Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2009.03.15 0 0 16732
azért hatszögrácsot nem olyan nehéz szerkeszteni egyszerű eszközökkel sem
Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (16731)
IRMA_TE_ÉDES Creative Commons License 2009.03.15 0 0 16731
WoW! Kösz! Ha tudsz még!!!

Ajánlom figyelmedbe Palmanovát Udine alatt, ahol elágazik az autópálya Trieszt és Velence irányokba. Az elágazástól keletre 1-1,5 km!

jójó nemcsak kimondott út, hanem egy erőd Napoleon idejéből utakkal, terekkel, benne városkával. kb. mint a Komárom-monostori erőd. Csak nagyobban!!!

Na de kérem azt az alakzatot is ki kellett tűzni valamivel, és többszörösen!

Se GPS, se Total Station, se teodolit, se.....
Előzmény: hotrod25 (16704)
RadiX Creative Commons License 2009.03.15 0 0 16730
volt fizetőkapu a főpályán is, a kiszélesedés még most is látszik.
Előzmény: Törölt nick (16729)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.15 0 0 16729

Jó kis sárdagasztás lehetett, de a képekért megérte.

 

á, csak addig merészkedtem az autóval, amíg normálisan járható volt a terep...

jó lenne már egy kis napos idő, és akkor bringával végigmennék a teljes nyomvonalon...

 

 

Jól jön az építőknek a néhai M3 fizetőkapu helye. Nem kell terepet rendezni, szintezni.

 

hát az eléggé kiesik, mert a kapu a pirossal jelölt helyen volt...

(ha jólemléxem ez eredetileg féllóhere csp volt, de a kapusításkor jó nagy költséggel - kellett egy felüljáró, amit most bonthatnak elfele) átalakították trombitára...)

Előzmény: hotrod25 (16728)
hotrod25 Creative Commons License 2009.03.15 0 0 16728

Jó kis sárdagasztás lehetett, de a képekért megérte.

 

Az M3 csp-ben jelenleg a bekarikázott leendő híd pillérjeit építik.

 

 

 

Jól jön az építőknek a néhai M3 fizetőkapu helye. Nem kell terepet rendezni, szintezni.

Előzmény: Törölt nick (16727)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.15 0 0 16727

itt tavasz, meg egy kis M31 ízelítő:

 

ott kezdődik az M31...

 

vagyis itt: M31 0+000

 

gödöllő felöl jövet ezt lehet majd látni az M0hoz érkezvén...

ez itt a nagytarcsai patak völgye, itt 300m-es "viadukt" lesz (kb. mint pécelnél)

jövő héten kezdik a cölöpözést...

 

az előző kép hátterében lévő bevágás kicsit belezoommolva...

 

... ill. egészen közelről szemlélve...

itt még elég sok anyagot (agyagot?) ki kell termelni...

 

a fenti bevágás felől visszafele (M0 felé) fotózva...

elég rövidke, ellenben igen látványos lesz ez az M31...

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.14 0 0 16726

nahát akkor ezé nincsen idő a töltés-konszolizélésre... :-))

Előzmény: strangerr (16725)
strangerr Creative Commons License 2009.03.14 0 0 16725
Fogalmam sincs, lehet területszerzés elhúzódása, lehet az engedélyeztetés elhúzódása, lehet az uniós pályázattal kínlódik a kiksz, lehet hogy a tender ún. "minőségbiztosítása" húzódik stb. (ez utóbbi kettő simán lehet 1-1,5 év...)

Előzmény: Törölt nick (16724)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.14 0 0 16724

nade mé?

 

hiszen a hidak tervei régóta kész vannak, csak le kell porolni iket... :-))

Előzmény: strangerr (16723)
strangerr Creative Commons License 2009.03.14 0 0 16723
"ennek a bővítése a legmunkaigényesebb a duna hidak miatt..."

Talán emiatt az előkészítése is épp ennek a szakasznak a leghosszabb és "legmunkaigényesebb" :)
Előzmény: Törölt nick (16717)
Fricy Creative Commons License 2009.03.14 0 0 16722
Most találtam:
Tud valaki részleteket erről?
M7 autópálya 65 sz. főút alcsomópontjának spirális rendszerű körgeometriájú csomóponti kialakításának építési munkái
http://www.kozbeszerzes.hu/lid/ertesito/pid/0/ertesitoHirdetmenyProperties?objectID=Hirdetmeny.portal_3552_2009
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.14 0 0 16721

közben asszem megfejtettem a csomópontosdit:

 

a 4 különszintű: üllő-gyömrő, péteri-monor, gomba-monor, pilis-káva

(az albirsai trombita nem tartozik ide, mert az az albirsa-cegléd 4sávosítás projekt része)

 

a 7+1 meg a 4 különszintű csp. 4x2 "alcsomópontja", azaz a csp-i ágak becsatlakozása a keresztező mellékutakba...

Előzmény: Törölt nick (16719)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.14 0 0 16720

esetleg még berak6nának egy 6. csp-ot is monorierdő-bénye közé...

 

kiváncsi vagyok, hogy az üllői csp-ot hogyan oldják meg...

 

(lesznek itt fasza torlódások, ha elkezdik buzerálni, pedig már építhették volna készre is...)

Előzmény: Törölt nick (16719)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.14 0 0 16719

opsz, ezt kicsit benéztem: ez a monor-pilis a teljes hiányzó üllő-monor-pili-albirsa szakaszt jelenti...

(dehát mér nem tuggyák berajzolni abba a kibaszott térképbe, hogy ne kelljen itt serlokkholmot jáccani...)

 

viszont a csp-ok továbbra is elég rejtélyesek...

"Csomópontok száma: 12, ebből 4 db különszintű, 1 db szintbeni és 7 db körforgalmú."

a térképre nézve szerintem 5 (különszintű) csp lesz a szakaszon:

(legalábbis remélem, hogy az üllőnél lévőt nem hagyják meg szintbeninek, de már ezen sem lepődnék meg...)

 

a körforgalmak meg szerintem a csp-ok csp-i ágainak, és a keresztező mellékutak összekapcsolására kellenek majd...

Előzmény: radio100jozsi (16718)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16718

Hát ez meg mi a franc, szintbeni csp, meg körforgalmak sokasága?

Na meg csak főút, amit gyorsforgalmi úttá lehet fejleszteni?

 

Érdekes lesz, hogy Üllőig kiépült mint autóút nuku szintbeni csp-vel, utána Ceglédbercelnél is építettek egy bekötőútnak felüljárót, hogy ne legyen szintbeni csp, majd Cegléd után is külön felüljáró van, csak egy tanyacsoportnál van fel/lehajtó, de keresztirányú forgalom nincs itt sem.

 

Ekkora idiótizmust ebben az országban...

Előzmény: Törölt nick (16717)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16717

úgytűnik.... (hisz ezt a szakasz a nifff még meg sem említi...)

 

viszont van egy  "4. sz. főút Monor-Pilis elkerülő":

Az ajánlati felhívás tervezett megjelentetése 2009. ősz
A beruházás tervezett befejezése: 2011. év vége

http://www.nif.hu/fejlesztes/568

 

vagyis azt 2010ben talán elkezdik...  hacsak nem jön közbe egy államcsőd...

 

amúgy itt dühöng az idiotizmus:

 

a szerencsétlen M0D-nek ugyebár a duna/csepel sz. keresztező (M6-51) szakasza a legforgalmasabb és egyben ennek a bővítése a legmunkaigényesebb a duna hidak miatt...

 

naés melyik szakaszra nincs még kiírva a tender?

hát persze, hogy erre... :-((

Előzmény: radio100jozsi (16716)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16716

Akkor marad egy darabig még a 20 ezres forgalmú egyre jobban széthulló 4-es út Monornál.

 

Nem baj, kell a 2-3 ezres forgalmú autópálya a világvégére...

Előzmény: Törölt nick (16715)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16715

idén már tuti nem kezdik el...

 

(sajna nem szolnok lesz a kultúrkapitál)

Előzmény: radio100jozsi (16714)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16714

Ha már M4-es, és itt a tavasz, most, hogy áll akkor az Üllő-Albertirsa szakasz?

 

Mert én ott vagyok leragadva, hogy most indul a kivitelezés, és valamikor 2011-re lenne az átadás.

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16713

azt nemtom, de jó eséllyel előbb, mint abból, amit még csak nem is terveznek...

 

baromi gyorsan el kéne felejteni ezt a nagyot álmodó erőltetett sztrádásítást, és nekiállni a közúthálózat rendberakásának, mer jelenleg baszottnagy a kontraszt, mikor lefordul a zember a sztrádákról...

 

fel kéne fogni, hogy a 15éves felújítási ciklushoz évi 2000km utat kell rendberakni...

 

(felháborító, hogy van képük a mostani évi 400kmes felújítási programot 6almas csinnadrattával bejelenteni... csak azt felejtik el hozzátenni, hogy ez a tempó 75 éves ciklust jelent... eddigvazze, még a bazaltbeton se bírja...)

Előzmény: Roger Preed (16712)
Roger Preed Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16712
Szerinted ebből mikorra is lehet bármi? 10-15 év?
Előzmény: Törölt nick (16711)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16711

ezek zsír idióták...

 

most télleg az ország legkisebb forgalmú főútjai mellé kell gyorsforgalmit építeni?

Előzmény: Fricy (16710)
Fricy Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16710

A legalacsonyabb árat ajánlók tervezhetik az M9 autópálya két szakaszát

http://index.hu/gazdasag/blog/2009/03/13/kivalasztottak_az_m9_autopalya_ket_szakaszanak_tervezoit/

Roger Preed Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16709
Ha csak a tendereket, építkezéseket nézzük, akkor nem akkora blöff a 300 km.

http://www.nif.hu/multimedia/gallery/gallery/748/terkep_2009_02.jpg

Ha hozzávesszük a mostani tenderezés vagy kivitelezés alatt álló szakaszokhoz (260 km) az M4 Üllő-Albertirsa szakaszt és az Albertirsa-Abony fejlesztést máris ott vagyunk, hogy közel 300...
Előzmény: Fricy (16706)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16708

+H1234Laci vélemény:

mennyenek a picsába a sok presztízssztrádával...

Előzmény: Fricy (16706)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16707
Fricy Creative Commons License 2009.03.13 0 0 16706

300 km új gyorsforgalmi út 2 év alatt: beindult az ígérgetés

http://portfolio.hu/cikkek.tdp?h=3&k=3&i=111695

hotrod25 Creative Commons License 2009.03.12 0 0 16705

M43:

 

http://automenedzser.hu/hirek/20090312_uszalyhid_algyo.aspx

 

Úgy tudom 5-47 között idén decemberben kész kell lenni M43-nak. A képeid alapján nagyon sietniük kéne. Csak nehogy úgy járjanak mint M7 Kanizsa környéki szakaszán.

 

M85:

 

http://www.kisalfold.hu/soproni_hirek/osszeer_valaha_sopronnal_az_autopalya/2090750/

Előzmény: Pompiere (16693)
hotrod25 Creative Commons License 2009.03.12 0 0 16704

Rendszeres "világjáró" vagyok én is a google earth segítségével, és időnként leesik az állam, hogy miket nem tudnak építeni a világban...
Azért európai aggyal nehezen érthető, hogy pl egy idétlen gúnyrajz miatt akár ölni is képesek, de a szent helyeik alá/főlé/köré engedélyeznek ilyen korántsem kockázatmentes munkákat az arabusok.

Érdemes megnézni a kínai Manzhouli hightech határváros környékét is. Az Orosz határ felé elindul a 2*3 sáv, ez beletorkollik egy kf-be, majd 2*1 a határ előtt pár méter, a ruszkiknál meg átmeny földútba :) Ha a városból a másik irányba indulsz, van egy akkora külszini szénbánya, hogy fél Bp beleférne.

Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (16703)
IRMA_TE_ÉDES Creative Commons License 2009.03.12 0 0 16703
A Google-n nézd meg Mekkát vagy Medinát!

Az "elmaradott" arab országokban a mecsetek alatt csomópontok vannak. Gondolom ha ott megsűllyed a szent kába kő vagy megreped a fehér márvány burkolat több ezer m2 es területen, nincs probléma. Az a gyaur amelyiknek köze volt hozzá búcsúzik a kezétől, lehet mindegyiktől. .....Eredmény = nem sűllyed meg.

A városokat 2-3 -szoros autópálya gyűrű veszi körül. Az autópályák nem a magyar mérce szerintiek ugyan, mert több helyen balra vagy vissza lehet fordulni, de 3-4 sávos nem egy közülük.

Az autópályák Mekkában igen nagy mennyiségben vezetnek alagútban.

Az autópálya pihenők és csomópontok zöldek!!!! Azaz öntözöttek!!!!! Vizkiemelés, sótlanitás, tározás, öntözés a SIVATAGBAN!!!

Ezen kivül, Mekka felett, mellett - három autópálya csomópont által kiszolgált nagy fehér folt. NEm tudtam mi az. 4,5 km2 területen sátrak. Ha rámész a fényképekre azt is láthatod, hogy mindegyik LÉGKONDICIOPNÁLT!!!

Mekkától DK-irányba haladó autópályán pihenőhely a sivatagban. A 2x4 sávos autópálya átvezet egy hatalmasm, Koránt fogó kéz alatt.

EZ ÚTTERVEZÉS!!!!
Előzmény: hotrod25 (16687)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!