A társaságot kivéve minden pont teljesül, társaságnak meg ott van neki a 2 kecske, a 2 nyúl, meg Artúr. Egyelőre még ő tereli a többieket, mert azok el se tudják képzelni mi ez a futkosó hápogó izé. Nem tűnik deprecijjósnak, jó étvággyal zabál, szedi a gilisztákat és kísérgeti az embert mint egy kiskutya, fel lehet venni, szereti ha simogatják a hátát. :)))) És tényleg megmos mindent mielőtt megeszi. :D
A legnagyobb baja a motorodnak, hogy nem vetted meg tőlem egy húszasért az én hibátlan karbijaimat a fehértehénből, amiket a múlt héten pucoltam ki és amik sose csuklottak semmilyen gáznál. Meg az is a baja, hogy nem tettél még fel előre egy foggal kisebb lánckereket hogy már 2000-től harapjon. A hiányzó oldalidomjaidra most nem térnék ki, véletlenül az is van olcsón..... :)))))))))))))))
Na, srácok, itt a várva várt első kép, illetve megtörtént a jól megérdemelt olajcsere, és semennyi fémszilánkot nem láttam se a szűrőn, se a leeresztőcsavaron. Kihajtásszimering keni picit a láncot,de egyéb mechanikus baja nem is van neki. HANEM! Az ismert jelenség, mely csökkentette a városi illetve lassú motorozás örömét, miszerint motorfék meg nulla közeli gáz után egy centi bowdent is kell húzni neki, mire nem csak a hangja változik, hanem a nyomaték is megjön, nos az nem szinkronprobléma volt, legalábbis nem mértünk semmi különbséget a digitális majálissal. tudom, hogy van valami trükk vele, de ezen már elektromos szelepek vannak a gyári csap helyett, tehát az ő csöve már le van dugózva. Alapjáraton a jobb henger kicsit durrogott, rádúsítottunk kicsit, a durrogás megszűnt, de a hiba, ami miatt egyáltalán levettük a tankot, az csak rosszab lett. Mivel megnézni elfelejtettem, a kikopott súbertűre gyanakszom, vagy az átmeneti rendszer hibájára, de az előbbi valószínűbb. Holnap úgyis kell mennem vele vagy 200 km-t meglátjuk kisimul-e. Szerintetek mi lehet a jelenség oka?
Mielőtt azonban kacsavásárlásra adnánk a fejünket, érdemes figyelembe venni és átgondolni néhány fontos körülményt.
- Az indiai futókacsa (más néven pingvinkacsa) társas lény, így legalább 2 példányt érdemes beszerezni belőle.
- Ha a vásárlás mellett döntünk, a kertet is elő kell készíteni: már legalább fél évvel korábban nem érheti vegyszer (rovar- vagy gyomirtó, műtrágya, pláne nem csigaméreg!).
- Ahogy más háziállatok, ő is igényel a csigákon kívül egyéb ellátást (etetés reggel és este).
- Vízi állat lévén szüksége van úsztatóra, de erre a célra a meglévő kis kerti tó nem feltétlenül alkalmas. Megteszi viszont pl. egy nagyobb műanyag homokozó.
- A csigák leöblítésére – a szó szoros értelmében is, mert fogyasztás előtt a szárnyasok megmossák a csúszómászókat – itatót is rendszeresíteni kell, nehogy a csigák megakadjanak a kacsa torkán.
- Röpülni ugyan nem, de - ahogy neve is mutatja – futni nagyon tud és szeret is, ezért egy kacsapárra vetítve kb. 500 négyzetméternyi terület az ideális.
- A csigákon kívül a friss zöldségeket is kedveli, ezért a haszonkertet érdemes elzárni tőle, vagy pl. magaságyásokat telepíteni, nehogy a salátaállományunk is kárát lássa a csigamentesítésnek.
Nekem mindig az jön le belőle, hogy modern kori honfoglaló, aki mert nagyot álmodni amikor létrehozta a Kassai birtokot és megmutatja hogyan lehet a természettel harmóniában élni a mindennapokat.
Dezső, erről már meséltél anno. Amit itt leírtál a szerviz nyilatkozatairól az véleményem szerint sületlenségek halmaza és szerintem keress egy hozzáértő társaságot. :-)
Motul 7100-ról még nincs tapasztalatom, lévén ma délután vettem elő először a motort és elsősorban fülig ért a szám, másra nem nagyon figyeltem. :-) Talán puhább vele a váltó, de erről majd Zánkán tudok nyilatkozni, amikor elég km lesz mögöttem. Ha jobbnak bizonyul marad, ha nem érzek különbséget, akkor meg elgondolkodom rajta, mert másfélszer annyiba kerül, mint más gyártók full szintetikus olaja. De úgy vagyok vele, hogy még futja banánra, így nem nagyon érdekel.
Ha aszondom hagyomány, kitartás, egyedül álló, nemkismiska, alázat, profizmus, tanítás, ősök, állatok, sport, életforma, hungarikum, tudás. Akkor tudjátok mi volt a délutáni programom?
Hol van a beillesztés? Kijelöltem a képet saját gépről, megnyomtam a feltöltést, majd kis várakozás után túl nagynak találta. Nem állok neki mobilon átméretezni, a motorozz-ra felment.
Szerintem a dokinak van igaza. Attól meg a falra mászok, mikor az átlag user megaszondja fülre, melyik a legjobb olaj. Nem mér semmit betöltés előtt, sem leeresztés után, fogalma sincs mi kopott, hogy és mennyit, de ő tuggya aztat mellik a legeslegjobb.
Érdekes téma ez a jó olaj, jobb olaj... itt a yamaha szakszervizben nem hajlandóak fullszint olajat rakni a tdmbe, merthogy nem jó neki. Azt mondták, felejtsem el a viszkozitást és az összes többi adatot a flakonról, nincs olyan 4t olaj ami ártana a tdmnek. De szerintük a fullszint egyszerűen annyira híg, hogy egyrészt sose fogom vele megtudni mire képes a motorom( persze nem tudta, hogy az én esetemben ez marhára nem az olajtól függ:-)), de ha vészhelyzetben valami bajom esik, a biztosító azonnal rávágja, hogy a kuplung csúszott a nem megfelelő olaj miatt. Ezt itt tényként kezelik és kizárólag félszintet raknak bele. Lehet, hogy a túlszabályozottság miatti hiszti, de ez van, ez is egy szempont, gondoltam leírom...
Ha már olajtéma, te említetted hogy a mostani szezonra már a Motul 7100-at töltötted a mociba. Van már tapasztalatod róla, mert én is évről évre más márka 10W/40-esét tesztelgetem, hogy melyik mellet tegyem le a voksot. Nekem eddig nagyon bejött a Repsol moto szintetikus olaja, bár most a Castrol power1 van benne, de a kuplung csúcstatásnál van egy kis nyivákolos hangja ami csak agresszív gázadásnál hallatszik.