Figyelmem a moderációs szabályokon. (A sárga alapon kék betű nem az én kreációm - beépített mód)
Amikor megsemmisülnek az illúziók... Nem el-, hanem ráterelik a teherforgalmat a 42. főútra.
https://haon.hu/kozelet/helyi-kozelet/a-teherautosok-dolgat-konnyiti-majd-meg-a-tervben-levo-kerulout-4228826/
A kamionok egy részének az M4-47-es főút csomópontjában történő leterelésével, majd a 47-es és 42-es főúton történő ártándi határátkelőhelyre vezetésével
a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztési Zrt. (NIF) szerint nem keletkezik közlekedési probléma.
Az el...rontott határmetszéspont bosszúja: elkészült a szellempálya!
Az alapvetően többlet utat-időt és költséget jelentő A3-M4 útvonalat - eddig is tudhatóan - kevés kamion fogja használni, és
most még ezek közül is szelektálni-terelni akarnak? (Mint Nagylaknál)
Az M4 hiányzó (P.ladány - B.újfalu) szakasza miatt a teljes 42. úton rövidebb + olcsóbb a fuvarozás, tehát nyugati irányból/ba megmarad a 42. út használata
és az M35-ről is a kamionokat hivatalosan terelik a régi 42. útra - akkor miért építenek elkerülőt Nagykerekinél és Bedő-keletnél?
A (vissza)terelés miatt nem csak Mezőpeterd szenved tovább, hanem Berettyóújfalu 42-47 körforgalom környezete is.
Még egy értelmezendő kijelentés:
az elkészülő 4808 j. elnevezésű összekötő út külterületi szakaszain a meglévő burkolatot a kerékpáros- és a mezőgazdasági forgalom számára megtartják.
Eddig úgy tapasztaltam, hogy az új elkerülők a belterületi útszakaszokat mentesítik az átmenő forgalomtól. A külterületeken együtt halad a teljes forgalom.
Mire gondolt a nyilatkozó, vagy az újságíró?
Az SSC társfórumon is felbukkant a téma:
"ha tényleg így (azaz kész) van, akkor most miért nem lehet az utolsó hazai csomópontig átadni"
A 4808. út jelenleg ezt a szelektált forgalmat sem bírná el. (vagyis a hibás irányú nyomvonal mellett az elkerülők hiánya gátolja a szakaszátadást.)
A szerződéskötés óta (2017.04. hó) 3 és fél év telt el.
Visszatekintés fórum.index 2018. január:
bp01 13 órája
0 2 38671
Jelenleg az M4 lenne a legfontosabb fejlesztés. Nézhetünk akár forgalomnagyságot, akár baleseti statisztikát, akár elmaradott térségek megközelíthetőségét, minden szempontból prioritást élvezne ez az út.
Nem más útfejlesztés rovására, hanem azok mellett kellene végig megépíteni. Sem a M44-es, sem az M35-ös nem fog számottevő forgalomcsökkenést eredményezni a 4-esen.
M35-ről már többször volt szó. +75 km, közben Abonyig (talán Törökszentmiklósig) megépül az M4. Vagyis az M35-M3 hosszabb, drágább és még nem is lesz gyorsabb.
Természetesen fontos minden útfejlesztés. Csak a fontossági sorrenden van nézetkülönbség.
Mézgár 13 órája
0 0 38670
Szerintem max. éjszakára lesznek kitiltva, ugy mint a 86-oson Csorna és Mosonmagyaróvár között.
Előzmény: Aladár46 (38669)
Aladár46 13 órája
0 1 38669
Vagy ha kötelezik őket.
Nagy pénzben mernék fogadni, hogy az M35-ös decemberi átadása után részlegesen vagy teljesen kitiltják a 20t feletti járműveket a 42. főút Berettyóújfalu és Püspökladány között.
Kötelező útvonal iránya a M35-M3-M31-M0 lesz. Van erre már példa. Szép táblákkal jelölik.
Előzmény: bp01 (38668)
bp01 13 órája
0 0 38668
"a tranzit arra megy, ahol olcsóbb, rövidebb..." Hihetetlen, hogy ezt jól látni és a számok is alátámasztják, mégsem képesek még mindig sokan elfogadni.
Csak akkor terelődik számottevően a tranzit más útra, ha az időben és költségben megéri nekik.
Ez a (haon) NIF közlés a korábbi feltételezéseknek pontosan az ellentéte.