Kábé ez mennyibe kerül? Ja és miket kéne kicserélni? Me' én hallottam valami olyasmit hogy nem csak annyi hogy berakom a hengert dugyattyút meg a hajtókart és kész hanem van még valami más dolog is.
A világon semmi baj nem lesz belőle, a rendőrök a simsont-50-esként ismerik, és nem felfúrással lesz 70-es a henger, hanem gyárilag van belőle 70-es. Az 50-es csak 55-ig lehet fúrni, azon kívül van 60-as 70-es és 70-as henger is, de ahoz kell egy új hajtókar, mert nem bírja már el. És a 70-es hengerrel nem mondható meg nem nagyonn külsőre az 50-esnél. Ha meg mégis baj lenne (kizárt dolog!) akkor is csak büntetőpontot kapnál, benne van a jogsihoz adott kék papír-ban, hogy hányat kapsz érte.
Sziasztok! Tudnátok vmi 5letet adni? van egy svalbi, most lett kisgenerálozva (gyújtás, simmeringek, két csapágy, kuplung, és gyűrűzés, alsó csapszeg és tűgörgő csre) Namost: minden szép és, jó, csak a baj, hogy nincs lapjáratja, és alacson fordulatról nagyon szarul megy fel a fordulat, de kb olyan 3000től okés. Ez lehet a gyűrűzés miatt? még a gyári 40-es átmérőjű a henger , csak nem volt pénze fúrásra. és kissé nehézkesen jár még benne a dugó. Ez gondolom idővel bekopik és megoldódik, és azért van, vagy esetleg más a baj.
Simson S51b1-4-H mocim van. Új fajta karbival, aminél az egyik csavar le van fedve. Segítségeteket kérném abban, hogy hogy kell ezt a csavart beállítani. Már jobb, mert csak hatvanat ment és nehezen indult ez már megoldódott. Most 65-öt megy, de az elindulásnál ha nagy gázt húzok és egy kicsivel gyorsabban engedem a kuplungot leesik a fordulatszám. Talán a csavar a baj? Hogyan tudnám megoldani, hogy jobban menjen a gép. 60 után már éppen, hogy gyorsul mire eléri a 65-öt. Előre köszi! nagy_zotya@freemail.hu
Eddig lelkessen akartam egy kismotort.Ezért előhalásztuk romos első generációs (nagykerék hátul nó teleszkóp) babettánkat a sufniból majd apám+tesómmal együtt megcsináltuk..megy mint atom most szerelek rá biciklis sebességmérőt..szerintem sulyom alatt megy vagy 35-öt:D az első gumi jön szét aga a motor is esik szét..ugye semmi pénzem nincs ilyenekre ezért nézem yamaha jog..áhh mondom mindenki ilyennel megy megkérdeztem azt mondák jó jó csak lassu..na mondom..akkor láttam meg hogy a simson is 50ccm-es ezért döntöttem emelett a motor melett hisz azon kivül hogy bár sokat kell szerelgetni olcsó és tartós. nekem se jogsim se bukóm a baettát is egy körre vittem el biciklis bukósisakkal de most be akarok szerezni egy simsont amivel fel tudom venni a város forgalmát:P bár én külvárosban lakom és nagyon városba nem is akarok bemenni.
ugyhogy aki tud eladó simsont az írjon nekem e-mailt vagy vegyen fel msn-en: gamezz@vipmail.hu amit cserébe tudok felajánlani:
PDA és PC alkatzrészek,UV reagens festék,UV lámpa. nomeg egy kis pénz:-) nem baj ha leharcolt állapotban van külsőleg csak valamennyire menjen apám nagyon jó autószerelő uyghogy a javítás nem gond..aki küld az ha lehet csak fotóval. üdv. egy babettás aki simsont akar:-D
Ha már így beraktad ezt, akkor meg tudod mondqani, hogy ugye az az egyetlen olyan simson, ami nem 50es? Aműgy berakhatsz 1 képet, végülis ontopik... :)
Esetleg a karbi tömítésével vana gond, nézd meg, hogy amikor meleg a motor, akkor a karbi még megfoghatóan legyen csak meleg, mert különben nem működk megfelelően. A másik, nem tudom, az s50-en hol van a gyújtáskondi, de ha a blokkban, akkor az is átmelegszik, így meg gyújtásod nem lesz, mivel elöregedett a kondi, és nem bírja már a hőt, szal csere.
Nemrég újra elővettem simson s50b-met és lassan elkezdtem "javítani". Akkut raktam bele, index automata csere stb... A legnagyobb gondom: Ha bemelegedik a motor soha nem indul el. Ennek mi lehet az oka?