Nincs még topikja, pedig a legegyedibb bank az országban.
Az utóbbi egy-két évben többször is náluk kötöttem le a pénzem, mert versenyképes kamatokat adtak. Ráadásul pl. a lekötött pénzről én dönthetem el, hogy milyen célra hitelezze majd ki a bank (pl. környezetvédelem, oktatás, stb.), és hogy mekkora kamatot kérek rá (persze bizonyos határokon belül).
Minden évben kiszámolják minden ügyfélre, hogy hány forint hasznot hozott előző évben a banknak, és ennek egy részét fel lehet ajánlani konkrét szervezetek számára (pl. vakvezető kutyakiképzésre). Legutóbb az erről szóló tájékoztató levelükben küldtek egy tasak virágmagot is - szimpatikus húzás.
Szóval, nem egy szokványos bank.
2023. november 14-től digitalizált MagNet bankkártyával fizethetsz Apple vagy Android eszközeiddel! Lépj be a MagNet MobilBankba, és kezdd el kártyád, vagy kártyáid digitalizálását még ma!
Tudom nem a témához tartozik, viszont hol érdemes devizát váltani, Wise Revolut v melyik banknál esetleg befektetési szolgáltatónál? Akár hazai tranzakcióra is lehet használni hiszen ha a másik fél elfogadja használt autó vásárláskor akkor működhet, hiszen ez egyedi megállapodás, egyedi alku függvénye. Ti hol váltotok devizát, valutát, milyen tapasztalataitok vannak ezen a téren?
Egy kérdésem lenne, nem is tudom minek nevezzem, jogi vagy technikai.
A Magnetnél van Szféra és Mentor betétem, a lekötési idő 3 év, de a bank technikailag úgy oldja meg a kamatfizetéseket, hogy gyakorlatilag 3 havonta feltöri és újra leköti a pénzt.
Amikor a szochó felmerült a nyáron, bementem érdeklődni az Astoriához, ott megnyugtatott az ügyintéző, hogy a 3 év leteltéig ez engem nem érint.
Ezek után most kamatfizetésnél mégis levonták a szochót.
A reklamáló levelemre persze azt válaszolták, hogy az előző kamatfizetéstől indult újra a lekötés, arra meg már vonatkozik.
Szóval most nem tudom, van-e értelme feljebb vinni az ügyet, vagy reménytelen.
Ha járatos valaki ilyenekben, megköszönöm a válaszát.
"VI.5. A fizetési megbízás sorbaállítása, részteljesítés
VI.5.1. Amennyiben a fizetési megbízás fedezethiány miatt nem teljesíthető, úgy azt a Bank a Számlatulajdonos, illetőleg jelen szabályzat kifejezett eltérő rendelkezése hiányában 35 napra sorba állítja. A sorba állítás időtartamának számítása a fizetési megbízás átvételét követő napon kezdődik. A rendszeres átutalási megbízás alapján kezdeményezett eseti átutalás esetében az átvétel napja a rendszeres átutalási megbízáson megadott esedékesség napja."
Ha be van állítva egy rendszeres átutalási megbízás (pl minden hónap tizedikén), ám az egyik hónapban tizedikén nem áll rendelkezésre kellő felhasználható egyenleg, akkor nyilván az átutalás sem lesz teljesítve. Ha azonban egy héttel később pénz érkezik a számlára, akkor utólag megtörténik az elmaradt átutalás. Ez így normális, máshol is így van? (Én azt vártam volna, hogy ilyen esetben egyszerűen az adott hónapban nem lesz átutalás, aztán a következő hónap adott napján ismét megpróbálkozik a bank, persze nem bepótolni a sikertelen előző havi átutalást, hanem csak az adott új havit.)
Összességében mi a tapasztalat ezzel a bankkal? Tudom van OBA meg minden, de engem az érdekelne, hogy mennyire stabilan működik a rendszerük, netbankjuk, bankkártyáik? Bármilyen gond esetén ügyfélszolgálat probléma esetén mennyire segítőkész, milyen gyorsan reagál, a dolgozók szakmailag mennyire felkészültek? Okoz esetleg az bármilyen problémát, hogy 100km-es körzetemben nincs fiókjuk?
Most vettem észre egy üzenetet a netbankban, mi szerint már letölthető a díjkimutatás. A feltöltés dátuma március 31. Ez kicsit elkésett, még akkor is, ha a díjkimutatásra - vélhetőleg visszamenőleges keltezéssel - január 15-ei dátumot írtak.
Én sem kaptam még. De ez valszeg nem bankspecifikus, mert rendre ez a többi bankszámlámnál is "csúszik". (Egyedül a K&H töltötte fel a kimutatást a határidő utolsó napján, a Gránit meg ma.) Gondolom, majd visszadátumozzák... :-)
Igen, szeptember 14 ota nekem is mukodott mar. Tegnapig egyetlen egyszer volt, hogy az SMS-t ujra kellett kuldenem, mert nem erkezett meg. De tegnap teljesen hasznalhatatlan volt, belepes utan is lassu volt es az egyenleg sem friss allapotot mutatott. Keso estere viszont rendbejott es ma is zavartalanul es gyorsan mukodik, ugyhogy remelhetoleg sikerult kijavitaniuk a hibat.
Mi a fene tortent a netbankkal? Tegnap jo 20 percig nem tudtam belepni, mert mar a felhasznalonev/jelszot sem kerte el, hibat jelzett. Ma pedig 5-6 perc kesessel jon meg a bejelentkezesi sms. Bar nem is irja hany percig ervenyes, de mire megerkezik, mar nem lehet bejelentkezni vele, mert azt irja a kodszo ervenyessegi ideje lejart.
Uj SMS kerese eseten nem lehet tudni, hogy a percekkel kesobb erkezo SMS melyik bejelentkezeshez tartozik, mert nincs kepernyo azonosito az SMS-ben. Kiderult, hogy meg egy elozo bejelentkezeshez ujrakuldott SMS jott meg, mikozben mar elolrol kezdtem a bejelentkezest...
Otodszorre sikerult vegre belepnem, mert csak 3 percet kesett a bejelentkezo SMS. Viszont ha sikerult is bejelentkeznem, a tegnap este 23:16-os egyenlegemet mutatja, hiaba nyomkodom a frissites gombot. 6 evig soha semmilyen problemam nem volt. A szeptember 14-i atallas ota mar voltak kisebb gondok, de tegnap ota gyakorlatilag hasznalhatatlan az egesz :(
Nincs olyan Magnet ATM , amelyiknél be is lehet fizetni. Én már írtam nekik egy levelet ez ügyben, talán ha mások is vennék a fáradságot, hogy a weblapon a kapcsolat menüpontban pár mondatot....
Mivel a megmaradt fiókjaik napközben autóval nehezen megközelíthetőek, én örülnék neki, ha akár az Astoria vagy az Andrássy úti automatánál lehetne pénz berakni...
Ha többen is jeleznétek, elgondolkodnának rajta.....