ha lesz valaha kicsi-olcsó autó a VW csoporton belül, akkor az VW emblémával fog először megjelenni
az id2-ből még nincs semmi
más márka alatt még kevesebb
:(
Ha lesz egyáltalán, akkor örülni kell majd, mint majom a farkának
És 200%, hogy az is (pont mint a Renault4 vagy bármelyik másik gyártó gépe) kezdetben a drága verziókban fog piacra kerülni (az első 1,5-2 évben biztosan)
Nem írtad pontosabban a körülményeket, de fiatal, szervizelt autónál láttam már jópár visszahívást. Csak nem akarják önként és dalolva megcsinálni. Néha elég trógerek a márkaszervizek/képviseletek. Az 1500 eurot sokallom, itthon nem ennyi
Akkor azért merném állítani, hogy drágán adja a gyártó. Az olcsón igért kis ev-k is eléggé drágák, mire kaphatóak lesznek... 20%-kal olcsóbb autónak kellene lennie kb.
Dehogy láttál...amúgy ott is van google street view és magad is meggyözödhetsz róla hogy nem gázabb a helyzet mint mondjuk a szerinted legendás Budapesten. ott is vannak porfészek elhagyott helyek, meg öreg lepattant ipari városok, de az mindenhol van. A legtöbb városuk fiatal, dinamikusan fejlődő és modern...
"Budapest, mint vidéki porfészek Kínában" ez erős. A kínaik boldogak lennének ha lenne egy-két ilyen városuk, mint Budapest. Sok kínai várost láttam, melyek millliós lakossággal rendelkeztek. A főutcákon Dior, Armani stb. csillogó üzletek, a mellékutcákban a kommunista 30-as évek, koszos fekete vezetékdzsungel a házfalakon, sötét és odúk, kosz... - nyócker rosszabb részei négyzetgyökvonva, európainak élhetetlen. A főutcákat dózerrel alakították ki a nyomornegyedeken át egyenes/merőleges háló felfogásban, ahová ripsz-ropsz toronyházak épültek (a többi megmaradt az előzőekben vázolt szinten...).
A többi stimmel, a szmog kényszeríti őket az EV irányába, Sanghaiban már 10 éve is csak E motorkerékpárokat engedtek.
Ausztriában rendelhető már az R5 26.990Eurótól, és ez nem az alap változat (szerintem), mert 52kWh az akku és 150 le a motorteljesítmény. A Corsa 50-as akkuval, 136 le-vel 28.599 Euró (mindkét ár támogatásokkal értendő).
Kínában a város 10 milla felett kezdődik, Budapest a vidéki porfészek kategóriába is alig férne bele. Ott tényleg nincs másnak realitása mint városon belül lehetőleg minél hamarabb mindent elektromos hajtásra átállítani, mert különben belepusztulnak a szmogba. Ja és az se árt ha nem a város széli széntüzelésű erőműből akarják ezt mint táplálni mert akkor ugye pofon a szarnak, megfelelő szélirány esetén közvetlenül.
A Renault R4-et is bemutatták...úgy néz ki a franciáknak lesz legkorábban értelmes, megfizethető, európai villanyautóik. Ok, a Stellantisnak van ami európai, talán árban sem drága, a de jótól az van a legmesszebb..