Keresés

Részletes keresés

BA123 Creative Commons License 2007.07.30 0 0 5698
Nem vagyok képben, de jól gondolom hogy janoka419 a cikk írója?
BA123 Creative Commons License 2007.07.30 0 0 5697
Olvastátok ezt a cikket:

http://index.hu/gazdasag/magyar/kzp070727/
mestska Creative Commons License 2007.07.30 0 0 5696
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.30 0 0 5695

új dátum: december 15.

 

Marad a zsúfoltság

 

"A közúti hatóság átszervezésével az Ükig megszűnt, helyét beruházóként az újonnan létrehozott Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. vette át. A szervezeti átalakítás időbe telt. Az új cégnek kellett volna megegyezni a Mollal a területen áthaladó gázvezetékek áthelyezéséről, ennek az engedélyezési procedúrának szintén jelentős időigénye van. Amíg ezek nem rendeződnek, az említett két helyen szinte áll a munka. Információink szerint a közelmúltban sikerült egyezségre jutni a Mollal. A gázszolgáltatás szeptemberben szünetel ezen a szakaszon, a vezeték kiváltását csak ezután tudják megkezdeni."

 

- miért kell egy szervezeti átalakításnak kihatnia egy beruházásra?

- mi lesz Algyőnél az M43-mal, te jó ég...

Előzmény: fricc (5690)
Fricy Creative Commons License 2007.07.29 0 0 5694
Jól gondoltad.
Előzmény: BoGar (5693)
BoGar Creative Commons License 2007.07.29 0 0 5693
Gondolom felül gyalogosrész, azaz sétáló utca lesz kialakítva.
Előzmény: urál (5692)
urál Creative Commons License 2007.07.29 0 0 5692
Ez ennyire aluljáró lesz! Azt hittem, hogy jórészt bevágás marad.
Előzmény: Fricy (5691)
Fricy Creative Commons License 2007.07.29 0 0 5691
fricc Creative Commons License 2007.07.29 0 0 5690

Sziasztok!

Meg tudja valaki mondani, hogy kb. mikor adják át a balatonfüzfői elkerülőt?

A kiirás szerint már rég készen van...

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.27 0 0 5689

Demokráciafelár

 

egy összefoglaló a balatoni autópályanyomvonal és a kőröshegyi völgyhíd néhány évtizedes hercehurcájáról így az átadás előtt, bár valószínűleg a fórumtörzstagoknak semmi újdonsággal nem szolgál.

 

mestska Creative Commons License 2007.07.27 0 0 5688
A legjobbat - Ondódot - kihagytad.
Előzmény: Törölt nick (5687)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.27 0 0 5687

nahát ezért kell bugyi elkerülő minél hamarabb..

még szerencse, hogy mogyoród, heréd és pornóapáti is messze van..

Előzmény: BA123 (5684)
BA123 Creative Commons License 2007.07.27 0 0 5686
Azt hittem ezzel a szakasszal kezdik a Nyíregyháza és Debrecen közti út négysávosítását.
Korábban, amikor az M3-M35 elválási csomópontjának a helyéről vitáztak, úgy emlékszem azzal az ígérettel helyezték vissza a csomópontot Pródtól Görbeházára, hogy a 4-est négysávosítani fogják Nyíregyháza és Debrecen közt, és így jobban járnak az autósok, mert ez sokkal rövidebb, mint a pályán. Azóta tudjuk hogy a csomópontban sem épült ág a két város közé...

Szóval ha jól gondolom egyenlőre szó sincs a négyes négysávosításáról ezen a szakaszon.
Előzmény: _roadrunner_ (5685)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.27 0 0 5685
Nem, a meglévő 354. sz főút az M35 és a 35-ös között is csak 2x1 sávos (?).
BA123 Creative Commons License 2007.07.27 0 0 5684
Most hallottam egy elképesztő hírt a rádióban.
Bugyinál karambol történt. A kerülőút Bugyin keresztül vezet, ezért Bugyban nagy zsúfoltság alakult ki.
Csak az lepett meg hogy a riporter nem röhögte el magát...legfeljebb elpirult...
BA123 Creative Commons License 2007.07.27 0 0 5683
A Bocskaikert felé is négysávos lesz a folytatás?
Előzmény: _roadrunner_ (5682)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.27 0 0 5682

Lám-lám, még annak sem könnyű eligazodni az utakon, akinek fejében van a térkép :)

 

Bocskaikert felé elvben jövőre kezdődik az elkerülő építése (354-es út folytatása), a Hajdúszoboszló felé történő négysávosítás is kész lehet akár 2010-re.

Előzmény: BA123 (5680)
BA123 Creative Commons License 2007.07.27 0 0 5681
Ezt ismeritek:
http://www.autostradatransilvania.ro/www/?&setLanguage=EN
BA123 Creative Commons License 2007.07.27 0 0 5680
A hétvégén Debrecenben volt. Először jártam az M35-ön.
Nagyon nagyvonalú az elkerülő rész, a két-két párhuzamos pályával. Olyan mintha egy igazi nagyvárosba érkeztem volna (elnézést minden debrecenitől).
Viszont visszafelé el is tévedtem, a végéről indultam és gondoltam hogy megnézem a Nagyerdő felé tartó szakaszt is, ami majd a négyes elkerülő része lesz, ha egyszer az is megépül. Naná hogy nem figyeltem eléggé, már a hortobágyi út előtt le kellett volna térni a Derecen észak táblánál a párhuzamos pályára, úgyhogy a 4-es elkerülő első részét az födikutyahíddal majd legközelebb nézem meg...

Nincs valakinek infója a Debrecen körüli fejlesztések ütemezéséről, úgy mint a 4-es elkerülő következő szakasza a Bocsaki kert felé, vagy a másik oldalon az M35 folytatása, illetve a 4-es négysávosítása Hajdúszoboszlóig?
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.26 0 0 5679

37-es: novemberben átadás

 

"ugyan tavaly tavasszal kezdődött meg hivatalosan a kivitelezés, de tavaly nyár közepéig nem tudtak dolgozni, ugyanis az építési területen a tavaszi áradások miatt állt a víz, főként a Hernád térségében."

 

történetesen pont a Hernádon átívelő híd már hónapok óta készen van, a szakasz legelső kilométerén ellenben másfél év alatt egyetlen kapavágást sem ejtettek. nem tudom, hogy egy 8 km szakasz négysávossá bővítésén miért is kell másfél évet tökölni, ráadásul nem kevés pénzért. (egyébként értem ám, költői kérdés volt)

janoka419 Creative Commons License 2007.07.26 0 0 5678

és bocs, mostanra néztem végig, van két elkerülő út is (egy Baranya megyei település és Bugyi).

de nemsokára lesz egy cikk a részletekkel, és abban lesz egy link az összes projektről szóló doksival.

Előzmény: janoka419 (5674)
kofy Creative Commons License 2007.07.26 0 0 5677
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.26 0 0 5676
akkor előkerülnek itt még nagyobb házszámok is, de 2007-ben még nem érdemes durrogtatni.
Előzmény: janoka419 (5674)
janoka419 Creative Commons License 2007.07.26 0 0 5675

Lemaradni? Muhaha, mindent bejelentenek háromszor, ötször, hétszer. Ha esetleg hibernálod magad, vagy elsétálsz Bagdadba és vissza, akkor lemaradhatsz valamiről.

Előzmény: BA123 (5671)
janoka419 Creative Commons License 2007.07.26 0 0 5674

Jah, ebből a 882-ből 882 felújítás. ilyenek, hogy:

 

1108. j. összekötő út Budakalászi (3+117 - 4+850 km szelvények közötti) szakaszának felújítása

2101. j. összekötő út Mogyoródi (9+300 - 15+235 km szelvények közötti) szakaszának felújítása

2102. j. összekötő út Csomád és Fót (17+700 - 18+300 km szelvények) közötti szakaszának felújítása

2102. j. összekötő út Erdőkertes és Galgamácsa (25+700 - 33+300 km szelvények közötti) szakaszának felújítása

2106 j. összekötő út Versegi (39+409 - 41+639 km szelvények közötti) szakaszának felújítása

2109. j. összekötő út Versegi (9+700 - 11+820 km szelvények közötti) szakaszának felújítása

3103 j. összekötő út Péceli (4+425 - 6+600 km szelvények közötti) szakaszának felújítása

Előzmény: _roadrunner_ (5669)
janoka419 Creative Commons License 2007.07.26 0 0 5673

Bocsánat, hogy csak most válaszolok. Akit érdekelnek a részletek, írjon egy mailt, és elküldöm az útfejlesztések listáját egy word doksiban - azokét, amikről most döntöttek. Ezek alsóbb rendű (alsóbbrendű? hm) és városi utak, jobbára (vagy 100%-ban, még nem volt időm végignézni a listát) felújítások a ROP-okból; észak-alföld kivételével minden régióban.

Ezen kívül lesznek még út- és vasútépítések a Közopból (Közlekedési Operatív Program), ezekről augusztus 8-án dönt a kormány.

Ebben a cikkben

http://index.hu/gazdasag/magyar/otszaz0725/

egyébként van térkép a mostani döntésekről, nem túl jó, de mi is csak ilyet kaptunk. Összegek nincsenek.

Előzmény: BA123 (5667)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.07.25 0 0 5672
És akkor még vannak azok az utak, amik csak 11,5 t tengelyterhelésre lesznek megerősítve, de "csak" a sávok szélességét bővítik 3,5 méterre (lásd 6-os).
Előzmény: _roadrunner_ (5669)
BA123 Creative Commons License 2007.07.25 0 0 5671
Pedig már kezdtem örülni hogy lemaradtam valami fontos fejlesztésről...
Előzmény: _roadrunner_ (5669)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.25 0 0 5670

Csak kerékpárútból kétszer ennyi is össze fog jönni a következő 7 évben és ebben nincs benne a csak festékkel készülő út, mert az nem új. Bár ez is lehet nézőpont kérdése :)

Előzmény: BA123 (5667)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.07.25 0 0 5669

Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) az EU támogatásokat összefogó keretprogram 2007-2013. között, meg stratégia meg minden. Van benne 15 operatív program (OP). Utak a Közlekedési OP-ból (KözOP) és a 6+1 regionális OP-ból épülnek. Én azon se csodálkoznék, ha ennél több új út jönne ki 7 évre, mert ez évente csak 126 km.

Igaz ebben nincsenek benne a PPP-k és néhány km-nyi egyéb út (pl. EIB hitelből).

 

A kapacitásbővítés nyilvánvalóan beleszámolható egy ilyen összesítésbe, hiszen új út(pálya) készül, de ha még így sem jönne össze, akkor az új osztottpályás utak két útpályáját duplán számoljuk el és hozzávesszük a fel- és lehajtósávok és a pihenők útjait is és akkor még mindig csak közútnál vagyunk.  :))

Szóval nem semmi, fogd meg jól...

Előzmény: BA123 (5667)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!