Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FRANKYE Creative Commons License 20 perce 0 0 147352

Olyan városok vannak Kínában. nem Budapest hanem semelyik európai város nem veszi fel soha a versenyt velük. 

Más is járt Kínában nem is egyszer. :) 

Előzmény: naiv_ (147330)
naiv_ Creative Commons License 3 órája 0 0 147350

Egészen másról szólt a vita.

Előzmény: Capt.IQ229 (147339)
JGab Creative Commons License 7 órája 0 0 147349

Eniaq és Eniaq coupe van most csak, azok az ID 4 és ID 5 testvérei.

Előzmény: MZ/Y (147348)
MZ/Y Creative Commons License 13 órája 0 0 147348

Id.3 klónjuk nem volt eddig? Azt hittem, akad a pár modell közt.

Előzmény: JGab (147345)
Steer D.Y. Creative Commons License 14 órája 0 0 147347

ha lesz valaha kicsi-olcsó autó a VW csoporton belül, akkor az VW emblémával fog először megjelenni

 

az id2-ből még nincs semmi

más márka alatt még kevesebb

:(

 

Ha lesz egyáltalán, akkor örülni kell majd, mint majom a farkának

 

És 200%, hogy az is (pont mint a Renault4 vagy bármelyik másik gyártó gépe) kezdetben a drága verziókban fog piacra kerülni (az első 1,5-2 évben biztosan)

 

 

Előzmény: MZ/Y (147343)
mica-r Creative Commons License 15 órája 0 0 147346

Az alkatrészek is drágák. Kínaihoz is. Nehezen alakul ez...

Előzmény: MZ/Y (147343)
JGab Creative Commons License 15 órája 0 0 147345

Az Elroq inkább ID3 kategória. Azzal.azonos a technikája, valami.470l.csomagtartó.van, nem kisautó.az.

Előzmény: MZ/Y (147343)
mica-r Creative Commons License 15 órája 0 0 147344

Nem írtad pontosabban a körülményeket, de fiatal, szervizelt autónál láttam már jópár visszahívást. Csak nem akarják önként és dalolva megcsinálni.  Néha elég trógerek a márkaszervizek/képviseletek.
Az 1500 eurot sokallom, itthon nem ennyi

Előzmény: Panzerbear (147322)
MZ/Y Creative Commons License 15 órája 0 0 147343

Ha jól rémlik, a most bejelentett Skoda is drágább lesz, mint az ígért id.2, pedig annak testvére lehet. És a Skoda az olcsóbb.

 

De a Suzuki is valami 13 millás kategóriájú ev-ről beszél, úgyhogy valószínűleg tényleg nem nagy üzlet a kis ev.

Előzmény: mica-r (147341)
mica-r Creative Commons License 15 órája 0 0 147342

Mindenki lehet balek. Mint pl akinél a koreai ev motorja csapágyas lesz? 

Előzmény: Steer D.Y. (147335)
mica-r Creative Commons License 15 órája 0 0 147341

Akkor azért merném állítani, hogy drágán adja a gyártó. Az olcsón igért kis ev-k is eléggé drágák, mire kaphatóak lesznek...
20%-kal olcsóbb autónak kellene lennie kb.

Előzmény: Panzerbear (147334)
mica-r Creative Commons License 15 órája 0 0 147340

Nem sok értelem van a következtetésedben :-)

Előzmény: Capt.IQ229 (147268)
Steer D.Y. Creative Commons License 16 órája 0 0 147337

persze 

magamra

persze

magamra

persze

magamra

 

az ne zavarjon, hogy szánalmas képet festesz magadról

 

Előzmény: tfe_tng (147336)
tfe_tng Creative Commons License 16 órája 0 0 147336

Köszönöm, hogy igazoltad, amit írtam. Ezek szerint magadra ismertél. 

Előzmény: Steer D.Y. (147320)
Steer D.Y. Creative Commons License 17 órája 0 0 147335

https://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2024/10/04/zabalja-a-motorolajat-a-vadiuj-volkswagen-touran-dizel/

 

ez nem újdonság, 2006-ban a vacsiúj dízelmotoros Passat-tal ugyanez volt a helyzet

akinek egyszer volt ilyen fosa (vagy legalább a céges flottában látott ilyet), az tudja, hogy fosok 

20 éve is ez volt

és most is ez van

gyári hibásak, de ilyennek tervezték őket

mégis van új, meg újabb balek, aki benyalja a marketinget és megveszi a fost

 

 

Panzerbear Creative Commons License 17 órája 0 0 147334

Mondjuk a Renault R5 esetében tényleg ennyivel olcsóbb nagyjából mit a németeknél, ott 32.900 € ugyan ez a verzió, ami Ausztriában 26.990.

Előzmény: Panzerbear (147333)
Panzerbear Creative Commons License 17 órája 0 0 147333

5000... de benyelik a kereskedők, kb átlagosan egy ezressel drágább a Német ár támogatás nélkül. De van amikor még így is olcsóbb.

Előzmény: mica-r (147332)
mica-r Creative Commons License 17 órája 0 0 147332

Ebben mennyi a támogatás összege?

Előzmény: Panzerbear (147329)
Panzerbear Creative Commons License 19 órája 0 0 147331

Dehogy láttál...amúgy ott is van google street view és magad is meggyözödhetsz róla hogy nem gázabb a helyzet mint mondjuk a szerinted legendás Budapesten. ott is vannak porfészek elhagyott helyek, meg öreg lepattant ipari városok, de az mindenhol van. A legtöbb városuk fiatal, dinamikusan fejlődő és modern...

Előzmény: naiv_ (147330)
naiv_ Creative Commons License 19 órája 0 0 147330

"Budapest, mint vidéki porfészek Kínában" ez erős. A kínaik boldogak lennének ha lenne egy-két ilyen városuk, mint Budapest. Sok kínai várost láttam, melyek millliós lakossággal rendelkeztek. A főutcákon Dior, Armani stb. csillogó üzletek, a mellékutcákban a kommunista 30-as évek, koszos fekete vezetékdzsungel a házfalakon, sötét és odúk, kosz... - nyócker rosszabb részei négyzetgyökvonva, európainak élhetetlen.
A  főutcákat dózerrel alakították ki a  nyomornegyedeken át egyenes/merőleges háló felfogásban, ahová ripsz-ropsz toronyházak épültek (a többi megmaradt az előzőekben vázolt szinten...).

A többi stimmel, a szmog kényszeríti őket az EV irányába, Sanghaiban már 10 éve is csak E motorkerékpárokat engedtek.

De azért aláhúzom EV és PHEV, nem véletlenül...

Előzmény: QuantumSingularitas (147324)
Panzerbear Creative Commons License 19 órája 0 0 147329

Ausztriában rendelhető már az R5 26.990Eurótól, és ez nem az alap változat (szerintem), mert 52kWh az akku és 150 le a motorteljesítmény. A Corsa 50-as akkuval, 136 le-vel 28.599 Euró (mindkét ár támogatásokkal értendő).

 

1500 Euró a különbség és kb egy méret a két autó.

Előzmény: JGab (147328)
JGab Creative Commons License 20 órája 0 0 147328

Kíváncsi vagyok, én angol bemutatókat néztem, ott inkább 30.000GBP+ árakat emlegettek.

Előzmény: Panzerbear (147327)
Panzerbear Creative Commons License 20 órája 0 0 147327

Árban az R5 szinten lesz, vagyis 25-30.000 Euró..

igaz hogy ennyiért vannak Stellantis izék is, de a Zoe-ból kiindulva ez egy ligával magasabban van.

Előzmény: JGab (147325)
Már bocsánat Creative Commons License 21 órája -2 1 147326

Elektromos holmiból franciát vegyen az, akinek 6 apja van a riói matrózkuplerájban...:-)))

Előzmény: Panzerbear (147323)
JGab Creative Commons License 21 órája 0 0 147325

A megfizethetőre van már kézzel fogható infó?

Sem a Megane, sem a Scenic árazása nem túl forradalmi.

Bár azok is tetszenek, mint ahogy a 4-es és 5-ös is.

 

Előzmény: Panzerbear (147323)
QuantumSingularitas Creative Commons License 22 órája -1 1 147324

Kínában a város 10 milla felett kezdődik, Budapest a vidéki porfészek kategóriába is alig férne bele. Ott tényleg nincs másnak realitása mint városon belül lehetőleg minél hamarabb mindent elektromos hajtásra átállítani, mert különben belepusztulnak a szmogba. Ja és az se árt ha nem a város széli széntüzelésű erőműből akarják ezt mint táplálni mert akkor ugye pofon a szarnak, megfelelő szélirány esetén közvetlenül.

Előzmény: naiv_ (147317)
Panzerbear Creative Commons License 23 órája 0 0 147323

A Renault R4-et is bemutatták...úgy néz ki a franciáknak lesz legkorábban értelmes, megfizethető, európai villanyautóik. Ok, a Stellantisnak van ami európai, talán árban sem drága, a de jótól az van a legmesszebb..

Panzerbear Creative Commons License 23 órája 0 0 147322

Mert adnak talán 2 év garanciát, semmi több?

Előzmény: mica-r (147318)
FRANKYE Creative Commons License 23 órája 0 0 147321

Sok a "közgazdasági" hozzászólás és viszonylag kevés a műszaki. (és néha egy két elmeroggyant előjön "politizálni")

Előzmény: Steer D.Y. (147320)
Steer D.Y. Creative Commons License 29 órája -1 2 147320

hihijjjnye

de jól megmontad

tisztánlátásod és realitásérzéked páratlan

-ul nevetséges

 

ha kihúznád a fejed a seggedből, és hirtelen szert tennél 85nél több IQ-ra, akkor nem böfögnél ilyen kapitális baromságokat ú

 

mondanám, hogy nevetséges, de inkább aggasztóan szánalmas

 

mint amikor a vallásra hivatkozva ölnek

 

Előzmény: tfe_tng (147315)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!