Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15401
az jó lesz 2012-re is.... 2010-re esély sincs m0 délre
Előzmény: Törölt nick (15400)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15400
M0 D bővítéséről lehet hallani valamit? a különféle doksikban 2010 szeptember befejezés áll..........
Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15399
Hopp, nem ide, bocsi... :)
Előzmény: Rooger Preed (15398)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15398
Budapest Szíve:
http://www.budapest.hu/engine.aspx?page=tirhidden&command=showagendaitem&agendaitemid=65427

Jól látom, hogy nincs felfestve a buszsáv a Petőfi Sándor utcára? Sajtóhiba vagy a forgalomcsillapítás azt jelenti, hogy +1 forgami sáv?
A 4-es metró után is lesz akkora buszforgalom, hogy kelljen oda egy sáv, nem?

A Kiskörúton úgy van kialakítva a villamos végállomása, hogy az tökéletesen lehetetlenné tenné a folytatást a Bajcsyn? Érdekes!
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15397
Végülis az M4et mikor építik?
esparzsolti Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15396

Sziasztok!

 

A 15394-es számú kommentemben a 15368 számú írásra reagáltam, csak valamiért nem írta ki! Bocsi!

 

Zsolti

Előzmény: Törölt nick (15368)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15395
Ennek ellenére tényleg sokan vannak a 44-es úton. És nem csak magyar kamionok, bár ha én vezetek nem figyelem a rendszámokat... :)

Én még mindig fontosnak tartom, hogy az ilyen vidéki gyorsforgalmi utak is megépüljenek. 2*1 sávon.
Ide tartozik az M8 Veszprém és Szolnok között, az M9 Kaposvár és Érsekhalma (54-es) illetve Nagykanizsa és Szombathely között, az M44, az M49.
Ezek egy része elindítható még 2013-ig (addigra már épül-bővül az M4 Abonyig, M85, M86). Igazából ha lennének tartalékai a zállamnak, akkor most kéne egy igen durva út- és vasútépítési program. :(
Előzmény: Törölt nick (15390)
esparzsolti Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15394

Kedves Laci!

 

Most nem néztem meg a Közúti jelzőtáblákra vonatkozó útügyi műszaki előírást, de az én eszemmel ez a azt jelenti, hogy 500 méter múlva jobbra kell ágazni ha ki akarok menni, a kis nyíl meg azt jelenti, hogy ha ebben a sávban haladok akkor erre megyek. Szerintem ez a megoldás helyes!!!

 

Várom a hózászólásaitokat!

 

Zsolti

radio100jozsi Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15393
Jelentem Monoron gőzerővel folyik az aszfaltozás a körforgalomnál.
Mára már délutánra a Kistói úti bekötő ág megkapta a friss aszfaltrétegét.

Igen, reggel még esett kicsit, napközben meg kicsit sütöt, és 10 fok körül lehetett.
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15392

valóban lehet más szempont is, pl. torlódás a 6áron nagylaknál, torlódás a 43ason, torlódás szögeden, de ez meg fog szünni az M43-mal, szóval a helyzet átmeneti...

 

(a hátralévő 1,5 évre meg nem hinném, hogy 2x2es gyorsforgalmit kellene építeni a 44es mellett...)

 

Előzmény: kvte (15391)
kvte Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15391

Szép, alapos, precíz számítás. Írjuk is fölé mindjárt:

 

Az egyik szempont      :-)

 

 

Előzmény: Törölt nick (15390)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15390

konkrétan (by viamichelin - mivel a gugli jelentéktelennek ítéli gyulát, mint 6árátkelőt):

 

oradea-dabas (ne)M4en: 224km

oradea-dabas        44en: 309km

------------------------------------------

                                        +85km

 

 

arad-dabas   M5ön: 234km

arad-dabas    44en: 274km

-----------------------------------

                                +40km

 

 

a kamionosok tudtommal rövidíteni szoktak nem hosszítani, pláne, ha a hosszabbik út a xarabb...

Előzmény: Törölt nick (15389)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15389

öregem, hogy neked mennyi eszed van...

 

akkor még azt mondd meg, hogy ennek mi értelme van?

 

azon kívül, hogy jó sok üzemanyagot elfüstölnek...

 

merthogy jóval hosszabb, mint az (ne)M4, ha nagyvárad, és az M5, ha arad felöl jönnek, azt gondolom te is tudod...

Előzmény: kvte (15387)
attus germanicus Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15388
Rájöttem a dolog nyitjára: A Google Mapsen Gyulánál a határ túloldalán lévő út nincs berajzolva. Ez téveszthetett meg egyeseket, azt hitték, zsákutca :-)
Előzmény: kvte (15387)
kvte Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15387

Csak tippelek ;-)

a 44-esen a kamionok Gyula, oh. - Kecskemét, M5 között mennek.

vagy fordítva

Előzmény: Törölt nick (15385)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15386
pedig az télleg nem tranzit. az eltévedt.
Előzmény: attus germanicus (15382)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15385

ok, szerinted honnan-hová mennek a 44esen a kamionok?

Előzmény: kvte (15380)
Gianmarco Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15384
Nálunk ez mikor lesz...???
Előzmény: alibi-man (15332)
kvte Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15383
Még jó hogy van egy lámpás, aki bevilágít a fejemben lévő sötétségbe! :-)
Előzmény: attus germanicus (15382)
attus germanicus Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15382
Nem érted, az a bolgár kamionos Szarvasról meg Kondorosra, az nem tranzit ;-)
Előzmény: kvte (15380)
attus germanicus Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15381
Hagyd, Laci látta a Gúglörszön, hogy ott nincs egy szál kamion sem. Azt a néhány őrült bolgárt meg törököt nyilván én rajzoltam oda...
Előzmény: ghosty9 (15373)
kvte Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15380

Ja, szóval a monitor mögül ismét más látszik, mint nekünk odakinn a 44-esen. Ismét.

 

Nem baj, mi csak járunk arra, és közben látunk néhány külföldinek álcázott, de igazából lokális kamiont. Most már akkor legalább tudjuk, mi az ábra, majdnem bedőltünk mi tudatlanok. Ismét.

Előzmény: Törölt nick (15377)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15379

arról meg nem is beszélve, hogy jelen állás szerint a külföldi kamionossal nem lehet mit kezdenei, mert nem tudják rajtuk behajtani a bírságot, ellenben az idióta korlátozásokkal jól lehet a magyar autósokat szivatni...

 

persze nekem qrvára mind1, mert én nem járok arra, csak a makóaiknak üzenem, hogy ne lepődjenek meg, ha a bolgáromán megy mint állat, ők meg fizetnek vastagon a traffinál... :-))

Előzmény: Törölt nick (15378)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15378

Akkor azt a másfél-két évet már 40-nel menve is kibírják a kamionok, nem? :-)

 

esetleg a helyiek is kibírhassák a 60nal menő kamionokat...

 

ha mende-sülysáp-tszecső-szmkáta-nagykáta meg pvörösvár-pcsaba-pjászfalu és tsai még határozatlan ideig (monnyuk 10-20 évig) bírják, akkor a makóiaknak bakfitty az a 1,5 év...

Előzmény: ghosty9 (15374)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15377

Attól, hogy jelentős mértékben megy rajta tranzit, mi mástól.

 

akkor még1x: ez egy lokálforgalmi út...

 

ezen nem megy nemzetközi tranzit, csak helyi célforgalom... 

 

a tranzit az M5ön, a (ne)M4en meg az M3on megy...

Előzmény: ghosty9 (15373)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15376

-> 15369

 

úgy vettem amúgy észre, hogy az SSc-n a kartácsak a táblák feliratozásáról beszélgettek, oszt gondoltam megnézem az M0K útividiómat, hogy itt mi az ábra, és ez a pöti-lefelenyilas kakukktojásnak bizonyult...

 

(vezetés közben nekem ez fel sem tűnt, csak a videó táblaspecifikus sasolásakor... :-)

 

nekem amúgy megfelel mind2 változat, igazából az az érdekes ezzel kapcsolatban, hogy hogy hozták ezt össze, mikor az M0K 1 projekt keretében lett feltáblázva, így logikus lenne, ha legalább ezek egyformák lennének...

 

meghamán táblákról van szó:

 

az M4en mi a bánatért zöld alapúak a táblák?

 

mert úniós szabvány szerint már a kék alap a divat...

vagy ez csak a gyorsforgalmikra vonatkozik, az M4 meg csak "újfőút" kategória? :-(((

Előzmény: radio100jozsi (15370)
ghosty9 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15375
"Ami elszomorító: még ötlet sincs arra, hogy Kecskemét északról vagy délről legyen elkerülve. "

Mondjuk én délről kerülném. Úgy a Félegyháza-Csongrád útvonalon... :-)

(Tudom, már késő.)
Előzmény: kvte (15363)
ghosty9 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15374
"ezek meg mi a fenét hepciáskodnak?
1,5-2 év és kész az M43 meg a makó elkerülő..."

Akkor azt a másfél-két évet már 40-nel menve is kibírják a kamionok, nem? :-)
Előzmény: Törölt nick (15343)
ghosty9 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15373
"meg mitől lenne ez tranzitút?"

Attól, hogy jelentős mértékben megy rajta tranzit, mi mástól.
Előzmény: Törölt nick (15337)
BoGar Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15372
Ilyen van az M3 Hungária csomópontnál is, ha jól emlékszem, meg az M3-on több helyen. Pl M35-nél, M30-nál.
Előzmény: Törölt nick (15368)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!