Nem tudom mit őrizgetik azt a HÉV vonalat, az az ötös metróval el fog kerülni onnan!
Anno amikor elgondolkodtam ezen én a vasút helyén, a helyett hoztam volna be az utat és csak feljebb nagyjából ott, ahol most a HÉV átmegy a Helsinki alatt egyesült volna az 5-ös út a Helsinkivel. Elvégre az ötösnek itt egyetlen funkciója van, elvezetni a forgalmat a városon túlra, ezért teljesen fölösleges együtt kezelni egy helyi forgalmat is lebonyolító úttal.
És hogy ez miért csak fél-off? Mert a képen látható épp az automata metró föld alóli előbukkanása, állomása, majd viadukton való továbbhaladása..... Az épületből ki tudtunk menni az állomásra :)))
tényleg lehet ötletelni, elb..szott egy csomópont ez ugyanis :))
A feladat: adott a különszintű átvezetés az elkerülő felé, biztosítani kell azt, hogy a kamionok eltudjanak jutni a hévvel párhuzamos útra az elkerülő és Bp. városközpont felől, valamint a Pepsi ( a déli bejáratok) is megkapja ugyanezeket a kapcsolatokat. Természetesen ezeknek a kapcsolatoknak kamionforgalomra kell méretezve lenni.
Illik továbbá a csomópontnak tudni a Soroksár felőli kapcsolatokat, oda elegendő személyautók számára biztosítani a sugarakat.
Az elkerülőtől északra levő íves részbe a jelenleg láthatónál jobban belemennni nem szabad, a hévbe sem, a Pepsi csatlakozását úgy kell megoldani, hogy utána a belső úthálózaton tovább lehessen menni probléma nélkül. A hév nyomvonalat természetesen megint csak nem szabad bántani.
Ja, és jelzőlámpásan működnie kell, az se árt, ha három fázisban történik mindez :))
az a baj, hogy sok helyen kellene hid a varosi forgalomnak is, meg az atmenonek is.
mellesleg Komaromnak es Esztergomnak is van varosi hidja, ezeknel egyertelmuen az atmeno/tavolsagi forgalomnak kellene masik. Vacnal jo lenne mindketto (bar az M0 eszak hatasa talan eler majd odaig is), de talan lehetne egyet ugy epiteni, hogy mindket szerepet ellassa.
Aztan ott van Szolnok, ahol megintcsak van varosi es elkerulo hid is, megis kellene harmadik elobb-utobb (es vsz lesz tavlatilag negyedik is az M4 reven).
"Ezeket a hidakat (én így sejtem) a városoknak építik. Mohácsnak, meg Vácnak, meg Ostrihomnak. Pont azoknak, amelyekhez semmi köze sem lesz, a távolság okán. Akkor viszont feleslegesen torzítja a nagyobb hálózatot. Kíváncsi lennék, milyen lenne az az új reformkor, ahol (jajdefélünkaforgalomtól) a Lánchidat nem a helyén építenék meg, hanem Pest-Buda területén kívül."
Kimondtad a lényeget ebben a bekezdésben. Legyen hidunk, de úgy, hogy ezzel ne nőjjön meg a városban a forgalom. Így inkább menjen a városon kívül...
A váci híd semmit se ír arról, hogy lehetőséget biztosítaná-e pl a kerékpáros átvezetést.