Keresés

Részletes keresés

tomibro Creative Commons License 2019.04.14 -4 3 34544

Nem harcolás miatt, de szerintem azért az én belsőim is megállják a helyüket, sőt talán részletgazdagabbak is. :D Mindegyik fuggerthe az igényeknek megfelelően készítettem el, már vagy kb 20-25 féle fuggerth típusom van! A quabla meg egy másik adagja a szépségnek szerintem, főleg ha kap egyedi világítást is, mint pl amiket ezekbe készítettem: 
https://www.youtube.com/watch?v=YQ8bim-6Vfs&list=PL38zcpkbvluilT83sHAMnrUirbRROzGcF&index=13
https://www.youtube.com/watch?v=oCcF-8lMpTU&list=PL38zcpkbvluilT83sHAMnrUirbRROzGcF&index=23&t=20s

Ha valakit érdekel nyugodtan keressen, a mailem: tomibro95@gmail.com

 

fantal Creative Commons License 2019.04.13 0 2 34543

Mikor volt az a Debreceni Járműparádé, ahol hívatalosan elbúcsúztatták az utolsó GySEV Szergejt? 

1996?

 

 

**

 

Debrecenben 1995-ben volt a Szergej 30 éves jubileuma alkalmából egy kihelyezett KTE - BME szervezésű konferencia és ahhoz kapcsolódva egy nemzetközi járműparádé

Előzmény: róbertke (34527)
Sz. G. Á. Creative Commons License 2019.04.13 0 0 34542

Hamár így felbugyogott a Fuggerth érintőlegesen:
Neten elérhető valami anyag, hogy mikor melyik évben milyen modellek jöttek, miből milyen festés, pályaszámok stb?
Vagy valakinek akár valami privát exceltáblája, amit nem sajnálna megosztani velem?

masinyista Creative Commons License 2019.04.13 -3 0 34541

Egy kollégától és a Zzemokitól vettem a darabokat, így már több, mint tökéletes a belső a Fuggerth kocsikba.

De az NMJ CAF kocsik és Quabla postabéhávék sem üresek már.

 

 

alkotasu Creative Commons License 2019.04.13 -1 1 34540

Ja, szegény... Én is mindjárt sírva fakadok rajta... :-)))

Előzmény: kavicsasínen (34539)
kavicsasínen Creative Commons License 2019.04.13 -1 0 34539

Jogos, de úgy megsajnáltam..:(

Előzmény: alkotasu (34538)
alkotasu Creative Commons License 2019.04.13 -1 0 34538

Ne etessed a trollt!

Előzmény: kavicsasínen (34537)
kavicsasínen Creative Commons License 2019.04.13 -1 0 34537

A vöröscsillagos már megjelent, de el is fogyott.

Előzmény: Turos czusza (34535)
z.kabai Creative Commons License 2019.04.12 0 2 34536

Üdvözöllek!

Időben biztos, hogy tévedsz. A 90-es években nem jártak csörgős ingák Ózdra. Ezt pl. azért állítom határozottan, mert - az akkori foglalkozásomból eredően - utazhattam gépen (1990 - 1997 között), s a mikor Ózdra utaztam (csörgőn), akkor Bánrévén körbejárás volt, mert nem létezett vezérlőkocsi a szerelvényben.

 

A rendelkezés korábban születhetett.

z.kabai

Előzmény: V43.1371 (34523)
Turos czusza Creative Commons License 2019.04.12 -3 0 34535

Miért kell teleOFFolni a topikot ilyenekkel?

Ahelyett, hogy a topik támájába vágó dolgokrűl írkálnánk, mint például, hogy mikor jön már a vöröscsillagos acme gigant, meg fuggerth árak/kiadások ilyesmik.

Előzmény: róbertke (34532)
z.kabai Creative Commons License 2019.04.12 0 0 34534

Üdvözöllek!

 

Lehet, hogy volt olyan szerelvény, amit láttál, de jellemzően Apv kocsis szerelvény csak Egerbe járt. Alap "kiosztás" szerint Miskolcról ingás szerelvény (hangsúlyozom az ingás jelzőt) 1. osztályú kocsival személyvonati szerelvényként már a 70-es évedktől kezdődően nem közlekedett. Kivétel - szerelvény forduló -lehetett, de nem ez volt a jellemző.

tisztelettel: z.kabai

Előzmény: Bakterpartner (34524)
alkotasu Creative Commons License 2019.04.12 -3 0 34533

Háát... Ha jobban meggondoljuk... Végülis, ha sikerült valami nagy kutyát elfogni az ellenségtől, lehetett belőle rabszolga... De azokat szerintem inkább jó pénzért kiváltatták.

Előzmény: róbertke (34532)
róbertke Creative Commons License 2019.04.12 -3 0 34532

Már az Ókoriak: - Rabszolgaság; 

Előzmény: alkotasu (34530)
róbertke Creative Commons License 2019.04.12 -2 0 34531

Mondtam már többször neked telefonba, hogy kicsi a mi Univerzumunk .... :-)))

Előzmény: alkotasu (34528)
alkotasu Creative Commons License 2019.04.12 -3 0 34530

Áááá, már előttünk kitalálta Sztálin elvtárs a deklasszálást... :-)

Előzmény: róbertke (34529)
róbertke Creative Commons License 2019.04.12 -2 0 34529

Magyarok vagyunk ugye? 

Magasabb társadalmi rétegből lecsúszás alacsonyabb osztályba: - Leminősítés, visszaminősítés. 

Előzmény: alkotasu (34526)
alkotasu Creative Commons License 2019.04.12 -3 1 34528

Akkor nem az ablakba tették a 2-es számot, hanem az oldalára akasztották. Ilyet nem láttam még. Én csak arra emlékeztem, hogy Ax-eket futtattak 2. o. kocsikként életük végén.

Előzmény: róbertke (34527)
róbertke Creative Commons License 2019.04.12 -2 0 34527

Mikor volt az a Debreceni Járműparádé, ahol hívatalosan elbúcsúztatták az utolsó GySEV Szergejt? 

1996? Pontosan nem tudom, de én akkor utaztam olyan kocsival. 

Annyira hülyének azért ne tartsál légyszíves, hogy egy piros Ax kocsit összekeverek egy kék Ap/Apv kocsival.  

Így nézett ki a kocsi mint Joó Ferenc képén: 

 

 

Forráshely: http://vasutikocsi.hu/szemely/ApBy.html 

Előzmény: alkotasu (34526)
alkotasu Creative Commons License 2019.04.12 -3 0 34526

????

Mikor?

A deklasszálást csak a 2000-évek közepe táján csinálták, előtte nem volt divat. Amikor a 19-05-ös kocsikat elkezdték deklasszálni, addigra nem nagyon volt már Ap(v) 10-27-es. Nem inkább Ax kocsi volt az? Vagy csak az ablakba ragasztottak egy nagy 2-es számot?

Előzmény: róbertke (34525)
róbertke Creative Commons License 2019.04.12 -1 0 34525

Hihető amit írsz, hiszen létezett az Apv 10-27 középszámú kocsitípus, mivel ezekből is lettek a bordó úléses 2. osztályú kocsik 

(Debrecen - Mátészalka között utaztam ilyenben ... ) 

Előzmény: Bakterpartner (34524)
Bakterpartner Creative Commons License 2019.04.12 0 0 34524

Én úgy emlékszem, hogy tiszaújvárosi vonat volt... Lehet, hogy egy abonyi szerelvényt forgattak oda. Az biztos, hogy Szilis inga volt és egy Apv kocsi volt benne. Erre biztosan emlékszem, oda is mentem megnézni, hogy mit keres abban a vonatban egy Ap kocsi és akkor láttam, hogy az egy Apv.

Előzmény: z.kabai (34521)
V43.1371 Creative Commons License 2019.04.12 0 0 34523

Voltak M41 Csörgős ingák a '90-es évek-végéig Miskolcról az Ózdi, Nádaskai vonatokon.  B. Zoltán dizelreszortos állíttatta le, mikor többször egymás után tűzesetek történtek a hátulműködö mozdonyokon.

 

Előzmény: z.kabai (34521)
alkotasu Creative Commons License 2019.04.12 -1 0 34522

Ej, de jó lenne legalább képen látni ilyet, mert élőben soha nem láttam.

Előzmény: z.kabai (34521)
z.kabai Creative Commons License 2019.04.11 0 1 34521

Üdvözöllek!

 

Az előttem hozzászólót kiegészítem: a Füzesabony-Eger ingaszerelvényben mind a V42-es, mind a V43-as mozdonyvontatás esetén a 70-es évektől a 2000-es évek elejéig volt Apv.

 

Konkrétan Miskolcról közlekedő ingaszerelvényben, melyet Szili vontatott, nem emlékszem Apv-re, ugyanis csak Tiszaújváros/Tiszapalkonya vonalon volt Szilis inga, az pedig tisztán 2. osztályú kocsikból állt. A Csörgős korszaktól (1979. május) Miskolcról már nem ingák jártak az ózdi, nádaskai és hidasi vonalon, s ezeken egyébként sem volt Apv.

 

z.kabai

Előzmény: xabi75 (34519)
Bakterpartner Creative Commons License 2019.04.11 0 1 34520

Igen, a 90-es években láttam Szilis ingaszerelvényben Apv kocsit Miskolcon.

Előzmény: xabi75 (34519)
xabi75 Creative Commons License 2019.04.11 0 0 34519


Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket, hogy Apv kocsi volt anno Csörgő illetve Szili által vontatott/tolt szerelvényben?

Köszönettel:

Cs.

Bakterpartner Creative Commons License 2019.04.11 0 1 34518

Szia!

 

Csak a 3 tengelyes forgóváza hajtott, de ennek ellenére szép a futása. Annyi kocsit vígan elvisz, mint az igazi gép... Digitálisan előkészített, Plux22-es csatlakozóval van szerelve. Rendelkezik belsőtér világítással. A lendítőkereket majd érdemes lesz lefesteni feketére, mert nagyon rikít a natúr rézszín, ha benézünk az ablakon. A festés nem az erőssége az MTB-nek (ahogy ezt korábban a Sulzereknél is tapasztaltuk) vagy csak a kapkodás jelei mutatkoznnak... A modell tetején picit megkarcolódott a szürke, bár ez a nem megfelelő boboznak is betudható. Szerintünk, a műanyag tartója még a lengyel motorkocsikhoz való, mert az egyik kapaszkodó is meg volt nyomva, mivel nem volt hagyva neki hely.

Előzmény: Fordítókorongos (34515)
S.A.S Creative Commons License 2019.04.10 0 1 34517

Időközben rendelhetővé vált a Memobanál is a Bbmot:

https://memoba.at/produkt/MTB_mt1025_MAV_Dieseltriebwagen_Bbmot_640_.html?search=1

Legutolsó információm szerint a HGD április 14-ig fogadja a nálam előjegyzésben lévők rendeléseit, utána mindenki számára elérhetővé válik a Bbmot a webshopban normál áron. 

Előzmény: S.A.S (34513)
tomibro Creative Commons License 2019.04.10 -7 7 34516

Sziasztok, végre elkészültem mind a 8 féle NMJ kocsi belsővel. Most szeretném nektek bemutatni a festett verziókat, idő hiány miatt nyersen lehet vinni esetleg belőle (max pár db festésre jutna időm megbeszélés szerint).
Sőt akár igényes fényeket is lehet mellé vinni, ha valakit érdekel (ezekről a vagonokról még nincsen fénnyel videóm, de az ACME-k ugyan ilyenek, csak ki kell keresni) https://www.youtube.com/playlist?list=PL38zcpkbvluilT83sHAMnrUirbRROzGcF


Fordítókorongos Creative Commons License 2019.04.09 0 0 34515

Szia Bakterpartner!

A Bbmot beltartalmáról lehet tudni valamit?

Mindkét forgóváza hajtott?

Beépített hangszóró,belső világítások??

Köszi a képeket: Korongos

Előzmény: Bakterpartner (34508)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!