Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13413

hátezmeg durva:

 

M0: 51-M5 átkötés:

 (A fejlesztés uniós támogatással megvalósuló nagyprojekt lenne, azonban nemhogy Brüsszelig nem jutott még el, egyelőre kormánydöntés sincs róla.)

 

tényleg menjenek a 3.14csába...

 

bezzeg a véméndi luxus-alagutakat pikkpakk leszerződték...

 

szerintem az lehet a probléma, hogy ez az M0D bővítés úniós projekt szigorú papírozással, itt nem lehet nagy pénzeket lenyúlni, mint egy köpködös projektnél, így a motiváció is hiányzik...

Előzmény: Törölt nick (13412)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13412

(M0K)...hétköznapi forgalma már megközelíti a napi harmincezer autót, míg a keleti szektor korábban átadott részének kihasználtsága megduplázódott.

 

akkor a 20-30e-rel egész jól tippeltem... :-)

 

kiváncsi vagyok, hogy az ÉM0híd mennyi tesz még rá... (a 11-10 hiányában sztem nem sokat), meg hogy a következő 1-2 évben mennyit fog nőni... (áttért-e rá már a potenciális használók többsége, vagy sokan még csak most fogják felfedezni...)

 

Előzmény: Rooger Preed (13409)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13411

Az 44-es utat sokan a nagylaki sorbanállás helyett választják, ezt több aradi cégnél dolgozó fuvaroztató emberkétől hallottam már...

 

fasza.

 

tehát építsünk M44et, mert nagylaknál köcsögök a 6árőrök...

 

hihetetlen milyen érdekes hálózatfejlesztési szempontok vannak... :-((

Előzmény: ratt_724 (13408)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13410

Szerintem is egy by-pass a céljuk, ezért is fejlesztették fel az S4 és A3 között autóútról autópályává az elmúlt két évben.

 

hát, nemtom megcsinálják-e...

 

az asfinag.at-n a következő 15 évre tervezett fejlesztések között nem szerepel, az osztrák szekcióban az ssc-n meg amikor rákérdeztem, hogy mi van az s31el, aszonta egy osztrák kartács, hogy a fertő-tó közelsége miatt lehet, hogy a zöldek keresztbetesznek... :-((

 

szóval ott sem fenékig tejfel a zútépítés...

 


Még azt is el tudom képzelni, hogy azért építenek ennyire, mert sejtik, hogyha Mo-on is lesz útdíj, akkor visszatérnek a 86-osról a kamionok a rövidebb távolságú útvonalra, az meg sógorékon kersztül megy...

 

hátaz qrvafasza lenne, hogy pár100mrdért megcsináljuk az M86ot, amit díjasítunk, ezáltal nem lesz rá szükség, mert a csorda visszaterelődik ósztrijába...

 

Előzmény: ratt_724 (13405)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13409

http://index.hu/gazdasag/magyar/m0kl080926/

 

Janoka, ez a te cikked?

Ha igen, akkor azt nem kérdezted meg hogy az M0D illetve a Hungária forgalma hogy változott az átadással?

ratt_724 Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13408
Az 44-es utat sokan a nagylaki sorbanállás helyett választják, ezt több aradi cégnél dolgozó fuvaroztató emberkétől hallottam már...
Egy határig tartó M43 és később a határ megszűnésével szerintem sokat fog csökkenni a 44-es út forgalma...
Előzmény: kvte (13402)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13407
Az M8, tudtommal 2x1 sávos lesz, 2x2-re bövíthetően.
Előzmény: ratt_724 (13406)
ratt_724 Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13406

M8 oh-Körmend
M86 Sm-Csorna
M85 Csorna-Győr
M85 Sopron-Pereszteg


Az M8-at még mindig nem értem miért kell 2X2 sávon építeni. Körmend elkerülő jogos, de utána 3 falut kellene elkerülni és jól autózható lenne a 8-as.
Inkább az M86-ot kellene folytatni, mert ha meglesz az M86 Szhelyig, a sok tranzitkamion nem fogy el Szhelyen, hanem mennek tovább Koperbe ezerrel...
Persze M8 mellett egy indok van, hogy sógorék jönnek az S7-tel hamarosan, de a 2X2 sávot akkor is túlzásnak érzem...
Előzmény: Rooger Preed (13389)
ratt_724 Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13405
Szerintem is egy by-pass a céljuk, ezért is fejlesztették fel az S4 és A3 között autóútról autópályává az elmúlt két évben.
Igaz utána az S4 meg a sok csomópont kicsit macerás az A2-ig de ők ezt gondolják tranzitiránynak...
Még azt is el tudom képzelni, hogy azért építenek ennyire, mert sejtik, hogyha Mo-on is lesz útdíj, akkor visszatérnek a 86-osról a kamionok a rövidebb távolságú útvonalra, az meg sógorékon kersztül megy... (Momentán tök üres most ez a pálya)
Lehet, hogy ők időben gondolkodnak?
Előzmény: Törölt nick (13393)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13404
Állítólag sokkal jobb. Bár én legutoljára szerdán jártam a pályán, akkor még pangott.
Előzmény: Törölt nick (13401)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13403

Váradra jön K felől, az minek szivatná magát még a 44-essel?

 

hogy rövidebb úton elérje az M5-öt...

(a 4es hosszabb is, meg forgalmasabb is...)

 

Meg a java török, bolgár, iráni, szóval délről jön.

 

erre meg én kérdezem:  minek szivatná magát még a 44-essel? mikor szegeden keresztül pikkpakk eléri az M5öt...

 

vagy annyira szívás a szegedi átkelés, hogy még mindig jobb a 44es felé kerülni?

 

 

Előzmény: kvte (13402)
kvte Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13402

a 44et véletlenül nem az (M)4 helyett használják a tranzitolók?

 

Véletlenül sem. Nézd meg a 44-es romániai folytatását. Véget ér a Nagyvárad -Arad főútban, aztán (kamionoknak) semmi. Aki Váradra jön K felől, az minek szivatná magát még a 44-essel? Meg a java török, bolgár, iráni, szóval délről jön.

Előzmény: Törölt nick (13390)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13401

aprópopó M6(bevezető)...

 

már 3 napja átadták, de az érdi forgalmi helyzetről még sehol sem olvastam beszámolót...

 

van valakinek infója/tapasztalata?

micsubicsi Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13400
Igen, az M4 is, de az alapvető dolog lenne azért nem írtam le. Annak már rég el kellett volna készülnie, tudom mekkora a forgalom rajta, itt lakok Cegléd mellett szoktam járni arra és hát.....
Előzmény: cssz74 (13376)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13399

2 hónapja már felvetettem ezt a kérdést, de eddig nem izgult rá senki...

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=80768845&t=9013571

Előzmény: Rooger Preed (13397)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13398
Nem tudom mi a baja a csákónak a 80/100-as sebességgel. Úgy látszik, ő nem szokott külföldön hajtani. Bécs, vagy Frankfurt agromerációban ugyanez a helyzet.
Előzmény: Törölt nick (13395)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13397
Valaki körbejárta már alaposan a csomópontot? Fel lehet hajtani a Barackos útról vagy ez az egy irány kimaradt?
Előzmény: Törölt nick (13395)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13396
>a térképet nézve, ezek nagyvárad felől jönnk, és így érik el leggyorsabban az M5-öt

Érdekes felvetés. Gondolod, hogy most lejönnek egészen Gyuláig? Szinte biztos, hogy most a 42-esen jönnek be, szóval az M4 Pladányig valóban sokat segítene, + egy jó autóút a határig.
Előzmény: Törölt nick (13390)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13395
itt egy vidió az M6 bejárásról (M0-érditető között, M0 keleti irányból felhajtva...)
Előzmény: Törölt nick (13394)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13394

Néha borzasztóan erős a forgalom arra, szóval erős torlódást okozhat az 1 sávra szülülés. És szerintem a forgalom csak nőni fog.

 

borzasztó erős forgalom a régiM0->M5(kifele) csp-ben van (ez is csak a csúcsban), hát ott télleg kevés az 1 sáv, különösen, hogy az M0 forgalma is kénytelen az M5re kanyarodni...

 

az M31 becsatlakozásnál bőven elég lesz az 1 becsatlakozó sáv arra a 10-15e-es ÁNF-re...

 

 

Amilyen gyér az M6, talán nem lesz gond.

 

ez nem a mezei M6, hanem az M6 bevezető!!

 

ezen nem csak a mezei M6 forgalma megy, hanem a 6os és 7es utaké is!

mégis csak 1sávos kiválást csináltak az M0ból...

Előzmény: alibi-man (13391)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13393

Sopront azér nem tartom annyira fontosnak, mert jelenleg az M1-A4-B50 útvonalon már nagyon gyorsan elérhető.

 

pláne, ha a sógorok bekötnék végre az S31et az A4 be...

(ez egyúttal egy nagyon frankó wien bypass is lenne graz felé...)

 

 

az M10ről se feledkezz meg, az egyik legdurvább forgalmi helyzetű út a 10es...

Előzmény: alibi-man (13386)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13392
Mivel nem vagyok szakember, nem tudom helyesen megítélni, hogy az ötletek, amik itt elhangzanak a topikon, mennyire lennének használhatóak az útfejlesztésekkel kapcsolatban. Azonban arra gondolok, hogy túl sok marhaságot csak nem írthattok le, ezért kíváncsi lennék, vajon figyeli-e valaki az illetékes elvtársak közűl,, hogy mi folyik itt.
alibi-man Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13391
>1 sáv válik ki, aztán 2re bővül... (és viszont: a becsatlakozó rámpa 2ről 1re szűkül a becsatlakozás előtt...)

Na ezt nem értettem, azaz arra gondoltam, hogy az 1 sáv kevés lesz. Néha borzasztóan erős a forgalom arra, szóval erős torlódást okozhat az 1 sávra szülülés. És szerintem a forgalom csak nőni fog.

>mint az M30nál és M35nél... (ahol speciel totál indokolatlan...)

1-et értek.

>bezzeg az M6 kiválása az M0ból

Amilyen gyér az M6, talán nem lesz gond. Bár, ha hevi forgalom lesz később, mert ugye az M6 része valami É-D EU csatornának, akkor lehet, hogy gázos lesz, 5-10 év múlva, és - a helyszint nézve - nem lesz 1szerű az átalakítás.

>M43 kiválása az M5ből csak 1sávos, többszöröse forgalom mellett...

Igen, ezt szerintem is elkúrták, nem kicsit, nagyon.
Előzmény: Törölt nick (13388)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13390

a 44et véletlenül nem az (M)4 helyett használják a tranzitolók?

 

a térképet nézve, ezek nagyvárad felől jönnk, és így érik el leggyorsabban az M5-öt...

 

ha meglenne az M4 legalább püspökladányig, de mégjobb, ha ártándig, akkor a 44ről eltűnne az összes tranzit...

Előzmény: kvte (13385)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13389
A Nyugat-Mo térségben elég komoly fejlesztések lesznek:

M8 oh-Körmend
M86 Sm-Csorna
M85 Csorna-Győr
M85 Sopron-Pereszteg

Nem tartanám hülyeségnek ezt az egészet rendszerré gyúrni:
M9 Körmend-Szombathely-Kőszeg-(S31)
M85 Pereszteg-Csorna
Előzmény: alibi-man (13386)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13388

A keleti elválásnál, becsatlakozásnál nem értem az 1-eket.

 

mit nem értesz rajta?

 

1 sáv válik ki, aztán 2re bővül... (és viszont: a becsatlakozó rámpa 2ről 1re szűkül a becsatlakozás előtt...)

 

persze ez csak az én tippem, lehet, hogy 2sávos kiválást és becsatlakozást  csinálnak, mint az M30nál és M35nél... (ahol speciel totál indokolatlan...)

 

bezzeg az M6 kiválása az M0ból és az M43 kiválása az M5ből csak 1sávos, többszöröse forgalom mellett...

Előzmény: alibi-man (13384)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13387
Szerintem nem olyan elszálltak a bírságok, ha nem a felesleges korlátozásoknál mérnek. Az 50, 90, 110, 130 szerintem teljesen okés alapból. Aki ezt meg durván átlépi (főleg lakott területen és országúton), az meg perkáljon.

A pontszerű sebességmérés tényleg nem jó. Fontos az is, de mint kiegészítő. De az automata piroson áthaladás ellenörző és az átlagfigyelő rendszerek igen jótékony hatással lennének a közutak biztonságára.
Előzmény: Törölt nick (13379)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13386
Egyetértek az M44, stb. tekintetében, de nem szabadna megfeledkeznünk Zalaegerszegről, és Szombathelyről sem. Ha a 8-as utat végre végig 2x2 sávosra fejlesztenék, mind a két nagy lélekszámú város sokkal-sokkal könnyebben elérhetővé válna.

Sopront azér nem tartom annyira fontosnak, mert jelenleg az M1-A4-B50 útvonalon már nagyon gyorsan elérhető. Más kérdés a 85-ös mentén lévő települések...

Szóval ha fontossági sorrendet kéne felállítanom, akkor nekem ez a változat tetszene:

Békéscsaba - szóval M44
Szolnok, vagy tovább Karcagig - M4
Zalaegerszeg - M8
Szombathely - M8
Vác - M2 végig 2x2 sáv
Salgótartján - jobb minőségű út kéne, hellyel-közzel már történik valami.

Az M43 elemi létszükséglet, szóval jó, hogy rááltak végre.

A térképre nézve, ha a fentieket megvalósítanák, a nagyobb városaink vagy közvetlenül elérhetővé válnának autópályán, vagy 30-50 km-es közelségbe kerülnének valamelyik pályához.
Előzmény: cssz74 (13376)
kvte Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13385

Elszármazott csabaiként is az M44-et nem tartom végig annyira fontosnak.

 

Igazából a 44-es forgalmának legfeltűnőbb része az a sok kamion, aki a 44-esen kerüli ki Szegedet, Makót és Aradot. Ez remélhetőleg az M43-mal megszűnik.

 

Utána: kéne egy Kecskemét É elkerülő az M5-től a szentkirályi elágazásig, az kapásból 20 perc javulás. Onnan meg kéne csinálni _rendesen_ a nyomvályús utat, kiszedni a fölös záróvonalat pl a kecskemét utáni kihalt lovastanyánál (az egyik leghosszabb egyenes közepéből), jelentősen gyorsulna az út.

 

Tiszakürt - Kunszentmárton és Szarvas közt jó az M44, mert ott nem nagyon lehet a jelenlegi nyomvonalon értelmesen javítani, viszont pl. Kondoros és Csaba közt, amióta rendberakták az utat, a forgalom is érezhetően felgyorsult, ritkábban kell előzni.

Előzmény: cssz74 (13376)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.26 0 0 13384
A keleti elválásnál, becsatlakozásnál nem értem az 1-eket.
Előzmény: Törölt nick (13368)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!