szóval bocs hogy az előbb olyan rövidre fogtam :) De nem árt azt hangsúlyozni, hogy olvass vissza a régi hozzászólásokba. Magadnak is sok időt takaríthatsz meg, mert sok kérdést már feltettek előtted, érdemes visszanézni! Sok, sok, de sok a "töltelék" is, amit átugorhatsz.
Egyébként H0 modelleim vannak, de amint visszaolvasol kicsit már tudni fogod :) A kecskeméti kiállítás képei között van egy modell, "a gazdi tenyerén" azt hiszem ez a leírás hozzá...az aztán a kicsi gép! Milyen méretarányú lehet, nem is N, talán Z?
remélem inkább a nagyobbakat szereted....
ismerősöm N-ben (nembiztos de a TT-nél kissebb)probálkozik ...... hát múlkor a mozdonyt babrálta.... akkora volt mind a hüvelykujjam, lementem hídba hogyafenébe látja.......
Ez mekkora ötlet! Nekem csak most esett le! egy optikai szállal végül is bármilyen kicsi jelzőt építhetsz, nem kell a bumszli LEDeket farigcsálni, meg forrasztgatni a jelzőoszlop tetején....
az angol váltó TT méretű ! van 3 db ebbol az egyiken nincs állitómű! de a szükseges 2 hajtorud rajta van!
a 3 db HO-as előjelzőt majd scannelem, csak nem ma ejszaka majd holnap elkuldom az e-mail -edre!
sziasztok
Nem én írtam , hanem Pogány Sándor! Micsoda különbség. A Slezak könyvben van elég zöldség (ha már ilyen színű gőzmozdonyoknál tartunk). Lányi Ernő tanácsára nem vettem meg. Annyi ATS-ért legalább a saját mozdony aikat tudhatnák. Ernőke kötete szépen tele van firkálva, tűhegyes írónnal. Gondolom az az egyetlen hibátlan. Az osztrák gépek feketék voltak ( ha lesz egyszer Fialovita- Graf kötet, majd meglátjátok), de a 206 (pl.) kétféle zöld volt. A felvételen jól látszik, plusz a gőzdóm sárgaréz volt- festetlenül.
Ha megjöttem Bécsből felteszem képen Neked. Tanulmányozd!
sziasztok !
persze hogy elado a fenyjelző!
de van meg angol valtom bontatlan is!
azert adom el mert majd profil sinnel akarok epiteni egy nagy asztalt!de termeszetesen TT meretben!
sziasztok!
A 109.109-ről csak annyi jut eszembe, hogy volt vhol egy képeslapom, amin még MÁV-os psz.-mal, festéssel áll kiállítva, nem is tudom, talán Gárdonyban. Vmi 310 sor. volt, jól tévedek?
Tényleg egy 520-as van Istvántelken a 303-sal egy csarnokban? Mióta? Én kb. két éve jártam ott, akkor a 301,006 állt mögötte - illetve az a kevés, ami megmaradt belőle. (Nem csoda, hogy mostanában a 016-t szobrosítják Nagykanizsán - a 006-tal már aligha lehetne bármit is kezdeni.) Szóval, miféle 520-as van Istvántelken? Én csak a 02-es fűtőgépet láttam akkor, kinn, a fasorban, F424,09 társaságában, de azóta állítólag mindkettőt szétvágták. Mi az igazság? (Bocs, hogy kissé OFF voltam, e-mail-ben is örülnék a válasznak!)
> A Déli mozdonyai - a magyarok - valóban zöldek voltak.
Mind, vagy csak a gyorsvonatiak? A tolatók is? (29-es, 33c osztály?)
> Szórul-szóra felteszem.
Kiváncsian várom.
A Slezak könyv címlapján egy festmény reprodukciója látható, ami a trieszti expressz indulását ábrázolja a bécsi Südbahnhofról. A mozdony egy 206-os (?) és határozottan fekete. Mivel a művész a festményt a vasút ismerôivel való konzultáció után készítette, nem hiszem, hogy ilyen fontos kérdésben, mint a mozdony színe, hibázott volna.
Az viszont tény, hogy az 1890-es évek után a magyar vonalakon erre a célra beszerzett mozdonyok jártak, tehát nem lehetetlen, hogy ezek, az osztrák vonalrészek mozdonyaival ellentétben másképp voltak festve - zöldre.
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Az utolsó 40 levelet kinyomtattam és csinálok a típusokból egy az irattárcámba való listát. Legközelebb már lesz mit keresnem ezen a téren is.
A kocsit nem tudom lefényképezni, egyenlőre. Vadászok digit fényképezőgépet a cégnél.
Fecus