Budapest Szíve: http://www.budapest.hu/engine.aspx?page=tirhidden&command=showagendaitem&agendaitemid=65427
Jól látom, hogy nincs felfestve a buszsáv a Petőfi Sándor utcára? Sajtóhiba vagy a forgalomcsillapítás azt jelenti, hogy +1 forgami sáv? A 4-es metró után is lesz akkora buszforgalom, hogy kelljen oda egy sáv, nem?
A Kiskörúton úgy van kialakítva a villamos végállomása, hogy az tökéletesen lehetetlenné tenné a folytatást a Bajcsyn? Érdekes!
Ennek ellenére tényleg sokan vannak a 44-es úton. És nem csak magyar kamionok, bár ha én vezetek nem figyelem a rendszámokat... :)
Én még mindig fontosnak tartom, hogy az ilyen vidéki gyorsforgalmi utak is megépüljenek. 2*1 sávon. Ide tartozik az M8 Veszprém és Szolnok között, az M9 Kaposvár és Érsekhalma (54-es) illetve Nagykanizsa és Szombathely között, az M44, az M49. Ezek egy része elindítható még 2013-ig (addigra már épül-bővül az M4 Abonyig, M85, M86). Igazából ha lennének tartalékai a zállamnak, akkor most kéne egy igen durva út- és vasútépítési program. :(
Most nem néztem meg a Közúti jelzőtáblákra vonatkozó útügyi műszaki előírást, de az én eszemmel ez a azt jelenti, hogy 500 méter múlva jobbra kell ágazni ha ki akarok menni, a kis nyíl meg azt jelenti, hogy ha ebben a sávban haladok akkor erre megyek. Szerintem ez a megoldás helyes!!!
valóban lehet más szempont is, pl. torlódás a 6áron nagylaknál, torlódás a 43ason, torlódás szögeden, de ez meg fog szünni az M43-mal, szóval a helyzet átmeneti...
(a hátralévő 1,5 évre meg nem hinném, hogy 2x2es gyorsforgalmit kellene építeni a 44es mellett...)
Rájöttem a dolog nyitjára: A Google Mapsen Gyulánál a határ túloldalán lévő út nincs berajzolva. Ez téveszthetett meg egyeseket, azt hitték, zsákutca :-)
Ja, szóval a monitor mögül ismét más látszik, mint nekünk odakinn a 44-esen. Ismét.
Nem baj, mi csak járunk arra, és közben látunknéhány külföldinek álcázott, de igazából lokális kamiont. Most már akkor legalább tudjuk, mi az ábra, majdnem bedőltünk mi tudatlanok. Ismét.
arról meg nem is beszélve, hogy jelen állás szerint a külföldi kamionossal nem lehet mit kezdenei, mert nem tudják rajtuk behajtani a bírságot, ellenben az idióta korlátozásokkal jól lehet a magyar autósokat szivatni...
persze nekem qrvára mind1, mert én nem járok arra, csak a makóaiknak üzenem, hogy ne lepődjenek meg, ha a bolgáromán megy mint állat, ők meg fizetnek vastagon a traffinál... :-))
Akkor azt a másfél-két évet már 40-nel menve is kibírják a kamionok, nem? :-)
esetleg a helyiek is kibírhassák a 60nal menő kamionokat...
ha mende-sülysáp-tszecső-szmkáta-nagykáta meg pvörösvár-pcsaba-pjászfalu és tsai még határozatlan ideig (monnyuk 10-20 évig) bírják, akkor a makóiaknak bakfitty az a 1,5 év...
úgy vettem amúgy észre, hogy az SSc-n a kartácsak a táblák feliratozásáról beszélgettek, oszt gondoltam megnézem az M0K útividiómat, hogy itt mi az ábra, és ez a pöti-lefelenyilas kakukktojásnak bizonyult...
(vezetés közben nekem ez fel sem tűnt, csak a videó táblaspecifikus sasolásakor... :-)
nekem amúgy megfelel mind2 változat, igazából az az érdekes ezzel kapcsolatban, hogy hogy hozták ezt össze, mikor az M0K 1 projekt keretében lett feltáblázva, így logikus lenne, ha legalább ezek egyformák lennének...
meghamán táblákról van szó:
az M4en mi a bánatért zöld alapúak a táblák?
mert úniós szabvány szerint már a kék alap a divat...
vagy ez csak a gyorsforgalmikra vonatkozik, az M4 meg csak "újfőút" kategória? :-(((