meg az A3-as autópályát.

 

 

 

Mindegy.

Mi megépítjük a határig a 2x2 sávot.85-ös út

Ok.

Nekik van 2x2 sáv Vulkapordány dél-ig az A3.

 

Vulkapordány déltől Sopron államhatárig hiányzik 5,8 km.

Ha boldogok lesznek/maradnak attól, hogy ezt az 5,8 km-t nem építik meg 2x2 sávosra hanem marad 2x1 sáv, hát tegyék.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2019.09.17 0 0 46361

8-as út Körmend - Rábafüzes

 

....".....Nyáron kedd délután jártam arra, nem volt valami hatalmas forgalom a 8-ason. Ha erről lejön még forgalom az autópálya miatt, az nem biztos, hogy nem férne el a faluban a maradék (főleg, hogy jó eséllyel egyébként is odatartana).........."

 

A 8-as út Csákánydoroszlótól nyugatra keskeny.

Igen keskeny.

Ráadásul - más út híján - ezen megy a nyári traktor+kombájn forgalom is.

 

Ha megépül az új út, akkor a helyi forgalom fogja használni a régi 8-ast, a nemzetközi forgalom meg az M8-t.

 

 

 

 

dimelo Creative Commons License 2019.09.17 0 1 46360

M0-Keleti szektor  ÉÁNF (M5-M4)

                    2014                       2018

            41418    55163       61645     79839  Egységjármű

 

ebből          25343                   39480  személygépkocsi.

 

Mindez "köszönhető" a megyematrica bevezetésének,

amely országosan kedvező, de az M0-on öntökönlövés.

Előzmény: mash.69 (46354)
mash.69 Creative Commons License 2019.09.16 0 0 46359

az M44-et se adják át szeptember közepén, megvárják az októbert

Előzmény: ÁsítóSárkány (46358)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.09.16 0 1 46358

Az M2 átadás kapcsán is... elég siralmas, hogy a választások időpontja számít, és nem mondjuk az iskolakezdés.

Nem tudom ezt másnak nevezni, mint pártpolitika-fétisnek.

Előzmény: mash.69 (46355)
dimelo Creative Commons License 2019.09.16 -1 2 46357

Mindebből látszik a hozzáértés hiánya.

28 éve is hülye ötlet volt a 405-re terelés,

2005-ben is a 2x2 sávos M0-K.

 

Az M4 szakasz hiánya most feszültséget okoz,

volt 25 év a megoldásra...

Előzmény: mash.69 (46354)
mash.69 Creative Commons License 2019.09.16 0 2 46356
Majd lesz. Főleg ha a sógorok is elkészülnek....
Ahol nincs jó út ott forgalom sincs nagyon....
Amint elkészül a következő első teljes évben 50% növekedést várok
Előzmény: troglodita (46340)
mash.69 Creative Commons License 2019.09.16 0 0 46355

Jönnek a választások. Ennyi.

De már pár hónapja is írtam, hogy lassan nekiállnak és körbe ér a gyűrű Jászberény körül.

Előzmény: radio100jozsi (46351)
mash.69 Creative Commons License 2019.09.16 0 0 46354

az M0-Kelet kapacitásaival akkor lesz gond, ha az M4 megépül, átadják és nem a 405-ösön jönnek az M5-re,

hanem majd az m4-esen jönnek és szűkös lesz az M0 az M4 és az M5 közötti 2 sávja

Előzmény: dimelo (46345)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.09.16 0 0 46353

ez már hónapok óta így van...

és úgy tűnik, idehaza nem értenek a kettéválasztott 1-1 sáv összeeresztéséhez.

Mozgó járművekre vonatkozó tilalom feloldva, terelővonal, azt csókolom...

Előzmény: radio100jozsi (46352)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.09.16 0 0 46352

A hétvégén Ausztria volt soron, és hát az M1-esen, értem, hogy rendbe kell tenni, de akkor is egyszerre 30 km-t ( egy 18 km és egy 12 km szakasz) csinálni. Borzalmas volt még így is a tempó szombat reggel kifelé, és vasárnap este hazafelé.

 

Azt meg mindenki tudja, hogy a Hegyeshalmi határtól Nyugatra mint egy másik világ lenne, már ami az utakat illeti. Az A4-est faltól falig felújították Parndorfig, amíg nem menünk le az 50-esen Kismarton felé. Az M1-es meg Hegyeshalomtól a szélső sáv egy merő nyomvályú Tatabányáig is.

 

De a Burgerlandiak értem, hogy a tájat, a szőlő-t védik, de akkor sem értem miért jobb, ha az 50-esen halad feljárósan az S31-A4 közötti forgalom? Igaz Schützen am Gebürg esetében van elkerülő, így az a fura nekem, hogy az S31-et miért nem kötötték bele eddig az elkerülőbe már akkor?

radio100jozsi Creative Commons License 2019.09.16 0 0 46351

Csoda, hogy befejezik az elkerülőt, és így már a 32-es is kikerüli a várost. Érdekes, hogy ez amúgy honnan került elő, mert elég nagy volt a csend.

Előzmény: mash.69 (46338)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.09.16 0 2 46350

Nem feltétlen a jelenlegi forgalomból kell kiindulni, főleg, ha az osztrák oldalon is meglesz az M8 folytatása.
Egy idő után már az fog számítani, merről érdemes kerülni az Alpokat...

Előzmény: NAR (46348)
20-as vonal Creative Commons License 2019.09.16 0 2 46349

Hát ha esetleg erre gondolsz beszántani nem fogják az elkerülőt.Viszont ha az osztrák oldalon is befejeződnek a fejlesztések ,lehet hogy némi forgalom átrendeződés megindul az M8 javára.

Előzmény: NAR (46348)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!