Köszönöm, hogy ennyien foglalkoztok a kérdéssel. Színes zsinór nincs, nyelvet sem találtam. Hol keressem a kuplung kioldót? Teszek fel pár képet. Nagyon magasan van, ezért a bal felső részét nem tudtam megnézni/fotózni. Illetve a kulcsos egység kézi nyitásra szolgálna? (Nincs meg a kulcsa.)
Ez egy tengelyvég motor vezérlés (a többieknek is). A tengelyvég motoron van egy van a kuplung kioldó, nem kell rögzíteni sehová. Egyik irány kiold, másik irány vissza zár.
Ha nincs piros zsinór, akkor is a kocsin, mi mozgatja a kaput, keress egy kiálló 'nyelvet', amin van egy lyuk (oda kéne befűzni a piros zsinórt). A nyelv megrántásával kioldódik a reteszelés, és kézzel nyitható a kapu. Áram szünet után visszahajtod a nyelvet, és vissza kell neki kattanni (esetleg nyomsz neki egy nyitást, ha simán nem kattan vissza).
Frissen költöztem egy házba, ahol motoros a szekcionált garázskapu és nem tudom hogy kell kinyitni áramszünet esetén. Nice A924 a vezérlés és a motor is Nice, ami a ma kapható modellek közül a Sumo-ra hasonlít. Ha a motorból kilógó zsinórt meghúzom és rögzítem a falon, az bontja a villamos kapcsolatot a vezérlővel, nem működik se távirányítóval, se a vezérlő nyitógombjával. A kaput viszont ekkor még nem tudom kézzel megemelni, mi még a teendő ilyenkor?
Szedd szét, tisztítás után zsírozd be az egészet. Az esetleges kopásokról meg számolj be, érdekelne engem is mit találsz benne, az enyém tizen éve működik egy ápolást lehet hogy megérdemelne.
Adott a lenti képeken látható Hörmann garázskapunyitó. A helyiségben van kettő ledpanel kapcsolóval, amit a tulajdonos úgy szeretne működtetni, hogy kézzel is fel, ill. le tudja kapcsolni, valamint ha kapumozgás történik, akkor is felkapcsoljon, majd kis idő elteltével magától le.
Következő probléma merült fel proteco leander ketszarnyu kapu hidegben nem akar teljesen ki nyílni! Én a kondikra gyanakszom, valakinek esetleg valami megoldás? Előre is köszönöm!
A sajátom lenne, nem nyúlnék hozzá, ha elb...d sokba kerül. akkor inkább egy görgös végálláson vezesd keresztül a kapcsolást, és azt helyezd el a garázskapu mellett.
A burkolaton 24V AC van feltüntetve az egyik pár lábra, a másikra 24V max. 7W. A pirossal bekeretezett forrasztási pontokra gondoltam, sajnos nincs multiméterem, hogy kimérjem megjelenik-e itt feszültség.
Adott egy Hörmann ProLift 700-as kapunyitó, szeretném megoldani, hogy amikor a motor világítása felkapcsolódik/a motor beindul, akkor egy relé segítségével felkapcsolja a garázs világítását. A kérdésem az lenne, hogy csak forrasztással tudnék előcsalni 24V-ot a motor beépített izzójától, vagy van a panelen máshol is 24V, amit a motor működése indít be?