Keresés

Részletes keresés

attus germanicus Creative Commons License 2008.04.07 0 0 10011
A Google-hoz képest annyival változott a helyzet, hogy a forgalom már a kiépített csomóponton át halad, az egyenes úton már nem lehet közlekedni. Tehát Budaörs/Törökbálint felől Budakeszire enyhe bal - éles jobb (itt jelzőlámpa van) - enyhe bal.
Előzmény: attus germanicus (10010)
attus germanicus Creative Commons License 2008.04.07 0 0 10010
Utoljára kb. két órával ezelőtt jártam ott, a közúti irányjelző táblára valami szolgáltatási terület, vagy mi van kiírva.
Előzmény: Fricy (9991)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.07 0 0 10009

Tudjátok, hogy Péteri és Monor körzetében miért van az a sikán? Túl közel lett volna az út 300 méterre a falu szélétől, ezért inkább elvitték 1 km-re?

 

a strázsahegy nevű zártkertes településrészt kerüli ki, amit a gugli, és normál térképek nem ábrázolnak...

 

ezzel nincs is semmi baj, csak azt nem értem, hogy akkor miért nem vitték tovább gyömrő és péteri között, miért kell visszakanyarintani péteri alá?

 

Előzmény: g86 (10004)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.07 0 0 10008
9998-ban írtam, hogy az a szentendre elkerülő...
Előzmény: elemes2 (10006)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.07 0 0 10007

banyek, a nagy hsz szerkesztésben észre sem vettem, hogy elértük a

10.000-et!

Előzmény: Törölt nick (10000)
elemes2 Creative Commons License 2008.04.07 0 0 10006
ezen a térképen a 70.35 projekt tényleg érdekes.

sípálya lenne?

Előzmény: Törölt nick (9998)
elemes2 Creative Commons License 2008.04.07 0 0 10005
tavaly nyár végén jártam arra (a fotó kb nyári) akkor ipari park táblák voltak kirakva.
Előzmény: Fricy (9991)
g86 Creative Commons License 2008.04.06 0 0 10004
Tudjátok, hogy Péteri és Monor körzetében miért van az a sikán? Túl közel lett volna az út 300 méterre a falu szélétől, ezért inkább elvitték 1 km-re?
Előzmény: hotrod25 (9992)
chexum Creative Commons License 2008.04.06 0 0 10003
gondolom az új trombita csp. és a régi 4/40/405 különszintű csp. közti 4es szakasz meg a 405 részévé válik...

Azt minden alkalommal megnézem, hogy hogy is van, hogy a 405-ön jõve, mint egy mellékút, csatlakozik be az "igazi" 4-es; ezek szerint ez a hosszútávú magyarázata.
Előzmény: Törölt nick (10000)
chexum Creative Commons License 2008.04.06 0 0 10002
Az M0NY térképeken látható Budakeszi elkerülõ kezdetének néz ki. Úgy érted miért nincs nyoma a nif.hu-n? Egy cikkben említik, 2006 áprilisból, hogy (többek között) Budakeszi is megõrizte alvóvárosi jellegét...
Előzmény: Fricy (9991)
BA123 Creative Commons License 2008.04.06 0 0 10001
Prága nagyon be van állva, sokkal jobban mint Pest. Nem mondanám hogy kifejezetten előre gondolkodtak, a kényszer szülte a belső gyűrűt, már húsz éve sem volt más lehetőségük. Eleve kevesebb volt a széles út a városban (középkori a városmag), és előbbre tart a cseh motorizáció is. Nálunk még mindig elbírja a belváros a nagy forgalmat (igaz lassan tönkre is megy belé).
Előzmény: M43 (9989)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.06 0 0 10000

tényleg jókis anyag, az alábbi ábrán jól látszik hogyan lesz megoldva az albirsai csp.

hát kb. pont erre tippeltem:

 

nagyobb méret itt

 

a régi 4es simán be lesz kanyarintva egy trombita csp-ba, és kb. 1km-nyi 4esből faluszéli dűlőút lesz...

ez ám a visszaminősítés... :-)

 

gondolom az új trombita csp. és a régi 4/40/405 különszintű csp. közti 4es szakasz meg a 405 részévé válik...

 

ebből a trombita csp-ból nagyon frankón tovább lehet majd építeni a nagykáta felé tervezett utat...

 

Előzmény: hotrod25 (9992)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9999
Ja, hogy ez az a gerincút. A piros szaggatott a 2. ütem?

M9 esetén én úgy emlékszem, hogy jelenleg nincs szintbeli csomópont. Mindkét végén körforgalomban végződik. Székesfehérvár és Veszprém között van ilyen a 8-as úton, továbbá a 4-es úton láttam jópár éve Szajol környékén (mióta matricás az M5 inkább Kecskeméten keresztül járunk Békés megyébe), ami szerintem életveszélyes is.

Bízom benne, hogy sajtóhiba és nem keresztezgetik szintben a gyorsforgalmi utat.
Előzmény: Törölt nick (9998)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9998

Érdekes a térkép benne, van néhány dolog, amit nem tudok igazán a helyére tenni (pl Pomáz és Szentendre között vagy azt a bigyót a Csepel-szigeten).

- pomáz-szentendre között a szentendrei elkerülő...

 

- bigyó a csepel szigeten: a csepeli gerincút folytatása

http://roads.extra.hu/road_plans/szszm_gerincut.jpg

 

Nem arról volt szó, hogy autóút lesz? Hogy lehet benne szintbeli csomópont?

 

attól hogy autóút lehet rajta szinbeni csp. (lásd. M9)

 

itt inkább az a kérdés, hogy olyan forgalom mellett, ami várható rajt, nem túl veszélyes-e?

Előzmény: Rooger Preed (9994)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9997

hehe, megy ott a beépítés M0 nélkül is...

 

(szóval akár építhetjük is az M0Ny-t... :-)

 

Előzmény: bp01 (9993)
hotrod25 Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9996

Igen ez nekem is feltünt, szerintem elírás.

Ha megnézed a projekt 3 szakaszra van osztva:

70.50

70.51

70.52

A 4 ksz csomópontos a 70.50 Monor-Pilis elkerülő. Itt a 12 különszintű egy kicsit sok lenne.

Esetleg a maradék 8 csak szimpla híd traktorosoknak?

Előzmény: Rooger Preed (9994)
M43 Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9995
Szép fogás ez is. Ha télleg megépülne 2011-12 körülre ez meg az M0dél szélesítés az M31-el és az M6 Pécsig, egész emberszabású lenne a hazai autópálya/gyorsforgalmi hálózat.
Rooger Preed Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9994
Érdekes a térkép benne, van néhány dolog, amit nem tudok igazán a helyére tenni (pl Pomáz és Szentendre között vagy azt a bigyót a Csepel-szigeten).

Az Üllő-Albertirsa szakaszhoz az van írva, hogy
Csomópontok száma: 12 db (ebből 4 db különszintű)

Nem arról volt szó, hogy autóút lesz? Hogy lehet benne szintbeli csomópont?
Előzmény: hotrod25 (9992)
bp01 Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9993
A budakeszi honlapon hozzáférhető HÉSZ alapján ez "kereskedelmi szolgáltató terület"
Tehát én elsőre sok szép bádogdobozra és parkolókra tippelnék.. De ez csak tipp:) nem vagyok arra jártas...
Előzmény: Fricy (9991)
hotrod25 Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9992
Fricy Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9991
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9990

Persze nem a települések közepén 2*2 sávúsítani, hanem 2*2 sávban, településeket elkerülve kiépíteni, asszem így már egyértelműbb amit mondani akartam.

 

hát mi is ezt akarjuk:

 

építsenek egy 2x2 sávos településelkerülő utat, amit aztán M4nek hívnak.

(de lehet 4/A is, mindegy, csak épüljön... :-))

Előzmény: M43 (9988)
M43 Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9989
--Szóval saját tapasztalatok alapján nem indokolatlan ez a kapacitás, és szvsz --lehet, hogy az északi szakasz átadása után kevés is lesz.



Igen, valószínüleg a prágai belső körgyűrű az előregondolkodás jó példája, nem várták meg, míg beáll teljesen a város hanem előre elkezdtek építgetni. Ha kész lesz, akkor a Vencel tér déi csücskénél akár forgalmat is lehetne csökkenteni - ráfér.
Előzmény: g86 (9978)
M43 Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9988
---elég lenne a 4-es Bp-Szolnok egysávú szakaszait 2 sávúsítani

--Monorierdő és Pilis meg dögöljön bele az átmenőforgalomba?

--Jaj...

Persze nem a települések közepén 2*2 sávúsítani, hanem 2*2 sávban, településeket elkerülve kiépíteni, asszem így már egyértelműbb amit mondani akartam.
Előzmény: g86 (9977)
M43 Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9987
---azonban elég lenne a 4-es Bp-Szolnok egysávú szakaszait 2 sávúsítani,



--Ja eddig 2 sávon kellett átszenvednem, ezentúl 4 sávon tegyem azt, ekkora --hülyeséget leírni...



Persze 2*2 sávra gondoltam, de *2 lemaradt.
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9986

amikor az autók fel vannak mászva a hídra:

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9985
hábbanyek, ezen a környéken elég gyakran akadnak fenn a billenőplatók...
Rooger Preed Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9984
Eléggé grandiózus az ő tervük is. Kérdés hogy mikorra valósul meg.

Ilyen szempontból talán Magyarország egy ideig jobban áll és remélem a következő EU körre már a gazdaság is rendeződik annyira, hogy az infrastruktúra fejlesztése ne álljon meg (közút, vasút egyaránt).
Előzmény: Törölt nick (9983)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9983
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.06 0 0 9982

néhány megjegyzés a forgalomterhelési diagramhoz:

 

- az értékek három augusztusi nap számlálási átlagaként képződtek.

(Legtöbb esetben szerda-csütörtök, ritkán kedd és még ritkábban péntek)

- az étékek Ej/napban (és nem j/napban) vannak megadva.

 

Előzmény: Törölt nick (9909)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!