Tudtommal a féknek egy utánállítója van mindössze. A kézifék használata utáni szorulást inkább a bowden, vagy a begyúgyult kar szokta okozni. Mellékesen megjegyezném, hogy ha Te nem használod a kéziféket, akkor előbb-utóbb természetes hogy begyógyul és utána a szorulás is természetes.
Ezzel küzdöttem én is egy ideig aztán feljebb állítottam a kasztnin lévő konzolt!Sőt már annyira szenvedett,hogy menet közben ki is nyílt illetve le sem lehetett zárni.
2 csavar és állítasz rajta felfelé aztán jó is lesz.De ne túl sokat.Apránként!
Lehet, hogy tévesen fogalmaztam, helyesbítek. Én elfelejtettem a kézifék használatát, hiszen itt Kecskemét és elég távoli vonzáskörében csak síkság van és ha megállok, akkor az 1-s fokozatú sebesség is meg tartja a kocsit, hogy ne gurúljon el. A másik amiért elfelejtettem a kéziféket az, hogy a kézifék autómata állítós, tehát ahogy kopik a betét, úgy autómatikusan ráállítja a féket és menet közben is súrlódást eredményez, tehát nem csakkor kopik amikor fékezel, hanem akkor is amikor mész a kocsival. Próbáld csak meg, hogy elmész egy pár kilómétert és megállás után rögtön fogd meg a féktárcsát, csak nehogy oda égjen a kezed. Remélem elfogadható a kiegészítő válaszom. Kellemes hétvégét mindannyiótoknak és balesetmentes autózást. Üdv: Gabi
Egyetértek veled, de sajnos én egy ellenpélda vagyok.
Az enyémben 70-75000km után kezdett csúszni a kuplung, kb. 80000 környékén már negyedikben is csúszott a kuplung előzésnél. Hatodikban gyakorlatilag csak tartani lehetett a tempót.
A kilométer valós, a kocsi javarész országúton futott, rutinos söfőrrel.
Olvasgattam itt az indexes fórumokat, többeknek kellett cserélni kuplungot.
Ebbiza igy van! Én kettőstömegűt cseréltem 150-nél, akkor kicseréltük a kuplungot is, ha már arra jártunk, de szerintem még 150-et kibirt volna. Csak halkan:- a kéziféket miért kéne elfelejteni??
Honnan a fészkes fenéből veszed azt, hogy a kuplung szettet 150 E km-nél ki kell cserélni? Normális vezetési stílusban a kuplung szettnek ki kell bírni három vezérlés cserét, ugyanis a kuplung pedál nem arra van, hogy a vezető a láb izmát erősítse rajta, hanem azért, hogy a sebességváltásnál egy pilanatra benyomja. Ha három másodpercnél tovább kellene nyomni a kuplung pedált, akkor sebváltó üres állás és pedál kiengedve. Ugyan ez vonatkozik a fékbetéteknél is, a kézifékkulcsokat mind a két oldalon óvatosan kikalapálni ütközésig. A kéziféket el kell felejteni és egy fékbetét garnitúra, pl nekem elég 160-170 ezer km-ig. Meg kell tanulni sporólni, vagy is úgy autózni, hogy a saját javamat szolgálja. Üdv: Gabi
Nekem is lassan melegszik!Szerintem nincs ezzel semmi baj.
Viszont én is kérdeznék egyet.Ha leállítom az autót egy mondjuk 50km-es út után vagy majd előre megyek,akkor forró víz szagot érzek,gőz szagot már ha ez így meghatározható... Ez mitől lehet?A vízem nem nagyon fogy,pár havonta töltök utána pár decit/fél litert maximum.A vízhőfok mérő mutatója kb. vízszintesen áll akármilyen dugóban is vagyok pl.Pesten,nagyon minimálisat megy feljebb szinte mm-ben sem mérhető.
Igazából azt nem is nagyon kell figyelgetni (szerintem) a vízhőfok az ami érdekes. Az olaj hőmérséklet kb nekem is annyi kilóméter után megy fölfele, igaz nekem 10w40 van benne. Nekem is 2.0 SX benzines van. De nem is nagyon szoktam figyelgetni.
Mekkora a kipufogó csőrendszer átmérője? Univerzális katalizátort lehet be rakni a törött helyett vagy valami speckó citroen kell?
Van valami különleges módja a beszerelésnek amit tudni kell? Mert meg kell ejtenem a cserét mindenképpen.
Új dobot is kéne vennem mert furcsa hangja van annak is. Sportdobból tudtok valami jót? Ami nem hangos, de mégis van valami hangja.
2.0 benzines tulajktól kérdem, hogy milyen gyorsan melegszik fel nálatok az olaj? Normális az. hogy 20-25 km kell ahhoz, hogy a mutató elinduljon felfelé? Total 5w-40-es olaj van benne 1 hónapos.
kérem, aki tud az tegyen fel ide saját vagy bárhonnan lementett C5-ről képet (vagy annak linkjét) BOURRASQUE BLEU színben, mert a szalonokban képtelenek nekem mutatni nekem egyet, hogy megnézzem, hogy is mutat egy 10x5 cm-es plasztiklap felületénél nagyobb helyen(az autón)!
T. betg. A belső műszer mutatoja also /kék/ 1/6-adon áll és a nagy ventillátor mégis pörög! nem érzem forronak a motort, szerintem tul hamar kezdi a +hűtést. A vizhűtő hideg, mégis csak ha ujra indítok akkor áll le a nagy ventillátor. Igy már képbe vagy?
Sziasztok, olyannal találkoztatok-e már, hogy első szériás sima cd-s rádió (persze gyári) szól egy darabig, aztán egyszercsak annyira lehalkul, hogy teljes hangerőn is alig hallatszik valami a hangszórókból, meg recseg is hozzá, ilyesmi?
Csatlakozókat megnéztem a rádión és a hangszóróknál is, de mindent rendben találtam, szóval vélhetően a rádió végfoka körül van valami.
Javítható ez, mi lehet?
Arra jól amklékszem, hogy ha másik, de ugyanilyen rádiót teszek bele, akkor ahhoz párosítani kell a computert is, különben nem lesz jó?
Ott ahol ki van vágva keletkezik egy kis él, akárhogyan is próbálja emberke kívülről szintbe hozni, belül nem fogja tudni eltüntetni. Ahogy a lapát közlekedik bent a házban, előbb-utóbb bele fog akadni. Ez jobb esetben csak hibás működést okoz, rosszab verzió, hogy ismét lehet szétszedni, mert eltört valami. Mindezt akkor lehetne elkerülni, ha a lapátot közben picit befelé tolná valami, hogy ne érhessen a kivágott részhez. Na ez a befelé tolás meg azért lehet problémás, mert ki lett vágva a lapát tengelyének a tartója is, azt is csak ragasztó tartja majd. Remélem érthető az elmélkedésem, meg azt is remélem, hogy nem lesz igazam. ;)
A sorjákat eldolgozni, a tengelyt meg miért tartaná ragasztó?? Visszakerül a kivágott darab. Egyébként még nem voltam érintett ilyen ügyben, azt sem tudom merre van ez a ketyere. Remélem nem is fogom megtudni..
Én nagyra értékelem az illető kreativitását!! Nekem is sokszor voltak már ilyen "szabadságharcos" megoldásaim, és a legtöbb bejött. Valóban elég ijesztőek a képek, de szerinten kicsit finomitva a vágás módján, kivitelezhetőnek tűnik. A pontos visszaillesztésre figyelni kell, a pillanatragasztó, pedig szerintem abszolute alkalmatlan erre a célra, több tulajdonsága miatt is. De van helyette sok más. Pl. olvadóstifttel először pár ponton rögziteni, majd FBS-sel körberagasztani, az tuti megfogja stabilan. Az hogy melyik tipusnál hogy lehet hozzáférni, az más kérdés. Én is a kettes szériára gondoltam, mert sok minden olyan benne mint a 407-ben. Gondolom ez a módszer csak saját használatra alkalmas, nyilván szakember nem nagyon vállalna ilyesmit :-)
Az sokkal nagyobb baj lesz, hogy állandóan el fog akadni a lapát a vágott éleknél. Különösebben feszíteni sem lehet majd befelé a lapátot hogy ez ne történjen meg, mert a tengelynél is ragasztó tartja majd...
Megnéztem de ez csak a 2 c5 re vonatkozik , szerintem elég barbár módszer de ha hatásos, kérdés hogy a c5 nél is hozzá férsz e ily módon műszerfalkivétel nélkül, a másik meg hogy szerintem van egy két ügyfelem aki agyfaszt kapna ha így javítanám az autóját.
A másik kérdés hogy a pillanatragasztó mennyire lesz tartós kötés, nem fog e szétesni egy idő után ,remélem nem.