Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2019.12.05 -1 1 25839

Egy lényeges dolgot kihagytál.

 

A múltkori kormány döntést.

Ha valóban elsősorban helyi közösségi közlekedésre kell fordítani a helyi adóbevételeket és csak utána másra, nagyon megváltozik a leányzó fekvése.

 

Akkor már reálissá válhat a saját cég alapítása, új buszokkal, ami ma azért irreális mert kb. 10x-szer kerül többe mint évente veszekedni a volánnal.

 

 

 

 

Előzmény: SzElek (25838)
SzElek Creative Commons License 2019.12.05 0 2 25838

Kicsit gondolkodjatok már . Az semelyikőtöknek se tűnt fel, hogy Győrben ahol több, mint 100 busz van, ez a potya 17 most pont arra lesz elég, hogy egy olyan 3-4 évig senkinek ne kelljen foglalkozni a közlekedéssel? Győrben már nagyon szar volt a helyzet, mind a járatkimaradások, a buszok életkora, a sofőrhiány stb., ezért is kellett már egy kis életet lehelni ebbe a dologba. Felmérték a munkakörülményeket is, kevés az ember is, ez is indokolta ezt. Az már más tészta, hogy papíron milyen szerződése van a városnak. Ha további ilyen 1 éves szerződésük lesz, akkor az elkövetkező 5 évben megint nem fog semmilyen busz érkezni Győrbe. Aztán ha megint erre a tragikus szintre jutnak, akkor picit megint enyhítik a szart, de hosszútávon nem fogja a Vb se istápolni Győrt. Viszont ez a város se dőlhet be és azzal meg a vb nek is számolni kell, hogy ennyi műszaki hibás busszal nem tud szolgáltatást végezni, mint ami itt Győrben van. Lassan már több a buszmentő, mint a busz. Ráadásul a javításokra is annyi pénzt áldoznak már, amiből konkrétan új buszokat vehettek volna . Egyébként az átlagéletkor is kb 15 év , vagy a felett lesz, ebből is látszik, hogy ez nem egy tartós, hosszútávú megoldás, hanem csak a vészhelyzet miatt van. Ezt csak azoknak mondom, akik elsőre soknak hinnék a 17 darabot.

pitz75 Creative Commons License 2019.12.05 -1 3 25837

Politika ez is, srácok. Így vagy úgy, de választások előtt áll Győr, nem egészen 2 hónap. Itt a példa, hogy áttételesen hogy nyúlhat bele az állam az önkormányzati feladatú helyi közlekedésbe.

Ha Veszprém nem lép ki a Volán csoportból és alapítja meg a saját tulajdonú közlekedési társaságát, akkor sanszos, hogy legalább egy részük ott landolt volna.

Nem kérdés, hogy Győrnek kellettek ezek a buszok, az viszont már más lapra tartozik, hogy üzemeltetési szempontból mi lesz a ezekkel a Conectokkal az ős rábás, ős ikarusos, ős credós környezetben.

Előzmény: norbee601 (25834)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.04 -1 3 25836

Nem azzal van baj. Nem érted. Én csak azt mondom, hogy nem egy helyen volt így, még a kk-k idején is, hogy kapott az adott üzem egy zsír új buszt, de mivel nem voltak olyan feltételek, olyan tényezők, a város által megkötött szerződésben, amik megindokolták volna hogy az adott város kapja meg azt a buszt, elvitték egy másikba , vagy kitették a helyközi közlekedésbe , vagy akármi. 

Előzmény: norbee601 (25834)
norbee601 Creative Commons License 2019.12.04 -2 0 25835
Vállalhatatlan és vedhetetlen amit leirtal.
Előzmény: Törölt nick (25833)
norbee601 Creative Commons License 2019.12.04 -2 0 25834
Adj rá nyílt választ miért baj ha javul a helyzet Győrben {más Credoi semmilyen változást sem jelentenének.
Előzmény: Törölt nick (25833)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.04 -3 6 25833

Érdekesnek tartom az a helyzet. 22 megyei jogú várost tudnék mondani, ahova én előbb helyeztem volna el, mint itt. Azért ez a 17, ez zsír új busz. Győrnek meg nincsen olyan jó szerződése. Helyeztem volna természetesen ide is, viszont értelemszerűen nem ezeket, hanem más leharcolt buszait. Ilyenekre gondolok, hogy Szolnok Credoi pl. Oda pl simán lehetne ez a 17 új szóló, onan meg jöhetne ide Győrbe a már nem olyan fiatal Credo. Vagy akár Szombathelyre is mehetett volna ez az adag, és akkor az ottani kiváltott Credok ide. Meg lehet dobálni paradicsomal ezekért a sorokért . Sopron akkor felkészülhet a még Győrben lévő E94-esekre :D

Előzmény: norbee601 (25832)
norbee601 Creative Commons License 2019.12.04 -1 1 25832
Tehát szerinted nem a lég szarabb helyet kell megszorni új busszal, hanem ahol amúgy is jó a helyzet? Ez komoly? :D
Előzmény: Törölt nick (25831)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.04 -6 0 25831

De am ez mennyire biztos ? Van rá úgymond valami hivatalos papír is ? Megkérdem én hülye, . Miért pont ide kerül ebbe a városba, ahol a leginkább szarnak a tömegközlekedésbe ? Nincs más város ahol nincsenek ennyire a béka segge alatt ? 

lobbanórotor Creative Commons License 2019.12.04 0 1 25830

B++++

Előzmény: KZX003 (25829)
KZX003 Creative Commons License 2019.12.04 -1 8 25829

Elérkezett, amire mindenki várt: korszerű buszok fiatalítják januártól a győri járműállományt.

Részletek a gyoribuszok.hu-n!

norbee601 Creative Commons License 2019.12.04 0 0 25828
Nem, szolokrol van szó :) Akkor azokat kapjuk meg.
Előzmény: htibor (25826)
htibor Creative Commons License 2019.12.04 0 0 25827
Előzmény: htibor (25826)
htibor Creative Commons License 2019.12.04 0 0 25826

A kecskemétiek szólók, míg helyben csuklósra tettek "beszerzési ígéretet" az önkormányzat felé. Ez nem probléma? :)

Előzmény: Snake-Mojzi (25825)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2019.12.04 0 1 25825

Kecskeméten a szolgáltatóváltással épp ennyi szabadul fel (legalábbis az új generációsból).

Előzmény: norbee601 (25824)
norbee601 Creative Commons License 2019.12.04 0 1 25824
Állítólag 17 db új Conecto érkezik januárban Győrbe, amiket atcsoportosit a Volánbusz. Ezek honnan lennének?
buszosbandika Creative Commons License 2019.12.01 -1 0 25823
Pedig igazán maradhatna a Credo, sokkal kényelmesebb mint a Crossway...
Előzmény: Takszi55 (25820)
juxx Creative Commons License 2019.12.01 0 0 25822

Többes szám első személyben ki jogosult bejelenteni?Még valaki bejelentené, és utána más mégis beírná, mert ő tudja...

Mindenki egyesével elmondja a saját nevében, hogy ő nem tudja a választ :)

Előzmény: Törölt nick (25821)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.01 0 0 25821

Innentől kezdve majd bejelentjük mindig, hogy nem tudjuk a választ :D

Előzmény: Takszi55 (25820)
Takszi55 Creative Commons License 2019.12.01 0 5 25820

Az nem fordult meg a fejedben, hogy azért nem válaszolt senki, mert nem tudjuk a választ?

Tudtommal senki sem forgalmista itt a topikban, a busz meg reggel elhúz, és késő este ér haza, de bocsánat, hogy nem ment ki senki éjjel megnézni a tárolót.

Egyébként a Crosswaynek 12.10-ig van műszakija, így valószínűleg vizsgafelkészítésen van, helyette meg kb MNY-664 vagy LWM-504 mehet, azok a jobb távolsági tartalékok.

Előzmény: buszosbandika (25819)
buszosbandika Creative Commons License 2019.12.01 -11 0 25819
Köszönöm a rengeteg segítséget...
Előzmény: buszosbandika (25816)
buszosbandika Creative Commons License 2019.11.29 -3 0 25818
Vagy már visszatért NKW 908 a Szegedire?
Előzmény: buszosbandika (25816)
norbee601 Creative Commons License 2019.11.29 0 2 25817

Ez megy a mérnökképzés nagy részében, vizsgázz, csináld a beadandókat 40-50 éve tanitó professzorok 40-50 éves irányelvei alapján...

 

 

Aztán majd a munkahelyeden néznek rád hogy te mégis mi a f...t próbálsz csinálni....

Előzmény: törzsutas 100 (25815)
buszosbandika Creative Commons License 2019.11.29 -3 0 25816

Sziasztok!

 

Meg tudnátok mondani, hogy melyik Credo-busz jár múlt hét óta a 8.00 Győr-Szeged járaton? Bárcsak végig az maradna... NKW -908 lekerült?

Küöszi!

törzsutas 100 Creative Commons License 2019.11.27 0 3 25815

 

Ez olyan, mint amikor egy híd építésekor a bíztonági tényező értékét 0,5-el tervezik.

Ebben az esetben a híd már az építés ideje alatt le fog szakadni .

 A buszos társaság 5%-os amortizációval hasonló sorsra jut.

 (Az általad említett vizsgahely sem kivétel)

 

Előzmény: trizs77 (25814)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.26 -1 0 25814

Vizsgán, ha ezt kapta/kapja feladatul.

Előzmény: törzsutas 100 (25813)
törzsutas 100 Creative Commons License 2019.11.26 0 1 25813

Tudsz arra példát mondani, hogy hol számolnak autóbuszokra, 5%-os amortizációt ?

Előzmény: trizs77 (25811)
htibor Creative Commons License 2019.11.26 0 0 25812

Meg is őrülne a város és a győri üzem is, ha hibrid érkezne...hogy azok mennyibe is kerülnének.

A BKK-Volánbusz MYR-es példányok különben is 28 darabot tesznek ki és közel sem új példányok. Az előterjesztésben pedig határozottan újakra van az ár meghirdetve.

Előzmény: norbee601 (25810)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.26 -2 0 25811

Ha közgáz vizsgán a hallgató egy járműre 20 év hasznos élettartamot számol, akkor

megbukik a vizsgán?

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nem.

 

 

 

Előzmény: HPéter1978 (25808)
norbee601 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 25810

Nem lehetnek ezek a most  leálló BKK-s Volánbusz hibrid Volvók?

Előzmény: htibor (25805)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!