Egy kis segítséget szeretnék kérni Marantec garázskapu nyitóval kapcsolatban.
Egy Marantec Comfort 220-as van fent a garázsajtón és már csak az egyik táviránytó működik, ami nem gyári Marantec.
Az egészet bonyolítja, hogy van fent a motoron egy ilyen valami, ( ami úgy néz ki mint egy számítógép egér) szerintem egy külső adó-vevő, de nem tudtam beazonosítani.
Próbáltam távirányítót venni hozzá, a Gate távirányító boltban(Csalogány utca), de nem tudom feltanítani az elektronikára ezt sem. A vivő freki normál 433. Ezt a boltban meg tudta állapítani az eladó.
Ismeri valaki a típust, vagy van valami tippetek, hogy mit lehet feltanítani erre a kombóra ?
Lehet, hogy emiatt csak duplikátor távirányító jöhet szóba ?
Köszönöm a segítséget, előre is!
Így néz ki az a valami az elektronikán és a vezérlése:
Vezeték nélküli fotócellát esetleg tudnátok ajánlani? Sajnos rendre nyitva hagyjuk a két szárnyú kaput.🤣 Hallottam valami olyasmi kütyüt, ami jelzi ha nyitva marad. Erről tudtok valamit?
Van egy 12 éves liftmaster 300-as szárnyas kapunyitó izém. Eddig is sokat szívatott, de most szintet lépet. amikor végállás közelébe van akkor váratlanul irányt vált. vagy egyszerűen nem indul el.
Mechanikai hibát keressek az orsónál vagy a menetes szárnál vagy ez valami elektronika?
úszókapu motort keresek, valami nem túl drága de megbízható darabot.
a kapu egy áruházas polargos, nem egy nehéz darab, de ki tudja meddig lesz ez alapon valószinüleg nem 400-as motort vennék, hanem valami nagyobbat.
Melyik szettek most a legjobbak ár érték arányban? mit ajánlanátok?
jelenleg a garázsnyitóm egy Torlift, valami olyami mint a lenti linken van, az sem lenne baj ha egy távról tudna menni a 2 rendszer, de nem feltétlenül szükséges.
nyilván azt sem tudom megítélni hogy a garázsnyitó mennyire megbizható, mert nem minden nap használom és még csak 1-2 éve, a kapumotor ehhez képest sokkal többet menne.
Vagy felejtő az egész kategróia és valami lényegesen komolyabb kellene ami "legalább a duplája" ?
Köszönöm! Akkor igazából teljesen mindegy, hogy 220 v 24. Nagy különbség nincs köztük. Maga a motor is kb mindegy, vagy van ami kerülendő? Nekem ezeket ajánlotta 2 szerelő:
A kapunyitókban levő motorindító kondenzátorban mi a különleges? 2100-2300 Ft közötti áron árulják, amíg a látszólag ugyanolyan 10 uF-os kondik kaphatók néhány száz Ft-os áron.
Igazad van, ezen valóban átsiklottam. Pontosabban a képet láttam, de valamiért nem kötöttem hozzá, hogy a takaróelem szempontjából fontos, hogy melyik a M1 és M2, mivel alapesetben (autosetnél) ez a nyitási sorrend él.
Köszönöm a kiegészítést.
Jól gondolom, hogy akkor nincs más dolgom, mint futtatni egy teljes autoset ciklust (3 nyitás-zárás, ez amúgy is resetel minden más beállítást), és ez be fogja állítani a nyomatékot, és lesz akadály érzékelés?
köszi ezt én is megtaláltam a neten, de sajnos nem tudtam eddig megcsinálni
még kicsit játszom az idővel, hogy pontosan mikor nyomom meg a gombot a távon, a 'P' nyomás előtt vagy után, meg előtte még próbálkozom resetelni a táv(okat)
mert ez nem annyira egyértelmű, meg angolul sem volt az: "...Ezen idő alatt egy kéziadó gombot rá lehet tanítani ..."
köszi az nfót, hogy nálatok elérhető, ha továbbra sem jutok előre, keresni foglak
6.2 A kéziadó gombok betanítása egy integrált rádiómodulhoz A vezérlő panel P gombját egyszer (1-es csatornához = Impulzus parancs) vagy kétszer (2-es csatornához = Részleges nyitás parancs) rövid ideig nyomja meg. A vezérlő panel P gombjának további megnyomása azonnal befejezi a rádiós programozást. Attól függően, hogy melyik csatornát kell betanítani, a piros LED csak 1x (az 1-es csatornánál) vagy 2x (a 2-es csatornánál) villog. Ezen idő alatt egy kéziadó gombot rá lehet tanítani a kívánt funkcióhoz. Ezt addig kell nyomnia, amíg az áramkörkártyán lévő piros LED gyorsan nem villog. Ennek a kéziadó gombnak a kódját mo