Köszönöm az infót. Fura kis sztori. Nem emlékszem, hogy olvastam volna akár egyetlen hozzászólását is. Igaz nálam sajnos elég gyakori, hogy néhány napig, ritkábban akár egy-két hétig is egyetlen másodpercem sem jut a hobbira a munka miatt. Vissza szoktam olvasni, de nagyon nem emlkészem rá. Rákerestem a nickre. V betűs az ember és 9 hozzászólása volt a minimum 7 éves tagsága alatt az index szerint, de csak négy olvasható. Ebből háromszor neked válaszol. Gondolom a hiányzó öt miatt állították ki. Ez is egy bizonyos teljesítmény. Viszont nem értem, hogy miként jön a képbe a Quabla illetve Förster, mert gondolom rá gondoltál amikor a barátról beszéltél ?
Tatabánya felett randalírozott a betonrepülő, de sajnálatos módon bemérte a légvédelem, lelőtték. Ezt követően megpróbált kényszerleszállást végrehajtani a közeli mezők valamelyikén, de nem mentek ki a futóművek. Végül megpróbált "hasra szállni" Tatán, az Öreg-tóra, ami sikerült is neki szerencsésen. De sajnos elsüllyedt. Mivelhogy betonból volt, abból öntötte anno egy kőműves mester. De persze ne keverjük össze, ez nem az kőműves volt, aki Börcs Úr haverja. Erről szólt a mese; így volt, úgy volt, tán igaz sem volt... ;-)
Ha már néhány betelepedtek a karosszékükbe... hoztam egy kis néznivalót 1968-ból. A Drehscheibe Onlinera linkelte be egy tag. Teljesen friss mai hozzászólás. Jó szórakozást.
Az egyik műanyag, és egy CNC-vel gyártott öntőformából származik; a másik pedig egy (valószínűleg valóban) reszelővel kireszelt példányról készített öntőformából, műgyantával kiöntve. Szerintem ez még simán elnézhető. Én továbbra is a borzalmas mázolmányon nem tudok túl lépni, ami azon a ládán domborodik ott az alvázon (szellőzésnek valami doboza lehet?). Az tényleg igénytelenség.
Egyébként most, hogy pörög a vita, rákerestem az eredeti kocsira, és meglepődtem, hogy van már a piacon AcBc, méghozzá 2/3 áron. Bár annak is megvannak a hibái (szebb a festés, de a feliratok csúnyábbak; az ablakok nyílásai azon sem passzolnak), de ott valahogy mintha jobban rendben lenne az ár/teljesítmény arány.
Ez a kisszériás szöveg csak arra jó, hogy a lehető legtöbbet kérjék érte. Ha valamit kisszériában gyártanak kézzel, akkor annak sokkal szebbnek kellene lennie annál, mint amit nem kézzel gyártanak. Tudom, szántóföld.
Ha valami nem hibátlan azt nem lehet azzal magyarázni, hogy azért van mert kisszériás. 90 ezerért már nem lett vona szabad visszakerülni a Tillig lépcsőknek sem. És a belsejét még nem is láttuk.
Nem véletlenül Tillig alapra készülnek ezek a kocsik. Tőlük lehet viszonylag olcsón és egyszerűen nagy tételben vásárolni kocsialkatrészeket. Ezért készültek ezek a kocsik is így. Az meg hogy milyen a végeredmény azt inkább ne firtassuk...
Nem az ablak, hanem a kasztniban lévő kivágat minősége a lényeg.
Az olcsóbbiknál éles, határozott kontúrú a kivágat, a kissé drágábbnál mindegyik kivágat minden sarkánál másképp, de legalább durván megcsúszott a ráspoly.