A Google-hoz képest annyival változott a helyzet, hogy a forgalom már a kiépített csomóponton át halad, az egyenes úton már nem lehet közlekedni. Tehát Budaörs/Törökbálint felől Budakeszire enyhe bal - éles jobb (itt jelzőlámpa van) - enyhe bal.
gondolom az új trombita csp. és a régi 4/40/405 különszintű csp. közti 4es szakasz meg a 405 részévé válik...
Azt minden alkalommal megnézem, hogy hogy is van, hogy a 405-ön jõve, mint egy mellékút, csatlakozik be az "igazi" 4-es; ezek szerint ez a hosszútávú magyarázata.
Az M0NY térképeken látható Budakeszi elkerülõ kezdetének néz ki. Úgy érted miért nincs nyoma a nif.hu-n? Egy cikkben említik, 2006 áprilisból, hogy (többek között) Budakeszi is megõrizte alvóvárosi jellegét...
Prága nagyon be van állva, sokkal jobban mint Pest. Nem mondanám hogy kifejezetten előre gondolkodtak, a kényszer szülte a belső gyűrűt, már húsz éve sem volt más lehetőségük. Eleve kevesebb volt a széles út a városban (középkori a városmag), és előbbre tart a cseh motorizáció is. Nálunk még mindig elbírja a belváros a nagy forgalmat (igaz lassan tönkre is megy belé).
Ja, hogy ez az a gerincút. A piros szaggatott a 2. ütem?
M9 esetén én úgy emlékszem, hogy jelenleg nincs szintbeli csomópont. Mindkét végén körforgalomban végződik. Székesfehérvár és Veszprém között van ilyen a 8-as úton, továbbá a 4-es úton láttam jópár éve Szajol környékén (mióta matricás az M5 inkább Kecskeméten keresztül járunk Békés megyébe), ami szerintem életveszélyes is.
Bízom benne, hogy sajtóhiba és nem keresztezgetik szintben a gyorsforgalmi utat.
Szép fogás ez is. Ha télleg megépülne 2011-12 körülre ez meg az M0dél szélesítés az M31-el és az M6 Pécsig, egész emberszabású lenne a hazai autópálya/gyorsforgalmi hálózat.
A budakeszi honlapon hozzáférhető HÉSZ alapján ez "kereskedelmi szolgáltató terület" Tehát én elsőre sok szép bádogdobozra és parkolókra tippelnék.. De ez csak tipp:) nem vagyok arra jártas...
Persze nem a települések közepén 2*2 sávúsítani, hanem 2*2 sávban, településeket elkerülve kiépíteni, asszem így már egyértelműbb amit mondani akartam.
hát mi is ezt akarjuk:
építsenek egy 2x2 sávos településelkerülő utat, amit aztán M4nek hívnak.
--Szóval saját tapasztalatok alapján nem indokolatlan ez a kapacitás, és szvsz --lehet, hogy az északi szakasz átadása után kevés is lesz.
Igen, valószínüleg a prágai belső körgyűrű az előregondolkodás jó példája, nem várták meg, míg beáll teljesen a város hanem előre elkezdtek építgetni. Ha kész lesz, akkor a Vencel tér déi csücskénél akár forgalmat is lehetne csökkenteni - ráfér.
---elég lenne a 4-es Bp-Szolnok egysávú szakaszait 2 sávúsítani
--Monorierdő és Pilis meg dögöljön bele az átmenőforgalomba?
--Jaj...
Persze nem a települések közepén 2*2 sávúsítani, hanem 2*2 sávban, településeket elkerülve kiépíteni, asszem így már egyértelműbb amit mondani akartam.
Eléggé grandiózus az ő tervük is. Kérdés hogy mikorra valósul meg.
Ilyen szempontból talán Magyarország egy ideig jobban áll és remélem a következő EU körre már a gazdaság is rendeződik annyira, hogy az infrastruktúra fejlesztése ne álljon meg (közút, vasút egyaránt).