Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Forgalmi szolgálattevő ugyan nem voltam még nem ámítás, de ha ott lennék tanusíthatnálak, hogy nem utaznál agglós MAN-on Győrből Sopronba, vagy vissza. De gondolom nálad ez ott a Vértes földjén teljesen normális, ezért nem értheted miért rágódunk mi ezen. Majd idővel mi is megszokjuk. Ez a normális.
--
Egyébként utóiratként itt hagynám, hogy én már rohadtul leszakadtam erről a témáról, de ha megnézed a győribuszok katalógusát, vagy a különféle fotós weboldalakat, akkor láthatod majd egyes 'fotósgengszterek mennyire élvezik azt, ha lőhetnek egy ilyet és jól lejárathatják az üzemet.
Rossz nézni, ahogy Sopront tönkre tette az egyesített volán. Na ők sem ülnek ott az íróasztalnál nyugi, csak egy fotel jut nekik.
KZX-522 524 tartalék. Mennek a helyin is meg a kettő integráltan is. 33/14. Az 523/525 gazdásak, azok meg forda szerint mennek a kettő integráltan meg a többi normálon is. 11 éve már.
:-D
De hátha Sonny barátunk is bele tud segíteni, mert ez már rég volt téma.
Nem. Ezzel egyet értek hogy oda kell kiadni, csak megjegyeztem hogy azok is helyin vannak most (alapból az integrált helyköziken, 14, 32, 33 szoktak járni, meg 522 néha rendes helyi járatra is beforog). Közben amúgy 524 lerobbant, a frankenburg útnál állt a megállóban mikor láttam
Sopronban ma sem az ész mozgatta a kereket. Nem nagyon vagyok most képben hogy mik áll rendelkezésre, de ma épp átutaztam, és hogy kb. 3 helyis tartalék, az LTL-921,923 is mozogott ma Harka/ Ágfalva felé + a 374 kitekintett Vas megyébe is, addig a HSW-655 szépen körbekúrta az Euro1-ggyel a Lővér körutat ma csuklós Merci helyett. Ezek nem életbevágó dolgok, de tényleg ennyire hülyék dolgoznak azon a telepen? Már úgy január óta sikerült leszokni erről a helyis kocsi helyköziben járatása c. történetről, de így, hogy jön a nyár úgy veszem észre itt is kezdenek lazulni a dolgok megint.
Nincsen benne semmi extra, minden nap így közlekedik a kanizsai forda:
6:30 Győr-Nagykanizsa 10:45
15:15 Nagykanizsa-Győr 19:30
Magas támlásak és dönthetőek az ülések, de nem olyanok, mint más Credokban...ami azt illeti, ezt a típust semmilyen más buszban sem láttam, csak az LWM-es LH-kban, és ez nagyon jó is így, mert iszonyúan kényelmetlen förmedvények.
Sziasztok! valaki nem tudja hogy az EVL-433-mal mi történt? mert a győribuszok.hu-n a legfrissebb kép róla az hogy nagyon jó állapotban áll a győri telepen
Távolsági járatoknál miért nincs olyan lehetőség pl egy Győr -Szeged jaratnal mint a Bp-ről induló összes távolsági járatra, hogy én választom ki a helyemet is??? Dühítő ,hogy Székesfehérváron felszállva rittig pont azon a helyen ülnek, ahol én akarok!!!
Sajnos erre már így nem emlékszem, de az biztos, hogy volt egy pár melynek kasztniján alul akkora lyuk volt, hogy kiadhattam volna rajta egy kis zsebpénzt a vakondnak. De hát azok akkor már nem voltak olyan fiatalok.